Shoutbox 0 nowych PW 


340 Stron V  « < 237 238 239 240 241 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
piwo
post Fri, 10 Apr 2020 - 18:42
Post #4761


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Takie cus o a08r i a052
https://s2k.de/forum/index.php/Attachment/5...52-leaflet-pdf/
A052 temperatura optymalną 70stopni
A08r 60 stopni
Obie nie należy przechowywać poniżej 0stopni i na obu nie zaleca się jeździć poniżej 10 stopni.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 10 Apr 2020 - 18:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
xtremesystems
post Fri, 10 Apr 2020 - 22:30
Post #4762


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





CYTAT(andrzejbadgirl @ Tue, 03 Mar 2020 - 20:36) *
Hankooki s1 evo2 k117. Jakies opinie? Jak scianka i przekazywanie na kierownice?

scianka srednia. opony niezle. przy hamowaniu na sucho przy wysokich temperaturach piszcza jakos dziwnie ( glowy nie dam uciac bo na jednym aucie byly te na drugim ventus prime 3 i ktores tak smiesznie piszczaly)

ogolnie dobre opony,

wyszly teraz nowe s1evo3 k127


ja zalozylem teraz v12evo2. wydaja byc precyzyjniejsze. nie piszcza . mimo ze nie maja mega twardej scianki bocznej to zaskakujaco trzymaja na wyjsciu z zakretu. ostatnio wychodzilem ze slimaka na autostradzie prawe 90 daily carem. a bylo +20 i słonce.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 11 Apr 2020 - 07:06
Post #4763


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





No k127 już nie takie nowe. Trochę już minęło odkąd wyszły( ponad rok temu). Z nowości to karkas Evo 3 już jest w technologi kevlarowej więc lżejszy i mocniejszy.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dori.kin
post Sat, 11 Apr 2020 - 08:49
Post #4764


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: Bydgoszcz





Panowie co założyć do dynamicznie jeżdżącego minivana? Warto tam wkładać michelin ps4? Opona powinna być XL,druga kwestia teraz jest 225/45r17 warto się pchać w 18 cali? Poprawi to jakoś znacząco prowadzenie, mocno pogorszy komfort?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 11 Apr 2020 - 09:10
Post #4765


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Większe felgi to głównie wygląd. Ok większe zakłada się też po to by zwiększyć większej średnicę tarcze hamulcowej czy by zwiększyć pojemność cieplna z układu hamulcowego. Większą felga to większy ciężar koła i nie zawsze lepsze prowadzenie. Popatrz na ceny 18 i 17 i dostępność dobrych opon w obu rozmiarach. wybierz tańsza opcje i taka gdzie opona istnieje.
Czy warto mieć PS4 w samochodzie?
Warto. Nawet w maluchu chciałbym mieć taką oponę.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dori.kin
post Sat, 11 Apr 2020 - 11:03
Post #4766


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: Bydgoszcz





Pomijając cenę, prowadzenie w koleinach, komfort, mocno będzie na minus biorąc pod uwagę 225/45r17 i 225/45r18?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SNiP3R
post Sat, 11 Apr 2020 - 11:29
Post #4767


Super User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Kępno





Ja np. do swojej E30 musiałem założyć felgi 17, a i tak jest na styk z big brake kitem 330mm.


--------------------
-BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map
BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD
Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 11 Apr 2020 - 12:16
Post #4768


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





No masz 2,5cm inna średnicę czyli na 18stkach auto pójdzie w górę o 1,25cm. Zmienia się odczyty na liczniku. Reszta to kwestia dostępności opon.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volski1
post Sat, 11 Apr 2020 - 12:21
Post #4769


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





CYTAT(dori.kin @ Sat, 11 Apr 2020 - 11:03) *
Pomijając cenę, prowadzenie w koleinach, komfort, mocno będzie na minus biorąc pod uwagę 225/45r17 i 225/45r18?

