Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> 323i e46 a moc 325i
waw
post Mon, 15 Feb 2010 - 23:09
Post #21


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 January 2007
Skąd: Warszawa





Nie powiedziałbym żeby m50b25 było jakieś specjalnie szybsze. huh.gif
Co do pomyłki, to tak podchodząc do tematu połowe silników, które mają swoich mocniejszych "braci" można nazwać pomyłką. Silnik taki sma jak każdy inny. e30 z m20b25 może byc szybasza od seryjnego 323 bo jest jednak lżejsza, niemnej jednak z czasów kiedy moje auto jeszcze było 100% seryjne nie przypominam sobie żeby mnie te m20b25 jakos strasznie niszczyło, pojedynek był raczej porównywalny. Ale widze Ty jesteś lepszym znawcą. Super rakieta to nie jest, ale ostatni ślimak na pewno tez nie, zalezy czym się dotąd jeździło. Ja u siebie zmienim olej, filtry, świece i tak już ponad 2 lata, i nic sie zepsuć popatrz nie chce. Więc szybciej nazwałbym ten silnik pomyłką, gdybym musiał już w niego kilka tys. włożyć bo by się non-stop sypał. Tez polowąłem na b28, ale trafiło się ładne b25 więc je kupiłem.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 15 Feb 2010 - 23:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
masilis
post Tue, 16 Feb 2010 - 00:01
Post #22


User
Dołączył: Fri, 03 October 2008
Skąd: UK/PL





CYTAT(waw @ Mon, 15 Feb 2010 - 23:09) *
Nie powiedziałbym żeby m50b25 było jakieś specjalnie szybsze. huh.gif
Co do pomyłki, to tak podchodząc do tematu połowe silników, które mają swoich mocniejszych "braci" można nazwać pomyłką. Silnik taki sma jak każdy inny. e30 z m20b25 może byc szybasza od seryjnego 323 bo jest jednak lżejsza, niemnej jednak z czasów kiedy moje auto jeszcze było 100% seryjne nie przypominam sobie żeby mnie te m20b25 jakos strasznie niszczyło, pojedynek był raczej porównywalny. Ale widze Ty jesteś lepszym znawcą. Super rakieta to nie jest, ale ostatni ślimak na pewno tez nie, zalezy czym się dotąd jeździło. Ja u siebie zmienim olej, filtry, świece i tak już ponad 2 lata, i nic sie zepsuć popatrz nie chce. Więc szybciej nazwałbym ten silnik pomyłką, gdybym musiał już w niego kilka tys. włożyć bo by się non-stop sypał. Tez polowąłem na b28, ale trafiło się ładne b25 więc je kupiłem.
Pozdrawiam


nic nie rozumiem z twojej wypowiedzi co to znaczy ze silnik taki sam jak kazdy inny???? dla mnie m52b25 to porazka nie wiem dlaczego nazywasz mnie znawca??? autor tego postu nie pytal cie o awaryjnosc tego silnika wiec nie wiem po co piszesz ze nic sie nie psuje od dwoch lat w twoim silniku? prawdopodobnie dlatego ze nigdy w zyciu nie mial pozadnego palowania jezdzisz nim jak emeryt a co do e30 to tak jak napisalem nie ma co robic z m52b25
ps mozesz precyzyjniej trafilo ci sie ladne b25 co???? m20,m50,m52,m54,m56 ??


--------------------
Bmw E46 M3/E30 cabrio 328i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 16 Feb 2010 - 10:19
Post #23


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





No i cały mój świat legł w gruzach. Normalnie nie będę mógł spać przez to, że mam M52B25, a nie B28. Te 20KM i trochę Nm powodują, że zamknę się w sobie i zacznę moczyć w nocy...

B28 jest najs tu hev, ale jeśli kolega bujał się z szukaniem B28, a znalazł ładne B25 i nie musi wojować o ostatniego konia, to czemu nie?

Bo jeśli idziemy po wszystkie konie, to nie ma wielkiego znaczenia, czy to jest B25 czy B28 -- tutaj trzeba sięgnąć po S50 lub M62 (plus worek kasy na michę od Alpiny).

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 16 Feb 2010 - 10:30
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Jezdzilem e46 w sedanie w manualu 323i fakt bylo to jakies 4-5 lata temu ale auto byla nowka sztuka i na pewno nic nie mozna bylo zazucic pracy tego silnika. Nie raz jak stalem w miejscu to sie zastanawialem czy w ogole odpalony tak cichutko chodzil ...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek_7
post Tue, 16 Feb 2010 - 14:38
Post #25


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 July 2003





Mam porównanie E36 M52B25 i E30 M20B25 i od 0 do 200 idą łeb w łeb.

