Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8 ;)
pinczi
post Tue, 09 Nov 2010 - 15:11
Post #181


Rookie
Dołączył: Fri, 02 January 2009





W porównaniu do niektorych osob co hamowali swoje eski B6 to jest chyba bardzo dobrze smile.gif

Ale faktycznie do serii troche brakuje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 09 Nov 2010 - 15:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kiwi
post Tue, 09 Nov 2010 - 15:29
Post #182


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Zmieni cewki i świece i będzie lepiej wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kolba_leon
post Wed, 10 Nov 2010 - 10:03
Post #183


Super User
Dołączył: Sun, 07 October 2007
Skąd: cała polska





no to teraz pora na moją eskę.
Wczoraj wdupiło mnie nowe E350 CDI więc poraz poznać prawdęsad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Wed, 10 Nov 2010 - 10:25
Post #184


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(Andrzej_K @ Tue, 09 Nov 2010 - 14:20) *
Co nie zmienia faktu, że szału nie ma.

CYTAT(pinczi @ Tue, 09 Nov 2010 - 15:11) *
W porównaniu do niektorych osob co hamowali swoje eski B6 to jest chyba bardzo dobrze smile.gif
Ale faktycznie do serii troche brakuje smile.gif

Nie wiem za bardzo czego ma tu niby brakować, o jaki szał chodzi.
1. To auto ma 344PS@7000obr i 410nm@3500obr wg normy DIN 70020 (czyli 1013hpa o 20 stopni). Tutaj mamy 315km@6600obr i 404nm@3900obr przy 1020hpa i 13.9 stopni.
2. Dokładność tej hamowni to załóżmy +-2%. To nam daje wynik (309,5;322,2)
3. Ten silnik powinien mieć +-5% od wartości 344 (wg. homologacji), co nam daje wynik (326,8;361,2);
Zakładając że możemy porównywać wynik z hamowni która nie jest hamownią silnikową i nie normuje wyniki wg. np DIN 70020 (co jednak jest nadużyciem), to i tak mamy rozstrzał o 4.6KM w stosunku do tego co jest akceptowalne.
ps. założyłem że PS=KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Thu, 11 Nov 2010 - 13:05
Post #185


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





CYTAT(Kolba_leon @ Wed, 10 Nov 2010 - 10:03) *
no to teraz pora na moją eskę.
Wczoraj wdupiło mnie nowe E350 CDI więc poraz poznać prawdęsad.gif


Które masz konkretnie S4 ? B6 ? B7 ? Tip ?


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kolba_leon
post Thu, 11 Nov 2010 - 18:54
Post #186


Super User
Dołączył: Sun, 07 October 2007
Skąd: cała polska





B6 manual
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Fri, 12 Nov 2010 - 16:24
Post #187


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Zmierz 0 - 100 km/h , dasz rade ? Z 3 próby.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HighMan
post Fri, 12 Nov 2010 - 21:55
Post #188


Super User
Dołączył: Mon, 03 November 2003
Skąd: W-wa/ Radom





A mam takie pytanie z ciekawości, czy ktoś z Was zna, widział, sprawdzenie hamowniane, w którym to auto seryjne wykazało sie mocą katalogową ???



--------------------
Boogie

Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 12 Nov 2010 - 21:58
Post #189


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(JJacek @ Wed, 10 Nov 2010 - 10:25) *
Nie wiem za bardzo czego ma tu niby brakować, o jaki szał chodzi.
1. To auto ma 344PS@7000obr i 410nm@3500obr wg normy DIN 70020 (czyli 1013hpa o 20 stopni). Tutaj mamy 315km@6600obr i 404nm@3900obr przy 1020hpa i 13.9 stopni.
2. Dokładność tej hamowni to załóżmy +-2%. To nam daje wynik (309,5;322,2)
3. Ten silnik powinien mieć +-5% od wartości 344 (wg. homologacji), co nam daje wynik (326,8;361,2);
Zakładając że możemy porównywać wynik z hamowni która nie jest hamownią silnikową i nie normuje wyniki wg. np DIN 70020 (co jednak jest nadużyciem), to i tak mamy rozstrzał o 4.6KM w stosunku do tego co jest akceptowalne.
ps. założyłem że PS=KM


Wszystko fajnie tylko dlaczego zawsze ten silnik wychodzi na minus ...a inne na +??????????


