Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 23 24 25 26 >  
Reply to this topicStart new topic
> W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8 ;)
vasquez
post Mon, 20 Jan 2014 - 08:45
Post #481


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





a ja odnosnie paliwa podziele sie takimi spostrzezeniami zauwazonymi po tankowani tylko na jednej stacji orlenu pug 206 s16 pali wiecej 98 vervy niz zwyklej 95 i to na baku kolo 90 km wiecej na pb95 a w osiągach niewidac różnicy audi tt 1.8t 225km tak samo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 20 Jan 2014 - 08:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rapix
post Mon, 20 Jan 2014 - 08:54
Post #482


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





CYTAT(rally_krakow @ Sun, 19 Jan 2014 - 16:04) *
to moze inaczej czemu ludzie pracujacy w McDonald's nie zywia sie w nim bo wiedza czym to smierdzi, i tak samo jest z ta informacja ktora mozesz sobie wziasc do siebie albo wlozyc do kosza - ok, mam to gdzies co z tym zrobisz. Czy tu piszac cos to odrazu trzeba miec jakas kontre, szkoda gadac

tu się myliesz jedzą w Mc tongue.gif


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
winczako
post Tue, 21 Jan 2014 - 09:19
Post #483


User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





eSa jest wrażliwa na paliwo. Moja po zalaniu v-power racing chodzi zdycydowanie gładziej, na pb98 tez bbdb. 95 to juz zalezy od stacji i temp na zewn - jak jest gorąco, to faktycznie gorzej. Do tego trzeba dodać, że kolega pyta o to czy lac 95 czy 98 kierujac się tym, że okoliczna stacja nie ma pb98.... Zastanawiam się tylko co to za stacja... jakiś CPN u pana Miecia? Omijałbym bardzo szerokim łukiem takie stacje. Co do orlenu - jak mogę to też unikam - w przeszłości zdarzało się, że po zatankowaniu na trasie oba moje samochody "nie jechały", do tego jeden z nich (nie eSa) wywalało checka... Z drugiej strony wiele razy po zatankowaniu na orlenie jezdzilo sie normalnie. Wniosek (dla mnie) jest taki, że stacja orlenu stacji orleny nierówna albo mają nierówne paliwo.
Na BP czy Shell NIGDY mi się to nie zdarzyło, co nie znaczy, że też niektóre stacje nie są gorsze. Wnioski "gdzie" tankować pozostawiam Tobie.

Ja staram się żeby w baku było tylko v-power racing.

Ale tak wogóle to temat jest inny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Tue, 21 Jan 2014 - 11:38
Post #484


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





o BP znowu słyszałem już kilka złych opini...


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Fri, 24 Jan 2014 - 17:25
Post #485


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





a wracajac do silników 4.2: to jak w kwestii trwałosci/trzymania mocy wypadają silniki BFM? Czyli te montowane w A8d3 i touaregu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lakier
post Fri, 24 Jan 2014 - 17:45
Post #486


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 December 2010





Bardzo dobre silniki. Nie ma praktycznie większych problemów. Czasami do wymiany są nastawniki łańcucha wałków rozrządu (po 1 na strone) - koszt 500 zł sztuka. Objawia się to, że po dłuższym postoju po odpaleniu na sekudne, dwie słychać terkotanie. Jeżeli już to jest wymienione to spokój na 200 tys. km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
QbaqBA
post Tue, 28 Jan 2014 - 20:54
Post #487


Super User
Dołączył: Sat, 10 May 2008
Skąd: inąd





CYTAT(Joker @ Sun, 19 Jan 2014 - 19:22) *
Ok, to ja może pomogę koledze smile.gif Jakiś czas temu znajomy "obsługiwał" kilka osób paliwem z Białorusi - konkretnie benzyną. Jednym z odbiorców był technik policyjny i z ciekawości oddali do laboratorium próbkę tego paliwa i naszego ze stacji (dużej, "ruchliwej") PB95. Te paliwo z Białorusi żeby nie skłamać miało 94 lub 95 oktanów, nasza 95-tka z Orlenu niestety tylko 92. Przypadek czy nie - coś w tym chyba jest.


Strasznie popularny musi być ten znajomy, bo już od 3 osób o nim słyszałem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 28 Jan 2014 - 21:24
Post #488


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Ale jesteś z Białego czy tak piszesz by pisać? Nie opowiadam tu bajek, jak mam coś niemalże z pierwszej ręki to mówię - w czymś zaszkodziłem czy jak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arturr-r
post Wed, 10 Sep 2014 - 22:53
Post #489


Rookie
Dołączył: Wed, 10 September 2014
Skąd: Sokołów





Witam wszystkich
panowie potrzebuje kogoś kto ma blokady i jest w stanie ustawić rozrząd na łąncuchu w silniku audi 4,2 v8 BBK BAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leniobec
post Fri, 19 Sep 2014 - 06:16
Post #490


Rookie
Dołączył: Mon, 23 December 2013





CYTAT(arturr-r @ Wed, 10 Sep 2014 - 22:53) *
Witam wszystkich
panowie potrzebuje kogoś kto ma blokady i jest w stanie ustawić rozrząd na łąncuchu w silniku audi 4,2 v8 BBK BAT

Jesli znajdziesz kogos kto ma blokady i sie na tym zna napisz prosze dane do goscia bo moze i mi sie przyda kiedys.Jaki masz przebieg i czemu zdecydowales sie na robienie rozrzadu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Evorider
post Fri, 19 Sep 2014 - 21:42
Post #491