Odczuwalne, jeśli drogi są słabe. Jeśli jeździsz po równym to można iść w 18". Trzeba tylko pamiętać że byle dziura w asfalcie może przysporzyć wydatków.
Czyli taniej, wygodnie, "bezpieczniej" i może nawet szybciej jest na 17".
18" to lepsza prezencia .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 11 Apr 2020 - 12:24
Post #4770


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





No przy podanych rozmiarach 225/45r17 i 225/45r18
obie opony mają tak samo wysoki bok czyli komfort będzie identyczny tyle że na 18 auto będzie stało wyżej o 1,25cm


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 12 Apr 2020 - 08:44
Post #4771


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Podobnież od 2019 roku w nankangach ar1 od 17 cali w górę w osnowie też zaczęli stosować Kevlar. Nastąpiła też zmiana treadwear z 80 na 100 i nową mieszanka n17. Ktoś porównywał starszy ar1 z nowszym? Podobnież nankang mocno rozwija ar1 i co roku wprowadza ulepszenia do tej opony.
https://shopbhp.com/products/nankang-ar-1-1...=20450277687394


Tutaj fajnie porównali ar1 do a052
https://rennlist.com/forums/racing-and-driv...ime-trials.html


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 13 Apr 2020 - 16:08
Post #4772


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Pamiętacie hiszpański test extreme vr2 r9 vs nankang ar1 265/35r18
http://onlytrack.es/ampliar_noticia.php?ur...l=6&desde=1

Ar-1 BMW M3 1: 52: 1s
Vr2 r9 BMW M3 1: 51: 5s

Ar-1 BMW M2: 1: 52: 0s
Vr2 r9 BMW M2 : 1: 51: 5s

Pojawiła się druga część porównawcza 265/35r18 extreme r7a vs zestino gredge 07rs

Vr2 r7a BMW M2 1m53,2s
Zestino BMW M2 1m51,8s

Vr2 r7a BMW M3 1m49,5s
Zestino BMW m3 1m49,3s

https://youtu.be/_JurMIgYBw4

Cena zestino gredge twardszej r bo rs niedostępna w Polsce 265/35r18 268 zl


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
behbeh
post Mon, 13 Apr 2020 - 22:34
Post #4773


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 October 2018





CYTAT(piwo @ Mon, 13 Apr 2020 - 16:08) *
Cena zestino gredge twardszej r bo rs niedostępna w Polsce 265/35r18 268 zl


Fajne, pewnie sie skusze jak juz bedzie mozna pojezdzic :>
wydaje sie, ze mozna zamawiac z https://zestinoeurope.eu. Jesli sa na stanie (jak np moj rozmiar) to wygalda, ze wysylka w cenie (przynajmniej jak testowo dodalem 4)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Mon, 20 Apr 2020 - 14:27
Post #4774


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





widzieliscie ze advan A052 w rozmiarze 225/45 17 ma indek A na mokrym
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 20 Apr 2020 - 15:48
Post #4775


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





No już wklejalem link do wypowiedzi na ten temat
"W dniu 01.02.2020 o 19:02 erdi24 napisał :
A więc A052 z suchej przyczepności nad Cup 2 i Trofeo / Direzza? A na mokrej nawierzchni bardziej przypomina Cup 2 lub gorzej?

Powiedziałbym, że przyczepność na sucho wyraźnie powyżej Cup2, Cup2 wygląda bardziej jak opona UHP w bezpośrednim porównaniu.
To, jak daleko można teraz sklasyfikować na sucho pod Trofeo, jest trudne do oszacowania i zależy całkowicie od konfiguracji i pojazdu.
Jeśli miałeś teraz ten sam pojazd 2x, raz z Trofeo, raz z A052, oba z konfiguracją, która była idealna dla opony, Trofeo może być nieco szybszy, przynajmniej dopóki jest świeży. Słyszałem też mniej pozytywnych rzeczy na temat stałości w ciągu życia. Niektórzy nazywają też Trofeo „półfinałami kwalifikacyjnymi”.
Ale kiedy mój następny zestaw A052 nie działa, prawdopodobnie również przetestuję Trofeos, po prostu, aby móc bezpośrednio porównać moje M2. Kosztują mniej więcej tyle samo w 18 "tutaj w Szwajcarii.