Odnośnie różnicy w E36 między B25 a B28, niby 20KM i 40Nm ale odczuwalne jak cholera na korzyść B28.

I jeszcze co do modzenia B25 to ja odpuściłem, prościej i taniej mi wyjdzie swap na B28 (bo kupno B28 to nie takie hop-siup jak już Robert zauważył, zresztą z B25 lepiej nie jest jeśli chodzi o coupe).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 16 Feb 2010 - 15:56
Post #26


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(tomek_7 @ Tue, 16 Feb 2010 - 14:38) *
Odnośnie różnicy w E36 między B25 a B28, niby 20KM i 40Nm ale odczuwalne jak cholera na korzyść B28.


Wiesz, ja nie mówię, żebym nie chciał. Pewnie że bym chciał. Ale:

1) ten rok nie zapowiada się najlepiej z punktu widzenia mojego portfela,
2) to jest mój codzienny dupowóz, więc dobrze by było, aby przerwa była jak najkrótsza, a na swap trzeba trochę czasu poświęcić,
3) mam E36/5, w którym wydech jest inny i szczepienie wydechu od 328 wymagałoby albo pewnej rzeźby, albo ulepienia czegoś z nierdzewki na wymiar -- chętnie, tylko patrz punkty a i b,
4) w związku z powyższym wypadałoby utopić jeszcze parę zeta w moście ze szperą, tarcze 300mm lub 325mm, etc,

więc będę jeździł dalej takim, jaki jest, bo i tak nieźle jeździ jak na zwykły dupowóz. Ciśnienia nie mam. smile.gif

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek_7
post Tue, 16 Feb 2010 - 18:06
Post #27


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 July 2003





Jasne, jasne, ja już drugi rok latam 323i i też mnie strasznie nie ciśnie choć graty na swapa leżą już od roku smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gallardo
post Tue, 16 Feb 2010 - 21:40
Post #28


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 November 2006





KOD
Jezdzilem e46 w sedanie w manualu 323i fakt bylo to jakies 4-5 lata temu ale auto byla nowka sztuka i na pewno nic nie mozna bylo zazucic pracy tego silnika. Nie raz jak stalem w miejscu to sie zastanawialem czy w ogole odpalony tak cichutko chodzil ...


Nówka sztuka to moze byla ale w 2000r <lol> smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Tue, 16 Feb 2010 - 22:27
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





CYTAT(masilis @ Mon, 15 Feb 2010 - 22:50) *
odnosnie m52b25 powiem szczerze ze to jakas pomylka inzynierow z Monachium
kebaba z takim silnikiem objezdza bez problemu e30 m20b25 o e39 juz nie wspomne


LOL. Normalnie Twój wyznacznik zajebistości auta jest po prostu niesamowity laugh.gif
Idąc Twoim tokiem rozumowania to należałoby się zastanowić, dlaczego w salonach w danych technicznych nie ma czasów na 1/4 mili, na 1 milę, 60ft, oraz porównania z 10 pokrewnymi modelami na przestrzeni 15 lat. Tak żeby klient wiedział, czy go objedzie kebab w E30 czy nie. Bo przecież 90% nabywców samochodów kupuje auto do ścigania się i pałowania do odciny na każdej krzyżówce.
Zejdź na ziemię. Nie każdy zatrzymał się na etapie leczenia kompleksów na światłach i moczenia się po nocach bo dostał spod świateł od starszego i 5 razy tańszego auta dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 17 Feb 2010 - 00:19
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CYTAT(Gallardo @ Tue, 16 Feb 2010 - 21:40) *
KOD
Jezdzilem e46 w sedanie w manualu 323i fakt bylo to jakies 4-5 lata temu ale auto byla nowka sztuka i na pewno nic nie mozna bylo zazucic pracy tego silnika. Nie raz jak stalem w miejscu to sie zastanawialem czy w ogole odpalony tak cichutko chodzil ...


Nówka sztuka to moze byla ale w 2000r <lol> smile.gif

Bylo to 323 po lifcie a wlasnie patrzylem na zdjecia pazdziernik 2004 i auto nie mialo nawet roku wiec obstawiam ze bylo z 04 czyli fakt 6 lat ale ten czas leci ...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 17 Feb 2010 - 00:52
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(freebsd @ Wed, 17 Feb 2010 - 00:19) *
Bylo to 323 po lifcie a wlasnie patrzylem na zdjecia pazdziernik 2004 i auto nie mialo nawet roku wiec obstawiam ze bylo z 04 czyli fakt 6 lat ale ten czas leci ...

