![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#5641
|
|
User Dołączył: Tue, 23 February 2021 ![]() |
Witam co polecacie- Nankang Ar1 245/40r18 czy Federal FZ201 245/40r18 soft racing? Auto seryjny golf 8R (dołożony jedynie gwint KW DDC). Przeznaczenie raczej szybkie obiekty czyli Poznań, Silesia.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5642
|
|
Super User Dołączył: Mon, 02 August 2010 ![]() |
Ma ktoś doświadczenia z Goodride (Westlake) Sport RS? Bieżnik to kopia KU36. Potrzebuje opony do 206GTi - chillowe podejście do open track/track day. Federal 595 odpada - nie dogrzeje w tym aucie, poza tym nie lubię. NS-2R jeszcze biorę pod uwagę, ale różnica w cenie jest spora. Chyba że jeszcze jakiś inny pomysł na 205/45/16?
|
|
|
![]()
Post
#5643
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Witam co polecacie- Nankang Ar1 245/40r18 czy Federal FZ201 245/40r18 soft racing? Auto seryjny golf 8R (dołożony jedynie gwint KW DDC). Przeznaczenie raczej szybkie obiekty czyli Poznań, Silesia. te opony powinny byc podobne czasowo. ciezko zadecydowac. fz201 na pewno bedzie duzo tanszy a czasy moga byc nawet ciut lepsze. Ma ktoś doświadczenia z Goodride (Westlake) Sport RS? Bieżnik to kopia KU36. Potrzebuje opony do 206GTi - chillowe podejście do open track/track day. Federal 595 odpada - nie dogrzeje w tym aucie, poza tym nie lubię. NS-2R jeszcze biorę pod uwagę, ale różnica w cenie jest spora. Chyba że jeszcze jakiś inny pomysł na 205/45/16? z tego co mi wiadomo to strarszna kupa te opony. kupuj extreme vr2 r5a i bedzie Pan zadowolony -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5644
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
westlike sport rs to opona większości drifterów, jak nagrzeje się ją to jest spoko, przynajmniej jak się idzie bokiem
|
|
|
![]()
Post
#5645
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Ma ktoś doświadczenia z Goodride (Westlake) Sport RS? Bieżnik to kopia KU36. Potrzebuje opony do 206GTi - chillowe podejście do open track/track day. Federal 595 odpada - nie dogrzeje w tym aucie, poza tym nie lubię. NS-2R jeszcze biorę pod uwagę, ale różnica w cenie jest spora. Chyba że jeszcze jakiś inny pomysł na 205/45/16? Nankanga kupiłem paroletnią używke w średniej mieszance. Wiem że nowa może być inna, ale te co miałem to lipa totalna. Do tego stopnia że na Ułężu z braku czasu zapoznanie pojechałem na jakiś tam śmietnikach zimowych na ktorych tam dojechałem. Po zmianie na nankanga może i precyzja lepsza bo ścianka twarda i profil niższy, ale przyczepności większej nie odczułem. Pojechali mnie wtedy prawie wszyscy. Np znajomy na te dwadziescia pare kilometrow zrobil mnie ponad czterdziesci sekund. Z dwa tygodnie później na classicauto założyłem też używane race gc i role sie odwróciły. Tym razem to ja byłem ponad pól minuty szybszy. Fakt że próby 2x dłuższe więc nawet jakby zostało 15 sekund przewagi to doliczając 45 straty z poprzedniej imprezy wychodzi mi minuta różnicy na mniej więcej 25 kilometrach. |
|
|
![]()
Post
#5646
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2018 ![]() |
te opony powinny byc podobne czasowo. ciezko zadecydowac. fz201 na pewno bedzie duzo tanszy a czasy moga byc nawet ciut lepsze. Nie ma to jak porownywanie opon jadac raz z pasazerem, raz bez. Zreszta sama roznica czasowa kazdemu powinna zapalic lampke. ze cos jest nie tak. I nie sadze ze mozna zwalic to na zuzycie opon o ktorym pisze pod flimiem. O jezdzie nawet sie nie wypowiadam ![]() |
|
|
![]()
Post
#5647
|
|
User Dołączył: Tue, 23 February 2021 ![]() |
Domyślam się, że ten test mało obiektywny ale chyba trzeba przyjąć, że federal i nankang to podobna półka, za direzze nie mam zamiaru płacić 1700zł więc wybór padł na federala za względu na atrakcyjną cenę.
|
|
|
![]()
Post
#5648
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Ma ktoś doświadczenia z Goodride (Westlake) Sport RS? Bieżnik to kopia KU36. Potrzebuje opony do 206GTi - chillowe podejście do open track/track day. Federal 595 odpada - nie dogrzeje w tym aucie, poza tym nie lubię. NS-2R jeszcze biorę pod uwagę, ale różnica w cenie jest spora. Chyba że jeszcze jakiś inny pomysł na 205/45/16? Mam te opony tak naprawdę przez przypadek w 380KM Xsarze. Byłem jestem zaskoczony jak dobrze radzi sobie ta opona w mocnym FWD nawet po mokrym jedzie przyzwoicie. Nie wiem jak w warunkach torowych choć mógłbym to sprawdzić w moim P205 -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5649
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
nie no wiadomo ze ten film z dupy (sam pozniej zauwazylem ze jeden film z pasazerem drugi bez). ja bardziej kieruje sie opinia ludzi ktorzy te opony upalali. wiele osob mialo opinie ze ar1 to jednak troszke gorsze opony od 03g czy a052. a co do fz201 tez przeciez wiele osob z bmw je upalalo i z miata chalange i wiadomo mniej wiecej co potrafia. z ar1 jest troszke sytuacja rozmyta bo roznie ludzie pisza bo tez sporo wersji tej opony jest. osnowa kewlarowa jest zdaje sie dopiero od 2020 roku i tylko od 17 cali w gore wiec osoby z wersjami 15 cali 16 cali moga pisac inne rzeczy niz ci z 18 calami. dwa chyba caly czas nankang modyfikowal meiszanki i byly tread wear 80 100 i 120 w zaleznosci od lat. nie wiem ktore lepsze ktore gorsze ale to tez moglo miec wplyw na osiagi.