Na mokrej nawierzchni uważam, że A052 jest nawet lepszy od Cup2, niewiarygodne jest, jak dobrze sobie radzi na mokrej nawierzchni. Również znacznie lepsza niż AD08R, co nie jest złe na mokrej nawierzchni ( moim zdaniem lepszy niż Cup2, ale nie pół)
Trzeba tylko uważać na stojącą wodę, jeśli nie masz już dużej głębokości bieżnika. Nawet jeśli jest zimniej (np. Podczas przejazdu, rano przy 10 stopniach, a = 52 nie gryzie). Jeśli jest naprawdę ciepło, trzyma się o wiele więcej, oczywiście, nie muszę ci tutaj mówić. Ale to naprawdę zabawne, że nawet w niskich temperaturach trzyma się lepiej niż niektóre opony sportowe UHP na szczycie.

O tak, kolejność przyczepności na mokro wszystkich opon, którymi jeździłem na M2: Cup2 <AD08R <A052 <PS4S

https://www.trackdayforum.com/index.php?/to...p;page=16"


I

Hamowanie na mokrym na zimnych oponach

Hamowanie na suchym na zimnych oponach

Czas okrążenia

Oczywiście na wszystko trzeba mieć filtr. W Polsce praktycznie nikt nie testował tej opony a i na świecie jest mało informacji.
Ogólnie opona bardzo szybko się zużywa coś jak r888 i ma miękki bok (tylko trochę twardszy niż cup2 a bardziej miękki niż ad08r) więc ma prawo działać i na ulicy i w deszczu. I do lekkich aut powinna być to świetna opona.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Mon, 20 Apr 2020 - 16:32
Post #4776


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





utqg TW ma 200

r1r mialo 180 wiec miekka mieszanka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 20 Apr 2020 - 17:51
Post #4777


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Wszyscy piszą że te treadwear 200 to tylko po to by mogła a052 brać udział w zawodach z innymi oponami 200 jak re-71r. Wszyscy piszą że opona zużywa się bardzo szybko, szybciej niż Avon zzr a64 z treadwear 20. Nie ma za bardzo brać tego wskaźnika do siebie bo wyznaczają go sobie sami producenci i nikt tego nie sprawdza.r888 ma zdaje się treadwear 80. Spróbuj zrobić choć podobny dystans na niej do zzr z treadwear 20. Albo ad08r też ma tread wear 200 tyle co a052. Tylko na ad08r możesz zrobić i 50tys km a na a052 nie dobijasz do 8tys km wiesz mi. Ludzie o tym piszą wyraźnie.
Przetłumacz sobie z włoskiego.
http://www.llcc.it/YetAnotherForum.NET/def...sts&t=23802


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Mon, 20 Apr 2020 - 19:31
Post #4778


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





a testowaliscie tu te sd08rs? daje rade na moktym czy to typowy beton przy temp +10 i deszcz i jedziesz jak na lodzie
jezdzilem na r1r wiec najlepiej odniesc do nich

jezdzilem rowniez na re002 i byla masakra .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 21 Apr 2020 - 04:54
Post #4779


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





od producenta
https://www.rennsportforum.de/phpbb/downloa...ile.php?id=2970
czyli producent sam zaznacza ze stara wersja ad08r hamuje i na sucho i mokro lepiej od nowej rs.
i jakies tam opinie niezbyt przychylne. czytalem wiecej i wiele osob pisze ze to juz nie ta sama opona.
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.a...5&t=1850339

na deszcz masz pilot sport 4 a jak chcesz troche w strone suchego i majac dobre i mokra opone to masz 4s. chyba ze szukasz jakichs 15stek czy 16stek czy 17stek wtedy wybor sie ogranicza. a052 ma bardzo szeroka rozmiarowke. wiec jest opona dla wszystkich (bogatych).


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mystek
post Wed, 22 Apr 2020 - 11:36
Post #4780


Super User
Dołączył: Sat, 24 September 2016
Skąd: Kraków





O RSach też czytałem z ciekawości i wygląda mi to jakby Advan zrobił taniego semislicka typu Nankang NS2R. Widocznie rynek ma takie zapotrzebowanie. Opona z opinii znacznie słabsza do "R"ki, właśnie raczej konkurent do Nankanga.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

340 Stron V  « < 237 238 239 240 241 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:25