![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#5041
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
#Piwo - odziwo te dystanse obniżyły wahacz do tego stopnia, że przykładając do nich poziomicę są może nieco tylko pochylone w dół. Pewnie po obniżeniu samochodu a przed zamontowaniem adapterów musiały być albo na płasko albo podniesione do góry przy kołach. Wcześniej nie czułem przechyłów samochodu, auto było bardzo sztywne. Szczerze? Odpowiadała mi ta charakterystyka, mega nie lubię takiego zachowania samochodu, że skręcam kierownicą, a samochód zaczyna się przechylać w takim stopniu, że odnoszę wrażenie, że uśliźnie się tylna oś. Zawsze mam taki moment (szczególnie podczas szybkich zakrętów), w którym jeśli nie czuję się pewnie za kółkiem w danym momencie to np skręcam, on się przechyla i ja czując to co wyżęj napisałem lekko mu jednak odprostowuję kierownicę. Tak samo mam grając w Assetto Corsa Competizione, jak ustawię sobie stabilizatory na miękko, to auto się dość mocno przechyla, skręca "jak po sznurku", ale zawsze mam taki moment zastanowienia, czy aby nie przedobrzyłem. Taki skręt, po chwili delikatne odprostowanie i po chwili (kiedy poczuję, że jednak wszystko jest ok i oś jedzie tak jak chcę) znowu dokręcenie może powodować rybę, bo przerzucam masę. Lepiej czuję się jednak w samochodach, które nie przechylają się zbytnio. Nie umiałbym jeździć jakimś Seicento itp, jak widzę na kielcach jak ludzie nimi jeżdżą, to jestem pod wrażeniem ![]() PS: CR-1 bieżnikowo wygląda mocno rejsingowo ![]() nie zrozumiales mnie. wez wyjmij sprezyne i amor z tylnego zawieszenia podnies na lewarku auto i zobacz czy zbieznosc kol sie zmienia wraz z ugieciem zawieszenia tzn czy podczas pracy gora dol kola nie ma ruchu krawedzi kola na zewnatrz do wewnatrz (zmiany zbieznosci) jesli jest to masz zle ustawione wahacze i auto na nierownosciach bedzie zmienialo kierunek jazdy. bo gdy jedno kolo pojdzie w gore bedzie zmienaic keirunek jazdy niz drugie kolo ktore w gore nie poszlo. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5042
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
Jeździłem na AR-1 i nie byłem zadowolony - a ceny sobie walą spore (jedyny plus to szeroka rozmiarówka)
więc raczej CR-1 nie spróbuję -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#5043
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2018 ![]() |
ja tez jezdzilem (mieszanka z 2019) i z predkosci bylem bardzo zadowolony. W sumie to najszybsze co mialem choc niestety drogie. Duzo taniej w 215/45/17 moge miec cup2 a roznica jest praktycznie zadna w czasach.
|
|
|
![]()
Post
#5044
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
mały OT choc tez z prowadzeniem auta zwiazany:
kupilem fajnego gokarta TTRS 8S , opony na ktorych jezdze to AR1 i seryjne amortyzatory magnetic-ride chcialbym wymienic na regulowane , auto 100% czasu daily bez zadnych pojezdzawek torowych , jaki zawias wybrac , taki ktory dobrze wybierze dziury na asfalcie ,bedzie regulowany a i zapewni rozsądny komfort ? 1.bilstein B16 2.kw V3 3.koni sport 3.ohlins road and track 4.kw clubsport w takiej kolejnosci na dzis jestem zdecydowany na zakup -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#5045
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Ja chyba poszedłbym w KW...
