Shoutbox 0 nowych PW 


341 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
piwo
post Sat, 12 Jan 2013 - 10:36
Post #701


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





no wlasnie problem taki ze wiekszosc semislikow robi sie pod auta 1500 tony a wiec sa z dosc twardych mieszanek. na prawde niewiele jest miekkich i jeszcze przyczepnych na zakretach. hoosier odpada bo z tego co widze to slick a wiec niedopuszczony do jazdy po drogach. r888 w sg widze na jebaju tylko pare sztuk w rozmiarowkach 18 i 17 cali.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 12 Jan 2013 - 10:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kajman
post Sat, 12 Jan 2013 - 10:39
Post #702


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Michelin TB5F występuje w miękkiej mieszance, tylko cena lekko bandycka, mam w twardej i jest baaardzo dobrą oponą, lekką, przyczepną, szybko dogrzewającą się, wolno zużywająca. Twarda jest bardziej miękka niż Fz201soft, twardsza niż R888 GG. I jest homologowany smile.gif A tu ciekawostka o nich: "Michelin TB5 F and R tyres are presently not allowed by the MSA because they say that people who can fit these tyres have an unfair advantage over other cars that can't fit them" wink.gif
Ale nie wiem czy są w 16", możesz zejść do 15"?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 12 Jan 2013 - 11:07
Post #703


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





no ja mam nietypowe felgi. et20 a 5x110 sruby. malo producentow ma cos takiego w sprzedazy i na dodatek 288 tarcze a mozliwe ze bede rpzechodzil na 306mm. ale widze ze szerokosci tez kosmiczne, w nadkola mi sie nie zmieszcza.
http://www.longstonetyres.co.uk/page/michelin-tb5
ale fajna oponka.szok ze dopuszczona do ruchu. ciekawe co na to polscy policjanci smile.gif


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 12 Jan 2013 - 11:17
Post #704


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Nic, ma homologację i każę im sp... na drzewo smile.gif TB5R jest cool, na pecie bardzo je lubię, specjalnie dla nich zrobiłem stalówki 10x15:


Na heble 288 powinny Ci 15 wejść, szerokość 225 to za dużo? Moje 270/45/15 ze zdjęć ważą niecałe 10kg/szt smile.gif Baardzo niedocenianie opony.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 12 Jan 2013 - 11:24
Post #705


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





o kurcze. wyglada miodnie smile.gif no i waga powala.
205tki potrafia mi na dolkach na zakrecie ocierac niestety.
masz jakies mzoe porowania czasowe z innymi ? kamyki sie ladnie przyczepiaja wiec musi byc miodzio.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 12 Jan 2013 - 11:38
Post #706


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Szkoda mi ich było na dłuższe katowanie na torze, mam dużo pełnych slicków yoko soft na treningi, a na lokalnych zawodach jeżdżę na Hoosierach A6.
TB5R jeżdżę co jakiś czas sobie po ulicy, robią sporą zadymę z tyłu jak jest jakiś syf na drodze, ale są super przyczepne i dość wolno znikają wink.gif Stawiam je na zimno ciut (minimalnie) gorzej od R888 GG 255/40/17, rozgrzane je zjadają, o FZ201 soft nawet nie wspomnę (bo są na zimno jak plastik). No ale Hoosier A6 na zimno nawet jest ZAWSZE przyczepny smile.gif
Jedyną wadą tb5r jest to, że musiałem zrobić felgi stalowe, a nie mogę dorwać 9x15 alufelg, tu kilka kg tracę sad.gif Stalówka 10x15 to 10kg sad.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reza
post Sat, 12 Jan 2013 - 11:39
Post #707


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 June 2009





kurcze fajna oponka,jak wygląda cenowo i skąd kupujesz?są wieksze rozmiary niz 15"?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 12 Jan 2013 - 11:41
Post #708


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Kupiłem okazyjnie nówki na allegro, na nie trzeba polować na ebay/allegro albo płacić sporo w sklepie, nawet Michelin Polska je sprowadza o ile wiem, tylko wtedy się ceeeenią. http://www.michelin.com/corporate/EN/conte.../flash.html#/9/ Rozmiarówka i takie tam wszelakich classic.
Michelin teraz wypuścił jakąś nową mieszankę rajdową (mega miękką) na temperatury ujemne, ale nie ma homologacji drogowej sad.gif A występuje w cywilizowanych rozmiarach i podobno kleeeją się.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Sat, 12 Jan 2013 - 13:14
Post #709


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Każdy producent rozumie coś innego przez rozmiar. Więc jeśli za bazę przyjmiemy 225/45 R 17 średnią oponę, to różnice będą dochodziły do 1 cm +/-. I to samo dotyczy się obwodu. A jeśli chodzi o opony Chińskie to mają jeszcze inne definicje wysokości bieżnika.
Natomiast bym pominął raczej kwestię odległości boku opony do stopki czyli powierzchni montowania na felgę. Opona jest elastyczna i leżąc np. na płasko ściśnięta innymi oponami będzie na pierwszy rzut oka mniejsza odległość między stopkami co nie ma znaczenia. A faktycznie dopiero widać jak się układa po napompowaniu na feldze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gilotyn@
post Sat, 19 Jan 2013 - 09:06
Post #710


User
Dołączył: Fri, 03 April 2009
Skąd: Łochów





witam
Zbliża się nowy sezon ,więc pasuje zakupić nowe oponki.
Auto mało sportowe (Accord CL7 155km), ale na innych forach ciężko zadobyć jakies konkretne info. Tematy kręcą się w granicach 205/65/16 w kółko.