Kolego, nie było już w produkcji 323 w owym roku smile.gif było 325 (m54b25) 190 KM i 330 (m54b30) 231 KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Wed, 17 Feb 2010 - 09:04
Post #32


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Wniosek - Prędkość zabija! Kup 323i i żyj wiecznie! wink.gif

A jak chcesz prędkości to kup coś mocniejszego, a jak ktoś już kupił to wg mnie lepiej zacisnąć zęby i za rok, albo 2 kupić 328/330/m3 niż rzeźbić w gównie biggrin.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Wed, 17 Feb 2010 - 09:43
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(masilis @ Mon, 15 Feb 2010 - 22:50) *
nie widze sensu modyfikacji m52b25 kasa wydana na mody wystarczy na zakup zdrowego m50b25 lub m52b28
odnosnie m52b25 powiem szczerze ze to jakas pomylka inzynierow z Monachium
kebaba z takim silnikiem objezdza bez problemu e30 m20b25 o e39 juz nie wspomne

Czy silnik ten nie został wprowadzony ze względu na nowe normy Euro I które zadebiutowały w ~1993/94 roku ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 17 Feb 2010 - 20:00
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





323i? 170km? - > tak. ekologia i oc.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gallardo
post Wed, 17 Feb 2010 - 21:04
Post #35


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 November 2006





KOD
Bylo to 323 po lifcie a wlasnie patrzylem na zdjecia pazdziernik 2004 i auto nie mialo nawet roku wiec obstawiam ze bylo z 04 czyli fakt 6 lat ale ten czas leci ...


323i e46 bylo produkowane od 97r do 2000r smile.gif Wiec raczej nie masz pojecia jakim autem jezdziles <lol>

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 17 Feb 2010 - 22:07
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Fakt teraz patrze po katalogach i masz racje jak by na to nie patrzec wiec pewnie bylo to 320 bo mialo 170 km a z tego co patrze to walsnie ten silnik niby tka mial moc i do 2005 byl produkowany


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 21 Feb 2010 - 09:47
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





A to tak i miał pojemność 2.2 litra.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek1510
post Sun, 28 Feb 2010 - 19:27
Post #38


Rookie
Dołączył: Sun, 14 February 2010





Premier:

1. stozek
Jest z kompletnym dolotem

2. chip, ten silnik podobno ladnie na niego reaguje
chip w normalnej firmie? Ile km idzie uzyskac?

3. to co radzi wiekszosc, zmienic most od wersji z automatem
Co to daje jeśli mogę spytaćsmile.gif

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Premier
post Sun, 28 Feb 2010 - 21:52
Post #39


User
Dołączył: Tue, 04 November 2003





CYTAT(tomek1510 @ Sun, 28 Feb 2010 - 19:27) *
Premier:

1. stozek
Jest z kompletnym dolotem

2. chip, ten silnik podobno ladnie na niego reaguje
chip w normalnej firmie? Ile km idzie uzyskac?

3. to co radzi wiekszosc, zmienic most od wersji z automatem
Co to daje jeśli mogę spytaćsmile.gif

Pozdrawiam.



wiele rzeczy juz nie pamietam, ale, stozek byl dobrze zrobiony osloniety od silnika zeby nie nabieral cieplego powietrza oraz mial doprowadzone powietrze gdzies z dolu, po chipie byl wykres na 187KM , most- auto szybciej dobijalo do 100 ale mialo mniejsza predkosc maksymalna, bylo gdzies opisane przy jakies predkosci jakie obroty trzymal....

ktos nawet pokusil sie o stwierdzenie ze tak zrobione 323i ciezko bo ciezko ale dotrzymywalo kroku 330i w automacie /to akurat czytalem z przymruzeniem oka/..
to co pisze wyczytalem na forach w usa, nie mialem okazji sprawdzic. Zaczolem szukac mostu, nawet znalazlem jeden ale jak sie okazalo w automacie mial przelozenia jak w manualu wiec trzeba sprawdzac przed zakupem. manual 3.07, automat 3.46!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Tue, 11 Sep 2012 - 08:33
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(Premier @ Mon, 15 Feb 2010 - 01:02) *
1. stozek
2. chip, ten silnik podobno ladnie na niego reaguje
3. to co radzi wiekszosc, zmienic most od wersji z automatem

z opini wlascicieli po tych zmianach, 323 latalo lepiej niz 328



Mam pytanie co do mostu od wersji z automatem... Ktoś włożył taki do 323i (lub pokrewnego e46)? i z jakim wynikiem?

No i drugie pytanie - czy to musi być most od wersji z automatem koniecznei 323i? Czy od 320i lub 328i z automatem też może byc?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 05:57