Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Reply to this topicStart new topic
> W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8 ;)
lagadula
post Tue, 25 Oct 2011 - 21:18
Post #301


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





B7 , czeski bład


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 25 Oct 2011 - 21:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
antons
post Tue, 25 Oct 2011 - 21:24
Post #302


Rookie
Dołączył: Wed, 24 March 2010
Skąd: Poznań





CYTAT(lagadula @ Tue, 25 Oct 2011 - 21:18) *
B7 , czeski bład



mam nadzieję, że się pochwalisz po zakupie!


--------------------
V8 all the way
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Wed, 26 Oct 2011 - 00:39
Post #303


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Heheh a tak ludzie jezdza po s4 b6-b7 czy rs4 b7 ze nie jada ze mocy brak itp. a jak widac da sie kochac te samochody biggrin.gif . Rs4 B7 ma jedna zasadnicza wade, koszty utrzymania tego drania sa sporo wieksze niz s4.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi31
post Wed, 26 Oct 2011 - 02:21
Post #304


Rookie
Dołączył: Thu, 20 October 2011
Skąd: szczecin





mocy nigdy nie za wiele, jak zamienilem a4 b5 2.8 na s4 b6 serja to wlosy stawaly, a jak troche modow wsadzilem w b7 s4 to juz bylo niebo i ziemia, teraz jednak chce wiecej, wyglada ze powiedzenie apetyt rosnie w czasie jedzenia pasuje tu jak nic smile.gif
a co do kosztow utrzymania to jest chyba normalne, ze kazdy musi to sobie wkalkulowac i jak wychodzi ze za duzo to sie takich czy innych aut nie kupuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krismo
post Mon, 16 Jan 2012 - 12:36
Post #305


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Pabianice





Poradźcie mi,
nie "chodzi" jeden fazator i w związku z tym ma kilka pytań:
1. czy da się to jakoś zdiagnozować, by nie okazało się po wyjęciu silnika, że to była jakaś inna pierdoła typu przewodzik, kabelek lub źle ustawiony wałek
2. Jeżeli już muszę targać silnik, to czy należy jeszcze coś "przy okazji" wymienić? Przy odpalaniu nic mi nie chrobocze itp. Przebieg auta jat to zwykle bywa - jest nieznany, ale wygląda na 200tyś+
3. czy taki uszkodzony fazator mocno wpływa na osiągi (jesli tak, to w jakim zakresie), bo zastanawiam się, czy nie zostawić tego tak, jak jest.
Dziękuję za odpowiedź.
Krzysiek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Fri, 20 Jan 2012 - 13:17
Post #306


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





To jest to granatowe cudo smile.gif ? Z podtlenkiem ?

Przy fazatorze jest czujnik, może organoleptycznie zobaczyć czy kabelek nie jest uszkodzony, lub wypięty. Jaki jest objaw ? Bład ECU ?
Nia pamiętam przy jakich obrotach jest zmiana faz, ale to chyba nie dobrze jak jest różnica między głowicami co ? Poza tym auto nie ma takiej mocy jak powinno ?
Jeśli targniesz silnik to fazatory, ślizgi w głowicy, napinacze w głowicy i pewnie trzeba sprawdzić pozostałe jak wyglądają. Poza tym możesz wymienić zworki powrotne oleju. Trochę pracy i kasiorki smile.gif

P.S. I przeszukaj ten topic, jeden z kolegów z Warszawy robił rozrząd.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krismo
post Thu, 26 Jan 2012 - 11:43
Post #307


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Pabianice





Tak, to jest to CUDO.
doczytałem, że można wymienić faztory bez wyciągania silnika, więc może dojdę do serii w miarę bezboleśnie.
Słyszeliście o modyfikacji kolektora dolotowego, by miał lepszy przepływ?
Wywalają tam klapki, czy coś.
Podobno ktoś to robi w Wawie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Thu, 26 Jan 2012 - 12:13
Post #308


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Ciekawe dlaczego nikt w PL jeszcze nie wsadził turbo do tego silnika jaki jest w S4 B6 ?


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Thu, 26 Jan 2012 - 22:09
Post #309


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





CYTAT(Krismo @ Mon, 16 Jan 2012 - 12:36) *
Poradźcie mi,
nie "chodzi" jeden fazator i w związku z tym ma kilka pytań:
1. czy da się to jakoś zdiagnozować, by nie okazało się po wyjęciu silnika, że to była jakaś inna pierdoła typu przewodzik, kabelek lub źle ustawiony wałek
2. Jeżeli już muszę targać silnik, to czy należy jeszcze coś "przy okazji" wymienić? Przy odpalaniu nic mi nie chrobocze itp. Przebieg auta jat to zwykle bywa - jest nieznany, ale wygląda na 200tyś+
3. czy taki uszkodzony fazator mocno wpływa na osiągi (jesli tak, to w jakim zakresie), bo zastanawiam się, czy nie zostawić tego tak, jak jest.
Dziękuję za odpowiedź.
Krzysiek

Skąd wiesz, że nie chodzi fazator? Masz jakieś logi?



CYTAT(Krismo @ Thu, 26 Jan 2012 - 11:43) *
Tak, to jest to CUDO.
doczytałem, że można wymienić faztory bez wyciągania silnika, więc może dojdę do serii w miarę bezboleśnie.
Słyszeliście o modyfikacji kolektora dolotowego, by miał lepszy przepływ?
Wywalają tam klapki, czy coś.
Podobno ktoś to robi w Wawie?


