![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#5441
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Wszystkie semi z homo bez klatki można.
tyla a masz jakis film ze swoich przejazdow? ciezko cos stwierdzic czemu wewnetrzna strona opony ci sie tak sciera. ogolnie dzieje sie to gdy mamy zepsute amortyzatory, lub za duze rozbieznosci zbieznosci, lub za wysokie negatywy pochylenia kol. ewentualnie wlasnie przez za maly kwsz. mozliwe ze u ciebei jakos kola ida w pozytyw przez maly kwsz . ogolnie od 4 stopni do 8 stopni powinno to byc. ale u ciebie tez spory negatyw jest. nie wiem. moze to styl ajzdy i za bardzo skrecasz kierownica w stosunku do kata zakretu. albo dodajesz gaz mielac kolami wewnetrznymi bo np przod za twardy. filmik moze by cos powiedzial. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5442
|
|
User Dołączył: Wed, 15 January 2014 ![]() |
Zwiększę KWSZ na przednich camber-plate, podniosę trochę przód bo teraz wahacze są jednak trochę poniżej pozycji poziomej i pojadę na Track-day to zobaczę czy coś się zmieni. Jeśli chodzi o filmik to niestety nie posiadam żadnego - czy filmik nagrany telefonem się nada ? co mam być widać na nim ? Kierownica i droga wystarczy ?
Jeśli chodzi o mielenie przodem to trochę racja bo tor bardzo kręty a każde wyjście z zakrętu i za dużo gazu to mielenie - brak szpery i RaceTCS (jak ktoś ma na sprzedaż TCS to zapraszam na priv przy okazji) |
|
|
![]()
Post
#5443
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
no wlasnie pokaze film czy obroty wzrastaja za szybko w stosunku do predkosci na wyjsciach z zakretow.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5444
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 April 2011 Skąd: PZNmiastodoznań ![]() |
Hej! Potrzebuje rady... Jakie gumy wybrać do 123d?... 270hp, 500nm. 70% trasa 30% miasto. Jeżdżę "dynamicznie" nieraz na granicy klejenia lub nawet poza (ale to tylko tyłem).
Zależy mi na dobrym czuciu auta i wzmacnianym rancie "XL" (No właśnie, warto...?). Rozmiar gum obecnie to p205/50/17-t225/45/17. Jak w teorii zmieni się prowadzenie jeśli założę na przód i tył ten sam rozmiar opon (bmw rwd)? Rozwżam: Goodyear eagle f1 asymmetric 5 Falken Azenis FK510 Nokian powerproof Hancook Ventus S1 evo2 K117 (lub k120?) Budżet na sztukę powiedzmy 350zl lub mniej. Pls o rzetelną radę. |
|
|
![]()
Post
#5445
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 June 2020 Skąd: Warszawa ![]() |
Sory za lamerskie pytanie. Wiem, google dale setki durnowatych odpowiedzi. Ale mnie interesuje zdanie z dziś, a nie jakieś teoretyczne wywody sprzed lat. Otóż, kupiłem Puga 206RC. Wszędzie słyszę, że to mega fajne auto. No jest mega fajne. Ale na torze zdzieram zewnętrzne krawędzie przednich, a wewnętrzne tylnych opon bez możliwości regulacji.
No i właśnie, czy oprócz camber pleate są jakieś patenty żeby sobie doregulować kąty? Mimośrodowych tulei nie znalazłem... Może ktoś to opracował i chciałby się podzielić? |
|
|
![]()
Post
#5446
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Masz MacPhersona z przodu. Reguluje się przez śrubę mimośrodowa w amortyzorze.
Co do 205/50/17-t225/45/17 To masz test na poprzedniej stronie co jest warte kupna https://opony.strefakierowcy.pl/opona/bridg...medium=referral https://www.voida.pl/pirelli-p-zero-205-50-..._saAqkHEALw_wcB -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5447
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 May 2021 ![]() |
Nie mogę nigdzie znaleźć, więc zapytam...
Czy ktoś używał Zestino Gredge 07RS? Gdzie bym nie czytał, wszyscy wychwalają, ponad r888 z których miałem okazję korzystać jak i ponad inne opony. Z zewnątrz - rzeźba bieżnika do złudzenia przypomina Direzzę ZIII i Bridgestone'y RE71R. Karkas podobno na "licencji" BS'a. Opona kusi raz, że opiniami, dwa ceną. Komplet w okolicach cen nalewek - a Zestino jest na nowym karkasie. Prawda, Taiwan... Ale: https://btbmotorsports.wordpress.com/2017/0...st-impressions/ http://www.trak-life.com/zestino-07rs-review-it-grips/ https://motoiq.com/zestino-gredge-07rs-race-track-tire-test/ https://www.facebook.com/zestinotyremalaysi...00267107323787/ Opona do leciwego, wolnossącego HH na nowym zawiasie, tryb mieszany - daily, trackday. nocne wycieczki po zakrętach... TW ma średnie znaczenie, natomiast nie ufam w użytku codziennym nalewkom RaceGC czy Extreme. Masz MacPhersona z przodu. Reguluje się przez śrubę mimośrodowa w amortyzorze. O tyle fajne rozwiązanie, że w przeciwieństwie do CamberPlate'ów nie wiele zmieniają Roll Center z pogłębnieniem negatywu. ma niestety swoje minusy. Jeśli nierozgarnięty mechanik wykona regulację, to zamiast dokręcić jak książka nakazuje nakrętkę,będzie próbował dokręcić jedno i drugie, w efekcie szybko regulacja cambera się poluzuje i zmieni w trakcie jazdy. A druga rzecz... Koło przesuwa nam się względem amortyzatora, przez co czasem nie uzyskamy odpowiedniego Cambera bo opona oprze się o amor ![]() |
|
|
![]()
Post
#5448
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
czemu nie masz zaufania do Extreme? Auto dojeżdżające na kołach w moim przypadku i zupełnie nie ma problemów z tą oponą.
