Shoutbox 0 nowych PW 


341 Stron V  « < 30 31 32 33 34 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
komando
post Fri, 30 Nov 2012 - 19:09
Post #621


User
Dołączył: Wed, 11 August 2010
Skąd: ze wsi





Jeżdżenie na codzień na rsr to delikatnie mówiąc zły pomysł... A do fabii w szambie to już w ogóle pomyłka.


--------------------
JDM sucks
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 30 Nov 2012 - 19:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ewul
post Fri, 30 Nov 2012 - 22:27
Post #622


User
Dołączył: Sun, 04 December 2011
Skąd: małopolska





kup UHP (np. csc, re50a, ps2 itp.) na semi przy codziennej jezdzie będziesz sie męczył: mokro niska temp + zimna semi = kupa, jak zagrzejesz może brakować zawiasu hebli..


--------------------
Hamulce na ulice i do sportu - _https://topbrakes.pl
Klocki i tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie, chemia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Thu, 06 Dec 2012 - 15:38
Post #623


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





Jest sansa zeby w takiej tmp jak jest teraz -2 do -6 federal Fz-201 poprawnie pracowal? Zastanawiam się nad upalaniem ale boję sięze opona się nie nadaje na takie warunki...


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 06 Dec 2012 - 16:37
Post #624


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





na torze może byś dogrzał kiedyś, na ulicy bez szans. Przy tych temperaturach to ja swoje wszystkie semi i pełne slicki dziś przełożyłem z zimnego do ogrzewanego pomieszczenia wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Thu, 06 Dec 2012 - 18:10
Post #625


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





Celem jest ułęż i sie waham...

trzeba slicki i semi slicki przelozyc do cieplego pomieszczenia? Powaznie mroz im zaszkodzi?


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 06 Dec 2012 - 18:49
Post #626


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Nie wiem czy wszystkim, ale np Yokohama przy slicku A005 KATEGORYCZNIE nakazuje trzymać je z dala od okolic 0st i niższych temperatur, tłumacząc to tym, że guma ulegnie nieodwracalnemu uszkodzeniu i straci swoje właściwości. Biorąc w/w pod uwagę, widząc jak Niemcy na zimę trzymają slicki w dodatnich temperaturach, owinięte stretchem, swoje wszystkie cenniejsze dziś przeniosłem do cieplejszego pomieszczenia. Nie chciało mi się w kołach spuszczać powietrza do połowy cisnienia, co też sugeruje wielu, m.in. Hoosier, ale może w wolnej chwili...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Thu, 06 Dec 2012 - 20:05
Post #627


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





Wyglada to tak z trzymaniem opon w ciepłym miejscu przez okres zimowy, fakt nalezy przechowywac w temp dodatnich, ale nie oznacza ze jak ktos ma r888 czy jakiegos slicka typu A005 na aucie ktore stoi w garazu gdzie temp spada do -5 np. to przestana trzymac, nie poprostu wytraci sie z opony składnik ktory odpowiada za miekkosc gumy i bedzie ciezej je dogrzac (czy wolniej)
Tyle ze dla amatara ktory upala na SUperOesach czy TD nie da sie tego zauwazyc. W WTCC byla by pewnie roznica i stad te ostrzezenia producentów.

Ogolnie polecam i Ja trzymam opony typu slick i semi w temeraturach dodatnich bo np 4 zimy i z opony mamy kartofla twardego i ciezko dajacego sie dogrzac.

aha i do tego dosc wilgotnym najlepiej to wtedy nie trzeba owijac folia zeby nie odparowała itp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greg-si
post Sat, 08 Dec 2012 - 12:35
Post #628


User
Dołączył: Thu, 30 December 2010





Pytanko
FWD, ok.220km/300Nm, 1200kg, gumki na jakieś pojeżdżawki ale pewnie coś na normalnej drodze też będę używał
Czego szukać w 15'? Mam teraz Kumho SPT 195/50 ale to jest zbyt wąskie. Na codzień mam inne kółka więc mogę pozwolić sobie na jakiś semi slick.
Co polecacie w rozsądnej kasie? Chyba najlepiej 205 by było wrzucić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 08 Dec 2012 - 16:01
Post #629


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Opona nie musi być zbyt wąska, może po prostu za słabo kleić wink.gif Ale przy tej mocy i fwd to dałbym min. 205 albo nawet 225mm. Jak jest mamona to R888.
Kumho SPT to KU31 o ile pamiętam? Dość twarde opony i nie specjalnie zachwalane w świecie, UTQG 290 chyba, MX15 ma sporo niższe koło 180, a to wciąż dużo ponad R888 czy nawet Potenzy.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greg-si
post Sat, 08 Dec 2012 - 17:14
Post #630