Rookie
Dołączył: Mon, 02 December 2013





Ostatnio mieliśmy okazję pobawić się troszkę S4 więc podzielę się naszymi wrażeniami.
Przy pierwszych pomiarach eska wypluła z siebie 297 BHP i 365 Nm niby słabo ale biorąc pod uwagę fakt że auto miało problem z wypadaniem zapłonu, uwaloną tylną sondę oraz było zalane Orlenem to i tak dobry wynik. (Nie lejcie paliwa z Orlenu – masakra)
Po wymianie cewek, świec, wyłączeniu tylnych sond i zalaniu paliwa 98 na Statoil, wynik na rolkach urósł do 320 BHP i 400 Nm. Następnie wzięliśmy się za główny problem występujący w tym modelu, czyli dolot. Po wyjęciu okazało się że kolektor ssący jest cały w czarnej mazi (sadzy). Po dokładnym czyszczeniu + strojeniu na 98 oktanów cel został osiągnięty 346 BHP 428 Nm.
Generalnie te auta jak już ktoś wcześniej wspomniał cholernie się grzeją. Żeby je dobrze zmierzyć my używaliśmy drugiego nadmuchu z totalnie zimnym powietrzem doprowadzonym z drugiego pomieszczenia. Inaczej się tego auta dobrze nie zmierzy. Oczywiście nasz egzemplarz również dręczył dziwny rechot chwile po odpaleniu, który na szczęście został wyeliminowany po wymianie oleju na Motul 8100 5W40 wcześniej zalany był chyba Castrolem. Dodam jeszcze że któryś z poprzednich właścicieli uzbroił to auto w kompletny układ wydechowy (no name) więc ciężko stwierdzić w jakim stopniu przekłada się to na moc.

Dorzucam link do filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=PDa3TbVghvk...k0GFbD-CPGS7pnQ



--------------------
www.evorider.com
www.unichip.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 05 Oct 2014 - 21:21
Post #492


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Rechot po odpaleniu ? napinacze sprawdziliście ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pyros
post Sun, 05 Oct 2014 - 22:24
Post #493


User
Dołączył: Sun, 12 November 2006
Skąd: Gdańsk





Jak jest rechot po odpaleniu, to ja bym wymienił napinacz chociaż na lewej głowicy. Niestety to na tej głowicy pada rozrząd, a zagadnienia dużego nie ma aby to zrobić na aucie wink.gif


--------------------
Rover Coupe Turbo 302km/453Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Tue, 21 Oct 2014 - 01:29
Post #494


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





Panowie taka sytuacja. Mam do kupienia S4 B6. Szwajcar 200tyś. przelotu. Sprowadził to mój znajomy. Byłem obejrzeć, auto bardzo zadbane, kupione bezpośrednio od właściciela. Zawias, prowadzenie bardzo pewne, hamulce również. Samochód wrócił o własnych siłach, oleju nie wziął. Miałem okazję się przejechać to przyśpiesza dobrze, nie czuć na plecach ale wskazówka ładnie idzie do góry. Z tego co udało mi się na szybko zlogować, przepływy maks 250-260g/s, raz wskoczyło nawet 280, zapłony cofa 8-10st, misfire na postoju występują. Auto seryjne. W bloku 22x jest bodajże timing chain i pokazywało ok 10 KW. I był zapamiętany błąd knock sensor, po usunięciu, przejażdżce 10km błąd nie wrócił... Kurde nie wiem co robić, auto mi się podoba ale boję się że może być skarbonką.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 21 Oct 2014 - 01:58
Post #495


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





będzie skarbonką biggrin.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Tue, 21 Oct 2014 - 11:45
Post #496


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





Czyli lepiej poszukać ładnego 2.7 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
inginio
post Sun, 23 Nov 2014 - 22:06
Post #497


User
Dołączył: Sat, 11 May 2013





Niedawno kupiłem S4 a teraz dopiero czytam info na temat tego auta. Z racji tego iż całe życie przejeździłem grupą vw i byłem całkiem zadowolony to tym razem poniosło mnie i kupiłem S4 którym to wożę dziecko do żłobka wink.gif Auto daje mega frajdę! Ten dźwięk v8 to czysta poezja biggrin.gif Auto z włoch. Niestety nie ma grzanych dup i lusterek ale maty już zamówiłem. Nie wiem czy bierze olej ale wiem że moim przypadku jest minimalna różnica w mocy międzi 95 a 98 z BP. Po odpalenie przez niecałą sekundę na zimnym słychać ten charakterystyczny dźwięk. Ori przebieg 168tyś cały czas serwisowany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasquez
post Mon, 24 Nov 2014 - 08:09
Post #498


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





kolego a jeses pewiem, że potrzebujesz maty? kolega miał co prawda nie s4 ale tez b6 z usa i musiał wymienic tylko panel na taki z przciskami od grzania foteli bo maty i cała instalacja była od nowosci tylko niebyło jak włączyć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
inginio
post Mon, 24 Nov 2014 - 11:06
Post #499


User
Dołączył: Sat, 11 May 2013





Dobra myśl wink.gif Idę gmerać pod fotelem wink.gif Dam znać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andy_czarny
post Fri, 28 Nov 2014 - 10:06
Post #500


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 August 2007
Skąd: Bydgoszcz





Panowie skoro te auta takie delikatne na paliwo to na lpg bedzie dramat- ktos to gazowal ??


--------------------
_Obrazek
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 23 24 25 26 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 16:22