Shoutbox 0 nowych PW 


341 Stron V  « < 44 45 46 47 48 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
dembek
post Wed, 02 Oct 2013 - 09:59
Post #901


Rookie
Dołączył: Mon, 06 April 2009





CYTAT(skarthur @ Wed, 21 Aug 2013 - 10:41) *
A jak te opony sprawdzaja sie w nizszych temperaturach?? Bo zastanawiam sie nad oponami, ktore chce uzywac tylko na SuperOesach w Poznaniu (okres od pazdiernika do marca) a czytalem ze opony sa malo uniwersalne jesli chodzi o temperature. A zastanawialem sie jeszcze nad Profilami XR-01 albo wlasnie 595 rs-r, bo sa w moim przedziale finansowym i nie wiem, ktora wybrac.



Stoję przed podobnym wyborem, też szukam opon na jesień i skłaniam się ku XR-01, jednak mam pytania:

Na Superoes do E36 320i (1230kg) z tego co wyczytałem najlepszym wyborem będzie średnia mieszanka, czy na pewno?
Do Poznania mam ~60km, czy przy takich dojazdach opony się nie będą przegrzewać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 02 Oct 2013 - 09:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Styku
post Wed, 02 Oct 2013 - 15:32
Post #902


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





CYTAT(dembek @ Wed, 02 Oct 2013 - 09:59) *
Stoję przed podobnym wyborem, też szukam opon na jesień i skłaniam się ku XR-01, jednak mam pytania:

Na Superoes do E36 320i (1230kg) z tego co wyczytałem najlepszym wyborem będzie średnia mieszanka, czy na pewno?
Do Poznania mam ~60km, czy przy takich dojazdach opony się nie będą przegrzewać?

Nie ma jednej odpowiedzi na pytanie jaka mieszanka. Jeśli to ma być pod jedną konkretną imprezę to jest raczej wybór łatwy. Zawsze na tył twardsza niż na przód.

W temperaturach jesiennych nie przegrzejesz nawet SS.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeNeK23
post Sat, 05 Oct 2013 - 12:10
Post #903


User
Dołączył: Tue, 26 October 2010
Skąd: Kielce





Co sądzicie o oponach Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 ? śmigał ktoś na nich ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Mon, 14 Oct 2013 - 11:12
Post #904


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





http://allegro.pl/nankang-ns-2r-225-45-17-...3615355704.html a cos takiego?? jest wersja soft...
ktoś próbował może?


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Thu, 17 Oct 2013 - 13:29
Post #905


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Tread wear jest parametrem wymyślonym przez amerykańskie departamenty po to, aby zmniejszyć koszty firm transportowych i obciążenie środowiska.
Według specjalistów od polimerów zużycie bieżnika nie ma bezpośredniego przełożenia na twardość. Więc tak na prawdę TW nie daje nic dla kogoś kto szuka opony, która ma mieć przyczepność w danej temperaturze. Jedynie jest pomocą, jeśli szukamy oszczędności dla portfela.
TW 120 u każdego producenta będzie oznaczało inną twardość mieszanki.

Jest o tym pełno wiadomości, które dają tylko tyle, że nie wiele to mówi. Jedynym dobrze sprawdzonym parametrem jest twardość mieszanki.

Dla przykładu cytat jednego z wielu for w tym temacie:
To give you another example of the flexibility the manufacturers have when assigning ratings, a leading R compound track tire recently had its treadwear rating changed from 60 to 100, without any changes to the tire itself.

TW 120 ma np. RE010, która jest zwykłą oponą drogową z wyższej półki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 18 Oct 2013 - 19:44
Post #906


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Jeździł ktoś z Was na R888 w temperaturze ok 0 st?
Jazda na torze, nawierzchnia sucha, zapowiadana temperatura od -1 do +2. Jest sens?

Mieszanka GG czyli standardowa "medium".


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luke555
post Tue, 29 Oct 2013 - 08:56
Post #907


User
Dołączył: Mon, 21 May 2007
Skąd: Wrocław





Witam,

Jako, że o oponie Dmack Trackday jest nadal mało informacji a dzięki firmie RacingTires.pl miałem możliwość odbyć testy tej opony, zapraszam do lektury moich spostrzeżeń.
Auto to Honda CRX 140 KM, rozmiar opon to 195/50/15.

Opony miałem okazję testować podczas treningu oraz na zawodach WLTA, obie imprezy odbywały się na Torze Redeco we Wrocławu. Krótkie testy miały również miejsce na zamkniętym odcinku drogi.

Tytułem wstępu napiszę, że opony już na pierwszy rzut oka nie pozostawiają wątpliwości odnośnie ich przeznaczenia, wizualnie niemal nie różnią się od swoich wyczynowych odpowiedników i tylko znak E4 na bocznej ściance informuje, że mamy do czynienia z semislikiem dopuszczonym do ruchu na drogach publicznych. Kolejnym atutem opony jest bardzo sztywna boczna ścianka, wg zakładu z dużym doświadczeniem w produktach przeznaczonych do motorspotru ,który montował opony to najtwardsza „cholera” jaką kiedykolwiek zakładali.

Podczas treningu poprzedzającym zawody porównałem produkt Dmacka z inną bardzo udaną oponą jaką jest Federal FZ-201. Trening odbywał się na krótkiej próbie wyznaczonej na torze Redeco we Wrocławiu przy temperaturze ok 12 stopni. W takich warunkach Trackday okazał się szybszy od FZta (ok. 0,4 – 0,6 sek na km), wydaje mi się że przy dłuższej próbie lub wyższej temperaturze różnica ta nie była by tak wyraźna.

