![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 13 March 2009 Skąd: Dzierżoniów ![]() |
Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi, w tym przypadku będę pisał co myślę, otóż :
Czemu dopiero teraz każdy wypowiada się że silniki są podatne na mody lecz ich konstrukcja nie pozwala na to! Czemu nikt wcześniej tego nie pisał i nie mówił, pytanie do tunerów? [... Przyjeżdza laik i mówi że chciałby virus-a w tym konkretnie modelu, i co mu odpowiadacie? Jasne oczywiscie i sugerowaną moc!] Skoro, teraz "wielcy ludzie" piszecie ze motor, ma słaby dół, jest podatny na mod, ale nie znosi tego zbyt dobrze. To czemu dalej jest to virusowane? I czemu dopiero teraz o tym informujecie. Czemu nie podejdziecie do tego jak do hu%$^&ch diesli renault, citroena, peugota itd. Jak ktokolwiek przyjedzie do was renault, citroena, peugota itd to odpowiedz jest odrazu aaaaa... słabe przyrosty, awaryjność, może silnik paść. To czemu każdy mądry teraz pisze że słaby dół i nie wytrzymuje za dużo. To jaki sens to robić, i martwic sie czy coś wybuchnie, bądź stopi! To VW dał du%$^py z tą jednostką, po super udanej 1.9, a nie tunerzy. Tylko w tym przypadku, tunerzy trzymają stereotyp ze co kolejny diesel VW dalej bedzie niezawodnym motorem jak jest 1.9TDI. A jakby kolega kupił "CHIP" z allegro, co by było pisane? WINA CHIPA... Podsumowując: nie wiem czemu dopiero teraz rozwinął sie temat ze ten motor nie lubi virus-a, skoro przed tym przypadkiem nie było o tym wzmianki. A teraz wszyscy nagle mówią, noże to i tamto.... -------------------- !! _http://www.youtube.com/user/bLee1988 !!
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Super User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
nie, nie, nie i jeszcze raz nie.
Silniki są podatne jak każde, a to że ktoś zajechał motor to nie wina ani tunera(w wiekszosci) ani fabryki tylko kompletny brak wiedzy ze strony uzytkownika. Jesli ktos jedzie seryjnym czy zmodyfikowanym autem przez 3h z butem w podlodze to moze miec pretensje tylko do siebie. Przy takim traktowaniu padla by i seria. wskaznikow temp oleju i egt nie montuje sie po to aby zrobic lans na miescie tylko aby upalajac woza miec wiedze co sie z silnikiem dzieje. tyczy sie to wszystkich motorow. pod pojeciem slaby dol mysle tu o tlokach slabiej odpornych na temp, ktore jak sie domyslam w tym przypadku poplynely. co do silnikow hdi to sa to bardzo dobre silniki. kazdy by chcial miec dodatkowe 30-40km za 1000zl , nic mnie bardziej nie smieszy niz takie podejscie. dajesz motorowni + 50% mocy i co? myslisz ze nic sie nie zmieni, ze silnik sie nie bedzie grzal, ze proces spalania sie nie zmieni i milion innych rzeczy. owszem zmieni sie i jak nie bedziesz mial na to uwagi to zajedziesz silnik. |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi, w tym przypadku będę pisał co myślę, otóż : Czemu dopiero teraz każdy wypowiada się że silniki są podatne na mody lecz ich konstrukcja nie pozwala na to! Czemu nikt wcześniej tego nie pisał i nie mówił, pytanie do tunerów? [... Przyjeżdza laik i mówi że chciałby virus-a w tym konkretnie modelu, i co mu odpowiadacie? Jasne oczywiscie i sugerowaną moc!] Skoro, teraz "wielcy ludzie" piszecie ze motor, ma słaby dół, jest podatny na mod, ale nie znosi tego zbyt dobrze. To czemu dalej jest to virusowane? I czemu dopiero teraz o tym informujecie. Czemu nie podejdziecie do tego jak do hu%$^&ch diesli renault, citroena, peugota itd. Jak ktokolwiek przyjedzie do was renault, citroena, peugota itd to odpowiedz jest odrazu aaaaa... słabe przyrosty, awaryjność, może silnik paść. To czemu każdy mądry teraz pisze że słaby dół i nie wytrzymuje za dużo. To jaki sens to robić, i martwic sie czy coś wybuchnie, bądź stopi! To VW dał du%$^py z tą jednostką, po super udanej 1.9, a nie tunerzy. Tylko w tym przypadku, tunerzy trzymają stereotyp ze co kolejny diesel VW dalej bedzie niezawodnym motorem jak jest 1.9TDI. A jakby kolega kupił "CHIP" z allegro, co by było pisane? WINA CHIPA... Podsumowując: nie wiem czemu dopiero teraz rozwinął sie temat ze ten motor nie lubi virus-a, skoro przed tym przypadkiem nie było o tym wzmianki. A teraz wszyscy nagle mówią, noże to i tamto.... zasada nr.1 jak nie masz zielonego pojęcia na jakiś temat to się nie wypowiadaj, a już na pewno nie w takim tonie. AMEN |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 13 March 2009 Skąd: Dzierżoniów ![]() |
zasada nr.1 jak nie masz zielonego pojęcia na jakiś temat to się nie wypowiadaj, a już na pewno nie w takim tonie. AMEN Zasada nr 2 Jak nie wnosisz nic do tematu, to pisz w shoutboxie. I nie stawiaj kropki za nr Użytkowniki nie pisal, że butował po autostradzie. A wydaje mi się że 80% użytkowników po sofcie nie posiada w samochodzie wskaźników, skoro zrobiony jest tylko virus do szybszego przemieszczania się. I jak znam tunerów to powinni dać podstawowe wskazówki jak się obchodzic z motorownia po sofcie (bez v-maxów, studzenie turba, nie krecenia wysoko) Mam pytanko do właściciela czy motor został rozebrany i wiadoma jest przyczyna klęknięcia, bo równie dobrze dziura w tłoku może sie zrobić w ASZ/ARL jak pompki będą klapnięte! -------------------- !! _http://www.youtube.com/user/bLee1988 !!
