![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
B7 , czeski bład
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 24 March 2010 Skąd: Poznań ![]() |
B7 , czeski bład mam nadzieję, że się pochwalisz po zakupie! -------------------- V8 all the way
|
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Heheh a tak ludzie jezdza po s4 b6-b7 czy rs4 b7 ze nie jada ze mocy brak itp. a jak widac da sie kochac te samochody
![]() |
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 20 October 2011 Skąd: szczecin ![]() |
mocy nigdy nie za wiele, jak zamienilem a4 b5 2.8 na s4 b6 serja to wlosy stawaly, a jak troche modow wsadzilem w b7 s4 to juz bylo niebo i ziemia, teraz jednak chce wiecej, wyglada ze powiedzenie apetyt rosnie w czasie jedzenia pasuje tu jak nic
![]() a co do kosztow utrzymania to jest chyba normalne, ze kazdy musi to sobie wkalkulowac i jak wychodzi ze za duzo to sie takich czy innych aut nie kupuje |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Pabianice ![]() |
Poradźcie mi,
nie "chodzi" jeden fazator i w związku z tym ma kilka pytań: 1. czy da się to jakoś zdiagnozować, by nie okazało się po wyjęciu silnika, że to była jakaś inna pierdoła typu przewodzik, kabelek lub źle ustawiony wałek 2. Jeżeli już muszę targać silnik, to czy należy jeszcze coś "przy okazji" wymienić? Przy odpalaniu nic mi nie chrobocze itp. Przebieg auta jat to zwykle bywa - jest nieznany, ale wygląda na 200tyś+ 3. czy taki uszkodzony fazator mocno wpływa na osiągi (jesli tak, to w jakim zakresie), bo zastanawiam się, czy nie zostawić tego tak, jak jest. Dziękuję za odpowiedź. Krzysiek |
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
To jest to granatowe cudo
![]() Przy fazatorze jest czujnik, może organoleptycznie zobaczyć czy kabelek nie jest uszkodzony, lub wypięty. Jaki jest objaw ? Bład ECU ? Nia pamiętam przy jakich obrotach jest zmiana faz, ale to chyba nie dobrze jak jest różnica między głowicami co ? Poza tym auto nie ma takiej mocy jak powinno ? Jeśli targniesz silnik to fazatory, ślizgi w głowicy, napinacze w głowicy i pewnie trzeba sprawdzić pozostałe jak wyglądają. Poza tym możesz wymienić zworki powrotne oleju. Trochę pracy i kasiorki ![]() P.S. I przeszukaj ten topic, jeden z kolegów z Warszawy robił rozrząd. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#307
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Pabianice ![]() |
Tak, to jest to CUDO.
doczytałem, że można wymienić faztory bez wyciągania silnika, więc może dojdę do serii w miarę bezboleśnie. Słyszeliście o modyfikacji kolektora dolotowego, by miał lepszy przepływ? Wywalają tam klapki, czy coś. Podobno ktoś to robi w Wawie? |
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Ciekawe dlaczego nikt w PL jeszcze nie wsadził turbo do tego silnika jaki jest w S4 B6 ?