ogolnie ar1 to opona tylko na suche wiec jak na semi troche nie teges bo jednak semislick musi byc tez w miare na deszczu. a jednak ar1 jest w deszcz duzo gorszy niz dunlop 03g gdzie ludzie pisza ze te sa dosc przewidywalne i spoko na deszczu. wiec dla mnei z ar1 jest troche jak z vr2. nie kazdy umie wycisnac z tych opon cos dobrego i opinie sa bardzo mieszane w zaleznosci od czlowieka. ale ar1 kolega porownywal mx5 z 03g zaglowal kompletami przod tyl i stanowczo wypowiedzial ze ar1 to nie ta polka co a052 czy 03g. ja jestem ciekaw testow extreme vr2 hot lap. moze ktos juz porownywal z innymi oponami i sie wypowie ile znosi ta opona i jak czasowo wyglada na tle konkurencji. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5650
|
|
User Dołączył: Tue, 23 February 2021 ![]() |
Więc narazie biore federale. Te extreme vr2 hl tez chetnie bym przetestował. W sumie komplet federali plus extremów wyjdzie znacznie taniej niż direzza 03g;). Gdzie te VR2 hot lap można dostać?
|
|
|
![]()
Post
#5651
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
https://www.zakupopon.pl/kategoria-produktu...anka=hl-hot-lap
sa juz od dluzszego czasu dostepne dlatego pytalem o opinie bo na pewno nie jedna osoba juz jezdzila. a warunki dla takiej oponki teraz idealne. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5652
|
|
User Dołączył: Tue, 23 February 2021 ![]() |
Jak patrzyłem to rozmiarowo słabo-225/40r18 zbyt wąskie jak na takiego cięzkiego klocka, 265 nie wejdą. Na wiosnę federal a później zobaczymy na co pozwoli Nowy Ład:)
|
|
|
![]()
Post
#5653
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
https://www.zakupopon.pl/kategoria-produktu...anka=hl-hot-lap sa juz od dluzszego czasu dostepne dlatego pytalem o opinie bo na pewno nie jedna osoba juz jezdzila. a warunki dla takiej oponki teraz idealne. a że tak zapytam jakie warunki dla tej oponki są idealne ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5654
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Nie wiem dokladnie. Podobno oponka dziala podobnie jak r5a ale nie tak samo i jest szybsza. Na razie sporo niewiadomych i malo kto sie wypowiadal. A ten kto sie wypowiadal to tyle ze najszybszy semi na rynku.
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5655
|
|
User Dołączył: Tue, 23 February 2021 ![]() |
A wiadomo czy extreme vr2 hot lap można dostać w rozmiarze 235/40r18?
|
|
|
![]()
Post
#5656
|
|
User Dołączył: Fri, 26 June 2015 ![]() |
Porównywał ktoś bezpośrednio michelin ps4 z bridgestone sport? Szukam opon 225/45/18 do FWD 300KM/400NM 1500kg
|
|
|
![]()
Post
#5657
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: Rzeszów ![]() |
jak dla mnie na mokrym i zimnym ta opona jest super i znacząco przebija slicki deszczowe. A jak leży trochę syfu trochę lodu, trochę śniegu to już wogóle extra. W tamtym roku na Modlin Rally Show gość w Cicicu na mokrym zimnym na tej właśnie oponie pojechał mega widać że kleiło mu to bardzo. A miałeś bezpośrednie porównanie do slicka deszczowego np p2g? Rozumiem, że ta opona jest dosyć uniwersalna i będzie dobrze działać i w deszczu i na wilgotnym torze? -------------------- 306 GTI-6
|
|
|
![]()
Post
#5658
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Nie wiem dokladnie. Podobno oponka dziala podobnie jak r5a ale nie tak samo i jest szybsza. Na razie sporo niewiadomych i malo kto sie wypowiadal. A ten kto sie wypowiadal to tyle ze najszybszy semi na rynku. ciekawe jak się ma do slicka bo jeżeli klei od startu to się może okazać że na krótkiej próbie jest szybsza. I dzięki za tabelkę bo zawsze mniemałem że są cięższe a tu zaskoczenie. Tylko tak patrzyłem że dziwnie wysoka cena za 15-tkę...wogóle dosyć wysoka ale jeżeli mają być najszybsze.... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5659
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
A miałeś bezpośrednie porównanie do slicka deszczowego np p2g? Rozumiem, że ta opona jest dosyć uniwersalna i będzie dobrze działać i w deszczu i na wilgotnym torze? mogę porównać do Pirelli WS (Wet) i czym chłodniej tym większa przewaga Avona CR28. Powyżej 10 stopni już zdecydowanie sick, poniżej i czym więcej syfu, błota również pośniegowego tam CR jest jak dla mnie póki co bezkonkurencyjny. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5660
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: Rzeszów ![]() |
To znaczy że CR przy temperaturach powyżej 20st będzie już słaby? Czy nadal da się pojechać szybciej niż na extreme vr3?
-------------------- 306 GTI-6
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 00:27 |