Shoutbox 0 nowych PW 


339 Stron V  « < 320 321 322 323 324 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
KarolMR2
post Sat, 20 Jan 2024 - 14:38
Post #6421


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





No tak, przy semi to nie byłoby tematu, ale przy deszczówkach nie mam żadnego doświadczenia, nie wiem czy ma to aż taki wpływ w warunkach stojącej wody.


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 20 Jan 2024 - 14:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kontrolm
post Sun, 21 Jan 2024 - 07:49
Post #6422


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



pod deszcze nie ma to żadnego znaczenia bo siły boczne na mokrym są nikłe w naszych dupowozach i szersza felga nie da tu wymiernych korzyści.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KarolMR2
post Sun, 21 Jan 2024 - 17:47
Post #6423


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 December 2021





Tak mi się właśnie zdawało, że większe znaczenie będzie miał kształt bieżnika (możliwość odprowadzania wody) i rodzaj mieszanki.

Dzięki


--------------------
Toyota MR2 ZW30

1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82
2ZZ: Tor Łódź 1.00.11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 21 Jan 2024 - 18:38
Post #6424


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





na mokrym wezsza moze byc lepsza bo moze poprzez prace nagrzewac opone


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Astin
post Tue, 23 Jan 2024 - 14:45
Post #6425


User
Dołączył: Sun, 16 August 2015
Skąd: Lublin





Cześć,
stoję przed dylematem Falken Azenis FK510, Hankook Ventus S1 Evo3 K127 lub Federal Evoluzion ST-1. Niestety nic więcej sensownego w moim rozmiarze nie ma.

FWD, 380hp, 500nm, street, raczej żeby kleiło do "jazdy na wprost" w suche dni smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 23 Jan 2024 - 14:51
Post #6426


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



a co to za rozmiar ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Astin
post Tue, 23 Jan 2024 - 15:14
Post #6427


User
Dołączył: Sun, 16 August 2015
Skąd: Lublin





CYTAT(kontrolm @ Tue, 23 Jan 2024 - 14:51) *
a co to za rozmiar ?


215/35/r19
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 23 Jan 2024 - 15:44
Post #6428


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



w tym rozmiarze masz nankanga ns-2 możesz też założyć 225 goodyear eagle assymetric 6 - świetna guma na każde warunki lub budżetowe ale właśnie dobrze klejące "na wprost" Goodride/Westlake Sport RS 235/15/R19. Mam je i to w dużo mniejszym rozmiarze 195/50R15 w 300KM+ FWD i za każdym razem nie mogę się nadziwić jak wiele warta jest tu każda wydana na nie złotówka. Jak dla mnie niczym nie ustępują takim R888.
Te różnice pomiędzy 215 a 235 są pomijalne w wysokości ale już w trakcji odczuwalne


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Astin
post Thu, 25 Jan 2024 - 09:04
Post #6429


User
Dołączył: Sun, 16 August 2015
Skąd: Lublin





CYTAT(kontrolm @ Tue, 23 Jan 2024 - 15:44) *
w tym rozmiarze masz nankanga ns-2 możesz też założyć 225 goodyear eagle assymetric 6 - świetna guma na każde warunki lub budżetowe ale właśnie dobrze klejące "na wprost" Goodride/Westlake Sport RS 235/15/R19. Mam je i to w dużo mniejszym rozmiarze 195/50R15 w 300KM+ FWD i za każdym razem nie mogę się nadziwić jak wiele warta jest tu każda wydana na nie złotówka. Jak dla mnie niczym nie ustępują takim R888.
Te różnice pomiędzy 215 a 235 są pomijalne w wysokości ale już w trakcji odczuwalne


Dzięki za odpowiedź! Obawiam się, że 235/35 nie wcisnę, choć pewnie taki semislick by robił najlepszą robotę... Z czystej ciekawości, poruszanie się z punktu A do punktu B w deszczowy dzień na semislickach to walka o przetrwanie przy spokojnej jeździe?
Od bidy 225 powinno wejść. Jeżeli mowa o 225/35 przy tych samych założeniach lepiej iść w Goodyear Eagle Assymetric 6 czy Continentale Sport Contact 7? Cenowo podobnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Thu, 25 Jan 2024 - 09:14
Post #6430


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





Jazda ja semi w deszczu jeśli spokojna to bez dramatu.

Co do ostatniego pytania. Na Continental nie jeździłem, ale w daily mam Goodyeara i jestem bardzo zadowolony. Semi to to nie jest, ale jako opona na co dzień sprawdza się bardzo dobrze


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 25 Jan 2024 - 09:36
Post #6431


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Astin @ Thu, 25 Jan 2024 - 09:04) *
Dzięki za odpowiedź! Obawiam się, że 235/35 nie wcisnę, choć pewnie taki semislick by robił najlepszą robotę... Z czystej ciekawości, poruszanie się z punktu A do punktu B w deszczowy dzień na semislickach to walka o przetrwanie przy spokojnej jeździe?
Od bidy 225 powinno wejść. Jeżeli mowa o 225/35 przy tych samych założeniach lepiej iść w Goodyear Eagle Assymetric 6 czy Continentale Sport Contact 7? Cenowo podobnie.

