![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#541
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
trzeba tez zauwarzyc ze czesto testy sa "robione" pod opone.nawierzchnia,cisnienie,samochody sa tak dobierane ze akurat ta opona dokładnie w tych warunkach i dokładnie na takiej nawierzchni w dokładnie takim aucie jest najlepsza.wystarczy ze jeden parametr sie zmieni np. asfalt bedzie mniej lub bardziej mokry i ta opona juz nie wygrywa bo np. trzyma bardzo dobrze przy bardzo mokrym asfalcie ze stojącą wodą a na mniej mokrym asfalcie trzyma juz gorzej od konkurencji,na suchym i gładkim asfalcie tez jest najlepsza ale np. tylko w temp 15-17 stopni wystarczy ze temperatura sie zmieni i moze juz nie byc najlepsza.jest wiele czyników które mozna dobrac tak ze akurat ta opona bedzie najlepsza
kiedys juz sledziłem testy semislicków robionych przez rózne czasopisama i portale,przeważnie zawsze wygrywało kumho(ecsta xs,v70) a potem czytając opinie na róznego rodzaju zagranicznych forach poswieconych amatorskiemu sciganiu-rajdowaniu dziwiłem sie bo na wiekszosci nikt nie potwierdzał tych opini z własnych doswiadczeń.kumho wypadało przeciętnie jak nie słabo w prównaniu do re-11,ad08,r888,sport cup czy słabo dostępnego u nas nitto |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#542
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Dokładnie. Polać mu.
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#543
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
kiedys juz sledziłem testy semislicków robionych przez rózne czasopisama i portale,przeważnie zawsze wygrywało kumho(ecsta xs,v70) a potem czytając opinie na róznego rodzaju zagranicznych forach poswieconych amatorskiemu sciganiu-rajdowaniu dziwiłem sie bo na wiekszosci nikt nie potwierdzał tych opini z własnych doswiadczeń.kumho wypadało przeciętnie jak nie słabo w prównaniu do re-11,ad08,r888,sport cup czy słabo dostępnego u nas nitto Ciekawe co piszesz bo z mojego doświadczenia jest to najlepsza opona (v70) z semislikow jaka jest dostępna na rynku i żadna r888 czy ad48 nie mają do niej podejścia, minusem jest tylko ta cena ![]() |
|
|
![]()
Post
#544
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A co ci nie pasowało w Re-55s albo Nitto Nt-01?
V70 jest tańsza od R888 o ile dobrze pamiętam. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#545
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
i wchodzimy jaka opona najlepsza do danego autka. znajac zycie wszystkie evo sti czy bmw beda zachwalac ciezkie i twarde opony ( bo auta waza po 1400 i maja nadmiar mocy co rozgrzewa opony dosc szybko) a auta lekkie z mala moca (lotusy,cliowki, hondy wybebeszone,crx ) spreferuja mieciutkie mieszanki.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#546
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Jeszcze zależy gdzie jeździsz. Pet waży 1320kg i jednak preferuję też miękkie mieszanki, ale dużo po ulicy jeżdżę, a nasz kartodrom specyficzny jest.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#547
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
widzisz w niemcowni czy usa v70 jest tańsza od r888,a048,sport cup,p zero, itd. do tego wystepuje chyba az w 5 rodzajach mieszanki wiec łatwo mozna dobrac do danych warunków-testów a pozostałe semislicki sa praktycznie dostepne w jednej mieszance i sa to opony bardziej uniwersalne.ja jestem w stanie udowodic ze sliki profila trzymają najlepiej wystraczy ze trafie z jedną z 4 mieszanek w odpowiednie warunki i bedzie najlepiej trzymała ale wystarczy ze zmienią sie warunki i moze byc ze bedą najgorsze... to samo tyczy sie samochodu np. w mocnym ciezkim tylnopadeowym aucie(np. m3) mogą byc kiepskie a w małym i lekkim fwd(crx) mogą trzymac rewelacyjnie.mi slick profila sredni w temp. 5-10 stopni trzymał rewelacyjnie bez rozgrzewania lepiej niz r888,federal rsr,r1r wystarczyło ze temp. wzrosła do 15-17 stopni i było juz sporo gorzej,potem kupiłem na lato twarde i w temp. powyrzej 20 stopni tez trzymały rewelacyjnie ale wystarczyło ze temp spadła ponizej 15 stopni i trzymała gorzej niz zwykły kapec i nawet rozgrzewanie zbytnio nie pomagało...