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi1
post Fri, 12 Nov 2010 - 22:21
Post #190


Forum Killer
Dołączył: Sat, 30 December 2006
Skąd: Otrębusy





CYTAT(HighMan @ Fri, 12 Nov 2010 - 21:55) *
A mam takie pytanie z ciekawości, czy ktoś z Was zna, widział, sprawdzenie hamowniane, w którym to auto seryjne wykazało sie mocą katalogową ???

Nie znam takiego przypadku.


--------------------
[b]RS4[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Fri, 12 Nov 2010 - 23:43
Post #191


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(kiwi @ Fri, 12 Nov 2010 - 21:58) *
Wszystko fajnie tylko dlaczego zawsze ten silnik wychodzi na minus ...a inne na +??????????

Wszystkie wysilone N/A wychodzą paradoksalnie na minus, ciekawe prawda? (Civic Type R, Corolla TS, M3 E46, M3 E9x, M3 E36, Diablo biggrin.gif, RS4). Taki urok tego typu hamowni. Jeśli nie będzie dobrego nawiewu na chłodnicę powietrza to i silnik turbodoładowany nie będzie się legitymował dobrym wynikiem. Poza tym jak tu cokolwiek porównywać jeśli mamy różnie hamownie, mierzące w różnych warunkach (temp, ciśnienie), przy czym niektóre z nich nawet nie mają korekty względem tych parametrów.
Kiedyś też pisano o tym, że RS4 B5 nie 'trzyma' mocy, to tak z innej beczki.
CYTAT(HighMan @ Fri, 12 Nov 2010 - 21:55) *
A mam takie pytanie z ciekawości, czy ktoś z Was zna, widział, sprawdzenie hamowniane, w którym to auto seryjne wykazało sie mocą katalogową ???

Biorąc pod uwagę, że moc katalogowa = moc na hamowni silnikowej, to tak, każdy silnik.
ps. czy ktoś pamięta wycofanie auta przez producenta ze względu na 'brak mocy'? Ja odnotowałem tylko jeden taki przypadek, Mustang SVT Cobra z 1999 roku, ale może coś mi umknęło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Sun, 28 Nov 2010 - 10:55
Post #192


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(HighMan @ Fri, 12 Nov 2010 - 20:55) *
A mam takie pytanie z ciekawości, czy ktoś z Was zna, widział, sprawdzenie hamowniane, w którym to auto seryjne wykazało sie mocą katalogową ???


Moje. Katalogowo 354KM, na hamowni 350. W granicach błędu pomiarowego.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Sun, 28 Nov 2010 - 20:23
Post #193









CYTAT(Elberoth @ Sun, 28 Nov 2010 - 10:55) *
Moje. Katalogowo 354KM, na hamowni 350. W granicach błędu pomiarowego.


Twój przypadek jest wyjątkowy biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Sun, 28 Nov 2010 - 20:29
Post #194


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Widziałem wykres jeszcze innej S5 i było nawet 8KM więcej. Więc może po prostu te nowsze silniki FSI są lepsze.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Tue, 30 Nov 2010 - 12:49
Post #195


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Wiek a konkretnie zużycie rozrządu i fazatorów powoduje spadek mocy, więc trudno porównywać S5 ze śladowym przebiegiem (tym bardziej FSI) z moją padaczką o przebiegu 155.000 km....


