Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8 ;)
maq2
post Fri, 26 Mar 2010 - 22:30
Post #61


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 July 2009
Skąd: Ślunsk





Szczerze mowiac te 25-30 odzyskanych koni nie jest jakos szczegolnie wyczuwalne.
Myślałem że bedzie to wiekszy przypływ mocy.
No ale sama świadomosc w tym wypadku wiele daje wink.gif
Może powodem jest że (o ile pamietam) to przy padnietym katalizatorze wykres mocy róznił sie (od zdrowego) w szczytowej partii obrotów.
Przy elastycznosci V8 mało kiedy potrzeba kręcic go wysoko.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 26 Mar 2010 - 22:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kiwi
post Sat, 27 Mar 2010 - 01:18
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(Kolba_leon @ Fri, 26 Mar 2010 - 21:17) *
, żeby nie zakładać nowego tematu może tu mi pomożecie.

Od wczoraj mam s4 2004 rok i zrobiłem nim już ok 150km zatankowałem na statoilu i silnik na wolnych obrotach( na postoju) silnik zaczął strasznie drgać a w dodatku wyszkoczył mi check engin.

Wielkie dzięki za pomoc bo już zaczynam się denerwować ,że to może być coś poważnego...

pozdrawiam


Upss oł jeja..pamiętaj ,ze był jakiś rok Statoila kiedy to sprzedał 15% więcej paliwa niż kupił od rafinerii tongue.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sat, 27 Mar 2010 - 07:37
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Paliwo jak najbardziej może być. Odpisałem Ci na PW.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Sat, 27 Mar 2010 - 15:05
Post #64









Przy okazji spytam, ile wasze S4 biora oleju na okres pomiedzy wymianami ? Bo znajomy twierdzi ze 5l banka schodzi 3/4 na dolewki pomiedzy 30.000km.

Musze powiedziec ze lekko mnie to zaszokowalo, aso w hamburgu twierdzi ze wszystko jest w najlepszym porzadku.

Aha i nie obrazcie sie, da sie to zagazowac jakas nowoczesna instalacja ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
candy81
post Sat, 27 Mar 2010 - 18:27
Post #65


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 January 2009





Da sie i w cale nie musi byc to mega drogo. Trzeba tylko zastosowac reduktory z zapasem i zalozyc dobre wtryskiwacze gazowe. Wszystko trzeba wystroic w trasie z podgladem na prace sond. Jezeli gazownik jest kumaty to check engine nie bedzie sie swiecic. Najwiekszym problemem jest upchanie tego wszystkiego pod maske
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sat, 27 Mar 2010 - 21:03
Post #66


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(shafter @ Sat, 27 Mar 2010 - 15:05) *
Przy okazji spytam, ile wasze S4 biora oleju na okres pomiedzy wymianami ? Bo znajomy twierdzi ze 5l banka schodzi 3/4 na dolewki pomiedzy 30.000km.

Musze powiedziec ze lekko mnie to zaszokowalo, aso w hamburgu twierdzi ze wszystko jest w najlepszym porzadku.

Aha i nie obrazcie sie, da sie to zagazowac jakas nowoczesna instalacja ?


Wymiana co 30k km?


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Sun, 28 Mar 2010 - 00:45
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT(candy81 @ Sat, 27 Mar 2010 - 18:27) *
Da sie i w cale nie musi byc to mega drogo. Trzeba tylko zastosowac reduktory z zapasem i zalozyc dobre wtryskiwacze gazowe. Wszystko trzeba wystroic w trasie z podgladem na prace sond. Jezeli gazownik jest kumaty to check engine nie bedzie sie swiecic. Najwiekszym problemem jest upchanie tego wszystkiego pod maske


masakra jakaś dry.gif jak zobacze kiedys takie auto to gosciowi powiem zeby sie w czoło puknał...aha miałem ze 3 zagazowane auta wiec zadna to dla mnie "ujma" ale akurat gaz do eski to..... huh.gif. w przyszłym tygodniu katalizatory idą w odstawkę, i sie mocno wacham ile spróbować psiknąc w eske...75 przyjmuje bez problemu ale co dalej, podobno gosciu w A8 psikał 150 i auto żyło, zaczne chyba od świeć zimniejszych i jakis silnik chce znalezc jak bedzie w miare dobrej cenie, jak bedzie juz w garażu to napisze ile 4,2 wytrzymuje strzału, mysle ze przy plus 150 bedzie już naprawdę dobrze wink.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sun, 28 Mar 2010 - 10:37
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Proponuję aby każdy posiadacz eSki 4.2 sprawdził śruby kolektora dolotoweg, te na torx. Wyczytałem że była akcja serwisowa na dokręcanie ich bo się kolektor luzuje i mogą wypadać zapłony. Ja miałem lużne biggrin.gif


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Sun, 28 Mar 2010 - 13:03
Post #69









CYTAT(prnit @ Sat, 27 Mar 2010 - 23:45) *
masakra jakaś dry.gif jak zobacze kiedys takie auto to gosciowi powiem zeby sie w czoło puknał...aha miałem ze 3 zagazowane auta wiec zadna to dla mnie "ujma" ale akurat gaz do eski to..... huh.gif


Czemu akurat do S-ki to zly pomysl ? A gdyby zakladac do A8 4.2 to juz byloby inaczej ? smile.gif

