![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
uaaaaaaaaa, jak to przyspiesza!! odlot!
![]() TOMEKKK, nie obawiasz sie o trwalosc mocowania skrzyni do podluznicy? wyglada na dosc papierowe ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
uaaaaaaaaa, jak to przyspiesza!! odlot! ![]() TOMEKKK, nie obawiasz sie o trwalosc mocowania skrzyni do podluznicy? wyglada na dosc papierowe ![]() Hmm... chyba tylko na zdjęciach. Do tej pory się nie obawiałem, ale wprowadziłeś we mnie lekki niepokój ![]() Zobaczymy - w końcu to pierwszy start, więc okaże się, co jest do poprawy. |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
alee urwaaallll, pieknie
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
szalu nie robi i najwazniejsze
.. co z heblami ![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
i gdzie tuningowy korek oleju..
![]() |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Haha macie racje. Trzeba te niedopatrzenia niezwłocznie naprawić
![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 02 February 2010 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Tomek gdzie filmy kreciles ?? W obrebie S-ca czy gdzies dalej ??
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
TOMEKKK, co się stało dzisiaj w Kamieniu ? Widziałem auto na lawecie...
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
TOMEKKK, co się stało dzisiaj w Kamieniu ? Widziałem auto na lawecie... Nic wielkiego: choroby wieku dziecięcego. Miałem notoryczne problemy z linkami od skrzyni (zmiany biegów) i nie mogłem dokończyć żadnego przejazdu tak, aby wbić wszystkie biegi. Przy zmianie z 3 na 4 cały czas jedna linka pod maską wyskakiwała - widocznie powstaje w takim ułożeniu jakieś naprężenie i kończyłem wyścig tocząc się "na luzie". Tylko pierwszy run poszedł bez awarii, ale znowu start był tragiczny i wyszło ET 12.1. Przy innych przejazdach było już tylko gorzej (12.3 - 12.4). Opanuje to oraz trakcję i powinno być nieźle. Aaa no i remap trzeba w końcu zrobić |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jak na pierwszy raz to i tak są świetne czasy, jak ogarniesz problemy z biegami (to chyba mocowanie skrzyni i silnika za trzeba usztywnic) i bedzie trakcja to widać że 11stki bedą powtarzalne... a to jest po prostu juz killer niesamowity... gratsy
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Dziękuję. Nie chodzi w sumie o mocowania, bo te sprawdziły się doskonale (cały zespół silnik+skrzynia jest podparty w pięciu miejscach). Chodzi o to, że linki idą od mechanizmu zmiany biegów (który de facto też przeszczepiłem z Evo) do skrzyni dużym łukiem i w takich warunkach gdzieś się prężą właśnie między 3, a 4 biegiem. Czułem podczas testów, że zmiana biegu w tym miejscu odbywa się inaczej (z jakimś oporem), ale nie myślałem, że linka wyskoczy przez zawleczkę zabezpieczającą.
Drugą sprawą jest fakt, że nie mam jeszcze procedury startu, więc starty były dość losowe. |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
gratulacje pieknego czasu w debiucie !!!
teraz pora na ładna 11-ke ![]() -------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
THX. Nagrał ktoś może jakiś start Colta ?
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Witajcie. Czas na mały update. Dzisiaj zawitałem na hamownię i Patryk z CS zrobił małe czary mary, za co mu bardzo dziękuję !
Pierwszy pomiar kontrolny wypluł 395/475 ale moc powyżej 6000 obr wyraźnie opadała. Był to taki program przygotowany jakieś 2 miesiące temu na drodze. W trosce o napędy i przede wszystkim z myślą o lepszej trakcji wolałem też obniżyć nieznacznie moment. Po jakiejś godzinie czasu (niestety upał dał się we znaki i nam, i pomiarom) wyszło to (pierwszy wykres w tle): ![]() Teraz ładnie ciągnie do końca. Oczywiście to dopiero początek, ponieważ shamujemy auto jeszcze raz w chłodniejszy dzień i zobaczymy też ile da wtrysk wody/metanolu. Pzdr |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
no przy tej wadze to musi dupe urywac
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 August 2006 Skąd: Siewierz ![]() |
No szau ni ma
![]() A tak na powaznie to cycki opadaja ![]() -------------------- Ibiza 6K2 BLT+
BMW 3 N57N+ Audi A3 BKD+ Seat-Racing.pl |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
no przy tej wadze to musi dupe urywac ![]() Mam wałki i to chyba dzięki nim ta moc sie trzyma pomimo, że nie dało się więcej dorzucić zapłonu na górze (chyba tu już wpływ miała temperatura zasysanego powietrza) @spons: thx ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 12:10 |