![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 27 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie powiedziałbym żeby m50b25 było jakieś specjalnie szybsze.
![]() Co do pomyłki, to tak podchodząc do tematu połowe silników, które mają swoich mocniejszych "braci" można nazwać pomyłką. Silnik taki sma jak każdy inny. e30 z m20b25 może byc szybasza od seryjnego 323 bo jest jednak lżejsza, niemnej jednak z czasów kiedy moje auto jeszcze było 100% seryjne nie przypominam sobie żeby mnie te m20b25 jakos strasznie niszczyło, pojedynek był raczej porównywalny. Ale widze Ty jesteś lepszym znawcą. Super rakieta to nie jest, ale ostatni ślimak na pewno tez nie, zalezy czym się dotąd jeździło. Ja u siebie zmienim olej, filtry, świece i tak już ponad 2 lata, i nic sie zepsuć popatrz nie chce. Więc szybciej nazwałbym ten silnik pomyłką, gdybym musiał już w niego kilka tys. włożyć bo by się non-stop sypał. Tez polowąłem na b28, ale trafiło się ładne b25 więc je kupiłem. Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 October 2008 Skąd: UK/PL ![]() |
Nie powiedziałbym żeby m50b25 było jakieś specjalnie szybsze. ![]() Co do pomyłki, to tak podchodząc do tematu połowe silników, które mają swoich mocniejszych "braci" można nazwać pomyłką. Silnik taki sma jak każdy inny. e30 z m20b25 może byc szybasza od seryjnego 323 bo jest jednak lżejsza, niemnej jednak z czasów kiedy moje auto jeszcze było 100% seryjne nie przypominam sobie żeby mnie te m20b25 jakos strasznie niszczyło, pojedynek był raczej porównywalny. Ale widze Ty jesteś lepszym znawcą. Super rakieta to nie jest, ale ostatni ślimak na pewno tez nie, zalezy czym się dotąd jeździło. Ja u siebie zmienim olej, filtry, świece i tak już ponad 2 lata, i nic sie zepsuć popatrz nie chce. Więc szybciej nazwałbym ten silnik pomyłką, gdybym musiał już w niego kilka tys. włożyć bo by się non-stop sypał. Tez polowąłem na b28, ale trafiło się ładne b25 więc je kupiłem. Pozdrawiam nic nie rozumiem z twojej wypowiedzi co to znaczy ze silnik taki sam jak kazdy inny???? dla mnie m52b25 to porazka nie wiem dlaczego nazywasz mnie znawca??? autor tego postu nie pytal cie o awaryjnosc tego silnika wiec nie wiem po co piszesz ze nic sie nie psuje od dwoch lat w twoim silniku? prawdopodobnie dlatego ze nigdy w zyciu nie mial pozadnego palowania jezdzisz nim jak emeryt a co do e30 to tak jak napisalem nie ma co robic z m52b25 ps mozesz precyzyjniej trafilo ci sie ladne b25 co???? m20,m50,m52,m54,m56 ?? -------------------- Bmw E46 M3/E30 cabrio 328i
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
No i cały mój świat legł w gruzach. Normalnie nie będę mógł spać przez to, że mam M52B25, a nie B28. Te 20KM i trochę Nm powodują, że zamknę się w sobie i zacznę moczyć w nocy...
B28 jest najs tu hev, ale jeśli kolega bujał się z szukaniem B28, a znalazł ładne B25 i nie musi wojować o ostatniego konia, to czemu nie? Bo jeśli idziemy po wszystkie konie, to nie ma wielkiego znaczenia, czy to jest B25 czy B28 -- tutaj trzeba sięgnąć po S50 lub M62 (plus worek kasy na michę od Alpiny). r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Jezdzilem e46 w sedanie w manualu 323i fakt bylo to jakies 4-5 lata temu ale auto byla nowka sztuka i na pewno nic nie mozna bylo zazucic pracy tego silnika. Nie raz jak stalem w miejscu to sie zastanawialem czy w ogole odpalony tak cichutko chodzil ...
