![]() ![]() |
Fri, 04 Jan 2013 - 21:28
Post
#661
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Cena coś Ci sugeruje, większośc z tych opon to śmietniki. Potenza jest ok np.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Fri, 04 Jan 2013 - 21:28
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Fri, 04 Jan 2013 - 22:04
Post
#662
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
|
|
|
|
Fri, 04 Jan 2013 - 22:12
Post
#663
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
moje zdanie to BIERZ POTENZĘ. Całej reszty z małymi wyjątkami nawet teściowej bym nie założył, w większości niskobudżetowe opony klasy średniej, które u mnie nawet w vanie się nie sprawdzały. Opona to wszystko co trzyma Twoje wypieszczone konie na ziemi, musi być najlepsza jaką się da kupić.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 10:51
Post
#664
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 |
moje zdanie to BIERZ POTENZĘ. Całej reszty z małymi wyjątkami nawet teściowej bym nie założył, w większości niskobudżetowe opony klasy średniej, które u mnie nawet w vanie się nie sprawdzały. Opona to wszystko co trzyma Twoje wypieszczone konie na ziemi, musi być najlepsza jaką się da kupić. Moje zdanie BIERZ ADVANa ;] Jakoś tak wyszło że mojej ośki na Advanie AD08 na lubelskim ciasnym torze nie szło złapać WRXom ani STi na Potenzach RE050/070, dopiero mocne 4x4 na R888 było przeciwnikiem. Zimny Advan na ulicy jest OK, po zagrzaniu na torze robi klej jak R888 z tym że dużo później płynie, w deszczu wiadomo TOYO R888 nie ma co szukać przy AD08 pare razy się o tym przekonałem, chłopak z którym tłukłem się w klasie uciekający mi na suchym [co prawda dla mnie świr jeśli chodzi o jazdę RWD - lata w kartingu swoje robią] w deszczu musiał uznać wyższość, tym lepiej świadczy to o AD08 w deszczu że moje umiejętności oceniam niżej niż wspomnianego człowieka. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 11:07
Post
#665
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
A jeździłeś na potenzach? Bo może dobry łącznik po prostu
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 14:35
Post
#666
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 November 2011 Skąd: Radom |
GrzesiekK podpisuje się pod twoją opinią ,że advan daje rade
Potenza Re002 też bedzie dobrym wyborem, choć lucas mial je w swoim scirocco i nie był zadowolny z nich do końca, ale tam była inna moc Najlepiej bybylo przejechac sie na komplecie advanów i potenz i wybrać która lepiej podpasuje. |
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 15:08
Post
#667
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin |
Moje zdanie BIERZ ADVANa ;] Jakoś tak wyszło że mojej ośki na Advanie AD08 na lubelskim ciasnym torze nie szło złapać WRXom ani STi na Potenzach RE050/070 Patrząc na ilość nacięć na oponie to re050 raczej nie powinno sie porównywać do advana. -------------------- taniekola.pl
|
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 15:51
Post
#668
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 November 2011 Skąd: Radom |
Prędzej advana można porównać do opony poniżej:
Bridgestone Re11 ![]() Uploaded with ImageShack.us Ma bardzo dobre opinie na zagranicznych forach,ale cenowo już drożej wychodzi od AD08. |
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 17:05
Post
#669
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
[quote name='GrzesiekK.' date='Sat, 05 Jan 2013 - 10:51' post='1032882']
Moje zdanie BIERZ ADVANa ;] ]/quote] A jest dostępny w podanym rozmiarze itd? |
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 18:06
Post
#670
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 November 2011 Skąd: Radom |
Sa w rozmiarze 205/45r16 ale chyba tylko z roku 2010 ,bo zaprzestali ten rozmiar produkować bodajże. Teraz produkują 215 i 225.
Cena za 205 to okolo 480zł za sztuke. |
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 18:08
Post
#671
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
|
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 19:01
Post
#672
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 November 2011 Skąd: Radom |
|
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 19:23
Post
#673
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
zbyt niska nośność muszę mieć co najmniej '86' lub więcej. |
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 19:39
Post
#674
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 November 2011 Skąd: Radom |
To musisz 215 wziąć ona ma 86.
|
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 19:41
Post
#675
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy |
|
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 19:51
Post
#676
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 November 2011 Skąd: Radom |
Hmm... to zostaje wziąć Potenze ona ma 87W.
http://www.sklepopon.com/bridgestone-poten...n-re002,p-43732 |
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 21:30
Post
#677
|
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 24 November 2012 |
Ja mogę polecić Hankook RS2. Jeździłem na R888 i RSR, Toyo to to nie jest, ale jeździ mi się lepiej niż na Federalu,a co najważniejsze jest tańsze i nie trzeba dogrzewać.
http://www.ceneo.pl/2313187#tab=click |
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 22:10
Post
#678
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: małopolska |
Ja mogę polecić Hankook RS2. Jeździłem na R888 i RSR, Toyo to to nie jest, ale jeździ mi się lepiej niż na Federalu,a co najważniejsze jest tańsze i nie trzeba dogrzewać. http://www.ceneo.pl/2313187#tab=click jakie auto; masa, moc? i jak z twardościa ścianki? -------------------- Hamulce na ulice i do sportu - _https://topbrakes.pl
Klocki i tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie, chemia |
|
|
|
Sat, 05 Jan 2013 - 23:40
Post
#679
|
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 24 November 2012 |
CRX i Kadett, 850 i 950 kg, 135 i 160 KM, rozmiar 195/50 r15. Jak dla mnie zadowalająca twardość ale przy taki masach aut to nawet nalewki się bardzo nie kładą. Testowałem opony na torze Kielce auta na Federalach nie chciały skręcać i gubiły mocno trakcję,a kombinowałem z ciśnieniem jak tylko się dało, po zmianie na Hankooki auta dużo lepiej się prowadziły i kręciły lepsze czasy. Dodam jeszcze że z Federali w niektórych miejscach odleciały skrawki bieżnika.
|
|
|
|
Sun, 06 Jan 2013 - 11:17
Post
#680
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 |
Wracając do ADVANA AD08, w suchych warunkach to naprawdę niezła opona, miałem okazję porównać go na moim aucie na tej samej pętli toru kartingowego do kompletu slicka 240/610R17 Yokohama ADVAN A-005. Na slicku A-005 byłem w stanie zrobić pętlę w 88s, na Advanie AD-08 w niecałe 90s, dla porównania Imprezy na cywilach czyli dla mnie RE-050, RE070 itp robiły wtedy pętlę w 92s i więcej. 350-380KM EVO na komplecie slicka 235/610r17 Dunlop uciekało mi wtedy o ~1,2-1,5s na przejeździe, auto które wtedy upalałem to Alfa Romeo 156 V6 ~250KM i 290Nm. Mieszanka na AD-08 zagrzana zachowuje się niemal jak mieszanka na slicku A-005, jest klej zabiera ze sobą wszystko co zobaczy na asfalcie ;] przy Bridgestone nie zaobserwowałem takiego zjawiska, druga ważna sprawa mimo naprawdę niezłego gripu AD-08 nie znika w oczach jak R888, zużycie powiedzmy pomiędzy Toyo R888 a Federalami.
-------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 02:01 |