![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
wery najs mister Zjung
![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
z tymi warunkami to przeadasz Tomku.
w domu takiego porzadku nie maja,jak Ty w garazu. czym bedziesz odrdzewial podwozie? pozdro |
|
|
![]()
Post
#243
|
|
User Dołączył: Sun, 03 July 2011 ![]() |
Co to za oponki zwykłe toyo ??? Daja rade ???
|
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
Na moje oko T1R, a pytanie czy dają radę... one się nie nadają do niczego znam z autopsji tutaj może jedynie pomagają w tym żeby nie rozwalić napędów od razu.
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
z tymi warunkami to przeadasz Tomku. w domu takiego porzadku nie maja,jak Ty w garazu. czym bedziesz odrdzewial podwozie? pozdro Hehe dzięki. Co do odrdzewiania to chyba jednak oddam auto w ręce kogoś bardziej wprawionego. We wrześniu Colcik trafi do firmy www.dromar.eu Na moje oko T1R, a pytanie czy dają radę... one się nie nadają do niczego znam z autopsji tutaj może jedynie pomagają w tym żeby nie rozwalić napędów od razu. Mam odmienne zdanie. Używam te opony już w trzecim samochodzie. Nie zapewniają co prawda kosmicznej trakcji w mocnym wozie, ale są bardzo ciche, świetnie się prowadzą w zakrętach i w deszczu. |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Nie chcesz się zamienić na evoszczaka?
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Nie widzę sensu
![]() |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
myślę, że przy takim projekcie zamiana na evo to jakby 10 kroków w tył ... jakby litwini napisali, że zamienią corrado na sugar-a to bym pomyślał
![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Jak dobrze pójdzie, to niedługo obok Colta w garażu będzie też Evo... Tyle, że X - jako rodzinny wóz. Jestem mega zadowolony z Insignii, którą mam od roku, ale jakoś nie mogę się pogodzić z brakiem Evo
![]() |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
insig jest strasznie mały z tyłu, u mnie w passacie jest o niebo więcej miejsca
![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#252
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Pytanie o zamianę to oczywiście żart.
W mojej e38 iL jest ciut więcej miejsca ![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Mam odmienne zdanie. Używam te opony już w trzecim samochodzie. Nie zapewniają co prawda kosmicznej trakcji w mocnym wozie, ale są bardzo ciche, świetnie się prowadzą w zakrętach i w deszczu. tez na nich latam,trakcji tak jak mowisz,nie ma rewelacyjnej,ale do tego co juz napisales warto dodac,ze sa miekkie i lekkie. |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
insig jest strasznie mały z tyłu, u mnie w passacie jest o niebo więcej miejsca ![]() Dla mnie to nie ma wielkiego znaczenia. Uważam, że Insignia to piękny wóz zarówno na zewnątrz, a tym bardziej w środku. Na dodatek jest to mój pierwszy Opel i jestem z niego bardzo zadowolony. Ale to nie o tym temat ![]() |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Mały update. Kupiłem sobie jakiś czas temu sprzęgło do Colta. Jak pewnie niektórzy pamiętają była to lita, 6 - spiekowa tarcza ACT bez tłumika drgań. W międzyczasie podjąłem pewne rozmowy z firmą ACT ze Stanów, bo tak na prawdę miałem kilka pytań technicznych. Jak się potem okazało - Colt na tyle spodobał się właścicielowi firmy - Panu Starksenowi, że postanowił wesprzeć mój projekt i w ten oto sposób otrzymałem do wyboru drugą tarczę sprzęgła - wybrałem Performance Street Disc
![]() Sprawa wygląda więc tak, że mam wybór: albo założyc agresywną tarczę, która wiele powinna znieść, ale może nieco nadszarpnąć żywot skrzyni/półosi/dyfrów. Albo założyć tarczę organiczną streetową i liczyć, że zniesie moje marne 500 Nm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Laduj ograniczna. Wiem,ze saabow to juz na forum za duzo,ale seryjne sprzeglo z 2.0 turbo , nabite od nowa wytrzymuje 1.5 bara przy 2.3 litra (pod 500nm w overbooscie). Nigdy nie jezdzilem ze spiekiem,ale ogolnie tarcza 220-230mm powinna smialo taki moment przeniesc.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Pewnie na tylu niutonach sie nie obejdzie laduj spieka
![]() |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT Nigdy nie jezdzilem ze spiekiem,ale ogolnie tarcza 220-230mm powinna smialo taki moment przeniesc. Kwestia jest jeszcze samego napędu. W ośce, po prostu zadymisz gumami, a tutaj przy 4-ro bucie na 3 biegu może być różnie przy gazie w podłodze. Ja bym spieka na razie nie wkładał. Jak zabijesz organika, to go wrzucisz. A tak to przynajmniej poznasz wytrzymałość tarczy, która masz za friko i tylko by się walała po garażu ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
bierz zdecydowanie spieka
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Wkładaj organiczną tarczę ona przy docisku Hevy Duty znosi 690 Nm:
ACT Hevy Duty Street Do mnie taki zestawik na dniach ma przyjść i będzie przenosił coś pod 600 Nm, tylko, że w samochodzie o wadze 1600 kg ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 17:23 |