![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#481
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
a ja odnosnie paliwa podziele sie takimi spostrzezeniami zauwazonymi po tankowani tylko na jednej stacji orlenu pug 206 s16 pali wiecej 98 vervy niz zwyklej 95 i to na baku kolo 90 km wiecej na pb95 a w osiągach niewidac różnicy audi tt 1.8t 225km tak samo
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#482
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
to moze inaczej czemu ludzie pracujacy w McDonald's nie zywia sie w nim bo wiedza czym to smierdzi, i tak samo jest z ta informacja ktora mozesz sobie wziasc do siebie albo wlozyc do kosza - ok, mam to gdzies co z tym zrobisz. Czy tu piszac cos to odrazu trzeba miec jakas kontre, szkoda gadac tu się myliesz jedzą w Mc ![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#483
|
|
User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
eSa jest wrażliwa na paliwo. Moja po zalaniu v-power racing chodzi zdycydowanie gładziej, na pb98 tez bbdb. 95 to juz zalezy od stacji i temp na zewn - jak jest gorąco, to faktycznie gorzej. Do tego trzeba dodać, że kolega pyta o to czy lac 95 czy 98 kierujac się tym, że okoliczna stacja nie ma pb98.... Zastanawiam się tylko co to za stacja... jakiś CPN u pana Miecia? Omijałbym bardzo szerokim łukiem takie stacje. Co do orlenu - jak mogę to też unikam - w przeszłości zdarzało się, że po zatankowaniu na trasie oba moje samochody "nie jechały", do tego jeden z nich (nie eSa) wywalało checka... Z drugiej strony wiele razy po zatankowaniu na orlenie jezdzilo sie normalnie. Wniosek (dla mnie) jest taki, że stacja orlenu stacji orleny nierówna albo mają nierówne paliwo.
Na BP czy Shell NIGDY mi się to nie zdarzyło, co nie znaczy, że też niektóre stacje nie są gorsze. Wnioski "gdzie" tankować pozostawiam Tobie. Ja staram się żeby w baku było tylko v-power racing. Ale tak wogóle to temat jest inny. |
|
|
![]()
Post
#484
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
o BP znowu słyszałem już kilka złych opini...
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#485
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
a wracajac do silników 4.2: to jak w kwestii trwałosci/trzymania mocy wypadają silniki BFM? Czyli te montowane w A8d3 i touaregu?
|
|
|
![]()
Post
#486
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 December 2010 ![]() |
Bardzo dobre silniki. Nie ma praktycznie większych problemów. Czasami do wymiany są nastawniki łańcucha wałków rozrządu (po 1 na strone) - koszt 500 zł sztuka. Objawia się to, że po dłuższym postoju po odpaleniu na sekudne, dwie słychać terkotanie. Jeżeli już to jest wymienione to spokój na 200 tys. km.
|
|
|
![]()
Post
#487
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
Ok, to ja może pomogę koledze ![]() Strasznie popularny musi być ten znajomy, bo już od 3 osób o nim słyszałem ![]() |
|
|
![]()
Post
#488
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Ale jesteś z Białego czy tak piszesz by pisać? Nie opowiadam tu bajek, jak mam coś niemalże z pierwszej ręki to mówię - w czymś zaszkodziłem czy jak?
|
|
|
![]()
Post
#489
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 September 2014 Skąd: Sokołów ![]() |
Witam wszystkich
panowie potrzebuje kogoś kto ma blokady i jest w stanie ustawić rozrząd na łąncuchu w silniku audi 4,2 v8 BBK BAT |
|
|
![]()
Post
#490
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 23 December 2013 ![]() |
Witam wszystkich panowie potrzebuje kogoś kto ma blokady i jest w stanie ustawić rozrząd na łąncuchu w silniku audi 4,2 v8 BBK BAT Jesli znajdziesz kogos kto ma blokady i sie na tym zna napisz prosze dane do goscia bo moze i mi sie przyda kiedys.Jaki masz przebieg i czemu zdecydowales sie na robienie rozrzadu? |
|
|
![]()
Post
#491
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 02 December 2013 ![]() |
Ostatnio mieliśmy okazję pobawić się troszkę S4 więc podzielę się naszymi wrażeniami.