-------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#5046
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Miałem gwint Bilsteina i KONI i te drugi zdecydowanie przyjaźniejszy w użytku codziennym.
|
|
|
![]()
Post
#5047
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
A czym kierowałes się wybierając oponę z betonowym bokiem a oczekując dobrego wybierania dziur i komfortu? Trochę to nielogiczne. Przejdź na a052 . na daily to dużo lepszy wybór.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5048
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
20" koła tak pieknie pasują do tego auta w semislicku wybor praktycznie zerowy i padło na AR1
PS. oo kurła https://www.youtube.com/watch?v=PQmSUHhP3ug...eature=youtu.be -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#5049
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
gdzie w PL dostane ADVAN A052 245/35/20 w rozsadnej cenie ?
-------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#5050
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Nie ma takiego rozmiaru a052
Tylko 255/40r20 i 285/35r20 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5051
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
moj ori rozmiar to 255/30/20 , wypadaloby kupic felgi i wybrac 245/35/19 razem bedzie z 15k kosztowac : (
-------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#5052
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Y. To już lepiej ten zawias
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5053
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 November 2011 Skąd: Radom ![]() |
Dotarły nowe oponki
![]() opony Advan A052 Bedę miał odniesienie do Avon ZZR oraz Advan AD08RS z których nie jestem zadawolony. |
|
|
![]()
Post
#5054
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
O super. Napisz bo ciekaw jestem bezpośredniego starcia zzr vs a052. Widzę że mój rozmiar. Widać dość popularny się zrobil a opon jak na lekarstwo. No i muszę przyznać że w deszczowe dni jak dzisiaj a052 rewelacja. Zero płynięcia na hamowaniu. Stają dęba a inne semi tylko spowalniały na deszczu.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#5055
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
nie zrozumiales mnie. wez wyjmij sprezyne i amor z tylnego zawieszenia podnies na lewarku auto i zobacz czy zbieznosc kol sie zmienia wraz z ugieciem zawieszenia tzn czy podczas pracy gora dol kola nie ma ruchu krawedzi kola na zewnatrz do wewnatrz (zmiany zbieznosci) jesli jest to masz zle ustawione wahacze i auto na nierownosciach bedzie zmienialo kierunek jazdy. bo gdy jedno kolo pojdzie w gore bedzie zmienaic keirunek jazdy niz drugie kolo ktore w gore nie poszlo. Jeszcze poczekam na zmianę opon na nowe z czystej ciekawości nawet, czy to aby nie przez opony. Póki co jeszcze co zauważam, to między 100-120kmh występuje ta niepewność, a ponad te prędkości lub poniżej jest całkiem ok. Dziwne ![]() |
|
|
![]()
Post
#5056
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
Jak camber wpływa na jazdę. Japońskie szlaczki, ale z grubsza - większy camber = lepszy czas okrążenia i przede wszystkim lepsze rozłożenie temperatury opony wewnątrz/środek/zewnątrz (bawili się tylko ustawieniami z przodu, na osi skrętnej). Natomiast wydaje mi się (nie rozumiem zbytnio japońskiego), ale jak dali w 200SX -4 stopnie z przodu, to stał się bardziej driftowozem a nie samochodem do time attacków.
https://www.youtube.com/watch?v=Vdnmf-ith8Q |
|
|
![]()
Post
#5057
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
prosze o info do sklepu w PL gdzie dostanę w rozsądnych cenach yoko A052
-------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#5058
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
co to znaczy rozsądne?
-------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#5059
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
w ODS ostatnio brałem używke A052 w rozmiarze 265/35/18 (60%) w cenie 350pln nettto
-------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#5060
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
prosze o info do sklepu w PL gdzie dostanę w rozsądnych cenach yoko A052 Ponawiasz pytanie widzę. Jaki rozmiar konkretny i czy chodzi ci o nową oponę czy uzywke? Pytałeś racingtires? Ogólnie ceny nowych są dość wysokie tylko ciut niższe niż Pirelli trofeo r czy Dunlop 03g. Więc ceny nowych będą dość wysokie i nie wiem czy są rozsądne czy nie. Dla mnie rozsądne dlatego je kupiłem. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 07:09 |