Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8 ;)
SajneK
post Tue, 20 Apr 2010 - 14:42
Post #101


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Wykres idealny, szczerze zaskoczony jestem pozytywnie.


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 20 Apr 2010 - 14:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
prnit
post Tue, 20 Apr 2010 - 15:45
Post #102


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





no myslałem ze bedzie nawet lepiej tak ci to autko "lata" ALE widać coś w audi poprawili jesli RS4 nie trzymają standardowo mocy a tutaj niespodzianka, idealny wykresik..widocznie hamują auta przed sprzedażą żeby znowu ryfy z mocą nie było biggrin.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feno
post Tue, 20 Apr 2010 - 15:52
Post #103


Frequent User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Warszawa





Jak się dba to się ma wink.gif Ciekaw jestem jak wyglądałby Twój pojedynek z S4 3.0TFSI. Katalogowo czasy do 100km/h takie same.


--------------------
F32 alpine white
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Tue, 20 Apr 2010 - 16:27
Post #104









CYTAT(PiSi @ Mon, 19 Apr 2010 - 22:45) *
Mnie to wcale nie dziwi. Juz wczesniej z tego co bylo slychac Adam Twoja fura latala zacnie. Az moze nazbyt zacnie smile.gif Szkoda ze jej nie pomierzyles bo mysle ze wynik moglby byc antyteza do tematu braku serii w tych silnikach. Sprawdz to prosze kiedys. Tak z czystej ciekawosci ...

Czy to RS4 to Pawla ?


A czy kurde jest jedno RS4 w Polsce cool.gif ??? Miałem się sprawdzić z Adamem, ale niestety ubiegł mnie mój kolega. Rozmawiałem z Adasiem, więc nie ma co gdybać rezultaty macie. Z drugiej strony RS jest cięższy ponad 300kg, więc jak średnio wychodzi 380 koni na hamowni, więc mamy pełny obraz. I jeszcze jedno możecie sprawdzić wykres mojego auta o ile VTG nie skasowało go u siebie w bazie, było na pewno 404KM i nie pamiętam dokładnie ale chyba 424NM, hamowanie podajże lipiec 2006, oznaczony jako RS4 W2 SPEED.

Pozdrawiam,

Pablo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Tue, 20 Apr 2010 - 16:47
Post #105


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(Pablo vel 2hot @ Tue, 20 Apr 2010 - 16:27) *
A czy kurde jest jedno RS4 w Polsce cool.gif ??? Miałem się sprawdzić z Adamem, ale niestety ubiegł mnie mój kolega. Rozmawiałem z Adasiem, więc nie ma co gdybać rezultaty macie. Z drugiej strony RS jest cięższy ponad 300kg, więc jak średnio wychodzi 380 koni na hamowni, więc mamy pełny obraz. I jeszcze jedno możecie sprawdzić wykres mojego auta o ile VTG nie skasowało go u siebie w bazie, było na pewno 404KM i nie pamiętam dokładnie ale chyba 424NM, hamowanie podajże lipiec 2006, oznaczony jako RS4 W2 SPEED.

Pozdrawiam,

Pablo


Pawel oczywiscie ze nie jedno, ale z opisu Elbrotha wynikalo iz RS4 mialo graty by Milltek i GruppeM co w kontekscie produktow wymienionych w Twojej stopce przyznasz, iz nasuwalo dosc jednoznacznie skojarzenia wink.gif Zreszta to nie wazne bo. Tak BTW to odnosnie Twojej B7 to Ty nie chwal sie tutaj "marnymi" 400 KM tylko pakuj kompresor kit co by zrekompensowac te extra kg z car-audio cool.gif

Elb pelne gratulacje za super egzemplarz. Ciekawe jak wychodza inne S5. Widzial ktos na sieci jakies wykresy ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Tue, 20 Apr 2010 - 16:50
Post #106









CYTAT(PiSi @ Tue, 20 Apr 2010 - 16:47) *
Pawel oczywiscie ze nie jedno, ale z opisu Elbrotha wynikalo iz RS4 mialo graty by Milltek i GruppeM co w kontekscie produktow wymienionych w Twojej stopce przyznasz, iz nasuwalo dosc jednoznacznie skojarzenia wink.gif Zreszta to nie wazne bo. Tak BTW to odnosnie Twojej B7 to Ty nie chwal sie tutaj "marnymi" 400 KM tylko pakuj kompresor kit co by zrekompensowac te extra kg z car-audio cool.gif

Elb pelne gratulacje za super egzemplarz. Ciekawe jak wychodza inne S5. Widzial ktos na sieci jakies wykresy ?