wydaje mi sie ze kumho jest dobre ale w testach jest troche zbyt idealizowane.i na pewno jest sporo mniej "uniwerslane" niż pozostałe semi-slicki o których rozmawiamy.a najbardziej interesuje nas w tym temacie uniwersalonosc na rozne warunki i nawierzchnie w tym do jazdy na codzień.nie jezdziłem na kumho,swoją opinie opieram na opiniach z róznych stron,portali,forum z niemiec,francji,skandynawi itd. gdzie uzytkownicy ich az tak nie zachwalają ale nie wiem na jakich mieszankach jezdzili |
|
|
![]()
Post
#548
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Ja zdecydowanie potwierdzam co mowi wielki - dla mnie rowniez Kumho jest zauwazalnie lepsze niz R888, nie mowiac juz o kiblowatym RS-R. Na A048 niestety jeszcze nie mialem okazji pojezdzic.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#549
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
mówisz v70a?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#550
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Tak.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#551
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Kajman Re- jest za twarda na moją lekką budę( 750kg)ii sprawdza się znakomicie ale jako daily-tyre)
O Nitto sie nie wypowiem . W zeszłym roku zajeździłem twardą mieszankę (k90) i mimo wielkich upałów na ułęży nie udało mi się jej przegrzać ,na poznaniu w upale też była świetna ,mimo ciągłej jazdy nie traciła swoich właściwości więc byłem naprawdę zadowolony ,minus że trzeba było ją trochę dogrzać przed upalaniem bo potrafiła niemiło zaskoczyć ![]() W tym roku wziołem średnia mieszankę (k60) ,miałem pewne obawy czy nie będzie za miekko , ale miło się zaskoczyłem ,trzymała lepiej i nie trzeba było jej dogrzewać więc dla mnie rewelacja . ( Na przyszły sezon wziął bym przód miękki ,a tył średni aby wyeliminować podsterowność) Pomijam fakt że na mokrym jeździło się jak na lodzie . Ps. To są tylko moje doświadczenia związane z kumho i nikogo nie będe do nich przekonywał . Jeśli chodzi o cene to tania to ona może była na początku, teraz jest jedną z najdroższch w klasie semislick. Kras Od r888 na dłuższych trasach (poznań ,wst) dużo lepiej sprawowała mi się yoko ad48 ,twardsza scianka i lepiej wytrzymywała dłuższą jazdę, tylko na kielcach o dziwo toyka lepiej się sprawdzała choć i tak było bez rewelacji. I chodzą ploty że masz Lotusa prawda czy falsz ![]() Edit: widzisz w niemcowni czy usa v70 jest tańsza od r888,a048,sport cup,p zero, itd. do tego wystepuje chyba az w 5 rodzajach mieszanki wiec łatwo mozna dobrac do danych warunków-testów a pozostałe semislicki sa praktycznie dostepne w jednej mieszance i sa to opony bardziej uniwersalne.ja jestem w stanie udowodic ze sliki profila trzymają najlepiej wystraczy ze trafie z jedną z 4 mieszanek w odpowiednie warunki i bedzie najlepiej trzymała ... Reza to co piszesz nie trzyma sie kupy ... Jak chcesz nam udowodnić tą wyższość profila nad v70 ,skoro nie miałeś nigdy z nimi styczności? |
|
|
![]()
Post
#552
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
Wielki chodzi mi o cos innego... ze mozna zrobic test tak ze dana opona wygra.np. bierzesz miekkiego profila i twarde kumho i testujesz w temp 0 stopni z pewnoscią profil wygra podobnie w przypadku kiedy bierzemy twardego profila i miekkie kumho i testujemy w upale 35 stopni i tu z pewnoscią profil tez wygra.czesto w testach nie podają jakie mieszanki sa dokładnie stosowane,do tego wiekszosc semislicków wystepuje w jednej lub dwóch mieszankach co utrudnia optymalne dopasowanie do warunków,nawierzchni i auta.
fajnie ze wkoncu ktos u nas wypowiedział sie na temat v70,bo jak jakis czas temu pytałem sie na różnych forach to nik na tym nie jezdził.z twojej opini wnioskuje ze sa naprawde konkurencyjne w stosunku do r888.szkoda tylko ze podobnie jak ostatnio r888 sa piorunsko drogie i na razie sa poza moim zasiegiem.w ciągu roku zurzywam kilka kompletów opon na róże warunki wiec przedewszystkim kieruje sie ekonomią i za komplet v70 lub r888 mam dwa komplety innych opon które moge dobrac do różnych warunków/nawierzchni widzisz sam piszesz ze v70-k60 trzymało na suchym rewelacyjnie a na mokrym jak na lodzie,a np. r888 na mokrym w umiarkowanych i wyrzszych temperaturach trzyma bradzo dobrze.wszystko zalezy od warunków atmosferycznych i doboru mieszanek |
|
|
![]()
Post
#553
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Kras Od r888 na dłuższych trasach (poznań ,wst) dużo lepiej sprawowała mi się yoko ad48 ,twardsza scianka i lepiej wytrzymywała dłuższą jazdę, tylko na kielcach o dziwo toyka lepiej się sprawdzała choć i tak było bez rewelacji. I chodzą ploty że masz Lotusa prawda czy falsz ![]() No wlasnie ja sie na R888 troche zawiodlem jesli idzie o Lotusa. Za to w S2000 byly naprawde spoko. Moze w przyszlym sezonie ogarne A048 skoro tak chwalisz ![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#554
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Reza w takim razie zwracam honor źle się zrozumieliśmy
![]() No wlasnie ja sie na R888 troche zawiodlem jesli idzie o Lotusa. Za to w S2000 byly naprawde spoko. Moze w przyszlym sezonie ogarne A048 skoro tak chwalisz ![]() Chwale to dużo powiedziane. Na ułężu Czy Poznaniu bardziej byłem zadowolony z yoko niż toyo, ale nie była to kolosalna różnica (twardsza ścianka i nie pływa podczas dłuższej jazdy.) |
|
|
![]()
Post
#555
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
i ja na sucho polecam kumho v70a , nie jezdzilem na lepszym semislicku , stestowalem ta opone na ulezu , w kielcach i w poznaniu - jest naprawde rewelacyjna.
nie przegrzewa sie , dorzewa sie jak trzeba , klei od 1 kolka do ostatniego ... dostepne rozne mieszanki -------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#556
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
a jaką mieszanke,w jakich warunkach i jakim aucie?
|
|
|
![]()
Post
#557
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#558
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wciąż tańsze od r888
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#559
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
cena netto
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#560
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
275/40/17 v70a (260Eur) tańsze od R888 (300Eur), widzę za to chyba mało korzystne ceny w małych rozmiarach.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:07 |