Potrzebuje opon w rozmiarze 215/40 r18.
Auto to typowy DD mody raczej kosmetyczne gwint, grubsze stabilizatory (plan), wachacze itp (patrzać na wasze-kosmetyka).
Do tej pory zjechałem
Conti Sport 2
Conti sport 3
Bridgestone RE50

Wniski tak na szybka conti fajnie sprawdzały się w zakrętach na suchym gorzej jak zrobiło się mokro
RE50 dobrze na suchym i mokrym, ale wydawało mi się że conti w szybkim pokonywaniu zakrętów na ciepłym suchym asfalcie wypadało lepiej.

Krótko mówiąc od opon oczekuje bardz0 dobrej trakcji na suchym, ale jak spadnie deszcz nie modlić się co zakręt.

Czy opony typu Falken FK452/ZE914 będą odpowiednie ? Cena bardzo atrakcyjna i z tego co wyczytałem do tej pory zbierają pozytywne opinie.

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 19 Jan 2013 - 09:17
Post #711


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Falkeny na mokrym to dramat.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sat, 19 Jan 2013 - 09:54
Post #712


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





Moźesz testować np. federala ss595, opinie są różne ale w tym rozmiarze biorąc pod uwagę cenę (nie dużo droższy od falkena czy federala) najsensowniej wygląda hankook v12, ew. na bogato michelin super sport;]


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 19 Jan 2013 - 18:18
Post #713


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





nie wiem czy bylo:
http://www.s2ki.com/s2000/topic/839178-han...dgestone-re-11/


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gilotyn@
post Sun, 20 Jan 2013 - 15:18
Post #714


User
Dołączył: Fri, 03 April 2009
Skąd: Łochów





federale ss595 też brałem pod uwagę.

Falkeny na mokry to mocny dramat ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Słonik
post Sun, 20 Jan 2013 - 15:32
Post #715


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 July 2010
Skąd: Łowicz





Ja przejezdzilem sezon na Federalach 595EVO 215/40/17 na feldze 8,5j i jak dla mnie stosunek jakosci do ceny i prowadzenia na suchym i mokrym jest bdb.
Na suchym kleja elegancko, czuc wyraznie jak sie zagrzeja ze zaczynaja mocniej kleic, na mokrym troche gorzej.
kumpel jezdzil na moich kolach oska po deszczy to mowi ze jak popada to sie zaczynaja slizgac startujac agresywnie, rainsporty ktore mial u siebie lepiej sie w taka pogode sprawowaly.
Mnie po mokrym ani nie prowadzalo jakos przy wiekszych predkosciach ani jakichs dziwnych zachowan tez nie zaobserwowalem podczas deszczu.
Jak narazie nie popekaly.
Scieraja sie wg mnie wolno w porównaniu do innych cywilnch opon ktore mialem.
Jedna istotna rzecz, zauwazylem ze na tych oponach auto duzo lepiej prowadzi sie w szybkich i ciasnych lukach, nie wiem cz to kwestia tego ze sa szersze niz np Toyo 215/40 przez co mniej sie naciagnely czy to przez konstrukcje bieznika i twardosc scianki bocznej ale sa duzo pewniejsze, zdecydowanie duzo mniej czuc ze opona idzie bokiem a nie cala szerokoscia bieznika.
Auto to Audi 80 quattro ~1500kg ~220KM/320Nm.


--------------------
B4 Competition quattro 1.8 20VT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_Celica
post Sun, 20 Jan 2013 - 18:32
Post #716


User
Dołączył: Fri, 04 May 2012





@Słonik
Czy masz może zdjęcia jak auto wygląda na Federalach 595EVO 215/40/17 na feldze 8,5j?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxon
post Wed, 23 Jan 2013 - 22:46
Post #717


Super User
Dołączył: Mon, 29 October 2012





To nie za szeroka felga na taka opone?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Thu, 24 Jan 2013 - 10:47
Post #718


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Dobra rada - nie pakuj 18" do tego Accorda. 225/45/17 spokojnie ogarnie, dobrze wyglada, rozmiar jest popularny wiec wybor duzy a ceny nie zabijaja.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Słonik
post Thu, 24 Jan 2013 - 13:38
Post #719


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 July 2010
Skąd: Łowicz





Mam, podesle wieczorem.
Nie za szeroka, jest akurat jak na mój gust.
Federale w rzeczywistości są szersze niż np Uniroyal czy Toyo.
Inne na tych felgach się naciagnely, Federale praktycznie wogole.


--------------------
B4 Competition quattro 1.8 20VT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Słonik
post Fri, 25 Jan 2013 - 09:22
Post #720


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 July 2010
Skąd: Łowicz





Coś takiego udało mi sie odnaleść.





--------------------
B4 Competition quattro 1.8 20VT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

341 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 10:02