![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4901
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Krawędzie poszarpane i pewnie ta guma z krawędzi klocków się zrolowała i się przylepiła. Ale to normalne przy upalaniu po torze na oponach cywilnych... Tu dochodzi jeszcze kwestia nawierzchni. Nie wiem czy np race gc to cywilne czy nie, ale na Ułeżu mam sporo tej gumy polepione w dwa razy słabszym aucie od tego megane. Za to na takim np Słomczynie raczej nic się nie dzieje. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4902
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2018 ![]() |
niektore tory sa lepiej sprzatane inne nie. Na slomczynie jezdza gokartami, chyba nawet raz w tygodniu, one musza miec czysty tor. Na lodzi czyszcza przed moto. Jesli tor nie jest sprzatniety to tej gumy nalapie sie duzo wszedzie.
|
|
|
![]()
Post
#4903
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Proszę o podpowiedź co zrobiłem nie tak jak trzeba. Po imprezie na ułężu mam tylne opony mocniej zjechane niż z przodu. Mają takie uszkodzenia: ![]() Samochód ma napęd na przód. Ciśnienie było to samo z przodu i z tyłu - 1.9 bar. Popełniłem parę błędów gdzie troche zarzuciło tył samochodu. Ale wydaje mi się, że przednie opony są bardzie obciążone i muszą być bardziej zużyte, niż tył. Jednak tak nie jest. Wiem, że to nie jest opony na tor, ale mam je i nie jest mi ich żal. Z góry dziękuję za radę. Nie wiem, dlaczego dopiero kolega nevada o tym napisał, ale tu nie ma żadnych uszkodzeń. To, co widać przy dłoni na zdjęciu to po prostu przyklejony kawałek gorącej gumy z toru. Normalna sprawa ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#4904
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Dokładnie sobie o tym samym pomyślałem
![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#4905
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 27 June 2020 Skąd: B-B ![]() |
Witam,
czy w rozmiarze 225/45R17 mam coś innego sensownego do wyboru niż CPC6, GY F1 A5 lub PS4? Auto A4 B5 Quattro 250KM - daily, felga 8J. Czy powyższe opony maja szansę przetrwać trackday na Silesii? |
|
|
![]()
Post
#4906
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2018 ![]() |
ps4 przetrwa i to nie jeden i nie dwa
![]() |
|
|
![]()
Post
#4907
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Cup2 masz w dobrej cenie. Masz jeszcze a052 ale drogo i żyje krótko. Tyle że na nich względem PS4 na Silesia zrobisz czas 5s krótszy. Ale też fajna cywilna opona. Super na deszczu komfortowa i cicha.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#4908
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 27 June 2020 Skąd: B-B ![]() |
GY Supersport nie ma w 17 (CSC6 i PS4S też nie).
A052 za drogo. W bardzo dobrej cenie jest Zestino Gredge medium, ale to chyba nie do daily- nie wiem czy słusznie, ale zakładam, że potrzebują rozgrzania i na deszczu mogą być słabe. Czy Cup2 będą kleiły bez rozgrzania w codziennej jeździe? Nie zależy mi na lepszym czasie z opon- chcę mieć przyjemność z jazdy na Silesii i czegoś się nauczyć nie zamartwiając się o opony. Mogę pojechać na obecnych Dunlop RT2, ale nie jestem pewien czy to będzie przyjemność? |
|
|
![]()
Post
#4909
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
piwo
Jak się ma A052 do Avon ZZR z mieszanką A064? Oczywiście chodzi mi o różnice w miękkości gumy. Czy A052 posiada różne mieszanki, czy jest jeden rodzaj? Jesli jest więcej to jak one się mają do Avona? -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#4910
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
A052 ma jedną miękka (a050 ma trzy). Schodzi dużo szybciej niż zzr a64. Tak z 3 razy szybciej. Zzr a64 mimo że dość miekki z mieszanki wytrzymuje dość wysokie temperatury i nie zużywa się szybko. A052 to opona bardziej jak zzr a24 w zuzyciu. A w działaniu temperaturowym chyba coś pomuedzy a24 a a64. Próbuje zagadać Artura Turcu bo w weekend na jastrzebiu wygrał klasę w mmc na Dunlop 03g tył i yoko advan a052 przód.
http://mmc.nickesh.pl/ Więc info od niego byłoby cenne dla mnie zwłaszcza że kiedyś jeździł też na ar1 V70a i na slikach. Póki co nie odzywa się na mesendzerze. Na filmie widać że dupka trochę się ślizgała ale komentarz że tył nienagrzany więc na pewno a052 szybciej grzeje niż 03g choć też niewiadomo czy H1 R2 czy M5. https://www.youtube.com/watch?v=RiBqw_M1h9k&t=1s -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#4911
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
To w sumie byłem pewny że A052 szybciej nagrzewa się aniżeli Direzza 03G, bo Dunlopy potrzebują dość sporo czasu na dogrzanie.
