Shoutbox 0 nowych PW 


339 Stron V  « < 334 335 336 337 338 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
piwo
post Mon, 30 Dec 2024 - 11:17
Post #6701


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki







--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 30 Dec 2024 - 11:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
andorDrakon
post Thu, 02 Jan 2025 - 17:45
Post #6702


User
Dołączył: Sun, 03 September 2017





Hej, szybkie pytanie - czy slick rajdowy np Michelin M20 to jest lepsza opona na tor niż semi (Direzza, AR1 itd.). Sporo osób widzę jeździ na Poznaniu / Łodzi na takich oponach i zastanawiam się nad ich osiągami.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 02 Jan 2025 - 18:21
Post #6703


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Ja rozne opinie slyszalem ale o starszym sliku z homo czyli r21 to to roznie bywalo. Jedni chwalili inni tak srednio. Moze wchodzil tu stan uzywek bo raczej nikt nowych za 2000 sztuka nie kupywal.
Tak czy siak glowny problem slikow z homo jest rozmiarowka waska czyli jest tylko jedna szerokosc w danej srednicy felgi i w bardzo waskiej odmianie. W semi nie ma problemu z kupnem 275mm r17 a w sliku homo masz 195 w 16' 200 w 17 i chyba 225 w 18stu i koniec. Na tym szybko nie da sie pojezdzic.
Ale wszystko rozbija sie tak czy siak o cene i kto ma jaka napinke. Jeden wybierze nowe vr2 hl 265/35r18 a inny wybierze uzywanego slika z homo 225/40r18.kto bedzie szybszy a kto mniej wyda? Moim zdaniem szybszy bedzie vr2 hl.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Thu, 02 Jan 2025 - 20:45
Post #6704


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Czy Race GC TD02 Soft na tyl w FWD autach z lekkim tyłem ktoś używał ? - nie ma tendencji do przegrzewania się i puszczania ? (mimo że lekki tył)
Przydaloby mi się coś taniego ale z homologacją drogową i z jakimstam bieżnikiem. W slickach mam sprawdzony "balans" w Alfie CUp- przód slicki dogrzane, tył deszcze wyścigowe stare stwardniale - nic się nie przegrzewa, a raz założyłem semi Extreme miękkie deszczowe na tył w ciepły dzień i do dzis pamiętam jak ten tył po 2 kólkach był nieprzewidywalny.

W ogóle z takich normalnych produkcyjnych semislicków z homologacją drogową to występuje coś w różnych mieszankach jak nalewki czy choćby dwóch - medium i soft? byly Nankangi NS2r ale ta soft już nie ma homologacji. Są FZ201 ale nie ma 15 (na ile sprawdziłem dotąd) .


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 03 Jan 2025 - 06:20
Post #6705


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





dunlop 03g twarda h1 srednia r2 (dostepne tylko w nizszych srednicach)
avon zzr a24 super miekka a64 srednia


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 03 Jan 2025 - 13:35
Post #6706


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Dzięki, no trochę jednak za drogie tak ze 3-4 X jak na moje zastosowanie, tysiak za oponę brrr. Chyba skończe z Nankang NS2R na przód i Race GC miękkie na tył (jeszcze znalazlem opcję Yokohama A048 podobno z homologacją E, może to na tył na cieplejsze dni). Wtedy kpl niewiele drożej niż jeden Avon.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 03 Jan 2025 - 13:52
Post #6707


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





a048 w zakeznosci od rozmiaru ma homo lub nie. w 15stce chyba ma homo e w 17 nie ma.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Fri, 03 Jan 2025 - 20:24
Post #6708


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





Parę lat temu softy w lekkim peugeocie na tyle pływały praktycznie od startu. Ale dziś może mieszanka jest inna, nie wiem.
W tamtym roku jeździłem na hornetach po 200zl są softy med i hard
Są jeszcze westlejki sport rs ale tu chyba jedna mieszanka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kylo
post Fri, 03 Jan 2025 - 20:45
Post #6709


