![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#5841
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
cholera wie czy bez zmian. to ze ta sama nazwa nie oznacza ze nie wprowadzili innych mieszanek. wystarczy porownac co sie dzialo w yokohamie. najpierw ad08 zbierajace pochwaly, potem ad08r jeszcze lepsze, potem gorsze ad08rs, a teraz a052 rewelacyjne na ulice. wiec yokohama ma mieszanki bardzo dobre na ulice kwestia tylko ich wprwadzania do uzytku. pireeli pod nazwa p zero wprowadza co roku praktycznie zmiany i niektorzy nawet nei zdaja sobie sprawy ze kupujac pzero z 2017 roku to nie ta sama opona co kupujac pzero z rocnzika 2022.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5842
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Artur T.
" #PunktaMiataChallenge I runda. Czarne złoto. Testy. Zawsze chciałem przetestować popularne semi Federal FZ-201. Dzięki Tomasz J. , który bezinteresownie oddał mi swój zestaw na ostatnią sesję, w końcu miałem taką okazję. MC rulez W szranki stanęły więc dwa zestawy: 1. FZ-201 205/50R15 mieszanka miękka, mające szacunkowo 150-180 km torowych na koncie, (6-8 cykli) choć tutaj nie ma pewności, bo odkupione od zawodnika IScup. 2. Direzza 03G R2 (miękka) 195/50R15 po ok 200 torowych km (8 cykli). Wyniki hot lap nie są w tym wypadku miarodajne, bo w FZty nie wjeździłem się dobrze, nie miałem optymalnego kółka i było chłodniej już po zmierzchu ale konkluzja dla mnie jest jasna: używana 03G jest szybsza od używanej FZ-201. Best FZ201: 1:58.8s, best 03G 1:57.2s. Komentarz: - Na FZ było odczuwalnie mniej przyczepności w zakręcie. Do tego przednia para była nieco świeższa, co dało się odczuć, z tyłu brakowało gripu. Ciekawe czy inni potwierdzą mocny spadek szybkości z ilością torowych km? - Podobnie szybko kończyły się Yoko A052 ale jako nowe dorównywały jeśli nie przewyższały osiągami 03G hard. - FZty są bardziej sztywne od 03G, bardzo responsywne i bezpośrednie w prowadzeniu. Podobała mi się na charakterystyka. - Na korzyść 03G progresywność/łatwość prowadzenia na/powyżej limitu przyczepności. - Wcześniej na 03G H przejechałem 600km torowych bez subiektywnie odczuwalnej straty osiągów. Na bardziej miękkiej mieszance R2 żywotność będzie zapewne krótsza. Już się nie przekonam bo dalej będę już jeździł na 215 R3. Konkluzja: Zostaję przy 03G. Wg. mnie warto zapłacić więcej bo na 03G jak na żadnej innej oponie mam równe osiągi przez cały cykl życia opony. Do tego nie ma ruletki związanej z rokiem produkcji/serii jak u Federala. " Az zal dupe sciska ze dunlop 03g nie robi mieszanek srednich r2/3 w 17' -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5843
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
Entry-level semi vs drogi (topowy?) semi: https://www.youtube.com/watch?v=Gw6I-F4ZCyc
- nowe Westlake Sport RS - 2:15 - konczace sie Bridgestone Potenza RE71R - 2:13 (estymowane 2:11 dla swiezych) Czyli jakies 2s/m w przypadku nowych. Ja z obiegowych opinii slyszalem, ze westlake sa slabe (tylko do driftu sie nadaje itp.), ale w tym tescie raczej opisuja ja w pozytywach w odniesieniu do ceny. U nas kosztuja chyba podobnie jak np. RGC - ciekaw jestem tutaj porownania. BTW czy Goodride Sport RS to ta sama opona pod nowa nazwa (bieznik wyglada identycznie, tylko cena wyzsza)? |
|
|
![]()
Post
#5844
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Jeździłem na Goodride Sport RS i jak za tą cenę są super bo płaciłem niewiele za 195/50R15 coś ponad 200 zł nowa. Ile to ma trakcji i na wprost i na mokrym jak za tą cenę to warto testowane w mocnej ponad 300KM ośce. A że wypadają gorzej od pewnie z 2-3x droższej potenzy - nie będę się spierać
![]() Wydaje mi się że to samo co Westlake patrząc na wzór bieżnika. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5845
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Kolejny tescik
http://colesa.ru/test/70925 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5846
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 February 2013 Skąd: Błonie ![]() |
Pytanie- co lepszego niz CUP2 można wrzucić na tył do M2 -ponad 500KM
Rozmiar 275/35R19 I żeby to wytrzymało więcej niz 1 trackday? |
|
|
![]()
Post
#5847
|
|
User Dołączył: Fri, 26 June 2015 ![]() |
Yoko A052
|
|
|
![]()
Post
#5848
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 February 2013 Skąd: Błonie ![]() |
A052 wrzuciłem teraz na przód- na tyle wytrzyma to wiecej niz 1 Poznan?