Następne opony jakie chciałbym założyć, po ZZR A064, to by były jeszcze miększe, by łapały szybciej temperature. Będę pewnie wybierał między ZZR A024 a właśnie Advan A052 ![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#4912
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Powiem tylko że po przegrzaniu zzr a24 są twardsze niż zzr a64 nieprzegrzane. U mnie po paru kółkach na poznaniu przy temperaturze powietrza 10stopni zzr a24 były z mieszanki dużo twardsze niż a64 ( w nowa a24 kamienie całe wchodziły w głąb i chowały się w bieżniku, po poznaniu ciężko było wbić paznokieć) i wyglądały tak
![]() A w tym czasie a64 po kilku poznaniach na osi tylnej czyli bardziej obciążanej cieplnie nie ma ani jednej granulki żadnego zmechacenia jest idealnie gładki i ma praktycznie cały bieżnik. Między a24 a a64 jest kolosalna różnica zuzycia i punkt przegrzania a24 chyba ma z 30 stopni nizej -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#4913
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Hmmm... no to kiepsko :/
Może faktycznie lepiej będzie pójść w A052? Pytanie czy będą lepiej kleić od Avon ZZR A064? -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#4914
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Dlatego ja czekam na info. Albo ryzykowanie choć ja nie lubię wyrzucać w błoto paru tysiecy a z a24 trochę tak było. Oponka pewnie jest ok ale na bardzo krótkie próby w sezonie jesienno zimowym. Ja i tak nie mogę dostać a052 w 215/40r17 a zzr a64 w dobrej cenie jest obecnie. Niby człowiek ma wybór a jak przychodzi co do czego to go nie ma bo nic nie jest dostępne.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#4915
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
No dokładnie.
Ja jestem ciekaw ile ZZR A024 wytrzymałaby na torze przy 30 stopniowym upale. Ale pewnie na codzień byłaby lepsza od A064, tzn. na pewno byłoby więcej klejenia od startu, czyli na nie rozgrzanych oponach. -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#4916
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
Pytanie do znawców opon! Zwłaszcza slików na tor.
Które koło będzie lepsze i pod jakim względem? Czy tylko miękkości/twardości i reakcji na skręt, czy też przyczepności (te same ciśnienia, te same opony). Pierwsza to 27/65 na feldze 9,5" (jest idealnie równo z felgą, tzw. flush). Druga to też 27/65 ale na 10,5" i lekki naciąg. ![]() ![]() -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#4917
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#4918
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Panowie,
W rozmiarze 225/40/18 (ewentualnie 235 dla trakcji) rozważam PS4 do mocnego(!) VAG'a 4motion na ulicę. Lepiej wariant "s" czy zwykłe PS4? w kilku testach również pojawił się konkurent dla tej opony - F1 Assymetric 5. Ktoś coś na temat tej opony? Miałem Assymetric 3 i nie czułem pewności w zakrętach, miała miękkie boki i auto mi trochę pływało przy agresywnym pokonywaniu zakrętów. Miałem do tej pory CSC5 i byłem dosyć zadowolony ale sprzedałem z poprzednimi felgami i potrzebuje nowych paputów. A może zupełnie inne gumy niż te wymienione tutaj, może półslick z homo na ulicę? -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#4919
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
W tym rozmiarze możesz przebierać w zależności od środków. Masz ps4s gy super Sport CONTI sportcontact6 extreme vr2 yoko a052. Wszystko będzie fajne na suchym i w zależności od opcji na mokrym. No i cenowo dość duża rozbieżność. Co kto lubi.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#4920
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
jako że auto to weekendowa zabawka na ulicę to jednak biorę pod uwagę deszcz. A nie chciałbym z racji opadów deszczu toczyć się 30kmh bo opony nagle jak na lodzie się zachowują
![]() -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 02:08 |