User
Dołączył: Thu, 30 December 2010





Tak, KU31
Ogólnie dla mnie nie najgorsze ale jeszcze nie mam rozeznania w innych, lepszych oponach.
225 za szeroko dla tego auta i felg. Dlatego najrozsądniesza opcja to 205.
R888 wyjdą nieźle za komplet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 08 Dec 2012 - 18:12
Post #631


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Będzie pan zadowolony wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Mon, 10 Dec 2012 - 07:32
Post #632


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





CYTAT(robertMK @ Thu, 06 Dec 2012 - 20:05) *
Wyglada to tak z trzymaniem opon w ciepłym miejscu przez okres zimowy, fakt nalezy przechowywac w temp dodatnich, ale nie oznacza ze jak ktos ma r888 czy jakiegos slicka typu A005 na aucie ktore stoi w garazu gdzie temp spada do -5 np. to przestana trzymac, nie poprostu wytraci sie z opony składnik ktory odpowiada za miekkosc gumy i bedzie ciezej je dogrzac (czy wolniej)
Tyle ze dla amatara ktory upala na SUperOesach czy TD nie da sie tego zauwazyc. W WTCC byla by pewnie roznica i stad te ostrzezenia producentów.

Ogolnie polecam i Ja trzymam opony typu slick i semi w temeraturach dodatnich bo np 4 zimy i z opony mamy kartofla twardego i ciezko dajacego sie dogrzac.

aha i do tego dosc wilgotnym najlepiej to wtedy nie trzeba owijac folia zeby nie odparowała itp


Kurde a moja Skoda stoi w nieogrzewanym garażu, zmieniac koła na zimę? dry.gif


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 10 Dec 2012 - 07:51
Post #633


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jak masz na co... Gumki tanie nie są, człowiek wykosztowuje się żeby miękkie były, to można się trochę poświęcić.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 10 Dec 2012 - 13:49
Post #634


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





A nie lepiej pomalować preparatem zmiękczającym?
Z tego co wiem guma nie lubi przede wszystkim zmian temperatury. Wilgoci raczej też nie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ewul
post Mon, 10 Dec 2012 - 15:42
Post #635


User
Dołączył: Sun, 04 December 2011
Skąd: małopolska





CYTAT(Styku @ Mon, 10 Dec 2012 - 13:49) *
A nie lepiej pomalować preparatem zmiękczającym?


możesz kilka słów co to i jak działa?


--------------------
Hamulce na ulice i do sportu - _https://topbrakes.pl
Klocki i tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie, chemia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 10 Dec 2012 - 17:43
Post #636


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Są preparaty, które wchodzą w reakcję z porowatą w końcu strukturą gumy i zmniejszają twardość nawet o 10 Shorów. Przy okazji zatykając pory zwalniają degradację mieszanki wynikającą ze zmian temperatury i wilgotności.
Idealnie było by zamknąć oponę szczelnie bez dostępu powietrza. Dlatego był argument - stretch.
To będzie znacznie lepiej działało.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Mon, 10 Dec 2012 - 17:50
Post #637


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Możesz podać jakieś wartości twardości gum w popularnych oponach? Albo link do jakiegoś źródła?


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 10 Dec 2012 - 18:52
Post #638


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Każdy producent podaje z reguły na stronach usa, ew kupujesz durometr i sam sprawdzasz smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ewul
post Mon, 10 Dec 2012 - 20:26
Post #639


User
Dołączył: Sun, 04 December 2011
Skąd: małopolska





CYTAT(Styku @ Mon, 10 Dec 2012 - 17:43) *
Są preparaty, które wchodzą w reakcję z porowatą w końcu strukturą gumy i zmniejszają twardość nawet o 10 Shorów. Przy okazji zatykając pory zwalniają degradację mieszanki wynikającą ze zmian temperatury i wilgotności.
Idealnie było by zamknąć oponę szczelnie bez dostępu powietrza. Dlatego był argument - stretch.
To będzie znacznie lepiej działało.



możesz podać nazwe specifiku?


--------------------
Hamulce na ulice i do sportu - _https://topbrakes.pl
Klocki i tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie, chemia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 10 Dec 2012 - 21:54
Post #640


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





http://www.ebay.de/itm/Grip-Weichmacher-Re...#ht_1292wt_1139


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

341 Stron V  « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 04:45