![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#6621
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Bo nie ufam tym oponom, generalnie nalewkom, bałbym się pojechać szybko na nich na autostradzie.
Miałem już raz Extreme i nie dało się ich wyważyć, powyżej 90 auto dostawało potężne wibracje, znajomi mieli problemy z odpadającymi kawałkami bieżnika. Wezmę te R888R. https://www.inopony.pl/opony,0,194417/toyo-....html?ref=ceneo |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6622
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
r888r to dwie klasy gorsza opona od a052. bierz a052. w 205/50r15 cena nie jest gigantyczna. a opona jest swietna na codzien na mokrym, na zimnej ulicy. jest cicha i komfortowa. r888r na deszczu jest fatalna, wiele wypadkow na niej juz bylo w deszcz. do tego jest dosc twarda opona i ciezko ja nagrzac a czasy na torze bardzo slabe.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6623
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Tylko, że na 195 już mi czasem przyciera o nadkola to z 205 będzie problem.
Ten link co podałeś to była jedna sztuka na sprzedaż a teraz cena już podskoczyła na 1800zł. |
|
|
![]()
Post
#6624
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Zadaj jeszcze pytanie o crsa 195/50r15 tutaj powiedz ze do miata challenge
info@speedpointshop.com https://www.facebook.com/photo?fbid=2507752...559913144306236 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6625
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
CYTAT Wielu z Was wie, że aby wycisnąć z opon 100% możliwości, trzeba je odpowiednio przygotować. Pytanie, jak to zrobić?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6626
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
CYTAT Wielu z Was wie, że aby wycisnąć z opon 100% możliwości, trzeba je odpowiednio przygotować. Pytanie, jak to zrobić?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6627
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
"Wielu z Was wie, że aby wycisnąć z opon 100% możliwości, trzeba je odpowiednio przygotować. Pytanie, jak to zrobić?
Nankang Motorsport nie tylko dba o dostarczenie jakościowych produktów do klienta, ale również zapewnił instrukcję dotarcia do nowych opon CR-S, aby uniknąć ich uszkodzenia czy przegrzania podczas sesji treningowej ⚡ Niżej znajdziecie cały dokument oraz zakres temperatur pracy A ty jak przygotowujesz opony do wyścigu? Instrukcja użytkowania oraz docierania opony CR-S W większości przypadków opony wyścigowe skorzystają z odpowiedniej procedury "dotarcia". Zapewnia to lepsze osiągi i trwałość podczas wyścigu Pojawia się kilka problemów podczas korzystania z opon wyścigowych, jeśli nie są one dotarte przed użyciem. Najczęstszym z nich jest tzw. "cold graining". Objawia się to efektem marszczenia gumy, przypominającym wiele bardzo małych pęknięć na powierzchni. Dzieje się tak, gdy paski gumy zaczynają się oddzielać i odrywać od siebie, a następnie ponownie łączą się ze sobą pod wpływem ciepła opony. Powoduje to powstanie bardzo nierównej powierzchni i uszkodzenie integralności mieszanki, zmniejszając przyczepność, szczególnie na zakrętach i podczas hamowania. Cold graining powstaje w wyniku przegrzania spowodowanego tarciem o nawierzchnię drogi. Jest to ciepło, które zaczyna się w miejscu styku i przenika do mieszanki. Nankang Motorsport zaleca stosowanie standardowej procedury docierania, gdy tylko jest to możliwe. Polega ona na poddaniu opon jednemu łagodnemu cyklowi nagrzewania, a następnie stopniowemu zwiększeniu obciążania przy jednoczesnym unikaniu uślizgu kół. Ciśnienie zimnego powietrza należy ustawić na poziomie odpowiednim do masy samochodu. Na torze stopniowo zwiększaj prędkość przez co najmniej trzy do czterech okrążeń. Na pierwszym okrążeniu trzymaj tempo na poziomie 50%-60% normalnego użytkowania, stopniowo zwiększając, ale nie przekraczając 85% wydajności, z okrążeniem schładzającym pod koniec sesji. Spowoduje to znaczną poprawę żywotności opon i osiągów na torze podczas przyszłych sesji. Jeśli to możliwe, należy dotrzeć co najmniej jeden nowy komplet opon podczas treningów i odłożyć je jako drugi komplet na wyścig. W ten sposób będziesz wiedział, że zostały one prawidłowo wyważone i nie mają mikro przebić itp. Zrobienie tego jest ważne, ponieważ sesja kwalifikacyjna może być mokra lub oznaczona czerwoną flagą, co może wymusić użycie nowych opon w wyścigu. Należy zauważyć, że nowe