Piotruś wiesz dobrze, że nigdy tego nie zrobię i nikomu tego nie będę polecał cool.gif Z ciepłem są problemy i wszyscy o tym wiedzą ale na upór wsadzają Klientom kompresory szczególnie w US. Nie wiem ale dla mnie ryzyko w tym wypadku jest za duże, sam silnik 130k zł, więc jak wartość auta z 2006r.

Marne nie marne nigdy z RS4 nie będzie uliczny streetkiler, więc jak ktoś chce takiego wyjadacza to zły adres biggrin.gif

BTW, a Ty co? Gdzie jest Twój wyjadacz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 20 Apr 2010 - 17:17
Post #107


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





ja długo myslałem czy nie zadłużać i montować kompresor ale jak popatrzyłem na czasy esek z kompresorem to nie jest tak różowo..robia ok 12,5 na 1/4 mili więc żadna rewelacja jak na 470KM niestety ;( Rs4 mają po kompresorze tak ponad 500...520 czy 530 jakoś więc pewnie przy tej wadze też niziutkie 12.xx niby to jest bardzo szybko ale jednak prawie 30tysi to dużo jak na zjechanie troche ponad pól sek na 1/4 mili. Rs4 są piękne i nie ma ich co psuć, zgadzam się w 100% ale Pablo troche z ceną tego silnika to przesadziłeś....http://www.allegro.pl/item995544576_silnik_4_2_fsi_skrzynia_biegow_rs4_a4_8e0.html


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Tue, 20 Apr 2010 - 17:34
Post #108


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(PiSi @ Tue, 20 Apr 2010 - 15:47) *
Ciekawe jak wychodza inne S5. Widzial ktos na sieci jakies wykresy ?


Na stronie Super Sprinta jest wykres przed i po z hamowni Maha. Przed jest 359KM a po 376KM.

Seria:



W sumie wygląda dość podobnie. Moment max jest identyczny, moc max osiągana jest wyżej i jest o 10KM wyższa - auto widać lepiej oddycha na wysokich obrotach. Nie wiem czy jest to wynik kręcenia wyżej, czy po prostu hamowali nówkę sztukę, a u mnie już 8kkm przebiegu, więc pewnie trochę syfu się w dolocie nazbierało :-)


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Wed, 21 Apr 2010 - 02:00
Post #109









CYTAT(prnit @ Tue, 20 Apr 2010 - 17:17) *
ja długo myslałem czy nie zadłużać i montować kompresor ale jak popatrzyłem na czasy esek z kompresorem to nie jest tak różowo..robia ok 12,5 na 1/4 mili więc żadna rewelacja jak na 470KM niestety ;( Rs4 mają po kompresorze tak ponad 500...520 czy 530 jakoś więc pewnie przy tej wadze też niziutkie 12.xx niby to jest bardzo szybko ale jednak prawie 30tysi to dużo jak na zjechanie troche ponad pól sek na 1/4 mili. Rs4 są piękne i nie ma ich co psuć, zgadzam się w 100% ale Pablo troche z ceną tego silnika to przesadziłeś....http://www.allegro.pl/item995544576_silnik_4_2_fsi_skrzynia_biegow_rs4_a4_8e0.html


Taką cenę podało mi towarzystwo w ASO. Nie sprawdzałem rynku wtórnego, także być może można kupić taniej. Dowiadywałem się w 2006r, więc możne nie mieli pojęcia jak to zazwyczaj bywa, tak więc jak widać można i za 12k zł cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stempel72
post Wed, 21 Apr 2010 - 11:55
Post #110


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





Prnit, a Ty trochę przesadziłeś z ceną kompresora do RS4. Zestaw Stage 3 kosztuje 14900 USD, do tego koszt transportu ok. 1000 PLN + cło + VAT + montaż + zestaw sprzęgła + OCT = lekko 55-60 kpln.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Wed, 21 Apr 2010 - 12:38
Post #111









CYTAT(stempel72 @ Wed, 21 Apr 2010 - 11:55) *
Prnit, a Ty trochę przesadziłeś z ceną kompresora do RS4. Zestaw Stage 3 kosztuje 14900 USD, do tego koszt transportu ok. 1000 PLN + cło + VAT + montaż + zestaw sprzęgła + OCT = lekko 55-60 kpln.


