![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#6441
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie zgodzę się, Conti sc7 to najlepsza obecnie opona na mokre nawierzchnie, nazywana jest cywilna wyścigowa oponą na deszcz. Mam już 2 komplet w rozmiarze 245/35/19 w deszczu latasz jak na suchym. GY jest świetny na suchym i tańszy od SC7. Bridgestone mam w S3 żony i jest gorsza na suchym i o wiele gorsza w deszczu niż sc7. Według mnie sc7 to obecnie najlepsza opona do szybkiego latania na rynku. Robi także o 50% większy przebieg niż sc6 - ta za to była o wiele lepsza na suchym, kleiła jak semislick. Mam identyczne odczucia, z jedną gwiazdką - wydaje mi się, że SC7 jest gorsza od SC6 na suchym ale po rozgrzaniu ta różnica się zaciera. Ale nie testowałem tych opon obok siebie, zmieniałem GY na SC6 i potem na SC7. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6442
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Mam identyczne odczucia, z jedną gwiazdką - wydaje mi się, że SC7 jest gorsza od SC6 na suchym ale po rozgrzaniu ta różnica się zaciera. Ale nie testowałem tych opon obok siebie, zmieniałem GY na SC6 i potem na SC7. a z którego GY zmieniałeś ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6443
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 January 2021 Skąd: Kraków ![]() |
Ja testowałem na jednym aucie GY asym 5 i 6 - 6 odczuwalnie lepsza w każdym aspekcie, a zwłaszcza na mokrym.
Jeździłem też jednego dnia na małym torze (motopark kraków) autem z GY asym 6 oraz drugim autem z conti SC7 - na suchym dużych różnic nie zauważyłem w subiektywnym odczuciu. Może Conti minimalnie lepiej ale to test w samochodach z dwóch różnych światów, peżo vs M240. Generalnie grip był zadowalający na jednych i drugich. GY6 na pewno na mokrym zachowuje się bardzo dobrze - zwłaszcza na hamowaniu, w zakręcie nie traci nagle trakcji tylko daje znać że zaraz odpuszcza, jest na tyle dobrze, że do zwykłego dupowozu też kupiłem GY6 (rozważałem premium contact) - minusem jest komfort jazdy bez szału bo faktycznie sama opona nie najlepiej wybiera nierówności. Conti sport contact niestety nie miałem możliwości potestować na mokrym. |
|
|
![]()
Post
#6444
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
mój jedyny zarzut do gy6 póki co to bardzo wysokie opory toczenia. Testy sobie, wskaźniki sobie a auto po zmianie z semi na te opony po prostu samo hamuje po wyrzuceniu na luz. Odczuwalnie nawet gorzej niż na ultra zimowych nalewkach
![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6445
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
zmien geo na bardziej neutralne
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6446
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
zmien geo na bardziej neutralne ![]() ![]() Mam ustawione na geometrii przez najbardziej ogarniętego gościa w naszej okolicy bez żadnych wyścigowych kombinacji. Problem wysokich oporów toczenia występuje tylko na GY6. ZMieniam koła na inne i problem znika. Może mam zbieżne/rozbieżne felgi pod te opony ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6447
|
|
User Dołączył: Sun, 16 August 2015 Skąd: Lublin ![]() |
Dzięki Panowie za rady! Wjedzie Conti SC7
![]() |
|
|
![]()
Post
#6448
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6449
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 06 April 2013 ![]() |
Czy GY Assymetric nie jest odpowiednikiem Conti PremiumContact, a seria Conti SportContact odpowiednikiem goodyear eagle f1 supersport?
|
|
|
![]()
Post
#6450
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Czy GY Assymetric nie jest odpowiednikiem Conti PremiumContact, a seria Conti SportContact odpowiednikiem goodyear eagle f1 supersport? trochę tak. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6451
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Dzis Mateusz byl bmw na torze lodz. Jedna racegc wybuchla na jednej wyskoczyl balon
![]() Czasy 1m5s ( oplem robi 56s) https://tor-lodz.pl/pliki/subpages/ab80db4f...85e26cfb167.pdf -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6452
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a ja kupiłem najtańsze zimowe nalewki na pojeżdżawki po śniegu po całe 130 zł za sztukę a potem pojechałem na hamownię, auto mocno spięte, prędkości ponad 200kmh ma rolkach i przeżyły
![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6453
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
fajne porownanie z https://www.trackdayforum.com/index.php?/to...d/&page=125
CYTAT Chciałem podzielić się z Tobą moimi doświadczeniami, ponieważ poleciłeś kilka opcji. :12_slight_smile:
Wypróbowałem medium yokohama a050 i uważam, że jest tak samo szybkie jak yokohama a052, może trochę mniej szybkie w TIME ATTACK, ale bardziej spójne. W porównaniu do Federal fz 201 soft na dystansie 1 minuty 15 sekund, z Yokohamą A050 jestem o prawie 1 sekundę szybszy. yokohama A 052 1.15.1 yokohama A 050 1.15.3 federal fz 201 soft 1.16.1 nankang ar1 1.16.3 Jeśli chodzi o trwałość, Yokohama A050 Medium wytrzymuje znacznie dłużej niż Federal FZ 201 Soft i Yokohama A052. Muszę jeszcze wypróbować Dunlop Direzza H1, a potem przejdę na slicki. Rozmiar opon 265/35/18 BMW M3 e46 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6454
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6455
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
Hej, szukam opon do vette c6, rozmiar 245/40r18, 285/35r19, uzytkowane z wykorzystaniem v8, tak sie zastanawiam przod uhp, tyl semislick? Rozmiar moge zmienic na 255/35, tyl 305/30, ale pytanie czy jest sens
-------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
![]()
Post
#6456
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
jakbys zmienil na szersze by nie przegrzewac i dal a052 bylbys zadowolony z trzymania.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6457
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
A cos mniej bezkompromisowego?
![]() -------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
![]()
Post
#6458
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6459
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6460
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
a052 to bardzo cicha i komfortowa opona. nie powiedzialbym ze w jakis sposob jest bezkompromisowa. w odrozneiniu do ar-1 ktore jest glosne betonowe i nei trzyma wogole w deszcz.
a052 to troche lepszy cywil. wystarczy spojrzec na rzezbe bieznika ![]() jedyna wada i zaleta to to ze to miekka mieszanka. wiec idealna na codzien ale na torze zuzywa sie szybko. jak chcesz cywilna opona to obecny top to conti sportcontact7. ale na tym za szybko na torze nie pojezdzisz. ewentualnie ad09 ktore jest duzo twardsze od a052 przez co starczy na dluzej ale trakcje ma gorsza na ulicy. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 14:25 |