Napewno chodzi Ci o silnik BBK? Nie wymienisz fazatorów bez ruszania silnika, może dałoby się po podniesieniu go ale to raczej rzeźbienie w g. Dolot ma klapki po to żeby i na dole i na górze był odpowiedni moment. Przestawia się (skraca) przy 5500obr. Sprawdź czy po włączeniu stacyjki zawór podciśnienia obraca klapki w dolocie (wydłuża dolot). Powinny spowrotem przestawić się (skrócić dolot) przy 5500obr. Zrób logi na blokach 90-98, tam się dużo dowiesz o ustawieniu głowic.

CYTAT(daniel1d11 @ Thu, 26 Jan 2012 - 12:13) *
Ciekawe dlaczego nikt w PL jeszcze nie wsadził turbo do tego silnika jaki jest w S4 B6 ?


No właśnie przymierzałem się do tego ale brakło kasy i odpuściłem. Podobno w stanach pakują tam nawet quadrall turbo smile.gif i robią po 1200KM ale to niepotwierdzona plotka wink.gif


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 26 Jan 2012 - 22:14
Post #310


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(daniel1d11 @ Thu, 26 Jan 2012 - 12:13) *
Ciekawe dlaczego nikt w PL jeszcze nie wsadził turbo do tego silnika jaki jest w S4 B6 ?


Będzie dużo palił wink.gif

Ale pytanie dobre. Ja sie zastanawiam dlaczego W8 nie uturbili jeszcze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Thu, 26 Jan 2012 - 22:32
Post #311


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





Patrząc na serwisach ogłoszeniowych po ilości wysranych w8,nie dziwie się,że ludzie nie palą się do tego.
A 4,2 w B6 nie grzał się jak głupi przypadkiem?
Jak dla mnie mega projektem byłoby wydmuszone a8 d2 w12+jakiś dodatek.Tak samo nie widziałem,żeby ktoś ożenił w12 z manualem.
EOT


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Thu, 26 Jan 2012 - 22:32
Post #312


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Spalanie pewnie by było 30+ tongue.gif


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krismo
post Fri, 27 Jan 2012 - 08:15
Post #313


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Pabianice





Nie sprawdzałem jeszcze sam, czy da się wymienić fazatory bez wyciągania silnika, ale z linka który wysłałeś wynika, wyraźnie, że tak:

http://www.euroaddiction.net/forum/b6-b7-p...ion-thread.html

"Cam Over-Advance Codes
If you are getting this fault code you will only need to replace the cam adjusters. This can be done WITHOUT removing the motor. It will be tight, but the cam adjusters can be replaced by removing the rear timing covers when the motor is still in the car."

Ogólnie potrzebuję skontaktować się z kimś z doświadczeniem, by nie zrobić roboty głupiego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 27 Jan 2012 - 08:40
Post #314


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Klapki odpuść bo nie bedziesz miał dołu wogóle wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Fri, 27 Jan 2012 - 13:45
Post #315


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





CYTAT(Krismo @ Fri, 27 Jan 2012 - 08:15) *
Nie sprawdzałem jeszcze sam, czy da się wymienić fazatory bez wyciągania silnika, ale z linka który wysłałeś wynika, wyraźnie, że tak:

http://www.euroaddiction.net/forum/b6-b7-p...ion-thread.html

"Cam Over-Advance Codes
If you are getting this fault code you will only need to replace the cam adjusters. This can be done WITHOUT removing the motor. It will be tight, but the cam adjusters can be replaced by removing the rear timing covers when the motor is still in the car."

Ogólnie potrzebuję skontaktować się z kimś z doświadczeniem, by nie zrobić roboty głupiego.


Pytanie czy goście tak tylko napisali,czy faktycznie tak zrobili. Ja to słabo widzę właśnie ze względu na te osłony, tam jest cholernie mało miejsca żeby je odkręcić, nie mówiąc już o samym fazatorze, który jest przykręcony sporym momentem. Być może się da... jak nie spróbujesz, to się nie dowiesz wink.gif

Napisz jakie są objawy, co jest nie tak, może nie warto tam "sięgać" i zostawić tak jak jest, bo można wpier... się w niezłe g... jeśli chodzi o kasę.


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sat, 28 Jan 2012 - 12:37
Post #316


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Zeby dojść do rozrządu i tak trzeba motor odsunąć od ściany grodziowej, zatem przód w pozycję serwisową. łatwiej opuśić wszystko w doł, z całym zawieszeniem. W twoim przypadku, manuala, masz więcej miejsca na odkręcenie wydechu i innych pierdół.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Mon, 13 Feb 2012 - 04:10
Post #317


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Czy doładowanie silnika w S4/rs4 B7 kompresorem ma jakiś wpływ na zasyfianie zaworów?


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Mon, 13 Feb 2012 - 06:00
Post #318


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Z tego co mi wiadomo owner jedynego RS4 z kompresorem w Polsce jeszcze nie sprawdzał od jego montażu i czyszczenia jak to tam wygląda.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Fri, 24 Feb 2012 - 02:54
Post #319


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Zdjeliśmy dziś z Berkutem runnery w R8 V10 o przebiegu 4.5tyś mil i oczywiście tak samo jak w reszcie FSI usyfione zawory smile.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
werladyn
post Fri, 24 Feb 2012 - 16:13
Post #320


User
Dołączył: Fri, 06 August 2010





będzie na rolkach przed wyczyszczeniem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 05:50