![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 02 January 2009 ![]() |
W porównaniu do niektorych osob co hamowali swoje eski B6 to jest chyba bardzo dobrze
![]() Ale faktycznie do serii troche brakuje ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Zmieni cewki i świece i będzie lepiej
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
no to teraz pora na moją eskę.
Wczoraj wdupiło mnie nowe E350 CDI więc poraz poznać prawdę ![]() |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Co nie zmienia faktu, że szału nie ma. W porównaniu do niektorych osob co hamowali swoje eski B6 to jest chyba bardzo dobrze ![]() Ale faktycznie do serii troche brakuje ![]() Nie wiem za bardzo czego ma tu niby brakować, o jaki szał chodzi. 1. To auto ma 344PS@7000obr i 410nm@3500obr wg normy DIN 70020 (czyli 1013hpa o 20 stopni). Tutaj mamy 315km@6600obr i 404nm@3900obr przy 1020hpa i 13.9 stopni. 2. Dokładność tej hamowni to załóżmy +-2%. To nam daje wynik (309,5;322,2) 3. Ten silnik powinien mieć +-5% od wartości 344 (wg. homologacji), co nam daje wynik (326,8;361,2); Zakładając że możemy porównywać wynik z hamowni która nie jest hamownią silnikową i nie normuje wyniki wg. np DIN 70020 (co jednak jest nadużyciem), to i tak mamy rozstrzał o 4.6KM w stosunku do tego co jest akceptowalne. ps. założyłem że PS=KM |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
no to teraz pora na moją eskę. Wczoraj wdupiło mnie nowe E350 CDI więc poraz poznać prawdę ![]() Które masz konkretnie S4 ? B6 ? B7 ? Tip ? -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
B6 manual
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Zmierz 0 - 100 km/h , dasz rade ? Z 3 próby.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
A mam takie pytanie z ciekawości, czy ktoś z Was zna, widział, sprawdzenie hamowniane, w którym to auto seryjne wykazało sie mocą katalogową ???
-------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Nie wiem za bardzo czego ma tu niby brakować, o jaki szał chodzi. 1. To auto ma 344PS@7000obr i 410nm@3500obr wg normy DIN 70020 (czyli 1013hpa o 20 stopni). Tutaj mamy 315km@6600obr i 404nm@3900obr przy 1020hpa i 13.9 stopni. 2. Dokładność tej hamowni to załóżmy +-2%. To nam daje wynik (309,5;322,2) 3. Ten silnik powinien mieć +-5% od wartości 344 (wg. homologacji), co nam daje wynik (326,8;361,2); Zakładając że możemy porównywać wynik z hamowni która nie jest hamownią silnikową i nie normuje wyniki wg. np DIN 70020 (co jednak jest nadużyciem), to i tak mamy rozstrzał o 4.6KM w stosunku do tego co jest akceptowalne. ps. założyłem że PS=KM Wszystko fajnie tylko dlaczego zawsze ten silnik wychodzi na minus ...a inne na +?????????? -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
A mam takie pytanie z ciekawości, czy ktoś z Was zna, widział, sprawdzenie hamowniane, w którym to auto seryjne wykazało sie mocą katalogową ??? Nie znam takiego przypadku. -------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Wszystko fajnie tylko dlaczego zawsze ten silnik wychodzi na minus ...a inne na +?????????? Wszystkie wysilone N/A wychodzą paradoksalnie na minus, ciekawe prawda? (Civic Type R, Corolla TS, M3 E46, M3 E9x, M3 E36, Diablo ![]() Kiedyś też pisano o tym, że RS4 B5 nie 'trzyma' mocy, to tak z innej beczki. A mam takie pytanie z ciekawości, czy ktoś z Was zna, widział, sprawdzenie hamowniane, w którym to auto seryjne wykazało sie mocą katalogową ??? Biorąc pod uwagę, że moc katalogowa = moc na hamowni silnikowej, to tak, każdy silnik. ps. czy ktoś pamięta wycofanie auta przez producenta ze względu na 'brak mocy'? Ja odnotowałem tylko jeden taki przypadek, Mustang SVT Cobra z 1999 roku, ale może coś mi umknęło. |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
A mam takie pytanie z ciekawości, czy ktoś z Was zna, widział, sprawdzenie hamowniane, w którym to auto seryjne wykazało sie mocą katalogową ??? Moje. Katalogowo 354KM, na hamowni 350. W granicach błędu pomiarowego. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#193
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Widziałem wykres jeszcze innej S5 i było nawet 8KM więcej. Więc może po prostu te nowsze silniki FSI są lepsze.