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Grzegorzp chetnie wyslucham co masz do powiedzenia jako znawca w tym temacie
![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
User Dołączył: Tue, 18 November 2008 Skąd: PL ![]() |
zamknąć ten temat bo zaraz padną oszczerstwa pod konkretne osoby i wywoła to większy burdel niż jest...
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
auto zostalo indywidualnie wystrojone a nie wgrane cos z rekawa.gdyby wina była softu to posypaloby sie sporo takich 105 BXE BKC i na wiekszych modach.
Co do podejścia do Grupy PSA to posługujesz sie sterotypem. tutaj ewidetnie mamy do czynienia z odosobnionym przypadkiem silnika grupy VAG. Gdyby silnik byl przekoksowany to stopiłby tloki dymił ect. `Druga sprawa modyfiukujący-firma nie jest w stanie dac gwarancji na silnik, bo jak sie uprzesz to serie zabijesz a gwarancje dawane przez nielicznych jak doczytasz to sa na nic. Renomowane firmy dają na oprogramowanie. -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
koledzy doczytajcie co napisalem.
auto mialo duze korekcje na jednej pompce stad wymiana i to po czasie a nie od razu. własciel był poinformowany o koniecznosci wymiany pompek przy zakupie -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 13 March 2009 Skąd: Dzierżoniów ![]() |
auto zostalo indywidualnie wystrojone a nie wgrane cos z rekawa.gdyby wina była softu to posypaloby sie sporo takich 105 BXE BKC i na wiekszych modach. Co do podejścia do Grupy PSA to posługujesz sie sterotypem. tutaj ewidetnie mamy do czynienia z odosobnionym przypadkiem silnika grupy VAG. Gdyby silnik byl przekoksowany to stopiłby tloki dymił ect. `Druga sprawa modyfiukujący-firma nie jest w stanie dac gwarancji na silnik, bo jak sie uprzesz to serie zabijesz a gwarancje dawane przez nielicznych jak doczytasz to sa na nic. Renomowane firmy dają na oprogramowanie. Akurat w tym przypadku zastanawia mnie tylko, po rozebraniu motoru teraz, co nawaliło. Bo wydaje mi się że jak pompki (które zostały zmienione u tunera), to nie ma tu co pisac a słabym dole auta, i awaryjnością modelów (gdzie w DE na taxi mają po 500k nalatane i żyją) a sypnieta pompka bedzie nawet w stanie zrobic dziure w tłoku ASZ/ARL. Więc ktoś powinien ponieść konsekwencje za polecone "igły" pompki, bo chłop jest bez programu, bez kasy, i bez auta! "... dla sprostowania nie znam osobiscie ani tunera ani poszkodowanego" Nie napisałem nigdzie, że jest to wina softu, bo pewnie kazde nastepne auto by padło (jakby tak było), tylko po diagnozie auta powinno się stwierdzić czy auto się nadaję, bądź nie nadaje, lub coś jest nie tak. A jeżeli pompka już lała/niedomagała to trzeba było przeanalizować skutki w okresie gdy ona była w stanie R.I.P -------------------- !! _http://www.youtube.com/user/bLee1988 !!
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
User Dołączył: Tue, 18 November 2008 Skąd: PL ![]() |
jak była duża ta korekcja na PD???
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Ale mirass czemu uwazasz ze to silnik zawinil? W temacie gwarancji pablo podajze pisal w temacie rs6 jak sprawa sie zalatwia w momencie awarii.