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 July 2003 ![]() |
Mam porównanie E36 M52B25 i E30 M20B25 i od 0 do 200 idą łeb w łeb.
Odnośnie różnicy w E36 między B25 a B28, niby 20KM i 40Nm ale odczuwalne jak cholera na korzyść B28. I jeszcze co do modzenia B25 to ja odpuściłem, prościej i taniej mi wyjdzie swap na B28 (bo kupno B28 to nie takie hop-siup jak już Robert zauważył, zresztą z B25 lepiej nie jest jeśli chodzi o coupe). |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Odnośnie różnicy w E36 między B25 a B28, niby 20KM i 40Nm ale odczuwalne jak cholera na korzyść B28. Wiesz, ja nie mówię, żebym nie chciał. Pewnie że bym chciał. Ale: 1) ten rok nie zapowiada się najlepiej z punktu widzenia mojego portfela, 2) to jest mój codzienny dupowóz, więc dobrze by było, aby przerwa była jak najkrótsza, a na swap trzeba trochę czasu poświęcić, 3) mam E36/5, w którym wydech jest inny i szczepienie wydechu od 328 wymagałoby albo pewnej rzeźby, albo ulepienia czegoś z nierdzewki na wymiar -- chętnie, tylko patrz punkty a i b, 4) w związku z powyższym wypadałoby utopić jeszcze parę zeta w moście ze szperą, tarcze 300mm lub 325mm, etc, więc będę jeździł dalej takim, jaki jest, bo i tak nieźle jeździ jak na zwykły dupowóz. Ciśnienia nie mam. ![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 July 2003 ![]() |
Jasne, jasne, ja już drugi rok latam 323i i też mnie strasznie nie ciśnie choć graty na swapa leżą już od roku
![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 November 2006 ![]() |
KOD Jezdzilem e46 w sedanie w manualu 323i fakt bylo to jakies 4-5 lata temu ale auto byla nowka sztuka i na pewno nic nie mozna bylo zazucic pracy tego silnika. Nie raz jak stalem w miejscu to sie zastanawialem czy w ogole odpalony tak cichutko chodzil ... Nówka sztuka to moze byla ale w 2000r <lol> ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
odnosnie m52b25 powiem szczerze ze to jakas pomylka inzynierow z Monachium kebaba z takim silnikiem objezdza bez problemu e30 m20b25 o e39 juz nie wspomne LOL. Normalnie Twój wyznacznik zajebistości auta jest po prostu niesamowity ![]() Idąc Twoim tokiem rozumowania to należałoby się zastanowić, dlaczego w salonach w danych technicznych nie ma czasów na 1/4 mili, na 1 milę, 60ft, oraz porównania z 10 pokrewnymi modelami na przestrzeni 15 lat. Tak żeby klient wiedział, czy go objedzie kebab w E30 czy nie. Bo przecież 90% nabywców samochodów kupuje auto do ścigania się i pałowania do odciny na każdej krzyżówce. Zejdź na ziemię. Nie każdy zatrzymał się na etapie leczenia kompleksów na światłach i moczenia się po nocach bo dostał spod świateł od starszego i 5 razy tańszego auta ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
KOD Jezdzilem e46 w sedanie w manualu 323i fakt bylo to jakies 4-5 lata temu ale auto byla nowka sztuka i na pewno nic nie mozna bylo zazucic pracy tego silnika. Nie raz jak stalem w miejscu to sie zastanawialem czy w ogole odpalony tak cichutko chodzil ... Nówka sztuka to moze byla ale w 2000r <lol> ![]() Bylo to 323 po lifcie a wlasnie patrzylem na zdjecia pazdziernik 2004 i auto nie mialo nawet roku wiec obstawiam ze bylo z 04 czyli fakt 6 lat ale ten czas leci ... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Bylo to 323 po lifcie a wlasnie patrzylem na zdjecia pazdziernik 2004 i auto nie mialo nawet roku wiec obstawiam ze bylo z 04 czyli fakt 6 lat ale ten czas leci ... Kolego, nie było już w produkcji 323 w owym roku ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Wniosek - Prędkość zabija! Kup 323i i żyj wiecznie!