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Tue, 30 Nov 2010 - 14:45
Post #196


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





lagadula o ile jezcze z wiekiem sie zgodze o tyle z tym przebiegiem to nie bardzo bo po 155tys to on sie chyba dopiero dobrze dotarl wink.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 01 Dec 2010 - 17:44
Post #197


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(Igloo @ Tue, 30 Nov 2010 - 14:45) *
lagadula o ile jezcze z wiekiem sie zgodze o tyle z tym przebiegiem to nie bardzo bo po 155tys to on sie chyba dopiero dobrze dotarl wink.gif .


Nie wiem jak w aluminiowych v8 ale w moim v6 przy 215 tyś km jak silnik był rozbierany ,na gładzi były ślady honowania wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Wed, 02 Mar 2011 - 21:43
Post #198


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





Witam po małej przerwie.
Po zdjęciu głowicy bród, syf i malaria smile.gif na tłokach był nawet 2mm nagar ze spalonego oleju. Na jednym cylindrze ślady przytarcia.Stan głowicy oceniono na min. 200kkm smile.gif (faktycznie jest 2x mniej)
Zdjęcia dołączę później.


Głowicę zregenerowano+wymiana uszczelniaczy
Wymienione: pierścienie tłoków, uszczelki, wszystkie napinacze łańcuchów - jeden z nich wyraźnie był słabszy, oceniliśmy, że to mogło być przyczyną klekotu przy odpalaniu i nie chcąc ryzykować dodatkowych kosztów zrezygnowaliśmy z wymiany fazatorów.
Zregenerowano tarczę sprzęgła.

Efekty:
309KM na tej samej hamowni
Spalanie oleju 0.1-0.2l/1kkm
Cichsza praca głowicy , szczególnie na zimno po odpaleniu.
Fazatory nadal niestety klekoczą - to jednak nie był ten napinacz smile.gif

Jak się domyślacie nie ucieszyłem się zbytnio i działam dalej.
Okazuje się, że przepływomierz poza tym, że obcina dawkę (max 300g/s) to jeszcze nierównomiernie odczytuje dawki, (dołączę później logi)
Tym razem poza przepływomierzem wymienię fazatory, do tego pójdą nowe cewki, lepsze sprzęgło z jednomasem - bo stare daje się wyraźnie we znaki, nowe tarcze.
Po tym kolejny pomiar na hamowni. Później napewno wydech.

Wydaje mi się, że już na samym początku auto było zajeżdżone, przynajmniej raz. W sumie silnik i tak dobrze się spisywał jak na taki stan. Wygląda na to, że dużo potrafi wytrzymać wink.gif
Od remontu zrobiłem 15kkm i jak narazie wszystko gra (poza fazatorami)

Jeden wniosek jest pewny:
Jeśli bierze olej to coś jest nie tak smile.gif

Jeszcze prośba:
Potrzebuję takiego wynalazku: narzędzie serwisowe nr T40047
http://www.alibaba.com/product-gs/25392821...l_for_Audi.html
gdzie w PL to dostanę?


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Wed, 02 Mar 2011 - 22:27
Post #199


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





u Panan Kulczyka? Ewentualnie serwisy Audi


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrianAutoTip
post Wed, 16 Mar 2011 - 20:11
Post #200


Rookie
Dołączył: Wed, 16 March 2011





witam wszystkich,opowiem Wam swoja historię dzwoniących łancuszkow...pierwsze s4 kupiłem jakies 2 lata temu,łancuszki dzwoniły i dzwoniły wiec postaniwiłem cos z tym zrobic...więc wymieniłem wszystkie napinacze i łancuchy na nowe i problem znikł więc teoria ze nic sie z tym nie da zrobic nie jet prawdziwa,niestety nie wymieniłem napedu agregatu klimatyzacji i dziś mój kolega,nowy właśćiciel s4 znów wyciaga silnik by to wymienic i tak w ciągu kilku mcy silnik drugi raz wylądował na stole...zaoszczedzilem 1.4 tys zl i dzis koleżka wyda pewnie 5k,moja nowa s4 tez dzwoni,ale tego juz nie zamierzam ruszac....co do oleju....biorą..moze to i dobrze bo silnik więcej przetrwa..pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 17:34