Wrażania z jazdy na Dmackach są bardzo pozytywne, dzięki twardej ściance auto jest precyzyjne w prowadzeniu, zarówno na szybkich łukach jak i na hamowaniach co jest rzadkością w tak nerwowym aucie jakim jest CRX. Bardzo miło zaskoczyło mnie również to, że opony trzymały już od samego początku i nie potrzebowały wcześniejszego rozgrzania.
Po treningu w który zakończyłem z 4 czasem na 23 uczestników, nie pozostało mi nic innego jak czekać z niecierpliwością na zawody. Podczas zawodów trasa była już wyraźnie dłuższa (ok. 2,5 km) i tym razem Dmack nie zawiódł odnosząc zwycięstwo w klasie 1 z wyraźną przewagą nad zawodnikami korzystającymi z opon typu slick.

Zachowanie opony podczas jazdy "oesowej" również nie pozostawia wiele do życzenia, trasa miała 3 km i było kilka bardzo zasyfionych miejsc, mimo to opona dawała bardzo fajne odczucia, już jako ciekawostkę dodam, że podczas jazdy opona pojękuje niczym rasowy slick biggrin.gif

Podsumowując, wygląda to troszkę jak artykuł sponsorowany ale Dmack jest naprawdę bardzo ciekawą propozycją dla osób startujących w imprezach w typu SuperOes czy RallySprint, ich dodatkowym atutem jest homologacja drogowa umożliwiająca udział w KJSach.

Pozdrawiam,
Łukasz "Luke555" Lachtera
FlatOut Rally Team


--------------------
[url]http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/479807_457585747604990_1581591468_n.jpg[/url]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebomaster
post Fri, 01 Nov 2013 - 15:13
Post #908


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: Warszawa





Czy Yokohama Parada Spec2 nadaje się do 300 konnego auta? Jazda tylko po ulicach .. chodzi mi głównie o przyczepność przy przyspieszaniu, bo auto jest ośką przednionapędową
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 01 Nov 2013 - 15:55
Post #909


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





kiepskie opony cywilne, nic więcej


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 01 Nov 2013 - 17:54
Post #910


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-...r-Tyre-Test.htm
jesli ci to cos pomoze.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati1989
post Fri, 01 Nov 2013 - 18:24
Post #911


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 November 2011
Skąd: Radom





Już lepszy jest s drive.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebomaster
post Fri, 01 Nov 2013 - 21:41
Post #912


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: Warszawa





Mam S-Drive i spisuje się bardzo źle sad.gif zero trakcji aż do 4 biegu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 02 Nov 2013 - 06:35
Post #913


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





trzeba ci po prostu miekkiej gumy. jest wiele ciekawych opon. trzeba poczytac testy i wazne zeby kupic opone nowa bo uzywki twardnieja z wiekiem i upalaniem i trakcji potem nie ma (kazda opona w wieku ponad 4 lata to raczej juz smietnik, sprawdzone u siebie, nowe f1 assymetric 2 kleily super, 3 letnie porazka mimo, ze bieznika jeszcze maja). mozna sprobowac nowych yoko ad08. przyzwoite opony w przyzwoitej cenie.
test :
Pirelli P Zero, Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec, Toyo Proxes R1r, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, Continental ExtremeContact DW, Hankook Ventus R-S3, Yokohama Advan Neova AD08, Bridgestone Potenza S-04 Pole Position, Michelin Pilot Super Sport
wyniki:
http://media.caranddriver.com/files/monste...ires-tested.pdf


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 02 Nov 2013 - 09:12
Post #914


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Hankook R-S3 mam na swoim aucie nówki i mimo 4wd jeżdżę trochę bokiem w zakrętach, koło 10stC hamowanie też takie se.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 02 Nov 2013 - 09:47
Post #915


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A tak z ciekawości, ktoś testował Re002 vs S001 bridgestone?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebomaster
post Sun, 03 Nov 2013 - 11:48
Post #916


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: Warszawa





A ile dmuchać w takie Yokohamy S-Drive lub Parady by w miarę kleiły?

1,8 bara?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati1989
post Sun, 03 Nov 2013 - 12:54
Post #917


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 November 2011
Skąd: Radom





Przy takiej mocy one nigdy nie będą dobrze kleić, jaki masz rozmiar opony??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebomaster
post Sun, 03 Nov 2013 - 15:36
Post #918


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: Warszawa





205/40/17 Felga 206 "RC" szerokości 6,5"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati1989
post Sun, 03 Nov 2013 - 16:13
Post #919


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 November 2011
Skąd: Radom





To proponuje zakupić toyo r888 ,bo są w tym rozmiarze i napewno trakcja się poprawi wink.gif, są po 600zł sztuka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frelub
post Tue, 05 Nov 2013 - 00:32
Post #920


User
Dołączył: Mon, 05 May 2008
Skąd: Warszawa





Szukam alternatywy dla Michelin Pilot Super Sport 235/35R19.Niewielka moc 180/400 samochodu i spora masa 1400 i do tego fwd więc szukam opony do użytku w mieście co by kleiła na szybkich rondach i ciasnych zakrętach. Próbowałem już AD08 205/55R16 ale w stosunku do Michelina rewelacją się nie okazała.Teraz kupiłem już na przyszły rok (i nie wiem czy dobrze zrobiłem) 595 RS-R 225/45R17. Nie interesują mnie UHP tylko semislicki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

341 Stron V  « < 44 45 46 47 48 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 22:46