|
|
|
![]()
Post
#5449
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Nie mogę nigdzie znaleźć, więc zapytam... Czy ktoś używał Zestino Gredge 07RS? Gdzie bym nie czytał, wszyscy wychwalają, ponad r888 z których miałem okazję korzystać jak i ponad inne opony. Z zewnątrz - rzeźba bieżnika do złudzenia przypomina Direzzę ZIII i Prawda, Taiwan... Ale: A nie Australia? -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5450
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 31 January 2005 ![]() |
Cześć.
Michelin Pilot Sport 4, Bridgestone Potenza Sport lub Pirelli P Zero Nero, a może coś innego w rozmiarze 215/45/17? Główne kryterium maksymalna przyczepność na suchym. Auto jest używane także do dojazdów do pracy (12km w jedną stronę) także nie może to być semi-slick. |
|
|
![]()
Post
#5451
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
zdecydowanie Bridgestone Potenza Sport. to jest obecnie topowa opona uliczna na suche i nie ma praktycznie nic lepszego jesli chodzi o zwykla opone nie semislick. oczywiscie po nagrzaniu, bo w zimnych warunkach (0-15stopni) czyli od strzala inne opony jak ps4 moga byc lepsze.
![]() pzero nero to zabytek duzo za pzero nowym pilot sport 4 to sredniak na suchym juz. to jest spoko opona jak sie patrzy na caloksztalt, komfort, zachowanie na mokrym i zimym asfalcie, zuzycie, opory toczenia. jak sie patrzy tylko na suche warunki i czasy to odstaje od pilot sport 4s czy potenzy sport. ![]() Potenza sport to dzisiejsza nowożytna ad08r. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5452
|
|
User Dołączył: Tue, 29 November 2011 ![]() |
Czy opona 225/40/18 na 8.5" feldze bedzie miala juz widoczny naciag? Podobają mi się felgi ktore sa szerokie na 8.5 cala i obawiam się, że taki rozmiar opony bedzie za waski. Celuje w Conti 6 i nie chciałbym żeby była za waska. Z kolei 245 wydaje mi się przerostem formy nad treścią. Co radzicie? Auto to S38P.
|
|
|
![]()
Post
#5453
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Ja mam 225 na 9' i naciąg praktycznie niewidoczny. Kwestia opony. Ja mam semi avonn zzr który jest około 3cm szerszy przy tym samym 225 od Continental np.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5454
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
#Easy194 - Zestino mają fajne opinie i pewnie nie jedna osoba by je przetestowała, ale... nie są dostępne. Inter Cars niby oficjalny dystrybutor, a ma tylko szutrowe Zestino. Gdzie je kupić?
|
|
|
![]()
Post
#5455
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=176LXZFUucc kolejny test opon
|
|
|
![]()
Post
#5456
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=176LXZFUucc kolejny test opon podsumowujac: prowadzenie na suchym 1)goodyear super sport 1 2)bridgestone potenza sport 3)michelin ps4s 4)continental premium contact 6 5)michelin ps4 6)pirelli pzero pz4 reszta daleko ![]() prowadzenie na mokrym 1) michelin ps4 2)bridgestone potenza sport 3)pirelli pzero pz4 i dalej slabo michelin ps4s czy gy super sport ![]() ![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5457
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
Interesujący jest wynik hamowania na mokro Hankooka, który zrobił 100-1kmh w 30 metrów, gdzie drugie miejsce i wyżej zrobiły to w 33metry i wyżej. Mega przepaść, ale tylko w hamowaniu na mokro.
|
|
|
![]()
Post
#5458
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
To było dziwne.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5459
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Sory za lamerskie pytanie. Wiem, google dale setki durnowatych odpowiedzi. Ale mnie interesuje zdanie z dziś, a nie jakieś teoretyczne wywody sprzed lat. Otóż, kupiłem Puga 206RC. Wszędzie słyszę, że to mega fajne auto. No jest mega fajne. Ale na torze zdzieram zewnętrzne krawędzie przednich, a wewnętrzne tylnych opon bez możliwości regulacji. No i właśnie, czy oprócz camber pleate są jakieś patenty żeby sobie doregulować kąty? Mimośrodowych tulei nie znalazłem... Może ktoś to opracował i chciałby się podzielić? kąty kąty i nic tu nie wymyślisz poza camber plates. I nawet tył da się tak przerobić żeby był regulowany ale to już trzeba się pomęczyć trochę a i tak sądzę że nie jest to Twoim największym problemem - przód nim jest. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#5460
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 May 2021 ![]() |
czemu nie masz zaufania do Extreme? Auto dojeżdżające na kołach w moim przypadku i zupełnie nie ma problemów z tą oponą. Jakoś nie ufałbym nalewkom na codzień... A nie Australia? Taiwan, w Australii najwięcej tego sprzedają. Natomiast Aussie'ki zachwycają się tymi oponami. #Easy194 - Zestino mają fajne opinie i pewnie nie jedna osoba by je przetestowała, ale... nie są dostępne. Inter Cars niby oficjalny dystrybutor, a ma tylko szutrowe Zestino. Gdzie je kupić? Podobno w jakimś Mtuning mają czy coś. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:12 |