![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
w instrukcji producent podaje norme do 1 litra na 1000km
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
z takim spalaniem oleju jakie normy ekologiczne spełnia ten silnik?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Euro 1 ;-)
-------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#84
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Zmieniłem opony na letnie i dokonałem kilka pomiarów 0 -100 km/h. Najlepiej 6.5 sek , najgorzej 6.7 sek. Metoda stoperowa, "na oko" obarczona dużym . błędem, ale z reguły wychodziło mi podobnie. Katalogowo mój tiptronic ma miec 5.9. Szukać przyczyn, czy ten typ tak ma ? Pozostały mi cewki do wymiany, ale póki co auto jezdzi ok. Nowe świece, filtry, paliwo Verva 98 (na BP to samo).
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
wydaje mi się, że te 0,5 sekundy i tak nie będzie odczuwalne.
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
Zmieniłem opony na letnie i dokonałem kilka pomiarów 0 -100 km/h. Najlepiej 6.5 sek , najgorzej 6.7 sek. Metoda stoperowa, "na oko" obarczona dużym . błędem, ale z reguły wychodziło mi podobnie. Katalogowo mój tiptronic ma miec 5.9. Szukać przyczyn, czy ten typ tak ma ? Pozostały mi cewki do wymiany, ale póki co auto jezdzi ok. Nowe świece, filtry, paliwo Verva 98 (na BP to samo). Mi wychodziło nieco lepiej ze stoperem ale może mam lepszy refleks ![]() A skoro nie masz gotowej procedury 0-100km/h w VAG-u, to może dałoby się za pomocą log-ów to sprawdzić? Ustaw odczyt co 100ms i odczytaj v, na którym logu od startu będzie 100km/h. Ps Sprawdz czy nie ubyło oleju po kick-downach ![]() -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Zmieniłem opony na letnie i dokonałem kilka pomiarów 0 -100 km/h. Najlepiej 6.5 sek , najgorzej 6.7 sek. Metoda stoperowa, "na oko" obarczona dużym . błędem, ale z reguły wychodziło mi podobnie. Katalogowo mój tiptronic ma miec 5.9. Szukać przyczyn, czy ten typ tak ma ? Pozostały mi cewki do wymiany, ale póki co auto jezdzi ok. Nowe świece, filtry, paliwo Verva 98 (na BP to samo). Gdybyś był w W-wie to daj znać - zmierzymy racelogic'iem. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
Gdybyś był w W-wie to daj znać - zmierzymy racelogic'iem. Jeśli jest taka możliwość, to ja chętnie tez bym skorzystał ![]() -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie no daj spokój - ale mogę dopiero po 22.00, jak dzieci pójdą spać.
PS. Wczoraj miał miejsce długo odkładany wyścig z B7 RS4. Ten konkretny egzemplarz miał zamontowany kompletny wydech Millteka z metalowymi katami oraz dolot Gruppe M. Moja S5 oczywiście total seria. Zrobiliśmy najpierw start ze świateł, który niestety zaspałem (brak treningu w tym roku się kłania) więc od razu odpuściłem bo nie było się po co ścigać, a potem wyścig z rolki z 2-go biegu i 50km/h (na 3 klakson). Polecieliśmy tak aż do końca 4-go biegu, czyli do jakiś 200km/h i fury idą praktycznie identycznie, na kawałku kilkuset metrów zyskałem może 50cm długości. Kierownik RS4 zrobił ![]() -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Nie no daj spokój - ale mogę dopiero po 22.00, jak dzieci pójdą spać. PS. Wczoraj miał miejsce długo odkładany wyścig z B7 RS4. Ten konkretny egzemplarz miał zamontowany kompletny wydech Millteka z metalowymi katami oraz dolot Gruppe M. Moja S5 oczywiście total seria. Zrobiliśmy najpierw start ze świateł, który niestety zaspałem (brak treningu w tym roku się kłania) więc od razu odpuściłem bo nie było się po co ścigać, a potem wyścig z rolki z 2-go biegu i 50km/h (na 3 klakson). Polecieliśmy tak aż do końca 4-go biegu, czyli do jakiś 200km/h i fury idą praktycznie identycznie, na kawałku kilkuset metrów zyskałem może 50cm długości. Kierownik RS4 zrobił ![]() Mnie to wcale nie dziwi. Juz wczesniej z tego co bylo slychac Adam Twoja fura latala zacnie. Az moze nazbyt zacnie ![]() Czy to RS4 to Pawla ? |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Mnie to wcale nie dziwi. Juz wczesniej z tego co bylo slychac Adam Twoja fura latala zacnie. Az moze nazbyt zacnie ![]() Czy to RS4 to Pawla ? To nie jest ten silnik o ktory rozchodzi sie w temacie ![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Poleciałem przed chwilą zmierzyć osiągi fury racelogiciem (dla tych co nie wiedzą: najbardziej wypasionym sprzętem do tego celu jaki jest na rynku, bazującym na technologi GPS i wbudowanych accelerometrach).
