Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Baby Evo, czyli Mitsubishi Colt Evo 9, Koniec części pierwszej. Samochód sprzedany do DE
tomp
post Mon, 15 Aug 2011 - 20:14
Post #241


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





wery najs mister Zjung wink.gif


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 15 Aug 2011 - 20:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
raich
post Tue, 23 Aug 2011 - 21:31
Post #242


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





z tymi warunkami to przeadasz Tomku.
w domu takiego porzadku nie maja,jak Ty w garazu.
czym bedziesz odrdzewial podwozie?
pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak1983
post Tue, 23 Aug 2011 - 22:59
Post #243


User
Dołączył: Sun, 03 July 2011





Co to za oponki zwykłe toyo ??? Daja rade ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cfaniak
post Wed, 24 Aug 2011 - 01:50
Post #244


Super User
Dołączył: Fri, 26 November 2004
Skąd: Warsaw





Na moje oko T1R, a pytanie czy dają radę... one się nie nadają do niczego znam z autopsji tutaj może jedynie pomagają w tym żeby nie rozwalić napędów od razu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 24 Aug 2011 - 05:46
Post #245


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(raich @ Tue, 23 Aug 2011 - 21:31) *
z tymi warunkami to przeadasz Tomku.
w domu takiego porzadku nie maja,jak Ty w garazu.
czym bedziesz odrdzewial podwozie?
pozdro


Hehe dzięki. Co do odrdzewiania to chyba jednak oddam auto w ręce kogoś bardziej wprawionego. We wrześniu Colcik trafi do firmy www.dromar.eu

CYTAT(cfaniak @ Wed, 24 Aug 2011 - 01:50) *
Na moje oko T1R, a pytanie czy dają radę... one się nie nadają do niczego znam z autopsji tutaj może jedynie pomagają w tym żeby nie rozwalić napędów od razu.


Mam odmienne zdanie. Używam te opony już w trzecim samochodzie. Nie zapewniają co prawda kosmicznej trakcji w mocnym wozie, ale są bardzo ciche, świetnie się prowadzą w zakrętach i w deszczu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 24 Aug 2011 - 10:56
Post #246


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Nie chcesz się zamienić na evoszczaka? tongue.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 24 Aug 2011 - 12:20
Post #247


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Nie widzę sensu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Wed, 24 Aug 2011 - 14:35
Post #248


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(Rafciu @ Wed, 24 Aug 2011 - 10:56) *
Nie chcesz się zamienić na evoszczaka? tongue.gif

Na evoszczepa chyba, ale mniejsza o to, jakie evo by nie było colt jest unikalny...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Wed, 24 Aug 2011 - 14:42
Post #249


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





myślę, że przy takim projekcie zamiana na evo to jakby 10 kroków w tył ... jakby litwini napisali, że zamienią corrado na sugar-a to bym pomyślał wink.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 24 Aug 2011 - 17:08
Post #250


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Jak dobrze pójdzie, to niedługo obok Colta w garażu będzie też Evo... Tyle, że X - jako rodzinny wóz. Jestem mega zadowolony z Insignii, którą mam od roku, ale jakoś nie mogę się pogodzić z brakiem Evo wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Wed, 24 Aug 2011 - 18:24
Post #251


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





insig jest strasznie mały z tyłu, u mnie w passacie jest o niebo więcej miejsca wink.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 24 Aug 2011 - 18:41
Post #252


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Pytanie o zamianę to oczywiście żart.
W mojej e38 iL jest ciut więcej miejsca tongue.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Wed, 24 Aug 2011 - 18:52
Post #253


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(TJung @ Wed, 24 Aug 2011 - 05:46) *
Mam odmienne zdanie. Używam te opony już w trzecim samochodzie. Nie zapewniają co prawda kosmicznej trakcji w mocnym wozie, ale są bardzo ciche, świetnie się prowadzą w zakrętach i w deszczu.


tez na nich latam,trakcji tak jak mowisz,nie ma rewelacyjnej,ale do tego co juz napisales warto dodac,ze sa miekkie i lekkie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 24 Aug 2011 - 19:06
Post #254


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(P@ffcio @ Wed, 24 Aug 2011 - 18:24) *
insig jest strasznie mały z tyłu, u mnie w passacie jest o niebo więcej miejsca wink.gif

Dla mnie to nie ma wielkiego znaczenia. Uważam, że Insignia to piękny wóz zarówno na zewnątrz, a tym bardziej w środku. Na dodatek jest to mój pierwszy Opel i jestem z niego bardzo zadowolony.
Ale to nie o tym temat wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 15 Sep 2011 - 21:11
Post #255


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Mały update. Kupiłem sobie jakiś czas temu sprzęgło do Colta. Jak pewnie niektórzy pamiętają była to lita, 6 - spiekowa tarcza ACT bez tłumika drgań. W międzyczasie podjąłem pewne rozmowy z firmą ACT ze Stanów, bo tak na prawdę miałem kilka pytań technicznych. Jak się potem okazało - Colt na tyle spodobał się właścicielowi firmy - Panu Starksenowi, że postanowił wesprzeć mój projekt i w ten oto sposób otrzymałem do wyboru drugą tarczę sprzęgła - wybrałem Performance Street Disc wink.gif oczywiście gratis. I od razu uprzedzam - nie byłem w Stanach i nikomu nie właziłem do dupy. Po prostu ktoś docenił polską myśl techniczną LOL !

Sprawa wygląda więc tak, że mam wybór: albo założyc agresywną tarczę, która wiele powinna znieść, ale może nieco nadszarpnąć żywot skrzyni/półosi/dyfrów. Albo założyć tarczę organiczną streetową i liczyć, że zniesie moje marne 500 Nm wink.gif Co sądzicie?




Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 15 Sep 2011 - 21:39
Post #256


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Laduj ograniczna. Wiem,ze saabow to juz na forum za duzo,ale seryjne sprzeglo z 2.0 turbo , nabite od nowa wytrzymuje 1.5 bara przy 2.3 litra (pod 500nm w overbooscie). Nigdy nie jezdzilem ze spiekiem,ale ogolnie tarcza 220-230mm powinna smialo taki moment przeniesc.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Thu, 15 Sep 2011 - 22:30
Post #257


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Pewnie na tylu niutonach sie nie obejdzie laduj spieka smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 15 Sep 2011 - 22:50
Post #258


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
Nigdy nie jezdzilem ze spiekiem,ale ogolnie tarcza 220-230mm powinna smialo taki moment przeniesc.


Kwestia jest jeszcze samego napędu. W ośce, po prostu zadymisz gumami, a tutaj przy 4-ro bucie na 3 biegu może być różnie przy gazie w podłodze. Ja bym spieka na razie nie wkładał. Jak zabijesz organika, to go wrzucisz. A tak to przynajmniej poznasz wytrzymałość tarczy, która masz za friko i tylko by się walała po garażu wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Thu, 15 Sep 2011 - 23:07
Post #259


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





bierz zdecydowanie spieka


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Fri, 16 Sep 2011 - 05:35
Post #260


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Wkładaj organiczną tarczę ona przy docisku Hevy Duty znosi 690 Nm:
ACT Hevy Duty Street

Do mnie taki zestawik na dniach ma przyjść i będzie przenosił coś pod 600 Nm, tylko, że w samochodzie o wadze 1600 kg smile.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 17:23