![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#6221
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Goodyear eagle f1 assymetric 6 - też kupiłem ale jeszcze nie jeździłem
![]() Wahałem się mocno pomiędzy Bridgestone Potenza Sport, Conti Premium 6. Ciekawa propozycja to według testów budżetowe Maxxis Victra Sport 5 i Nankang NS-2R. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6222
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Te Nankang to strasznie głośne są. I na daily gdzie i ulewy , jakaś spóźniona zmiana zimowa czy nadschodzące przymrozki długoweekendowe mało uniwersalne. No i nie ma już w tej miękkiej mieszance dostępnych (przynajmnej kilka mcy temu nie było)
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#6223
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Podobno w miękkiej mieszance na mokrym są bardzo dobre ale to tylko opinia tych co jeździli na nich po torze.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6224
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Te Nankang to strasznie głośne są. I na daily gdzie i ulewy , jakaś spóźniona zmiana zimowa czy nadschodzące przymrozki długoweekendowe mało uniwersalne. No i nie ma już w tej miękkiej mieszance dostępnych (przynajmnej kilka mcy temu nie było) No te goodyear F1 słabe są w śniegu. Nie polecam ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#6225
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Podobno w miękkiej mieszance na mokrym są bardzo dobre ale to tylko opinia tych co jeździli na nich po torze. Ale ta miękka już jest dostępna dopuszczona na drogi ? bo ja je chcialem do Westfielda (mialem kiedyś w 156 cywilnej i pare razy na pucharówce i bardzo dobrze wspominam choć w deszczu uwazałem) ale miękkiej już teraz po kilku latach albo nie było dostępnej, albo bez homologacji, w każdym razie - dobra jest ale jej nie ma ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#6226
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
No te goodyear F1 słabe są w śniegu. Nie polecam ![]() ja to jestem ciekaw jak na mokrym bo według testów super. Może w sobotę na Modlinie przetestuję bo ma padać. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6227
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
ja to jestem ciekaw jak na mokrym bo według testów super. Może w sobotę na Modlinie przetestuję bo ma padać. przy okazji jak popada to Ci powiem. PS4 robiło na mokrym okolice 0.9g na hamowaniu. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#6228
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 17 April 2003 Skąd: Warszawa-Ursynów ![]() |
ja to jestem ciekaw jak na mokrym bo według testów super. Może w sobotę na Modlinie przetestuję bo ma padać. gdzie widziałeś takie prognozy? ja liczę, że będzie sucho bo 3 tygodnie temu w deszczu nie dało się jechać ![]() -------------------- RS3 8Y Daily
E36 M54B30 Track |
|
|
![]()
Post
#6229
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Goodyear f1 assymetric 6. Cichsze niz ps4 , kleją dobrze na suchym i mokrym. PS4 - jeśli znajdziesz w dobrej cenie (PS5 chyba lepsze) Popatrz na testy - co najlepiej wypada w warunkach, w które celujesz, zobacz głośność , cenę i wybierz. Ja od kiedy jeżdżę po torze, kupuje opony premium, bo raz na 2 lata wydać 500zł więcej na komplet to śmieszny wydatek. Jedno tankowanie na stacji... Niestety jest to ciut więcej niż 500 zł, bo za różnice w cenie kompletu mam np komplet semi do mojego rupiecia. W swoim rozmiarze testu koreańców nie znalazłem, ale w innych rozmiarach źle nie wypadały, a cenowo podobnie jak za Dębice i dlatego mnie korci spróbować. |
|
|
![]()
Post
#6230
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
235 45 18
To od 300zl za totalne scierwo typu debica do 700 zl za najlepsze opony dostepne czyli na komplecie idzie ugrac 1500zl co nie zmienia faktu ze dla 1500 psuc sobie radosc z jazdy i narazac sie na wjechanie na mokrym komus w bagaznik kto ma lepsze opony lub do rowu bo niechcacy zarzucilo jest taka srednio dobra perspektywa. Lepiej kupic 1,5tys tansze auto, nie myc go przez rok, nie naprawiac niz nie kupowac najlepszych mozliwych dostepnych na rynku opon. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6231
