![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#5781
|
|
User Dołączył: Tue, 23 February 2021 ![]() |
Dzięki za odpowiedź greenhorn. O takim zastosowaniu myślałem czyli przekładka na dojazd i powrót z toru na trofeo R.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5782
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
ale tak patrzę Nankang AS 2+ ma mega wybór różnych rozmiarów np dla mnie 225/35R17 jako zamiennik 205/40 jest w mega cenie 346zł. Szkoda że taka ciężka...
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5783
|
|
User Dołączył: Fri, 18 March 2016 ![]() |
Zdecydowałem się napisać ten post z nadzieją, że mnie za niego nie udusicie, bo odbiega on trochę od tematu
![]() - Vredestein Ultrac - Yokohama BluEarth-GT AE 51 - Nexen N Fera SU 4 - Hankook Ventus Prime 3 K 125 Po torze jeździć nie będę. Będę wdzięczny za pomoc. |
|
|
![]()
Post
#5784
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Zdecydowałem się napisać ten post z nadzieją, że mnie za niego nie udusicie, bo odbiega on trochę od tematu ![]() - Vredestein Ultrac - Yokohama BluEarth-GT AE 51 - Nexen N Fera SU 4 - Hankook Ventus Prime 3 K 125 Po torze jeździć nie będę. Będę wdzięczny za pomoc. Pytanie jak każde inne w tym temacie ;-) Widze jedziesz budżetowo to rozważ jeszcze Nankanga AS2+ A jaki rozmiar jakie auto ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5785
|
|
User Dołączył: Fri, 18 March 2016 ![]() |
Powiedziałem sobie, ze nie przeznaczę na komplet opon więcej niż 450 za sztukę i chciałbym się tego trzymać
![]() Może jeszcze tylko dopiszę. że do tej pory jeździłem na Dunlopach BluResponse. Tyle ochów i achów się o nich naczytałem przed zakupem ( 5 lat temu ), a tu się okazała taka zwykła opona która niczym szczególnym mnie nie zaskoczyła ( w sense pozytywnym i negatywnym ). |
|
|
![]()
Post
#5786
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Przejdz na inny rozmiar kol i kup cos dobrego i duzo tanszego.
https://m.autodoc.pl/opony/bridgestone-3286...7RoCqNYQAvD_BwE https://m.olx.pl/d/oferta/r17-5x112-alufelg...D5-IDFwSCo.html I sprzedaj swoje za 800zl -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5787
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Ale on to chce do Sharana. Pewnie jeszcze w TDI. Nie wiem wskers czego Ty po tej oponie oczekujesz szczególnie w tym chybotliwym autobusie w którym zdaje się że kierownica z kołami połączona jest szlaufem chyba że masz VR6 204KM pod maską (który jest fajowy szczególnie w manualu) to jakoś średnio widzę te sportowe doznania
![]() A sądząc po baloniastym rozmiarze tej opony to pewnie jest to TDI więc kup coś co ma niskie opory toczenia i jest dobre na mokrym i więcej od tego nie wymagaj. Na indeksie zbytnio bym się nie skupiał może być i większy natomiast można wejść w opony do SUVów wtedy mają twradszą ściankę boczną i to już sporo daje w odczuciu prowadzenia. Piwo dobrze proponuje jak chcesz coś odczuć. Szczególnie studzienki dziury łączenia asfaltu pogięte felgi i zużyte wahacze. Po ile one teraz są do Galaxy ? 450 ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5788
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Przyczepne opony to dla ciebie sportowe doznania? To ze droga hamowania na mokrym i suchym bedzie krotsza o pare metrow to sportowe doznania?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5789
|
|
User Dołączył: Fri, 18 March 2016 ![]() |
Nie wiem wskers czego Ty po tej oponie oczekujesz szczególnie w tym chybotliwym autobusie w którym zdaje się że kierownica z kołami połączona jest szlaufem Oczekuje po oponie, że da mi poczucie bezpieczeństwa jazdy w każdych warunkach letnich zachowując przy tym normalną prędkość jazdy ![]() ![]() piwo nie chodzi mi o sportowe doznania, bo Sharan to nie rajdówka, tylko np właśnie o te pare metrów różnicy które mogą zaważyć na tym, czy ja i moja rodzina wrócimy do domu czy nie ![]() |
|
|
![]()
Post
#5790
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Przyczepne opony to dla ciebie sportowe doznania? To ze droga hamowania na mokrym i suchym bedzie krotsza o pare metrow to sportowe doznania? przecież zaproponowałem żeby kupił opony które dobrze zachowują się na mokrym, mają małe opony toczenia i napewno nie mówiłem o oponach które nie hamują. Miałeś jeździłeś kiedyś takim Galaxym ? Wiesz że tam często większym problemem jest żeby hamulec chciał sprawnie zahamować takim full przyczepnym kołem niż to że opona nonstop wpada w poślizg podczas hamowania ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5791