Wyniki są następujące (po kilku próbach): --------------- Best results --------------- Time 21:39 Date 19/04/2010 Speed(kmh) Time(s) 0-60 2.4s 0-100 5.0s 30-50 0.8s 50-70 1.1s Producent podaje 5,1s, więc nie jest źle ![]() Natomiast jeżeli chodzi o hamowanie, to: Braking results Speed(kmh) Time(s) Distance(m) 60-0 01.8s 12.5m 100-0 02.8s 35.4m Przeciążenie podczas hamowania dochodzi do 1,2G: ![]() Na tym wykresie zresztą widać, że na początku nie docisnąłem hamulca (gdy nałożę na to wykres z hamowania na zimno, to ewidentnie początek jest bardziej 'agresywny' i siła hamowania jest stała, bez tego 'zjazdu' na początku wykresu), więc pewnie 34m jest możliwe. Dla porównania, droga hamowania dla moich 2 pozostałych samochodów: Mercedes E200K W211 - opony Continental Sport Contact 2 225/50/16, klocki i tarcze seria - 44.03m Subaru WRX - opony Toyo R888 225/45/17, klocki DS2500, tarcze Brembo (gładkie) - 38,25m Heble widać też w S5 dobre - Subaru nie daje rady nawet na slicku drogowym i pół wyczynowym klocku. O mercedesie nie wspominając ... Na koniec jeszcze porównanie przyspieszeń i przeciążeń (G) dla mojego S5 i Subaru WRX (249KM zmierzone): ![]() Zwróćcie uwagę na podwójny dołek na wykresie przeciążenia Subaru - pierwszy dołek to zmiana biegu, a drugi dołek to turbo dziura. Dla odmiany atmosferyczny silnik audi ciągnie od razu po zmianie biegu (a nawet jest to peak związany z zejściem z wyższych obrotów). -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Tak patrzę ten Racelogic piękna sprawa... a i Twoje Audi również wymiata, nie ma co - ciekawe czy producent utrzyma już ten azymut i V-ki znów zaczną latać po wtopach z niedoborem mocy w poprzednich jednostkach.
Jaka jest pi razy drzwi masa Twego S5 ? I ile ważysz? ![]() |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
1630kg
To co tu widać to dopiero ułamek możliwości Racelogica. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Elb gratki, Twoje autko naprawde "fruwa" pamietam jak sie sciagałem z Tobą i oczywiscie zaspałem start ale jak pojechaliśmy dalej to żeby się trzymać twojego autka musiałem odpalać NX bo inaczej to odjeżdałeś..musiałeś trafić super serie albo poprostu S5 to tak udane autko..jestem bardzo ciekawy wizyty na hamowni, pewnie sie scigałeś z Pablo Rs4 które podobno ma schamowane 4xx KM wieć gratki. Jak widać nie ma takiej tragedii z tym 4,2V8...mnie smieszy te gadanie że nie jedzie itd, tydzień temu jechałem z rolowańca (bez NX) z bmw 335d (napęd tylni czyli straty quattro powinny być), bmw schamowane na 335KM, start od 50kmh do 220 równiuteńko, auta ważą podobnie. BMW zrobiło 13,7 czy 13,8 na 1.4 mili w Ułężu chyba z rok temu...więc S4 jezdzą. Ja się rozstałem właśnie z moją eską..super ją wspominam, przez rok nic mi nie poszło, autko nigdy nie zawiodło i oprócz wysokiego spalania nie mam do S4 żadnych zastrzeżeń.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy palą dużo - to zależy jak na to spojrzeć. W porównaniu do 90 konnego diesla to pewnie tak, ale jeżeli weźmiemy pod uwagę moc, masę i napęd 4x4 to już tragedii nie ma.
Mój po przejechaniu 7kkm ma średnie spalanie na tym dystansie 15,7l/100km - moje Subaru, które ma tylko 240km, pali tyle samo. Moim zdaniem wcale nie jest to więc dużo. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
wiesz Elb, jesli auto nie schodzi ponizej 17-18 w miescie przy normalnej jezdzie to ja to nazywam dużo, wiadomo że są miasta i miasta, ja mówie o Warszawie ale według mnie 18 to dużo
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
A oto i wykres mojej S5:
![]() Producent podaje 354KM, a więc o 4,5KM więcej, ale różnica rzędu 1,2% mieści się w zakresie błędu pomiarowego. Tak więc do tych co mówili że 4.2L nie trzyma mocy i ma po 300KM lub mniej - nie trzyma mocy kiss my ass -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:27 |