Tak pisząc szczerze to lepiej mieć pod nogą 3,0 TFSI Stage 2 na 453KM tongue.gif zamiast się bawić z V8. Z resztą od dawna wiadomo, że koszt zrobienia wolnegossaka jest dużo większy niż turbo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Wed, 21 Apr 2010 - 17:35
Post #112


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Poszukiwania serii ? U mnie wystarczy nalac porzadnego paliwa i auto jezdzi. Co prawda po Aralu Ultimate 100 wysadziło błąd (po 300 km) ale jak zapindala teraz.... A spalanie ? Autostrada , 140 / 150 / 160 - 11,9 l/100 ,miasto korki do 25 l / 100 . Wiec mało to nie jest.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Wed, 21 Apr 2010 - 18:22
Post #113


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





CYTAT(Pablo vel 2hot @ Wed, 21 Apr 2010 - 12:38) *
Tak pisząc szczerze to lepiej mieć pod nogą 3,0 TFSI Stage 2 na 453KM tongue.gif zamiast się bawić z V8. Z resztą od dawna wiadomo, że koszt zrobienia wolnegossaka jest dużo większy niż turbo.

Widać silnik ten można nazwać godnym następcą 2,7 bi-turbo.


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 21 Apr 2010 - 19:23
Post #114


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT(stempel72 @ Wed, 21 Apr 2010 - 11:55) *
Prnit, a Ty trochę przesadziłeś z ceną kompresora do RS4. Zestaw Stage 3 kosztuje 14900 USD, do tego koszt transportu ok. 1000 PLN + cło + VAT + montaż + zestaw sprzęgła + OCT = lekko 55-60 kpln.


no z tą ceną to myślałem o S4 i tam tyle wychodzi...własnie moja eska odjechała w siną dal..bye bye V8 unsure.gif unsure.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Wed, 21 Apr 2010 - 22:12
Post #115









CYTAT(prnit @ Wed, 21 Apr 2010 - 19:23) *
no z tą ceną to myślałem o S4 i tam tyle wychodzi...własnie moja eska odjechała w siną dal..bye bye V8 unsure.gif unsure.gif


OT, Jak to?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 21 Apr 2010 - 23:01
Post #116


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





OT, tak to wink.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 21 Apr 2010 - 23:15
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Ile KM? cool.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 21 Apr 2010 - 23:17
Post #118


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





sprawdz podpis.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Thu, 22 Apr 2010 - 08:09
Post #119









Odnośnie 4.2V8 ja postanowiłem zmienić jeszcze jedną dla mnie dość istotną rzecz, czyli sprzęgło kompletne, a dwumas zamienić na jednomas. Stąd też wlaśnie montujemy zestaw Sachs Performance z jednomasem w układzie 530nm+. Ogólnie sprzegło w RS4 nie jest jego mocną stroną i chyba ogólnie w wersjach z literką S ... V8. Podzielę się wrażeniami jak już będzie wszystko gotowe, a zestaw wygląda tak:



BTW, co najlepsze kompletne sprzęgło np.: do 997 Carrery 4S oraz jego cena też nie zwalają z nóg - 2.400 zł biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Thu, 22 Apr 2010 - 08:58
Post #120


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(joker @ Tue, 20 Apr 2010 - 08:19) *
Tak patrzę ten Racelogic piękna sprawa... a i Twoje Audi również wymiata, nie ma co - ciekawe czy producent utrzyma już ten azymut i V-ki znów zaczną latać po wtopach z niedoborem mocy w poprzednich jednostkach.
Jaka jest pi razy drzwi masa Twego S5 ? I ile ważysz? biggrin.gif

CYTAT(prnit @ Tue, 20 Apr 2010 - 15:45) *
no myslałem ze bedzie nawet lepiej tak ci to autko "lata" ALE widać coś w audi poprawili jesli RS4 nie trzymają standardowo mocy a tutaj niespodzianka, idealny wykresik..widocznie hamują auta przed sprzedażą żeby znowu ryfy z mocą nie było biggrin.gif

Mam wrażenie, że jak długo się powtarze nie sprawdzoną/nie zweryfikowaną informację, to powoli staje się ona prawdą dry.gif

Elberoth czy wiesz może z jakiego chipsetu GPS korzysta Racelogic ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 07:11