|
|
|
![]()
Post
#5849
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Nie a052 spalisz. Dunlop 03g h1.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5850
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 February 2013 Skąd: Błonie ![]() |
03g chyba nie ma w 19’ ?
|
|
|
![]()
Post
#5851
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Sportcontact7 assymetric6 ps4 potenza sport
https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Au...P-Tyre-Test.htm -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5852
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Posłuchajcie jak jest z żywotnością Federal 595 rs-r do jazdy na codzień kontra jazda torowa ? Jak one sobie radzą na mokrym według Waszych doświadczeń ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5853
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Zywotnosc jest ok patrzac na auta mx5. Jezdza i na torze i na codzien przez kilka lat ludziachy. Na plynacej wodzie jest dramat i wiele filmow na yt ludzie z miat zamieszczali z ulew gdzie tyl gwaltownie na ulicy odjezdza.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5854
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Zywotnosc jest ok patrzac na auta mx5. Jezdza i na torze i na codzien przez kilka lat ludziachy. Na plynacej wodzie jest dramat i wiele filmow na yt pudzie z miat zamieszczali z ulew gdzie tyl gwaltownie na ulicy odjezdza. Dzięki. I tak zawsze uważam na mokrym na semi ale dobrze wiedzieć. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5855
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Moim zdaniem na mokrym jest wyjątkowo słaby jak na semi. Za to żywotność super
![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#5856
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Moim zdaniem na mokrym jest wyjątkowo słaby jak na semi. Za to żywotność super ![]() czyli pewnie twarda mieszanka. A na suchym byłeś zadowolony ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5857
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Są też nowe rgc Road drift czy coś takiego. Mają starczyć na dłużej, chociaż normalne rgc bardzo szybko nie znikały.
|
|
|
![]()
Post
#5858
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
nowy semislick bridgestone potenza race w porownaniu do Goodyear Eagle F1 Supersport R, Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect i Pirelli P Zero Trofeo R
![]() czas na torze ![]() http://colesa.ru/news/71125 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5859
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Kupiłem z ciekawości ![]() ![]() ![]() ![]() Pamiętaj żeby podzielić się spostrzeżeniami ![]() Więc, na dobry początek: - wymagają sporo ciężarków do wyważenia ale w trakcie jazdy nic nie telepie - trakcja na wilgotnym poniżej 10C całkiem dobra (jazda uliczna, FWD ~1200kg, ~300KM@~380Nm) - nie są specjalnie głośne (wcześniej miałem R1R i były głośniejsze) - są minimalnie szersze niż R1R pomimo takiego samego rozmiaru (225/45/17) 11.06. jadę na Kielce więc zobaczę jak się zachowują na torze. Na ten moment jest nieźle, tym bardziej patrząc na koszty (ponizej 900zł/kpl.) -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#5860
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Ciekawe ciekawe. Muszę sprawdzić jak inne rozmiary
![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 17:41 |