opony zawsze będą miały niewielki wzrost osiągów, ale będzie to możliwe tylko wtedy, gdy samochód będzie wyważony na oponach. Prawidłowo dotarty zestaw opon zawsze będzie zapewniał bardziej spójne osiągi przez cały okres użytkowania niż zestaw, który był intensywnie użytkowany od nowości, nawet jeśli nie był ziarnisty. Zakres temperatur pracy: 70°C - 100°C Różnica temperatury bieżnika (od wewnętrznej do zewnętrznej krawędzi): Maksymalnie 20°C Pomiar temperatury bieżnika opony może być przydatnym narzędziem do optymalizacji równowagi prowadzenia pojazdu. Nankang zaleca pomiar temperatury w trzech punktach na całej szerokości powierzchni styku opony z nawierzchnią (wewnątrz, na środku i na zewnątrz). Podane wartości zakresu roboczego temperatury dotyczą użycia pirometru igłowego i rejestrowania temperatury u podstawy bieżnika. Temperatura barku wewnętrznego powinna być wyższa niż barku zewnętrznego. Odczyty temperatury powierzchni będą o ok. 30°C niższe, ale mogą służyć jako wskazówka. " https://www.facebook.com/photo?fbid=8828868...483349420481882 Rozwala mnie te ostatnie 30stopni roznicy w mierzeniu pirometrem a termetrem iglowym gdzie mozemy wbic w opone czujnik. Kosmos. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6628
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6629
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
video is private
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6630
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
nie wiem dlaczego ale zrobil sie film prywatny do dzis
moze cos michelina zabolalo ze ps5s to takie gowno suchy tor michelin cup 2r 1m6,92s pilot sport 5s 1m9,41s czyli prawie 2,5s na 1 minute straty. przepasc. cup2r nad erka powinien miec 1s czyli mamy kolejne 1,5s straty do starzywa cup2. czyli raczej jak ktos szuka dobrej opony cywilnej to sportcontact7 ktora tak na prawde do cup2 niewiele traci. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6631
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Porownanie cr-s do ar1 cup2 i cup2r. Ciekawe
Cayman gts ar-1 1m58,6s cr-s 1m57,2s m2 gtr cup 2r 1m57,4s cr-s 1m56s porsche gt3 rs: cup2 1m53,3s cr-s 1m50,7s -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6632
|
|
User Dołączył: Sun, 03 September 2017 ![]() |
Hej, Nankang AR-1 po 5 wyjazdach na track day jakoś dziwnie się zużywa, że zagina się bieżnik - wywija się w przeciwną stronę do kierunku toczenia. Na zdjęciach powinno być widać. Normalna sprawa czy coś nie tak? Opony przód, ciśnienie na torze 2.2-2.3 po dogrzaniu.
![]() https://postimg.cc/XZ1ksn7w https://postimg.cc/zbLSM4V4 https://postimg.cc/XGTc0x5q https://postimg.cc/3knXw3GP https://postimg.cc/V5CWFQyC |
|
|
![]()
Post
#6633
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Mowisz o rowku? Ze podwija jedna krawedz?
Ogolnie rolowanie sie wszelkich naciec na oponie jest dosc normalne. By tego nie miec trzeba kupic gladkiego slika -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6634
|
|
User Dołączył: Sun, 03 September 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6635
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ogolnie co mozna rzec ze im wieksza temperatura opony tym zjawisko wieksze. takze mozesz pomyslec o zbiciu temperatury opony (wieksza szerokosc felgi opony, krotsze dystanse oes, pojezdzawki w pazdzerniku listopadzie itd) a takie podwijanie bedzie mniejsze.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6636
|
|
User Dołączył: Sun, 16 August 2015 Skąd: Lublin ![]() |
spróbuj coś takiego co się nazywa Goodride SPort RS albo Westlake bo wygląda jak kopia tego pierwszego. Ja w 380KM FWD byłem zadziwiony jak dobrze radzi sobie ta opona nawet na mokrym patrząc na jej cenę dokłądnie w tym rozmiarze. Kupiłem w końcu te Westlake Sport RS do dragu w FWD i przyznam, że jest całkiem nieźle. Wymagają co prawda dogrzania przed startem, ale udało się zejść z niskich 6s, do niskich 5s ![]() |
|
|
![]()
Post
#6637
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
![]() ![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6638
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Trafiłem na czeską firmę z tanimi semislick, model Zeknova RS 606 R1 ma TW140.
Mają niestety bardzo drogą wysyłkę do Polski (500zł). https://www.zeknova.cz/pl/zeknova-supersport-rs/ |
|
|
![]()
Post
#6639
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6640
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 11:26 |