Przy pierwszych pomiarach eska wypluła z siebie 297 BHP i 365 Nm niby słabo ale biorąc pod uwagę fakt że auto miało problem z wypadaniem zapłonu, uwaloną tylną sondę oraz było zalane Orlenem to i tak dobry wynik. (Nie lejcie paliwa z Orlenu – masakra) Po wymianie cewek, świec, wyłączeniu tylnych sond i zalaniu paliwa 98 na Statoil, wynik na rolkach urósł do 320 BHP i 400 Nm. Następnie wzięliśmy się za główny problem występujący w tym modelu, czyli dolot. Po wyjęciu okazało się że kolektor ssący jest cały w czarnej mazi (sadzy). Po dokładnym czyszczeniu + strojeniu na 98 oktanów cel został osiągnięty 346 BHP 428 Nm. Generalnie te auta jak już ktoś wcześniej wspomniał cholernie się grzeją. Żeby je dobrze zmierzyć my używaliśmy drugiego nadmuchu z totalnie zimnym powietrzem doprowadzonym z drugiego pomieszczenia. Inaczej się tego auta dobrze nie zmierzy. Oczywiście nasz egzemplarz również dręczył dziwny rechot chwile po odpaleniu, który na szczęście został wyeliminowany po wymianie oleju na Motul 8100 5W40 wcześniej zalany był chyba Castrolem. Dodam jeszcze że któryś z poprzednich właścicieli uzbroił to auto w kompletny układ wydechowy (no name) więc ciężko stwierdzić w jakim stopniu przekłada się to na moc. Dorzucam link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=PDa3TbVghvk...k0GFbD-CPGS7pnQ -------------------- www.evorider.com
www.unichip.pl |
|
|
![]()
Post
#492
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Rechot po odpaleniu ? napinacze sprawdziliście ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#493
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 12 November 2006 Skąd: Gdańsk ![]() |
Jak jest rechot po odpaleniu, to ja bym wymienił napinacz chociaż na lewej głowicy. Niestety to na tej głowicy pada rozrząd, a zagadnienia dużego nie ma aby to zrobić na aucie
![]() -------------------- Rover Coupe Turbo 302km/453Nm
|
|
|
![]()
Post
#494
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
Panowie taka sytuacja. Mam do kupienia S4 B6. Szwajcar 200tyś. przelotu. Sprowadził to mój znajomy. Byłem obejrzeć, auto bardzo zadbane, kupione bezpośrednio od właściciela. Zawias, prowadzenie bardzo pewne, hamulce również. Samochód wrócił o własnych siłach, oleju nie wziął. Miałem okazję się przejechać to przyśpiesza dobrze, nie czuć na plecach ale wskazówka ładnie idzie do góry. Z tego co udało mi się na szybko zlogować, przepływy maks 250-260g/s, raz wskoczyło nawet 280, zapłony cofa 8-10st, misfire na postoju występują. Auto seryjne. W bloku 22x jest bodajże timing chain i pokazywało ok 10 KW. I był zapamiętany błąd knock sensor, po usunięciu, przejażdżce 10km błąd nie wrócił... Kurde nie wiem co robić, auto mi się podoba ale boję się że może być skarbonką.
|
|
|
![]()
Post
#495
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
będzie skarbonką
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#496
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
Czyli lepiej poszukać ładnego 2.7
![]() |
|
|
![]()
Post
#497
|
|
User Dołączył: Sat, 11 May 2013 ![]() |
Niedawno kupiłem S4 a teraz dopiero czytam info na temat tego auta. Z racji tego iż całe życie przejeździłem grupą vw i byłem całkiem zadowolony to tym razem poniosło mnie i kupiłem S4 którym to wożę dziecko do żłobka
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#498
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
kolego a jeses pewiem, że potrzebujesz maty? kolega miał co prawda nie s4 ale tez b6 z usa i musiał wymienic tylko panel na taki z przciskami od grzania foteli bo maty i cała instalacja była od nowosci tylko niebyło jak włączyć
|
|
|
![]()
Post
#499
|
|
User Dołączył: Sat, 11 May 2013 ![]() |
Dobra myśl
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#500
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Panowie skoro te auta takie delikatne na paliwo to na lpg bedzie dramat- ktos to gazowal ??
-------------------- _Obrazek
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 16:22 |