![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Cześć
![]() Niektórzy już wiedzą, inni nawet widzieli. Od maja zeszłego roku małymi kroczkami budowaliśmy sobie w garażowych warunkach Evo - Colta. Stary silnik z naszego Evo po awarii głowicy został odbudowany ponownie na kutych podzespołach z nową głowicą. Trwało to długo, bo praca weekendowo - popołudniowa. Baza to Mitsubishi Colt 4WD 1.6 16v z roku 93'. Auto kupione w kiepskim stanie blacharskim, natomiast z niezłą techniką - cała mechanika działała na tyle dobrze, że zeszłą zimę przejeździliśmy tym wynalazkiem "w serii", bez najmniejszej awarii. Specyfikacja: SILNIK: Evo 9 MR 06' - Kute tłoki Ross w specyfikacji AMS 2.0 - Korby Manley - Pełen zestaw ARP na cały motor - Panewki ACL Race - Wałki Kelford 272' - Pompa Walbro 255 - Dolot: MG Motorsport plus 4 calowy filtr Green, turbo E9 MR - Wydech: MG Motorsport 2,75' - DV Forge - Oil cooler Mocal ELEKTRYKA: - Konwersja wiązki elektrycznej z Evo 9 ---> THX to digitun.pl NAPĘD: 4WD - Skrzynia Evo 9 6-speed - Sprzęgło Evo 9 RS - Transfer Outlander Turbo - Dyfer tył: Colt/Evo 3 - Wał napędowy: hybryda (Evo 9 + Colt) - Półosie: hybryda (Evo 9 + Colt) - Mechanizm zmiany biegów Evo 9 MR ZAWIAS: - Amory + sprężyny z Evo 3, zmodyfikowane - Rozpórki: przód Golf III !!! ![]() ![]() HAMULCE: - Przód: Tarcze i zaciski Mini Cooper S 280 mm - Tył: Evo 3 WNĘTRZE: - kierownica z Evo obszyta nową skórą, odbudowana kompletnie tapicerka obszyta skórą z czerwoną nicią, kubełkowe fotele, pasy 4-p Schroth z napinaczem, jakieś skromne audio, zabudowa tylnej części wnętrza na płasko, aku w bagażniku - wskaźniki: boost, 5- calowy obrotomierz z Shift Light, ciśnienie, temp. oleju, Turbo Timer i AFR STri Racing, voltomierz MASA WŁASNA: za dużo, 1180 kg Zaraz po kupnie wyglądał tak: ![]() ![]() ![]() ![]() Pierwsze wjechały nowe koła: OZ Superturismo 16\" ![]() Potem... wyjechał seryjny motor ![]() ![]() W międzyczasie żonka zajęła się wygłuszeniem tylnych boczków, ponieważ tylna kanapa i półka miały już zostać w garażu a nie chcieliśmy, by było przesadnie głośno ( lol ! ) ![]() Postanowiłem też przymierzyć IC, który kupiłem od jednego z forumowiczów: ![]() ![]() Wiązka z E9: ![]() Ten bałagan posprzątał GTO z digitun.pl ![]() Gadżety: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I ciekawostka. Wał z Colta po lewej, po prawej wał z Evo: ![]() Prace: ![]() ![]() ![]() Żona opracowała temat hamulców: ![]() Nie miałem pojęcia, że ten silnik jest taki duży, aleee... ![]() I jest: ![]() ![]() Wydech: ![]() ![]() Dolot: ![]() ![]() Przed podłączeniem spagetti: ![]() W zimie...: ![]() ...i obecnie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I jakieś filmiki z zimy: Większość z okresu docierania silnika, gdzie boost warn cały czas ostrzegał przed przeginaniem pały heh Wielkie podziękowania należą się tu jedynej osobie, która podjęła się ogarnięcia elektryki w tym aucie, czyli koledze GTO z digitun.pl. Bez niego fura by nie odpaliła i oczywiście mojej wspaniałej Żonie - ciągle dopingującej i wspierającej. Samochód nie prędko pojawi się na zawodach ze względu na brak czasu, ale mamy zamiar zaliczyć chociaż jedne, ogólnopolskie ściganie ![]() Moc: na razie nie więcej, niż 400 HP, będzie próbowali wycisnąć max z seryjnej sprężarki. Pozdr |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Jak ja na to długo czekałem !! Będzie mega killer
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
grubo grubp
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: europa ![]() |
Jeden z moich ulubionych projektow pojawiajacych sie w necie,jest mega
![]() Kiedy hamownia? Przy okazji warto pogratulowac zony pozytywnie nastawionej do takiej pasji. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 23 April 2007 Skąd: Łódź ![]() |
bardzo mi sie podoba:D
-------------------- _
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Kosa
![]() ![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
Gratuluje projektu!
Swietna robota -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
przez wiele osób z tego forum długo oczekiwany opis auta.
Szacunek i gratulacja za kawal dobrej roboty, bardzo fajny sprzecik ![]() -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Chylę czoła.
Miażdży wora i wykręca suty. Po zakrętach to też ma latać? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 January 2003 Skąd: www.jdm-option.pl ![]() |
Rewela ! Gratki Projektu
![]() -------------------- マテイ || www.jdm-option.pl
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
mega !
a do tego jeszcze nówka wymalowany ![]() gratulacje -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Z jakiś tam przecieków forumowych wiadomo było że będzie grubo.. ale przerosło to moje oczekiwania o 200%. Gratsy chyba najfajniejszego projektu tego sezonu. Miażdzy cyce i wykręca suty
![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
sleeperem jest słabym, zaczyna się wyróżniać, ale klatka przy tej mocy by się przydała, bo buda musi oooostro pracować.
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 08 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Skarb nie zona !
![]() -------------------- Omega B Irmscher X20XEV
Corsa C GSi Z18XE Omega Evo500 C30NE/SE Szybciej wyglądają, niż jeżdżą. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 January 2007 Skąd: www.ProTires.pl ![]() |
obsrałem rajtuzy!
![]() ![]() -------------------- Opony UHP, Semi-slick, Slick - rajdowe i wyścigowe BFGoodrich, Michelin, Kumho, Avon, MaxSport, Toyo, Yokohama, Pirelli i inne!
www.ProTires.pl - opony dla tych, dla których jazda jest czymś więcej...! |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Mon, 01 May 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Wielki ryj! he coś jak singleframe w audi
![]() Pogratulować żony! ps. buda obspawana? -------------------- Było MX3 24V6 EC
Jest A3 1.8T AUM |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Rewelacja! Pięknie wygląda, schludnie.
Gratuluje żony, prawdziwa żadkość ![]() Zawias sobie radzi? |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
kozako... i farba tez zacna ...co do zony...mh ... tylko pozazdroscic
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Genialny woz
![]() ![]() Co do zony... Moja pomagala mi wyjmowac skrzynie biegow z Rovera ![]() ![]() ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Gratulacje ...... chcialbym widziec miny ludzi w porsche jak dostaja baty od colta hehehe
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 18:44 |