![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#561
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Ja zamawiam z camskill taniej wychodzi niż z kumho.pl ktore dolicza sobie drogi transport i ma długi czas oczekiwania .
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#562
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
a jak wychodzi wysyłka?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#563
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Dokładnie nie pamietam , ale wypełnij zamówienie na stronie to ci wyskoczy nie musisz przecierz potwierdzać .
Czas wysyłki okolo 7dni . Warto się też odezwać do RobertMK bo czasem przywozi takie rodzynki po testach w b.dobrym stanie ![]() Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#564
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 04 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Co myślicie o Bridgestone Potenza Adrenalin RE002?
-------------------- 350/460 by R-PERFORMANCE
|
|
|
![]()
Post
#565
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 04 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Ewentualnie czy ktoś jeździ/jeździł na TOYO T1 Sport?
-------------------- 350/460 by R-PERFORMANCE
|
|
|
![]()
Post
#566
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 06 February 2012 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
niewiem czy lucas nie mial re002na swoim scirocco, mial napewno jakies adrenaliny i pisal ze straszny syf...
|
|
|
![]()
Post
#567
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 04 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Zgadza się ma nadal ale chciałem zasięgnąć jeszcze jakiejś opinii oprócz jego
-------------------- 350/460 by R-PERFORMANCE
|
|
|
![]()
Post
#568
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ciekawy tescik
http://www.caranddriver.com/features/track...s-rated-feature http://www.youtube.com/watch?v=sPHA_vzVnh0 http://www.tirerack.com/tires/tests/chartD...ay.jsp?ttid=148 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#569
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
Styku kiedy bedziecie miec slicki na 17" dostepne w sklepie?i czy bedą to dalej 215/45r17 czy moze cos szerszego wprowadzicie?
|
|
|
![]()
Post
#570
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
No wlasnie,bedzie mozna liczyc na jakies 17'' na profilu 40?
|
|
|
![]()
Post
#571
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Czekamy na razie na rozmiar 225/45 R 17. Jak to się pojawi będziemy myśleli w jakie rozmiary następnie wchodzić.
Surowce sportowe są już w drodze do nas. Będą uzupełniane stany i w końcu mam nadzieję, że pojawią się długo oczekiwane sportowe zimówki. Już pierwsze koty za płoty. Będę miał niedługo ich mam nadzieję fachowy test i opis. Wrzucę w temat o zimówkach. |
|
|
![]()
Post
#572
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A nie możecie klientom na ich karkasy nakręcać gumy?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#573
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
to by bylo cos. zaraz by poszly ceny lysych r888 w gore
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#574
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
A w klasach wyścigowych zaroiłoby się od polskich, ,,drogowych'' nalewek?
![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#575
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ja tam ciekaw jestem mieszanek i przyczepności tych profili, ale nie ma mojej rozmiarówki, a na łyżwach mogę mieć złe odczucia
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#576
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
rozmawiałem ostatnio z licencjonowanym sedzią technicznym pzm od bk który przyglądał sie moim xr01 i mówił ze mają plan wprowadzic "zakaz używania opon regenerowanych" we wszystkich imprezach nawet tych wokól trzepaka ale jeszcze nie wiadomo co,jak i kiedy. kiedys styku mówił ze mogą nakładac mieszanki na opony dostarczone przez klienta ale nie dają zadnej gwarancji ze to bedzie bezpieczne i nie biorą za to zadnej odpowiedzialnosci,bo planowałem kiedys wysyłac do profila moje zjechane r888
|
|
|
![]()
Post
#577
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Na zawody bym tego nie brał pewnie, ale na treningi czemu nie?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#578
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Gdyby coś takiego się szykowało już bym o tym wiedział. Mamy kontakt z zarządem PZM.