Pomiędzy 215 a 235 masz ledwie7mm na średnicy laugh.gif ledwie 2,2% - pomyśl o tym
Na semi jak wiesz że je masz po prostu jedziesz w deszczu i nic się nie dzieje, śmigałem nawet przy +5-10 stopni czasem 200+ i nie odczuwałem dyskomfortu i to właśnie na tych budżetowych Goodride a jednak na ciepłym suchym trakcja nawet w porównaniu do Goodyearów zdecydowanie na plus.
Co do różnic pomiędzy COnti a Goodyear - są tak naprawdę pomijalne - to już półka premium.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scoobany111
post Thu, 25 Jan 2024 - 15:37
Post #6432


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 February 2013
Skąd: Błonie





Jak sa CSC7 to brać ,na suchym kleją 500KM/700nm w RWD od 2 biegu totalnie…lepsze niz PS4S itp…
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 25 Jan 2024 - 15:45
Post #6433


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Conti lepsze na suchym i ciut gorsze na mokrym od gy. Co kto lubi. Ja do mazdy na wiosne laduje conti sc7 bo uwazam ze sa szybsze


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 25 Jan 2024 - 17:02
Post #6434


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Ciekawe porownanie trzech rozmiarow opon
245/40r17
235/40r17
245/40r15
Czy najlzejsze kolo bedzie najszybsze?
https://grassrootsmotorsports.com/articles/...ize-comparison/



1 proba
245/40r17 1m26,7
235/40r17 1m26,9
245/40r15 1m27,4

2 proba
245/40r17 1m26,4
235/40r17 1m26,6
245/40r15 1m27,5

3 proba
245/40r17 1m26,3
235/40r17 1m26,8
245/40r15 1m26,8



--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 26 Jan 2024 - 06:59
Post #6435


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



większa średnica większy placek a różnica na wadze minimalna tak naprawdę. Ale dosyć spora jeżeli chodzi o przełożenie główne.
Ja do swojej 206 mam felgi 17 które ważą okolice 9kg i 15tki z masą 4,7kg i to już bardzo czuć w przyśpieszeniu.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 26 Jan 2024 - 08:09
Post #6436


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





17x9 powinny wazyc miedzy 8 a 9kg. to nie jest niewiadomo jak duzo. 15x9 tez malo nie waza. te 4,7kg to pewnie jakies waskie 15x7. jedynie te fele z formuly na prawde malo waza.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 26 Jan 2024 - 08:20
Post #6437


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(piwo @ Fri, 26 Jan 2024 - 08:09) *
17x9 powinny wazyc miedzy 8 a 9kg

Ale wiesz że tak lekkie felgi ciężko znaleźć ? WIększość takich odpowiedników to raczej 11-12 laugh.gif
15 jasne że wąska jakby były szersze za 250zł za komplet bo tyle płaciłem to by wszyscy zmieniali rozstaw na 4x108 co jeżdżą na 15 laugh.gif


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sarna1
post Sun, 28 Jan 2024 - 01:08
Post #6438


Super User
Dołączył: Sat, 23 November 2002
Skąd: Słupsk





CYTAT(piwo @ Thu, 25 Jan 2024 - 15:45) *
Conti lepsze na suchym i ciut gorsze na mokrym od gy. Co kto lubi. Ja do mazdy na wiosne laduje conti sc7 bo uwazam ze sa szybsze


Nie zgodzę się,
Conti sc7 to najlepsza obecnie opona na mokre nawierzchnie, nazywana jest cywilna wyścigowa oponą na deszcz. Mam już 2 komplet w rozmiarze 245/35/19 w deszczu latasz jak na suchym.
GY jest świetny na suchym i tańszy od SC7. Bridgestone mam w S3 żony i jest gorsza na suchym i o wiele gorsza w deszczu niż sc7.
Według mnie sc7 to obecnie najlepsza opona do szybkiego latania na rynku. Robi także o 50% większy przebieg niż sc6 - ta za to była o wiele lepsza na suchym, kleiła jak semislick.


--------------------
S3,
A4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 28 Jan 2024 - 09:03
Post #6439


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Moze i racja. Myslalem ze sc7 ma znacznie mniejsza glebokosc bieznika od assymetric6 a okazuje sie ze obie maja 6,5. Assymetric5 miala prawoe 8. W takim razie faktycznue gy chyba nawet w deszxz ulewny nie powinna byc lepsza.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 29 Jan 2024 - 07:57
Post #6440


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



ja sie naoglądałem wielu testów zanim kupiłem swoje gy6 tam obydwie opony szły często łeb w łeb ale zazwyczaj z delikatną przewagą gy6 ale wiadomo wszystko zależy od rozmiaru.
Kupiłem gy6 i na zawodach w Słomczynie na deszczu byłem w jednym biegu 3 w generalce dosyć ciężkim autem FWD w full strecie plus pasażer gdzie moja konkurencja w wydmuszkach miała profi deszczowe opony mięciusie jak pupa niemowlaka gdzie moje w tych warunkach (ledwo parę stopni na plusie) były już twarde laugh.gif


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post

339 Stron V  « < 320 321 322 323 324 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 06:13