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
User Dołączył: Sat, 28 March 2009 ![]() |
uporządkujmy wszystko: autor założył ten wątek żeby dowiedzieć sie co było przyczyną padnięcia silnika ( od tego między innymi jest to forum) nikogo nie oskarżał. Informacje gdzie robił program wyciągneliśmy od niego MY! i od tego zaczęła sie awantura! Może niech autor teraz sie wypowie czy ma do kogokolwiek pretensje czy nie! i skończmy ten temat bo to do niczego nie prowadzi!
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto ![]() |
blee troche przeinaczasz.....
BXE i pochodne to dobre jednostki. O wiele wiecej wytrzymuja niz "generalnie francuzy" wiec nie ma co sie bac. Lataja takowe na 180KM i maja sie dobrze. Oczywiscie trzeba zadbac wtedy o lepsze turbo i chlodzenie oleju. Powiem wiecej....wydaje mi sie ze tak wystrojony BXE na mocnym turbo i wymienniku oleju pojezdzi dluzej (!) niz mocno zmodowana seria. Oczywiscie jest faktem ze turbiny maja mniejsze rezerwy bezpieczenstwa niz w takim starym :ATD i trzeba delikatniej je stroic. Wiecej jest takze usterek mechanicznych nawet na serii spowodowanych "pechem" czego sie w VP i PD na EDC15 raczej nie spotykalo. Ale nadal (np w porownaniu do 2.0 TDI 16v) znacznie lepiej znosza przyrosty. PS Mialem u siebie na wymiane slupka BXE po przebiegu ok 100tys km jeden wlasciciel (rzeznik) niestety po ...durnym sofcie. Limiter obr przy pelnej dawce po 4800obr podciagniety do 4600 wymagane 1.2 bara na turbinie..... kto siedzi w branzy ten wie ze co jak co ale te turbiny nie lubia byc meczone "u gory". Chlop wlaczyl tempomat i leciac do berlina 220km/h (5biegow skrzynia - wiec kolo czerwonego pola) pod Berlinem juz cos mu fukalo. Efekt taki ze 1 cyl wygladal jak lod w lecie ![]() To byla ewidentwie WINA PROGRAMU....pozwalal na za duzo i nie dawal szans przy katungu....widac ktos mial parcie na papier...bo wykres musial slicznie do 4600 rosnac.... |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
nikt nikomu nie kaze robic zadnych softów. zgodzicie sie z faktem ze jak sie cos ma zmodzone w aucie to szansa zesrania sie czegos jest o wiele wieksza.
po 2 jazda zmodzonym autem pelna k......a jest ryzykowna zabawa po 3 wydaje mi sie ze jest dosyc duza czesc uzytkownikow taka ktorzy mysla ze po co kupowac auto ktore ma seryjnie 200 koni i placic za nie duzo wiecej. przeciez kupie tansze zrobie czopa i tak samo bedzie jezdzic co jest wierutna bzdura po 4 nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem. kolega naprawi sielnik i nie bedzie latal pelna kuu. a i klopoty z motorkiem sie skoncza -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Silnik będzie rozebrany tak czy siak.... z racji iż będzie sprzedawany na części tudzież możliwe iż oddam silnik w rozliczenie, mechanikowi, za robotę, stąd i tak rozbierze silnik....
Nie bez przyczyny jestem na tym forum od marca 2005, tudzież wiem jak użytkować diesela, podkręconego diesela (jestem w świadomy), akurat to nie było użytkowane na autostradach, których zresztą brak w Polsce ![]() Odnośnie tych silników, każdy mówił, że jest to sprawdzona jednostka 1.9 i że fajnie się ją podkręca a nasłuchawszy się o mankamentach 2.0tdi zdecydowałem się właśnie na 1.9 bez dpfu, niespotkałem się nigdzie aby ktoś z użytkowników narzekał na ten motor tudzież miał jakieś awarie! BTW Tak się zastanawiam czym się różnią silniki montowane w T5? i czy chłodniczka oleju podejdzie z T5 gdyż na moje oko jest większa, bardziej wydajniejsza lecz jak domniemywam ma się to nijak gdyż w moim przypadku była wyższa temp spalania?? -------------------- .: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
zamiast zezby z chlodnica oleju z t5 pakuj od razu mocala
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
ale to miałbyć tylko pospolity dupowóz bezpiecznie podkrecony , z kibla 1.9tdi 105km nikt nie będzie robił mocnej zmoty
-------------------- .: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Wszystkie BXE maja Garretty To jak sie ma sprawa padnietej kkk? Chyba ze rzeczony silnik to nie jednak BXE -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Owy silnik to BKC bez DPFu, następcą jest BXE
-------------------- .: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Taka sama jak w BKC i BXE czyli garrett. I na to sie znajdzie odpowiedz ![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 08 August 2025 - 14:44 |