Co do używania opon używanych w spocie do bieżnikowania - proszę o zrozumienie: Opinie na temat opon bieżnikowanych są dlatego tak skrajne, bo można to robić dobrze lub źle. Ale oprócz procedur dotyczących samej produkcji jednym z najważniejszych aspektów jest dobór karkasu. Jeśli weźmiemy cywilną oponę używaną na fatalnych drogach. W kraju w którym prawie nikt nie sprawdza ciśnienia. Często przeciążane opony, dotarte do prawie samych drutów i wielokrotnie przegrzane nie są dobrym materiałem do bieżnikowania. Dlatego Profil ma 100% opon sprowadzanych z UK i Beneluksu. W krajach cywilizowanych auta są w lepszym stanie drogi są lepsze i do tego jeśli opona jest zużyta do znacznika trzeba ją wymienić. A u nas w kraju taka opona przechodzi przegląd w stacji diagnostycznej. Piszę z doświadczenia. I to samo trochę tyczy się opon używanych w sporcie. Tak cywilnych jak wyczynowych. Czy na prawdę warto ryzykować żeby mieć koniecznie na karkasie R888 zbudowaną oponę, która na przestrzeni 200 km OESowych dostała za swoje jak opona, która zrobiła 40000 km ale używana na autostradzie? Było by to możliwe, gdyby była na rynku duża ilość opon typu półslik używana cywilnie. Ale kto kupuje 595 i jeździ na zakupy? Do tego opony wyczynowe często mają konstrukcję, która się do ponownego wygrzewania nie nadaje. Na razie polityka firmy Profil zaowocowała ilością reklamacji wśród opon sportowych poniżej 1%. Mam wrażenie, że wynik ten jest nawet dla nowych opon sportowych trudny do osiągnięcia. Nam się udało to. To jest naszym zdaniem wynik rewelacyjny. Więc uważamy, że ta polityka działa dobrze. Opony sportowe Profil z miesiąca na miesiąc zyskują od kolejnych klientów opinię opon bardzo wytrzymałych - wręcz prawie pancernych. Mowa o siedmiu i więcej imprezach na jednym komplecie. To są opinie z internetu z wszelakich for dyskusyjnych. Są i przeciwne, ale te mam wrażenie często są wynikiem czegoś innego. Albo wymagań jak opony wyczynowej od opon kosztujących ułamek ich ceny. Oczywiście wiele zależy od samochodu mieszanki i wielu innych czynników. Ale jak by na to nie patrzeć mowa o najtańszych oponach na rynku, używanych w sporcie przez amatorów. Gdzie często nie każdy potrafi jak profesjonalista sam dobrać mieszankę, my nie jesteśmy wyrocznią, oraz zamiast używać specjalnej mieszanki pod konkretne warunki tnie się koszty używając jednej opony do wszystkiego. Jedyny argument jaki mi przychodzi za tym do głowy to jest kwestia usztywnienia boku opony. Ale już o tym pisałem kiedyś. Nie ma problemu, żeby zrobić opony sztywniejsze kosztem wagi. To nie podnosi znacząco kosztu opony. Jest tylko kwestia deklaracji jakiejś grupy zainteresowanych i możemy takie opony wykonać. Wolałbym na początek zrobić to jednak w jednym rozmiarze. Nie jestem do końca do tego pomysłu przekonany i obawiam się znów opinii, że dobrze może i jest sztywno ale znów opony ważą dużo. |
|
|
![]()
Post
#579
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
bez przesady z tym dbaniem o auta. w niemczech ok. w uk wiekszosc osob nie wie ze trzeba sprawdzic czasem olej. dla tych ludzi samochod jest od jazdy a nie dbania. mysle ze Polacy sa duzo bardziej swiadomymi uzytkownikami niz anglicy. fakt ze nie wymieniaja czesto czesci bo nie maja kasy to inna kwestia.
a co do r888 to przeciez chodzi o to by ktos przywiozl do zalania guma swoje zużyte oponki, ktorych stan jest mu znany a nie jakies karkasy niewiadomego pochodzenia. co do sztywnosci jak dla mnie moze byc. szkoda ze waga jest plus 2 kg w stosunku do cywilnej oponki. kumho ECSTA V70A 205x45x16 wazy 8,2 kg. moja 205x50x16 xr srednia wazy 9,8 - 10,2kg (o 1,5 kg za duzo) -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#580
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Porównujesz do opony UHP.
Porównaj do różnych opon i przekonasz się, że w tym samym rozmiarze jest rozstrzał 1,5-2 kg w masie. Np. Barum vs Yokohama. Profil 45 też nieco zmienia. Nie zmienia zawsze ale zależnie od producenta może się zmienić przy tej samej szerokości ze średnicą felgi tą samą. Na pewno mimo, że w Anglii można jeździć na 4 różnych oponach to tam jaki i krajach starej EU nikt nie ryzykuje na stacji diagnostycznej utraty licencji jeśli opony są łyse. A tu niestety tak jest i to jest ważne bo ludzie niszczą te opony. Są rejony w tym kraju bardziej mi znane, w których 30 % aut ma do wzięcia dowody rejestracyjne natychmiast. Jak ktoś nie wierzy zapraszam. Do tego jazda po nierównościach vs jazda po równych asfaltach powoduje naciąganie się opony. Taka opona jest wyższa i szersza w stosunku do takiej samej nowej. Skoro naciągnięte to i mniej wytrzymałe. A należy myśleć o całym naszym kraju. O Polsce A, B, C i D. Jednak jeżdżąc po wioskach przeciętna droga jest średnio w słabym stanie a na pewno nie takim jak na zachodzie. U mnie w mieście jest 80% ulic do remontu. O czym to świadczy? Z tym procesem opon własnych do regeneracji mnie martwi np to, kto na siebie ma brać koszt wykonania opony, jeśli po jej wyprodukowaniu okazało by się, że jest do zezłomowania? A tak może być i jest to więcej niż prawdopodobne. Robiliśmy testy i z 4 opon markowych rajdowych nie udało się ani jednej zregenerować. Nie wiem czy klientowi przetłumaczyć się będzie dało, że się nie udało, czy trzeba będzie odsyłać opony i pytanie znów kto ma za to płacić. Teraz jest jeszcze kwestia tego, że osoba oddająca swoje opony nie może mieć pewności co do ich sprawności jeśli nie uczestniczy w procesie produkcji. Co jeśli podczas szorstkowania opony z 4 sztuk pozostanie 2 dobre? A co jeśli jedna? Dopiero po zszorstkowaniu widać czy nie była gdzieś naciągnięta. A jeśli bierzemy pod uwagę, że opony używane cywilnie w Polsce to dziesiątki procent więcej odpadu to procentowo wśród sportowych nie mniej a teoretycznie więcej. Temat jest na tyle śliski, że ja prywatnie nie znam chyba firmy, która takie rzeczy robi poza bardzo małymi firmami i rozmiarami bardzo drogimi i nie popularnymi używanymi zawsze cywilnie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:07 |