Umowmy sie do ze jakis mega wysilonych silnikow to faktycznie, ale przeciez to jest ~75-80ps/l wiec w sumie ten V8 sie nudzi wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Sun, 28 Mar 2010 - 14:14
Post #70


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





Zagazować można wszystko, pytanie gdzie jest rozsądna granica. Takie auto ma jakiś prestiż i LPG do niego nie pasuje, podobnie do A8 4.2l Już lepiej kupić mocnego kopciucha wink.gif

Jeśli chodzi o olej, to w tym wątku wcześniej było trochę o tym. U mnie po płukance spożycie oleju przy spokojnej jeździe było b. małe, natomiast przy wysilonej jeździe prognozuję na ok. 0.7l/1kkm. Jak będę znał konkrety, dam znać.

No u mnie też się pojawiły misfire-y wink.gif ale sporadyczne i głownie przy niedogrzanym silniku, nie wywalają błędów ale dolot niezwłocznie sprawdzę biggrin.gif


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Sun, 28 Mar 2010 - 15:07
Post #71









0.7l/1000km ?? OMG

Those are RX-8 numbers wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sun, 28 Mar 2010 - 15:35
Post #72


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Ja mam nie zauważalne zużycie, ale może dlatego że nie mam gdzie pałować. Niestety BBK silnik jest oliwo - żerny :/


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
candy81
post Sun, 28 Mar 2010 - 16:14
Post #73


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 January 2009





CYTAT(Surveyor @ Sun, 28 Mar 2010 - 14:14) *
Zagazować można wszystko, pytanie gdzie jest rozsądna granica. Takie auto ma jakiś prestiż i LPG do niego nie pasuje, podobnie do A8 4.2l Już lepiej kupić mocnego kopciucha wink.gif

Jeśli chodzi o olej, to w tym wątku wcześniej było trochę o tym. U mnie po płukance spożycie oleju przy spokojnej jeździe było b. małe, natomiast przy wysilonej jeździe prognozuję na ok. 0.7l/1kkm. Jak będę znał konkrety, dam znać.

No u mnie też się pojawiły misfire-y wink.gif ale sporadyczne i głownie przy niedogrzanym silniku, nie wywalają błędów ale dolot niezwłocznie sprawdzę biggrin.gif

Zagazowac wszystkiego sie nie da ale wiekszosc tak. Pytanie brzmialo czy do s4 sie da. Ja twierdze, ze tak. mamy ok 42 ps z cylindra i "wygodne" czasy wtrysku. O prestizu nie wypowiadam sie bo to nie moja dzialka. Jedni potrafia dostrzec oszczednoci i kompromis inni beda lac Pb za ostatnie pieniadze. Zakup nowego auta?? zakup uzywanego auta?? Wybor jak zawsze zostawiamy wlascicielowi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sun, 28 Mar 2010 - 20:39
Post #74


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Nikt przy zdrowych zmysłach nie kupuje S4, za ostatnie pieniadze. Każdy zdaje sobie sprawę ile to pali. Jeśli ktoś chce mieć szybki wóz , a zarazem tani w eksploatacji, to wybacz ale paliwo w tym aucie to akurat wisienka na torcie, czyli wydatek marginalny. Poza tym nie rozumiem opłacalności montowania instalacji gazowej do takiego auta. Lepiej zakupić 3.0 tdi. S4 to nie jest wóz dla rozsądnych ludzi.
Poza tym wróćmy do tematu.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 29 Mar 2010 - 12:15
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





ja z olejem nie mam zadnych problemów, raz na miesiąc -dwa doleje pół litra i jest spokój, wartości właściwie niezauważalne.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin J
post Thu, 01 Apr 2010 - 17:31
Post #76


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko





Moje S4 B6 wykazało na hamowni 295KM. przebieg 70 kkm,
poprzedni właścicel wymieniał cewki,
Zuzycie oleju 0.7-0.9l/1000 km,
Wydech ori jest strasznie restrykcyjny, ma brzydkie zagięcia i małą srednicę.
W El-tecu wymieniłem cały wydech i wyciąłem katalizatory (te mniejsze dopalające)
Auto odżyło (odczuwalnie), poprawiła się góra, niestety nie zweryfikowałem na hamowni
bo nadal nie było to szybkie auto, i poprostu nasze drogi się rozeszły

Koniec przekazu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Thu, 01 Apr 2010 - 18:23
Post #77


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





kurcze co jest powodem tak dużej konsumpcji oleju w tych silnikach?
pytam bo całkowicie ich nie znam...
ubytek 0.7-0.9 na 1kkm to właściwie nie trzeba wymieniać oleju... tylko olej dolewać a filtry zmieniać bo i tak wymiana całego oleju następuje częściej niż co 10kkm smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Thu, 01 Apr 2010 - 18:40
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Od 1000 km nie dołałem ani troszkę, ale moze to mój sty jazdy ?


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dark
post Fri, 09 Apr 2010 - 18:40
Post #79


User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





V6 tez bierze olej w granicach 0,5 na 1000, poprostu te silniki tak maja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stempel72
post Sat, 10 Apr 2010 - 11:07
Post #80


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





Nie wiem czy tak mają ,mój wciąga ok. 1 litr na 4k km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 01:25