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Niestety jest to ciut więcej niż 500 zł, bo za różnice w cenie kompletu mam np komplet semi do mojego rupiecia. W swoim rozmiarze testu koreańców nie znalazłem, ale w innych rozmiarach źle nie wypadały, a cenowo podobnie jak za Dębice i dlatego mnie korci spróbować. To musiało się pozmieniać mocno, rok temu 225/45 17 F1 assymetric kosztował 381zl/szt. W.Twoim rozmiarze opony X2. To chyba bonus za.jazde suvem ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#6232
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
235 45 18 To od 300zl za totalne scierwo typu debica do 700 zl za najlepsze opony dostepne czyli na komplecie idzie ugrac 1500zl co nie zmienia faktu ze dla 1500 psuc sobie radosc z jazdy i narazac sie na wjechanie na mokrym komus w bagaznik kto ma lepsze opony lub do rowu bo niechcacy zarzucilo jest taka srednio dobra perspektywa. Lepiej kupic 1,5tys tansze auto, nie myc go przez rok, nie naprawiac niz nie kupowac najlepszych mozliwych dostepnych na rynku opon. Dębica to ponad 450. Premium typu ten GY nawet pod 900 za sztukę. Ja nie zamierzam popadać w paranoję i koniecznie kupować najdroższe opony co sezon do dupowozu który raczej do wygłupów nie służy. Chcę po prostu przyzwoite opony które zapewnią bezpieczną jazdę na co dzień i przy okazji będą w miarę cichę i komfortowe. Po za hałasem w zimę z tego zadania wywiązał się tani kormoran który na mokrym jesiennym asfalcie był lepszy niż fabryczne 2x droższe Pirelli p7 na których strach było dodać więcej gazu poniżej czwartego biegu. Biorąc ten fakt pod uwagę liczyłem że takie Kumho że średniej półki powinno dać sobie radę. Nie wiem, może się mylę i dlatego pytam. To musiało się pozmieniać mocno, rok temu 225/45 17 F1 assymetric kosztował 381zl/szt. W.Twoim rozmiarze opony X2. To chyba bonus za.jazde suvem ![]() To nie SUV tylko zwykły liftback w którym i tak to 18 to nie jest najdroższy rozmiar fabryczny. ![]() |
|
|
![]()
Post
#6233
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Te Kumho naprawdę przyzwoite są w testach, w moim użyciu także (szukam aktualnie pompy z mniejszym śr tłoczkiem bo miałem problemy je zblokować z cywilnym naciskiem stopy, no ale to specyficzny pojazd, wiele czynników , sucho , świeża guma (choć nie takie nowe ze 2czy 3 lata rocznikowo starsze kupowałem) może to nie przyczyna że takie dobre opony:) )
W testach te Kumho z grubsza klasy Hnakook ventus 3 czy tam teraz 4, czy Falken 510/520 - obie te ostatnie w autach codziennych używam i też normalne przyzwoite pewne opony. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#6234
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Jak by te Kumho były na poziomie hankooka ventus prime 3 to jak dla mnie ok. Mam takie w drugim aucie i nie narzekam. Nawet myślałem żeby tu dołożyć do hankooków, ale też korci mnie spróbować czegoś innego, a nóż nie będą gorsze.
Na razie i tak mam jeszcze chwilę na przemyślenia bo dziś przyszły felgi i oczywiście jedna rozwalona w transporcie. Więc nawet jak kupię gumy to nie ma na co założyć. ![]() |
|
|
![]()
Post
#6235
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
To musiało się pozmieniać mocno, rok temu 225/45 17 F1 assymetric kosztował 381zl/szt. W.Twoim rozmiarze opony X2. To chyba bonus za.jazde suvem ![]() F1 Assy 6 no ja za 215/40R17 płaciłem ciut ponad 600 zł a a 205/40R17 coś ponad 520 bodajże ale Twój rozmiar jest tańszy ale teraz jakaś promocja jest na Goodyeara w Oponeo że zwrócą mi 100zł BLIKiem ![]() Trzeba wiedzieć gdzie szukać. Ja poszukiwania zaczynam od Ceneo, potem podpieram się Allegro. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6236
|
|
User Dołączył: Sat, 16 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