Super User
Dołączył: Tue, 11 June 2013





U mnie parę lat temu, w słabym rwd softy na tyle puszczały ewidentnie dopiero jak powtarzałem z marszu w 30 stopniach 8km próbę na Ułężu.
Tylko to było td 01.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
done4
post Sat, 04 Jan 2025 - 16:45
Post #6710


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Miałem Race gc soft i medium, średnio byłem z tych opon zadowolony, plus jedynie taki że były tanie.
W zakrętach szybko gubiły przyczepność, nie tak że wypadało auto z toru ale cały czas szły na uślizgu, duża strata czasu na okrążeniu się przez to robiła.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tumba
post Sat, 04 Jan 2025 - 17:02
Post #6711


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: Rzeszów





Ja w FWD ważącym ok 1050kg używałem tylko soft lub super soft na tylnej osi. Nigdy żadnych problemów. Tyle że próby maks. 3km. (superoes, kjs..)


--------------------
306 GTI-6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Mon, 06 Jan 2025 - 00:38
Post #6712


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Chyba pójdę w nowe semi ns2r medium street (bo soft homologacji nie mają ) przód i toyo r888r tyl- dla Fwd właśnie koło 1000kg bez wielkiej mocy na warunki nieprzewidziane bo dyktowane kalendarzem imprez ( Tor Jastrząb Cup)
Czy moze polecicie bardziej uniwersalne ale nie za tysiaka za oponę semi z homologacja bo ten Jastrząb Cup tego wymaga ?


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 06 Jan 2025 - 09:05
Post #6713


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Idz w vr2 w3a jak chcesz miekko lub r5a tyl i r7a przod
https://www.zakupopon.pl/kategoria-produktu...iar-srednica=15

Z testow racingtires
Federal FZ-201 1,37.820s
Toyo R888R 1,38.287s
Federal 595 RS-R 1,38.971s
Federal 595 RS-RR 1,39.917s
Nankang NS-2R soft 1,40.146s

Nigdy w zyciu nie szedlbym ns2r bo to tak jakby z premedytacja chciec byc zawsze ostatni.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kapustus
post Mon, 06 Jan 2025 - 14:24
Post #6714


Rookie
Dołączył: Thu, 21 January 2021
Skąd: Kraków





Ja testowałem ns2r te z homologacją. Moze to zależy od samochod i od drivera ale na silesi ta opona byla wolniejsza od fz201 medium o okolo sekundę, a na poznaniu 0.7s.
Zmieniałem tylko opony z przodu z tylu były fz201s. Na silesi obydwie były nowe tyle ze ns2r z 2024r. o szerokości 225, a fz201 z 2021r o szerokosci 215 - więc sporo zmiennych niestety.
Ogolny feeling jest duzo gorszy na ns2r ale finalnie stoper nie pokazał dużej różnicy... Ns2r na mokrym tez jest slaba, samo hamowanie to jeszcze ujdzie ale zakręty dramat - mówię o mokrym torze bez stojacej wody. Plusem ns2r jest zużycie - nieduże obskoczylem na niej z 200km torowych i obstawiam ze przejade jeszcze z 3 razy tyle. Także jak ktoś nie wlaczy o jakies wygrane to wcale nie jest zła opcja bo jest tania i nie rozpada sie jak extreme.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Mon, 06 Jan 2025 - 21:16
Post #6715


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Chodzą mi po głowie bo bardzo dobrze wspominam NS2R (tylko to soft byly jak jeszcze byly na drogi dopuszczone). Ale może faktycznie Federal... hm
Z Extreme mam obawy, kilka razy widziałem rozleciane świeżo na parkingach torowych, to większa przegrana niż 2 sek, zresztą to do jeżdżenia z synem do nauki bardziej i jednak niezbyt konkurencyjną i tak Alfą wink.gif Trochę umęczyły mnie te tańce wokól slicków, pare kropel czy zimniejsza nawierzchnia i wóz nieprzewidywalny na krótkich próbach, jak kpl byłfajny na jednym TD to na następnym już nie, wybory z pomiędzy używanych i używanych... I jeszcze na fajną z tego co czytam imprezę nie dopuszczane (Jastrząb CUP) . Dlatego myślę nad nowymi semi, przynajnmiej będą powtarzalne tak sądzę i pamiętam z NS2R'ów.

