![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#6641
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Nowy produkt extreme vrs w mieszance type n
https://www.facebook.com/Extreme.Performanc...299307414394007 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6642
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6643
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
https://toptirereview.com/continental-sport...aZ-GljPhA6hJbXg
suche warunki SportContact 7 119.4 km/h Asymmetric 6 117.8 km/h mokre warunki Asymmetric 6 75.1 km/h SportContact 7 72.9 km/h -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6644
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
mam 6 i na mokrym suuper a na suchym w porównaniu do pierwszego z brzegu nawet taniego slicka tak sobie. Ale z drugiej strony tam jest tyle nacięć że nie ma się co cudów spodziewać.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6645
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
https://www.evo.co.uk/tyre-reviews/207242/b...mance-tyre-test
mokre Bridgestone Potenza Sport 67.51s Pirelli P Zero 68.36s Goodyear SuperSport 68.41s Michelin Pilot Sport 4S 69.17s Continental SportContact 7 69.25s Vredestein Ultrac Pro 69.80s Falken FK520 71.27s suche Goodyear 100.56a Vredestein 101.18a Bridgestone 101.20a Michelin 101.21a Pirelli 101.23a Continental 101.55a Falken 102.52a -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6646
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 30 January 2006 ![]() |
Poszukuję informacji w jakich temperaturach otoczenia (dola granica) działają jeszcze a048 M i fz201 S ?
Potrzebuję czegoś skutecznego na listopadowy rallysprint, rozważam też zakup slika (195/50 lub 205/50 r15) ale tu nie mam żadnej wiedzy ani doświadczenia, ktoś coś poleci? |
|
|
![]()
Post
#6647
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Vr2 odpada? Przeciez sa w mieszance w3a czy r5a
https://www.zakupopon.pl/kategoria-produktu...r_mieszanka=w3a -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6648
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 30 January 2006 ![]() |
Standardowo "brak w magazynie", ale i tak mam z extreme złe doświadczenia. Dwa razy robiłem do nich podejście i dwa razy został z nich wiór po jednej imprezie.
|
|
|
![]()
Post
#6649
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Ok rozumiem. Czyli dosc ciezkie auto? Moze za waska opona w stosunku do ciezaru? Ciezko wskazac super miekka gume ktora znosi chlosty termiczne.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6650
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Fura - całkowicie seryjne Camaro SS 1LE (455hp, wolnossak), opony 285/30/20 przód i 305/30/20 tył.
Obecnie jeździ na Conti Sport 7 i jest bajka, potwierdzają się wszystkie opinie które tu padały. Czas na Poznaniu 1:49,69. Wizualnie opony dostały mocno po tyłku, częściowo zapewne za sprawą geo która jest do poprawki, częściowo z powodu moich błędów jeździe. Jest apetyt na więcej i pytanie teraz w co iść. Chciałbym się zakręcić w okolicach 1:46-1:47. Mamy w tym rozmiarze AD09, Cup2, Cup2 Connect, Nankanga CR-S i AR-1. Furą jeżdżę na co dzień po bułki i raczej nie przewiduję drugiego kompletu kół (bardzo specyficzne wymiary kół, jedyna opcja to Japan Racing na zamówienie). Najbardziej skłaniam się do Yokohamy, Cup 2 wydaje się już przestarzałą oponą. CRS jest zauważalnie droższy od Yoko, z kolei AR-1 całkowicie odpada nawet do okazjonalnego daily. Dobrze kombinuje? -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#6651
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 30 January 2006 ![]() |
Ok rozumiem. Czyli dosc ciezkie auto? Moze za waska opona w stosunku do ciezaru? Ciezko wskazac super miekka gume ktora znosi chlosty termiczne. No właśnie lekkie, tona wagi. Tylko styl jazdy może niezbyt oszczędny, no ale jednak markowe laczki nie klękają na robocie, a te extremy to mam wrażenie gumy specjalnej troski i jakość losowa. |
|
|
![]()
Post
#6652
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
AR1 jest bardzo glosne, ale poza tym w okazjonalnym daily daje rade calkiem niezle. Ta opona ma dosc szerokie okno pracy. Ostatnio jak temperatury spadly do okolic 5-10C bylem zaskoczony, ze auto caly czas sie pewnie prowadzi, ronda, hamowania, wszystko bez zauwazalnej roznicy w przyczepnosci. Na deszczu tez nie bylo dramatu (przynajmniej przy wyzszych temperaturach). Wiadomo, ze na stojacej wodzie trzeba uwazac, bo naciec prawie nie ma, ale mieszanka dobrze sobie radzi. Nie jest to opona na ktorej strach jezdzic po ulicy.