F1 Assy 6 no ja za 215/40R17 płaciłem ciut ponad 600 zł a a 205/40R17 coś ponad 520 bodajże ale Twój rozmiar jest tańszy ale teraz jakaś promocja jest na Goodyeara w Oponeo że zwrócą mi 100zł BLIKiem ![]() Trzeba wiedzieć gdzie szukać. Ja poszukiwania zaczynam od Ceneo, potem podpieram się Allegro. Używasz 215/40/17 na torze? Na jakiej feldze, szerokość? Polecasz coś w miarę cenowo, na tor, amatorsko w tym rozmiarze? Mam FWD 215km, 300+Nm i problem z trakcją na wyjściu z zakrętu. Torsen czeka na montaż, ale dodatkowo kombinuję z oponami. Zastanawiam się czy lepiej dać A052 ale 205/40 (797PLN) czy iść w 215/40, ale bardziej cywilną Potenze Sport np. (658PLN), mam tak 1500 na dwie sztuki. Autem jeżdżę czasem do pracy 17km. |
|
|
![]()
Post
#6237
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Jeszcze nie używam bo dopiero co taki zestawik kupiłem z myślą o codziennym użytkowaniu i czasem sobie pojadę na jakiś trackday bez napinki na zmiane z Toyo R888 jak będzie sucho i ciepło. R888 mam w 205, a z F1 postanowiłem poeksperymentować i dać szerszą na przód bo to FWD. Ale z ręką na sercu jak przyłożyłem jedną do drugiej to za uja nie mogę znaleźć tych dodatkowych 10mm za które dopłaciłem 100 za oponę
![]() ![]() W takim A052 mięcha będzie duużo więcej nawet w 205 i pewnie jak mi się skończą R888 to sobie takie do zestawu trackdayowych opon dokupię póki co zależało mi na dobrym zachowaniu na mokrym i przydatności do codziennego jeżdżenia. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#6238
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Używasz 215/40/17 na torze? Na jakiej feldze, szerokość? Polecasz coś w miarę cenowo, na tor, amatorsko w tym rozmiarze? Mam FWD 215km, 300+Nm i problem z trakcją na wyjściu z zakrętu. Torsen czeka na montaż, ale dodatkowo kombinuję z oponami. Zastanawiam się czy lepiej dać A052 ale 205/40 (797PLN) czy iść w 215/40, ale bardziej cywilną Potenze Sport np. (658PLN), mam tak 1500 na dwie sztuki. Autem jeżdżę czasem do pracy 17km. Jak jedziesz na limicie przedniej osi i dajesz gaz w zakręcie, to nawet 10km zamieli ![]() Torsen pomoże, ale nadal jak zewnętrzna opona jest na limicie ,to już więcej nie przyjmie. Dlatego trzeba rozsądnie operować gazem. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#6239
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 January 2021 Skąd: Kraków ![]() |
Używasz 215/40/17 na torze? Na jakiej feldze, szerokość? Polecasz coś w miarę cenowo, na tor, amatorsko w tym rozmiarze? Mam FWD 215km, 300+Nm i problem z trakcją na wyjściu z zakrętu. Torsen czeka na montaż, ale dodatkowo kombinuję z oponami. Zastanawiam się czy lepiej dać A052 ale 205/40 (797PLN) czy iść w 215/40, ale bardziej cywilną Potenze Sport np. (658PLN), mam tak 1500 na dwie sztuki. Autem jeżdżę czasem do pracy 17km. Generalnie na tor to moim zdaniem szkoda cywilnych opon. Taka potenza jak pojedziesz faktycznie na limicie samochodu to połowa opony zniknie po 100km torowych. Jak ma być tanio i wmiare dobrze to kup sobie Federale 595 - jak nie jeździsz bardzo dużo na torze to Ci to wystarczy na kilka lat, bo bieżnik nie odpada jak w Extreme itp, a i tak jest sporo szybsza na suchym niż opony drogowe nawet typu potenza sport. A używanie semi na co dzień to według mnie głupota tym bardziej w słabych wozach, na codzień właśnie takie UHP jak eagle F1 czy coś podobnego jest bdb - bezpieczna, ściana wmiare sztywna więc szybko reaguje na ruchy kierownicą, a po mokrym jedziesz jak chcesz, co więcej na mokrym trackdayu jesteś w stanie użyć takiej opony i objechać wiele nalewanych SOFTów. |
|
|
![]()
Post
#6240
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Te kumho wg np tego testu jest najszybsza na suchym szybsze niz najnowsze premium contact7
https://motorshef.ru/test/tire/84268?d=6213#results ![]() I nowy tescik tym razem ze szwecji https://motorshef.ru/test/tire/84533?d=6292#results -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 12:07 |