![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 May 2008 Skąd: SCI ![]() |
A ja zadam takie lamerskie pytanie: co to jest ten słupek?
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#42
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
a slupek z a4 116ps
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
User Dołączył: Tue, 18 November 2008 Skąd: PL ![]() |
115 czy 116km w a4 to to samo
AJM - 115KM ATJ - 116KM skrzynia 6 biegów silniki te same tylko róznica inne sprzęgło,skrzynia i większy NM |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
ale mi chodzi o ten silnik z a4 po 2005 roku
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 23 September 2007 ![]() |
Tak z innej beczki, czy BXE 105 koni po programie wymaga dodatkowej chłodnicy oleju? wiem że pewnie nie zaszkodzi ale czy potrzebuje przy mocy 140/320Nm i normalnej jezdzie.Czy problem autora wątku wynika z niewłaściwego programu? czy raczej za bardzo bootował auto. Myślałem że kolejność klękania elementów to dwumas/turbina, bo w tym przypadku to praktycznie wymiana motorowni - więc dość kosztowna zabawa.
Zamierzałem zrobić zmianę softu, liczyłem sie wymianą dwumasy na jedno, ale nie wiem czy nie zrobie z auta skarbonki zależy mi na niezawodności. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
przy normalnej nie trzeba aczkolwiek jej obecnosc nie zaszkodzi
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
liczyłem koszty wymiany słupka od 900, 1500 aż po 2 tys
![]() Skłaniałbym się do remontu co Wy o tym sądzicie??? Lepiej wyremontować porządnie czy zapodać używany słupek ( gdzie i tak nie będzie pewności co to) Jakie są koszty remontu z Waszego doświadczenia - mowa o częściach gdyż cena robocizny u każdego inna... -------------------- .: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
A jak w tym temacie wypowiada sie firma ktora program zrobila? Zamierzasz dalej na nim jezdzic czy uwazasz ze Ty poprostu przesadziles z upalaniem, bo jednak poki co jest zimno i olej sie tak bardzo nie grzeje. Wypada znalezc najpierw przyczyne calego zdarzenia. Pozdrawiam
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#50
|
![]() |
liczyłem koszty wymiany słupka od 900, 1500 aż po 2 tys ![]() Skłaniałbym się do remontu co Wy o tym sądzicie??? Lepiej wyremontować porządnie czy zapodać używany słupek ( gdzie i tak nie będzie pewności co to) Jakie są koszty remontu z Waszego doświadczenia - mowa o częściach gdyż cena robocizny u każdego inna... Licz 1000 za cylinder + remont czapki |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
kolega golfista dobrze pisze. szukaj jakiegos igla stanu slupka. za drugiej strony trzeba wyciagac caly motor przekladac osprzet itp itd
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
A jak w tym temacie wypowiada sie firma ktora program zrobila? Zamierzasz dalej na nim jezdzic czy uwazasz ze Ty poprostu przesadziles z upalaniem, bo jednak poki co jest zimno i olej sie tak bardzo nie grzeje. Wypada znalezc najpierw przyczyne calego zdarzenia. Pozdrawiam Kiedy dynamicznie chcę przyspieszyć... biegi zmieniam przed 4tys, choć owszem, zdarzyło mi sie kilka razy na początku jak nie miałem wyczutego auta wkręcić powyżej 4tys... To się zdarzyło przy wciśnięciu gazu chyba na maxa na 3,4biegu prędkośc w granicach 80km/h . Wcześniej, w trakcie 30min "miejskiej" jazdy było kilka dynamicznych przyspieszeń od 2biegu do 4 , do max 140km/h na odcinkach kilkuset metrów i tyle...przyczym nie było żadnych ostrych "strzałów" ze sprzęgła raczej gładko i dynamicznie.... Nigdy nie było żyłowane przy wysokich prędkościach... Od początku jak jeżdze tym autem nie "butowałem" auta na jedynce dopiero od 2...Zawsze chłodzę auto dużo wcześniej jak dojeżdżam na "postój" Paliwo ON Verva leje zawsze na jednej stacji Orlenu...pełen bak był zalany i przejeżdzone pół baku do zdarzenia... -------------------- .: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 23 September 2007 ![]() |
A napisz jeszcze czemu wtryski wymieniałeś na używki? to było przy okazji robienia programu czy potem?.Jeżeli faktycznie tak traktowałeś auto to albo miało wadę albo wys...rało sie po programie
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
4 pompki były wymieniane przed modem gdyż stwierdzono iż jedna pompka jest już na wymarciu... do tego doszło jeszcze turbo gdyż w trakcie podkręcania coś było nie tak po mimo iż kilka dni wcześniej na diagnozie org. turbo KKK było igła , chłopaki zmienili na używanego Garreta...
-------------------- .: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
cos ten woz w igla stanie nie jest. a moze po prostu przekreciles motor
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
w każdym razie podobno była igła to co zostało sprawdzone
![]() Liczę na to iż szanująca się firma nie podkręca silnika na 150KM i 320Nm wiedzać, iż jest inaczej.... Miało być bezpiecznie.... -------------------- .: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
NA 99% winą był jeden lejący pompowtrysk,który wymienialiśmy.Po założeniu nowych moc wyszła ładną na lightowym sofcie stąd nikt nie przypuszczał że ten wcześniejszy lejący pompowtrysk mógł wyrządzić krzywdę.Teraz wiadomo.I proszę nie domniemywać i nie doszukiwać się winy softu czy czegoś innego. Po prostu albo przypadek albo wcześniejsza pompka mogła zrobić coś.Miałem miesiąc temu identycznego passata który tez miał ponad 200 tys przebiegu serwisowany w ASO na seryjnym sofcie i jak przyjechał do nas to wogóle nie miał ciśnienia oleju.Te silniki czasem nie znasz dnia ani godziny co może się stać.
P.s Do właściciela.Nie dzwoń do mnie po 100razy jeśli masz lepszych doradców na forum.Mówiłem wielokrotnie że nie opłaca się remontować motoru a ty dalej swoje. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
reklama swietna
![]() -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
reklama swietna ![]() Po wymianie pompek na świeże auto miało igły korekcje i przejezdzilo kilka miesięcy aż do przedwczoraj.Znam takze przypadki właśnie owych silników że dół silnika siada albo paski rozrządu strzelaja na seryjnych softach.Także to co sie stało koledze jest czystym pechem. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
dokładnie , gulu ma rację i również jestem przekonany że to nie wina softu.
Po pierwsze na niesprawnym silniku taka moc by nie wyszła więc podczas strojenia problemu nie było. Po drugie te motory mają o wiele słabszy dół niż stare ASZ czy ARL i wystarczy nieweilka stosunkowo awarja aby działy się takie historie. Po trzecie prostu pompki w tej chwili mega ciężko kupić w dobrym stanie. Po czwarte gulu jest doświadczony i na pewno takiej usterki by nie przegapił. Winę całkowicie ponosi użytkownik któremu było szkoda kasy na monitoring silnika bo gdyby zobaczył spadające ciśnienie oleju albo egt 1100* to zapewne dałoby mu to do myślenia i zamiast nowego silnika byłby nowy pompowtrysk. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:00 |