![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 July 2009 Skąd: Ślunsk ![]() |
Szczerze mowiac te 25-30 odzyskanych koni nie jest jakos szczegolnie wyczuwalne.
Myślałem że bedzie to wiekszy przypływ mocy. No ale sama świadomosc w tym wypadku wiele daje ![]() Może powodem jest że (o ile pamietam) to przy padnietym katalizatorze wykres mocy róznił sie (od zdrowego) w szczytowej partii obrotów. Przy elastycznosci V8 mało kiedy potrzeba kręcic go wysoko. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
, żeby nie zakładać nowego tematu może tu mi pomożecie. Od wczoraj mam s4 2004 rok i zrobiłem nim już ok 150km zatankowałem na statoilu i silnik na wolnych obrotach( na postoju) silnik zaczął strasznie drgać a w dodatku wyszkoczył mi check engin. Wielkie dzięki za pomoc bo już zaczynam się denerwować ,że to może być coś poważnego... pozdrawiam Upss oł jeja..pamiętaj ,ze był jakiś rok Statoila kiedy to sprzedał 15% więcej paliwa niż kupił od rafinerii ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Paliwo jak najbardziej może być. Odpisałem Ci na PW.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#64
|
![]() |
Przy okazji spytam, ile wasze S4 biora oleju na okres pomiedzy wymianami ? Bo znajomy twierdzi ze 5l banka schodzi 3/4 na dolewki pomiedzy 30.000km.
Musze powiedziec ze lekko mnie to zaszokowalo, aso w hamburgu twierdzi ze wszystko jest w najlepszym porzadku. Aha i nie obrazcie sie, da sie to zagazowac jakas nowoczesna instalacja ? |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 January 2009 ![]() |
Da sie i w cale nie musi byc to mega drogo. Trzeba tylko zastosowac reduktory z zapasem i zalozyc dobre wtryskiwacze gazowe. Wszystko trzeba wystroic w trasie z podgladem na prace sond. Jezeli gazownik jest kumaty to check engine nie bedzie sie swiecic. Najwiekszym problemem jest upchanie tego wszystkiego pod maske
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Przy okazji spytam, ile wasze S4 biora oleju na okres pomiedzy wymianami ? Bo znajomy twierdzi ze 5l banka schodzi 3/4 na dolewki pomiedzy 30.000km. Musze powiedziec ze lekko mnie to zaszokowalo, aso w hamburgu twierdzi ze wszystko jest w najlepszym porzadku. Aha i nie obrazcie sie, da sie to zagazowac jakas nowoczesna instalacja ? Wymiana co 30k km? -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Da sie i w cale nie musi byc to mega drogo. Trzeba tylko zastosowac reduktory z zapasem i zalozyc dobre wtryskiwacze gazowe. Wszystko trzeba wystroic w trasie z podgladem na prace sond. Jezeli gazownik jest kumaty to check engine nie bedzie sie swiecic. Najwiekszym problemem jest upchanie tego wszystkiego pod maske masakra jakaś ![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Proponuję aby każdy posiadacz eSki 4.2 sprawdził śruby kolektora dolotoweg, te na torx. Wyczytałem że była akcja serwisowa na dokręcanie ich bo się kolektor luzuje i mogą wypadać zapłony. Ja miałem lużne
![]() -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#69
|
![]() |
masakra jakaś ![]() ![]() Czemu akurat do S-ki to zly pomysl ? A gdyby zakladac do A8 4.2 to juz byloby inaczej ? ![]() Umowmy sie do ze jakis mega wysilonych silnikow to faktycznie, ale przeciez to jest ~75-80ps/l wiec w sumie ten V8 sie nudzi ![]() |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
Zagazować można wszystko, pytanie gdzie jest rozsądna granica. Takie auto ma jakiś prestiż i LPG do niego nie pasuje, podobnie do A8 4.2l Już lepiej kupić mocnego kopciucha
![]() Jeśli chodzi o olej, to w tym wątku wcześniej było trochę o tym. U mnie po płukance spożycie oleju przy spokojnej jeździe było b. małe, natomiast przy wysilonej jeździe prognozuję na ok. 0.7l/1kkm. Jak będę znał konkrety, dam znać. No u mnie też się pojawiły misfire-y ![]() ![]() -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#71
|
![]() |
0.7l/1000km ?? OMG
Those are RX-8 numbers ![]() |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Ja mam nie zauważalne zużycie, ale może dlatego że nie mam gdzie pałować. Niestety BBK silnik jest oliwo - żerny :/
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 January 2009 ![]() |
Zagazować można wszystko, pytanie gdzie jest rozsądna granica. Takie auto ma jakiś prestiż i LPG do niego nie pasuje, podobnie do A8 4.2l Już lepiej kupić mocnego kopciucha ![]() Jeśli chodzi o olej, to w tym wątku wcześniej było trochę o tym. U mnie po płukance spożycie oleju przy spokojnej jeździe było b. małe, natomiast przy wysilonej jeździe prognozuję na ok. 0.7l/1kkm. Jak będę znał konkrety, dam znać. No u mnie też się pojawiły misfire-y ![]() ![]() Zagazowac wszystkiego sie nie da ale wiekszosc tak. Pytanie brzmialo czy do s4 sie da. Ja twierdze, ze tak. mamy ok 42 ps z cylindra i "wygodne" czasy wtrysku. O prestizu nie wypowiadam sie bo to nie moja dzialka. Jedni potrafia dostrzec oszczednoci i kompromis inni beda lac Pb za ostatnie pieniadze. Zakup nowego auta?? zakup uzywanego auta?? Wybor jak zawsze zostawiamy wlascicielowi |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Nikt przy zdrowych zmysłach nie kupuje S4, za ostatnie pieniadze. Każdy zdaje sobie sprawę ile to pali. Jeśli ktoś chce mieć szybki wóz , a zarazem tani w eksploatacji, to wybacz ale paliwo w tym aucie to akurat wisienka na torcie, czyli wydatek marginalny. Poza tym nie rozumiem opłacalności montowania instalacji gazowej do takiego auta. Lepiej zakupić 3.0 tdi. S4 to nie jest wóz dla rozsądnych ludzi.
Poza tym wróćmy do tematu. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
ja z olejem nie mam zadnych problemów, raz na miesiąc -dwa doleje pół litra i jest spokój, wartości właściwie niezauważalne.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
Moje S4 B6 wykazało na hamowni 295KM. przebieg 70 kkm,
poprzedni właścicel wymieniał cewki, Zuzycie oleju 0.7-0.9l/1000 km, Wydech ori jest strasznie restrykcyjny, ma brzydkie zagięcia i małą srednicę. W El-tecu wymieniłem cały wydech i wyciąłem katalizatory (te mniejsze dopalające) Auto odżyło (odczuwalnie), poprawiła się góra, niestety nie zweryfikowałem na hamowni bo nadal nie było to szybkie auto, i poprostu nasze drogi się rozeszły Koniec przekazu. |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
kurcze co jest powodem tak dużej konsumpcji oleju w tych silnikach?
pytam bo całkowicie ich nie znam... ubytek 0.7-0.9 na 1kkm to właściwie nie trzeba wymieniać oleju... tylko olej dolewać a filtry zmieniać bo i tak wymiana całego oleju następuje częściej niż co 10kkm ![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Od 1000 km nie dołałem ani troszkę, ale moze to mój sty jazdy ?
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
V6 tez bierze olej w granicach 0,5 na 1000, poprostu te silniki tak maja
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 ![]() |
Nie wiem czy tak mają ,mój wciąga ok. 1 litr na 4k km.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 01:25 |