![]() A jak chcesz prędkości to kup coś mocniejszego, a jak ktoś już kupił to wg mnie lepiej zacisnąć zęby i za rok, albo 2 kupić 328/330/m3 niż rzeźbić w gównie ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
nie widze sensu modyfikacji m52b25 kasa wydana na mody wystarczy na zakup zdrowego m50b25 lub m52b28 odnosnie m52b25 powiem szczerze ze to jakas pomylka inzynierow z Monachium kebaba z takim silnikiem objezdza bez problemu e30 m20b25 o e39 juz nie wspomne Czy silnik ten nie został wprowadzony ze względu na nowe normy Euro I które zadebiutowały w ~1993/94 roku ? |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
323i? 170km? - > tak. ekologia i oc.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 November 2006 ![]() |
KOD Bylo to 323 po lifcie a wlasnie patrzylem na zdjecia pazdziernik 2004 i auto nie mialo nawet roku wiec obstawiam ze bylo z 04 czyli fakt 6 lat ale ten czas leci ... 323i e46 bylo produkowane od 97r do 2000r ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Fakt teraz patrze po katalogach i masz racje jak by na to nie patrzec wiec pewnie bylo to 320 bo mialo 170 km a z tego co patrze to walsnie ten silnik niby tka mial moc i do 2005 byl produkowany
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
A to tak i miał pojemność 2.2 litra.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 14 February 2010 ![]() |
Premier:
1. stozek Jest z kompletnym dolotem 2. chip, ten silnik podobno ladnie na niego reaguje chip w normalnej firmie? Ile km idzie uzyskac? 3. to co radzi wiekszosc, zmienic most od wersji z automatem Co to daje jeśli mogę spytać ![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 04 November 2003 ![]() |
Premier: 1. stozek Jest z kompletnym dolotem 2. chip, ten silnik podobno ladnie na niego reaguje chip w normalnej firmie? Ile km idzie uzyskac? 3. to co radzi wiekszosc, zmienic most od wersji z automatem Co to daje jeśli mogę spytać ![]() Pozdrawiam. wiele rzeczy juz nie pamietam, ale, stozek byl dobrze zrobiony osloniety od silnika zeby nie nabieral cieplego powietrza oraz mial doprowadzone powietrze gdzies z dolu, po chipie byl wykres na 187KM , most- auto szybciej dobijalo do 100 ale mialo mniejsza predkosc maksymalna, bylo gdzies opisane przy jakies predkosci jakie obroty trzymal.... ktos nawet pokusil sie o stwierdzenie ze tak zrobione 323i ciezko bo ciezko ale dotrzymywalo kroku 330i w automacie /to akurat czytalem z przymruzeniem oka/.. to co pisze wyczytalem na forach w usa, nie mialem okazji sprawdzic. Zaczolem szukac mostu, nawet znalazlem jeden ale jak sie okazalo w automacie mial przelozenia jak w manualu wiec trzeba sprawdzac przed zakupem. manual 3.07, automat 3.46!! |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
1. stozek 2. chip, ten silnik podobno ladnie na niego reaguje 3. to co radzi wiekszosc, zmienic most od wersji z automatem z opini wlascicieli po tych zmianach, 323 latalo lepiej niz 328 Mam pytanie co do mostu od wersji z automatem... Ktoś włożył taki do 323i (lub pokrewnego e46)? i z jakim wynikiem? No i drugie pytanie - czy to musi być most od wersji z automatem koniecznei 323i? Czy od 320i lub 328i z automatem też może byc? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 05:57 |