-------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Wiek a konkretnie zużycie rozrządu i fazatorów powoduje spadek mocy, więc trudno porównywać S5 ze śladowym przebiegiem (tym bardziej FSI) z moją padaczką o przebiegu 155.000 km....
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
lagadula o ile jezcze z wiekiem sie zgodze o tyle z tym przebiegiem to nie bardzo bo po 155tys to on sie chyba dopiero dobrze dotarl
![]() |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
lagadula o ile jezcze z wiekiem sie zgodze o tyle z tym przebiegiem to nie bardzo bo po 155tys to on sie chyba dopiero dobrze dotarl ![]() Nie wiem jak w aluminiowych v8 ale w moim v6 przy 215 tyś km jak silnik był rozbierany ,na gładzi były ślady honowania ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
Witam po małej przerwie.
Po zdjęciu głowicy bród, syf i malaria ![]() ![]() Zdjęcia dołączę później. Głowicę zregenerowano+wymiana uszczelniaczy Wymienione: pierścienie tłoków, uszczelki, wszystkie napinacze łańcuchów - jeden z nich wyraźnie był słabszy, oceniliśmy, że to mogło być przyczyną klekotu przy odpalaniu i nie chcąc ryzykować dodatkowych kosztów zrezygnowaliśmy z wymiany fazatorów. Zregenerowano tarczę sprzęgła. Efekty: 309KM na tej samej hamowni Spalanie oleju 0.1-0.2l/1kkm Cichsza praca głowicy , szczególnie na zimno po odpaleniu. Fazatory nadal niestety klekoczą - to jednak nie był ten napinacz ![]() Jak się domyślacie nie ucieszyłem się zbytnio i działam dalej. Okazuje się, że przepływomierz poza tym, że obcina dawkę (max 300g/s) to jeszcze nierównomiernie odczytuje dawki, (dołączę później logi) Tym razem poza przepływomierzem wymienię fazatory, do tego pójdą nowe cewki, lepsze sprzęgło z jednomasem - bo stare daje się wyraźnie we znaki, nowe tarcze. Po tym kolejny pomiar na hamowni. Później napewno wydech. Wydaje mi się, że już na samym początku auto było zajeżdżone, przynajmniej raz. W sumie silnik i tak dobrze się spisywał jak na taki stan. Wygląda na to, że dużo potrafi wytrzymać ![]() Od remontu zrobiłem 15kkm i jak narazie wszystko gra (poza fazatorami) Jeden wniosek jest pewny: Jeśli bierze olej to coś jest nie tak ![]() Jeszcze prośba: Potrzebuję takiego wynalazku: narzędzie serwisowe nr T40047 http://www.alibaba.com/product-gs/25392821...l_for_Audi.html gdzie w PL to dostanę? -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
u Panan Kulczyka? Ewentualnie serwisy Audi
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 March 2011 ![]() |
witam wszystkich,opowiem Wam swoja historię dzwoniących łancuszkow...pierwsze s4 kupiłem jakies 2 lata temu,łancuszki dzwoniły i dzwoniły wiec postaniwiłem cos z tym zrobic...więc wymieniłem wszystkie napinacze i łancuchy na nowe i problem znikł więc teoria ze nic sie z tym nie da zrobic nie jet prawdziwa,niestety nie wymieniłem napedu agregatu klimatyzacji i dziś mój kolega,nowy właśćiciel s4 znów wyciaga silnik by to wymienic i tak w ciągu kilku mcy silnik drugi raz wylądował na stole...zaoszczedzilem 1.4 tys zl i dzis koleżka wyda pewnie 5k,moja nowa s4 tez dzwoni,ale tego juz nie zamierzam ruszac....co do oleju....biorą..moze to i dobrze bo silnik więcej przetrwa..pozdrawiam
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 17:34 |