Widzę po opisach że Kumho V70a "występuje" w mieszankach hard, medium i soft, ale u nas w sklepach widzę póki co tylko medium... Chyba ze z UK.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba170495
post Tue, 07 Jan 2025 - 15:09
Post #6716


User
Dołączył: Fri, 25 September 2009
Skąd: Poznań





Ktoś testował już Bridgestone Potenza Race? Jak wypadają względem Cup 2 oraz innych popularnych semi slicków?


--------------------
Fiesta ST MK8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Tue, 07 Jan 2025 - 15:36
Post #6717


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





CYTAT(kapustus @ Mon, 06 Jan 2025 - 14:24) *
Ja testowałem ns2r te z homologacją. Moze to zależy od samochod i od drivera ale na silesi ta opona byla wolniejsza od fz201 medium o okolo sekundę, a na poznaniu 0.7s.
Zmieniałem tylko opony z przodu z tylu były fz201s. Na silesi obydwie były nowe tyle ze ns2r z 2024r. o szerokości 225, a fz201 z 2021r o szerokosci 215 - więc sporo zmiennych niestety.
Ogolny feeling jest duzo gorszy na ns2r ale finalnie stoper nie pokazał dużej różnicy... Ns2r na mokrym tez jest slaba, samo hamowanie to jeszcze ujdzie ale zakręty dramat - mówię o mokrym torze bez stojacej wody. Plusem ns2r jest zużycie - nieduże obskoczylem na niej z 200km torowych i obstawiam ze przejade jeszcze z 3 razy tyle. Także jak ktoś nie wlaczy o jakies wygrane to wcale nie jest zła opcja bo jest tania i nie rozpada sie jak extreme.


Na 15" to Advan a052, ale odpłynęli cenowo i z dostępnością w ubiegłym sezonie było słabo. Ja przeszedłem na Nankang CR-S, bardzo zbliżona charakterystyka do Advana, ale wystarcza na dłużej i równomiernie się zużywa. Niestety jest też nieco cięższy, ale trzyma super. Polecam.


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 07 Jan 2025 - 15:37
Post #6718


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Zamierzam je przetestować w tym roku. Z testów tu wklejanych wypadają dobrze i są cichsze od klasycznych semi co dla mnie ma znaczenie akurat


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 07 Jan 2025 - 20:42
Post #6719


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Też o nich dobre rzeczy czytałem (CR-S), ale jakoś mi wyskoczyły w ogłoszeniach nieużywane z naklejkami jeszcze , choć z 2022 - Federal RSR 595 z felgami akurat na Westfielda pasującymi - 4x108 rozstawem i ET pasującym, w cenie bliskiej dwóm CR-S, to żal było nie zamówić, felgi się przydadzą do Westfieldów, a z tyłami pomyślę, może wystarczy niższe ciśnienie po prostu z tyłu , jak nie to Race GC.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 10 Jan 2025 - 01:20
Post #6720


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





A jak z Waszych doświadczeń lepiej "zaoponować " auto na śliskie Kielce bez lasu w temperaturach około -2 - + 2stC z możliwym ale raczej rozjeżdżony śniegiem z deszczem ?
Ot zimówki (trochę stare choć z bieżnikiem grubym ) po prostu może z niskimi ciśnieniami vs torowe deszcze używane ?


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post

339 Stron V  « < 334 335 336 337 338 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 23:28