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#309
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
Poradźcie mi, nie "chodzi" jeden fazator i w związku z tym ma kilka pytań: 1. czy da się to jakoś zdiagnozować, by nie okazało się po wyjęciu silnika, że to była jakaś inna pierdoła typu przewodzik, kabelek lub źle ustawiony wałek 2. Jeżeli już muszę targać silnik, to czy należy jeszcze coś "przy okazji" wymienić? Przy odpalaniu nic mi nie chrobocze itp. Przebieg auta jat to zwykle bywa - jest nieznany, ale wygląda na 200tyś+ 3. czy taki uszkodzony fazator mocno wpływa na osiągi (jesli tak, to w jakim zakresie), bo zastanawiam się, czy nie zostawić tego tak, jak jest. Dziękuję za odpowiedź. Krzysiek Skąd wiesz, że nie chodzi fazator? Masz jakieś logi? Tak, to jest to CUDO. doczytałem, że można wymienić faztory bez wyciągania silnika, więc może dojdę do serii w miarę bezboleśnie. Słyszeliście o modyfikacji kolektora dolotowego, by miał lepszy przepływ? Wywalają tam klapki, czy coś. Podobno ktoś to robi w Wawie? Napewno chodzi Ci o silnik BBK? Nie wymienisz fazatorów bez ruszania silnika, może dałoby się po podniesieniu go ale to raczej rzeźbienie w g. Dolot ma klapki po to żeby i na dole i na górze był odpowiedni moment. Przestawia się (skraca) przy 5500obr. Sprawdź czy po włączeniu stacyjki zawór podciśnienia obraca klapki w dolocie (wydłuża dolot). Powinny spowrotem przestawić się (skrócić dolot) przy 5500obr. Zrób logi na blokach 90-98, tam się dużo dowiesz o ustawieniu głowic. Ciekawe dlaczego nikt w PL jeszcze nie wsadził turbo do tego silnika jaki jest w S4 B6 ? No właśnie przymierzałem się do tego ale brakło kasy i odpuściłem. Podobno w stanach pakują tam nawet quadrall turbo ![]() ![]() -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#311
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Patrząc na serwisach ogłoszeniowych po ilości wysranych w8,nie dziwie się,że ludzie nie palą się do tego.
A 4,2 w B6 nie grzał się jak głupi przypadkiem? Jak dla mnie mega projektem byłoby wydmuszone a8 d2 w12+jakiś dodatek.Tak samo nie widziałem,żeby ktoś ożenił w12 z manualem. EOT -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Spalanie pewnie by było 30+
![]() -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#313
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Pabianice ![]() |
Nie sprawdzałem jeszcze sam, czy da się wymienić fazatory bez wyciągania silnika, ale z linka który wysłałeś wynika, wyraźnie, że tak:
http://www.euroaddiction.net/forum/b6-b7-p...ion-thread.html "Cam Over-Advance Codes If you are getting this fault code you will only need to replace the cam adjusters. This can be done WITHOUT removing the motor. It will be tight, but the cam adjusters can be replaced by removing the rear timing covers when the motor is still in the car." Ogólnie potrzebuję skontaktować się z kimś z doświadczeniem, by nie zrobić roboty głupiego. |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Klapki odpuść bo nie bedziesz miał dołu wogóle
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
Nie sprawdzałem jeszcze sam, czy da się wymienić fazatory bez wyciągania silnika, ale z linka który wysłałeś wynika, wyraźnie, że tak: http://www.euroaddiction.net/forum/b6-b7-p...ion-thread.html "Cam Over-Advance Codes If you are getting this fault code you will only need to replace the cam adjusters. This can be done WITHOUT removing the motor. It will be tight, but the cam adjusters can be replaced by removing the rear timing covers when the motor is still in the car." Ogólnie potrzebuję skontaktować się z kimś z doświadczeniem, by nie zrobić roboty głupiego. Pytanie czy goście tak tylko napisali,czy faktycznie tak zrobili. Ja to słabo widzę właśnie ze względu na te osłony, tam jest cholernie mało miejsca żeby je odkręcić, nie mówiąc już o samym fazatorze, który jest przykręcony sporym momentem. Być może się da... jak nie spróbujesz, to się nie dowiesz ![]() Napisz jakie są objawy, co jest nie tak, może nie warto tam "sięgać" i zostawić tak jak jest, bo można wpier... się w niezłe g... jeśli chodzi o kasę. -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Zeby dojść do rozrządu i tak trzeba motor odsunąć od ściany grodziowej, zatem przód w pozycję serwisową. łatwiej opuśić wszystko w doł, z całym zawieszeniem. W twoim przypadku, manuala, masz więcej miejsca na odkręcenie wydechu i innych pierdół.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Czy doładowanie silnika w S4/rs4 B7 kompresorem ma jakiś wpływ na zasyfianie zaworów?
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Z tego co mi wiadomo owner jedynego RS4 z kompresorem w Polsce jeszcze nie sprawdzał od jego montażu i czyszczenia jak to tam wygląda.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Zdjeliśmy dziś z Berkutem runnery w R8 V10 o przebiegu 4.5tyś mil i oczywiście tak samo jak w reszcie FSI usyfione zawory
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
będzie na rolkach przed wyczyszczeniem?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 05:50 |