Jesli auto czesciej widzi tor niz ulice, to mozna ja rozwazyc, po bulki tez daje rade. Jednak jak chcesz komfortowo i cicho, to szukaj gdzie indziej |
|
|
![]()
Post
#6653
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
No właśnie lekkie, tona wagi. Tylko styl jazdy może niezbyt oszczędny, no ale jednak markowe laczki nie klękają na robocie, a te extremy to mam wrażenie gumy specjalnej troski i jakość losowa. serio tylko tona ? Pokażesz to auto ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6654
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
Zastanawiam sie nad kompletem kol, ktore dobrze spisza sie przy jesiennej aurze i na pojezdzawce i na drodze. W sezonie letnim taka role pelnilly u mnie wspomniane post wczesniej AR1.
Zastanawiam sie czy lepiej myslec o miekkim semislicku, czy moze dobra opona uhp bedzie do niego konkurencyjna? Poza jezdzeniem po drodze w nizszych temperaturach i wiekszej wilgotnosci, potencjalne zastosowania: - supersprint 2-3km po chlodnym suchym lub wilgotnym - kilka kolek na torze na wilgotno lub ponizej 5-10stopni na sucho - potencjalnie w sezonie letnim jako deszczowka (na calkiem mokro) Wiem, ze zakres zastowowan dosc szeroki, ale opona nie musi byc naj we wszystkim. Opcje jakie mi przychodza do glowy, to: - Extreme VR1 W5 - opona ma bieznik jak media, mieszanka w5 powinna byc chyba dobra na drodze i nie plynac na zimnym lub mokrym torze - Extreme VR3 W5 - pelna deszczowka - chyba na drodze lub na suchym chlodnym zdegraduje sie w oczach? - Extreme VR2 lub RGC TD01 lub 02 - rzezba na suche, tylko w miekkiej mieszance - chyba najslabsza opcja na wilgotny, zasyfiony lub calkiem mokry asfalt? - UHP np. GY F1 Asymmetric 6, Conti PremiumContact6, ew. PotenzaSport rozmiar 205-225 45 17, auto 1250kg z kierowca Czy opony UHP w przypadku jazdy ze stoperem w warunkach zimno wilgotno, lub chlodno mokro, sa jakkolwiek konkurencyjne do tanich semi? (cenowo wychodza podobnie) |
|
|
![]()
Post
#6655
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 30 January 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6656
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
info z fejsa
tor łódź; Civic type r extreme vr2 hl 265/35r18 59.8s slick DS Pirelli 58.8s https://www.facebook.com/radzioflatout/post...n&ref=notif -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6657
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Róźnica pomiędzy vr2 a slickiem jednak kosmos.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6658
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: Rzeszów ![]() |
Róźnica pomiędzy vr2 a slickiem jednak kosmos. Z moich obserwacji wynika, że im bardziej agresywna geometria zawieszenia tym większa różnica na korzyść pełnego slicka. -------------------- 306 GTI-6
|
|
|
![]()
Post
#6659
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: Rzeszów ![]() |
- Extreme VR2 lub RGC TD01 lub 02 - rzezba na suche, tylko w miekkiej mieszance - chyba najslabsza opcja na wilgotny, zasyfiony lub calkiem mokry asfalt? VR2 w mieszance supermiekkiej W3, radzi sobie całkiem dobrze na zimnej wilgotnej nawierzchni. Jak będzie mokro i stojąca woda to już chyba tylko deszcze. -------------------- 306 GTI-6
|
|
|
![]()
Post
#6660
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Z moich obserwacji wynika, że im bardziej agresywna geometria zawieszenia tym większa różnica na korzyść pełnego slicka. bo się kładą jak głupie te slicki i trzeba to właśnie agresywną geometrią trzymać w ryzach. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 05:04 |