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Oczekuje po oponie, że da mi poczucie bezpieczeństwa jazdy w każdych warunkach letnich zachowując przy tym normalną prędkość jazdy ![]() ![]() piwo nie chodzi mi o sportowe doznania, bo Sharan to nie rajdówka, tylko np właśnie o te pare metrów różnicy które mogą zaważyć na tym, czy ja i moja rodzina wrócimy do domu czy nie ![]() z jednej strony zależy Ci na bezpieczeństwie być może życiu rodziny z drugiej strony nie zamierzasz kupić opony z segmentu premium która ma istosnie krótszą drogę hamowania. I nie jest to prztyczek bo ja wiem że często takiej opony nikt w tym autobusie nie wykorzysta bo takimi autami z rodziną jeździ się inaczej spokojniej bardziej przwewidująca i nkt tam nie ciśnie na zderzaku próbując osiągnąć 1g przy hamowaniu bo za taki numer to albo Ci ucho odpadnie albo dostaniesz w łeb od swojej połówki. Proponuję porównać suche dane techniczne z testów takie jak droga hamowania na suchym mokrym i na tej podstawie wybrać to co Cię intetersuje. Ja np mam średnią opinię o Nexenach - takie gumowe kondony niby w testach ok a jednak....a np. bardzo dobrą o econo Goodride które zawsze mnie zaskakują ile dobrego można dostać od opon za tak śmieszną kasę (semislick Goodride Sport RS to kawał dobrej oponki) Sugerowałbym też rozejrzeć się za oponami premium używanymi ale w stanie bdb lub ideał z bardzo małymi rocznikami. Często to lepszy wybór niż nowy budżetowy chińczyk lub Koreańczyk. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5792
|
|
User Dołączył: Fri, 18 March 2016 ![]() |
z jednej strony zależy Ci na bezpieczeństwie być może życiu rodziny z drugiej strony nie zamierzasz kupić opony z segmentu premium która ma istosnie krótszą drogę hamowania. Nie do końca bym się zgodził z Twoim twierdzeniem, ponieważ w moich propozycjach jest Hankook który np. w tym https://www.tyrereviews.com/Article/2021-53...raking-Test.htm teście hamowania rozkłada na łopatki marki premium. Tak wiem, to nie 215, a 205 i nie testowane na Sharanie ( nie znam żadnego testu który testuje opony na tym aucie ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5793
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Bo testy ofbywaja sie na roznych autach w roznych temperaturach i na roznych nawierzchniach.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5794
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: wpr/wgm ![]() |
Również zwracam się z prośbą o radę /podpowiedź
E92 335i opona na tył. 275/30r19 Jazda codzienna raczej dynamiczna, w planach tor (tak dla zabawy bez mega spinki) -Goodyear F1 asymmetric 2 -pirelli p zero Który wybór będzie lepszy. Czy może wogole coś innego w bardzo podobnym budżecie? |
|
|
![]()
Post
#5795
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
P zero ok. Tylko bierz z wlasciwym bieznikiem bo pzero jest z 10 typow jedne dobre drugie mniej.
Pz4 new maja zdaje sie taki bieznik ![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5796
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: wpr/wgm ![]() |
Pz4 nie występuje w tym rozmiarze.
A ten wzór jest coś warty? ![]() |
|
|
![]()
Post
#5797
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Ciezko mi powiedziec. Zdaje sie ze to jeden z trzech typow pzero pz4 ktore wystepowaly do 2020 roku. Pzero nigdy nie byly zle zawsze conajmniej w srodku stawki. Przeszukaj baze colesa.ru . Czesto sa zdjecia jakie opony testowali. Zawsze cos tam powie.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5798
|
|
User Dołączył: Tue, 23 February 2021 ![]() |
Witam ostatnio pytałem sie o dojazd na pirelli trofeo R około 250km na tor to zadam jeszcze raz podobne pytanie, w garażu leżą mi federale fz201- czy sądzicie, że można na nich przejechać taka trase pojezdzic na torze i wrocić? Jak z bezpieczeństwem takich opon na drodze? Będzie podobnie jaki z trofeo R czy może to głupi i nierozsądny pomysł który powinienem sobie wybić z głowy.
|
|
|
![]()
Post
#5799
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Jak to sa softy to bedzie ok. Jak medium albo co gorsza hardy to bedzie ciezej. Na kazdych oponach da sie jezdzic. Na slikach zima czy na zimowkach latem to tylko kwestia predkosci jazdy. Jak jestes rozsadny to nie masz czego sie obawiac i mozesz jezdzic na wszystkim i nie zadawac pytan. Im bardziej miekka mieszanka tym lepiej sprawdzi sie na ulicy. Na a052 jezdzi sie jak na cywilnych oponach. Na zzr tez niewiele gorzej poza betonowa sciana. Fz201 soft na suchym bedzie trzymala normalnie choc bedzie glosno.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5800
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
lepiej nie podpowiadaj tak bo kiedyś prokurator zapuka do Twych drzwi że tak komuś podpowiedziałeś i się zabił.
Slick a nawet semislick w kórym mało co bieżnika zostało potrafi tak pięknie się oderwać na strużce płynącej w poprzek drogi że potem jesteś już tylko pasażerem we własnym aucie. Przeżyłem coś takiego na głównej krajowej w pełnym ruchu przy max 80kmh - jak komuś się nudzi w Zatorze to polecam ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 12:01 |