Shoutbox 0 nowych PW 


341 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Kras
post Thu, 04 Oct 2012 - 10:03
Post #461


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(Kajman @ Thu, 04 Oct 2012 - 07:22) *
Że już nie wspomnę, że te opony na ulicę są takie sobie.

Do upalania tez takie sobie...ogolnie sa bardzo takie sobie i do tego megaciezkie.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Oct 2012 - 10:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
RacingTires.pl
post Thu, 04 Oct 2012 - 18:27
Post #462


Super User
Dołączył: Tue, 08 September 2009
Skąd: Wrocław





CYTAT(Kajman @ Thu, 04 Oct 2012 - 07:22) *
Może trochę jako przestrogę wrzucę zanim wyda ktoś prawie 3000zł na opony, ponieważ kolejnym 2 kolegom zrobiło się to samo w ich nowych federalach, na poznaniu wiele osób to również miało, można uznać to za coś częstego.
Racing Tires naśmiewa się z nalewek,a jakościowo ich Federal chyba za wiele od nich nie odbiega [...]

[...] Że już nie wspomnę, że te opony na ulicę są takie sobie.


Witam

Owszem problem pękania opon Federal występuje... Nie ukrywamy tego faktu.

Jest bardzo duża grupa zadowolonych zawodników. Dla przykładu cała polska czołówka zawodników startujących w Polskich Mistrzostwach Driftingowych startuje na Federal 595rs-r.

Co do Federal Fz-201 - opony mają na boku napisane For Competition Use - nikt z RacingTires nie zachwalał tej opony na ulicy. Zawsze jest wzmianka o torze wyścigowym. Duża część klientów chwali Fz-201 za trakcje (po rozgrzaniu opony) a także za jej trwałość.

Kajman proponuję zrób test - spróbuj spowodować oderwanie się bieżnika w Fz-201 (wykluczając hamowanie na blokach, dohamowywanie się na ręcznym do zakrętu). Czekam na film.

Nasze stanowisko na temat opon regenerowanych się nie zmieni - mamy dla nich uznanie, znam ich wady i zalety.
Naśmiewanie się jest mocną nadinterpretacją.

Staramy się całą Naszą wiedzą doradzać klientom - wypytując oto jakim jeżdżą autem, gdzie i na jakiego typu próby uczęszczają.
Zdajemy sobie sprawę z tego czym handlujemy i gdzie te opony sprawują się najlepiej.

Kajman Twoje zdanie - "Racing Tires naśmiewa się z nalewek,a jakościowo ich Federal chyba za wiele od nich nie odbiega - ta wypowiedź brzmi jakbyśmy byli producentem tych opon. Mamy w swojej ofercie także opony innych producentów.


Gdy już piszę o oponach to może jakie są Wasze życzenia na następny rok -
Jakie marki opon chcielibyście zobaczyć na rynku Polskim ?
Jakich opon najbardziej Wam brakuje ?

Pozdrawiam
Bartosz


--------------------
RacingTires.pl
FederalTire.pl
Facebook.com/racingtires
plus.google.com/115063622363463627687
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 04 Oct 2012 - 18:43
Post #463


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Ventus Z207 - najlepszy torowy wet na jakim jeździłem.
F200 tez by się mogła pojawić, bo jest atrakcyjna cenowo w porównaniu do innych pełnych slicków a ma bardzo szeroką rozmiarówkę.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 04 Oct 2012 - 19:39
Post #464


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A daczego niby dohamowanie na blokach czy na ręcznym nie jest ok? Zwykła opona, inny semi to znosi. Nikomu z nas tutaj którym pękły federale nie podoba się to i nie zgadzamy się z tym, że to tak ma być. Niektórym wymieniacie, innym nie. To nie w porządku i tyle. Na FB zdjęcie opony z pękniętym kordem kwitujecie "Dość ciekawa awaria opony. Czyżby nalewka?". Aż się chce dodać, czyżby Federal? I to RSR się średnio nadaje na ulicę, nie tylko FZ.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Thu, 04 Oct 2012 - 19:42
Post #465


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(RacingTires.pl @ Thu, 04 Oct 2012 - 18:27) *
Owszem problem pękania opon Federal występuje... Nie ukrywamy tego faktu.
Jest bardzo duża grupa zadowolonych zawodników. Dla przykładu cała polska czołówka
zawodników startujących w Polskich Mistrzostwach Driftingowych startuje na Federal 595rs-r.

... i chyba do driftu czyli natychmiastowego zniszczenia te opony nadają się najlepiej.
Sprzedawanie ich jako semislicki "wyczynowe" (competition) skoro przy zwyczajnej torowej jeździe taśmowo pękają- to chyba jakieś nieporozumienie rolleyes.gif

CYTAT(RacingTires.pl @ Thu, 04 Oct 2012 - 18:27) *
Co do Federal Fz-201 - opony mają na boku napisane For Competition Use - nikt z RacingTires nie zachwalał tej opony na ulicy.

To też głównie nie o ulicy pisał Kajman:

CYTAT(Kajman @ Thu, 04 Oct 2012 - 07:22) *
2 kolegom zrobiło się to samo w ich nowych federalach, na poznaniu wiele osób to również miało, można uznać to za coś częstego.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 05 Oct 2012 - 07:19
Post #466


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT
Jakich opon najbardziej Wam brakuje ?

Hankook Ventus R-S3 (Z222)


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Sat, 06 Oct 2012 - 15:59
Post #467


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





to na zime do DD Dayton Dw510 czy profil alpiner/ pro snow???


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 06 Oct 2012 - 22:39
Post #468


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Goodyear ultra grip


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hejter
post Sun, 07 Oct 2012 - 10:26
Post #469


User
Dołączył: Wed, 30 May 2012





Przejeździłem dość długo na paradach i nie mogę na nie złego słowa powiedzieć prócz tego że w mocnej ośce znikają w oczach wink.gif


--------------------
Żabojad który może kiedyś zacznie jeździć tak jak powinien...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
molo_
post Sun, 07 Oct 2012 - 22:22
Post #470


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 July 2010
Skąd: Wisła





szukam slicka "na ulice", ważnym aspektem jest profil opony, czy znajde cos co ma w średnicy 14 cali profil okolo 45/50 i szerokosc max 195?

moze ktos mial stycznosc, bo narazie jedynym sensownym rozwiazaniem jest Yoko Advan A048
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Mon, 08 Oct 2012 - 06:54
Post #471


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





CYTAT(molo_ @ Sun, 07 Oct 2012 - 22:22) *
szukam slicka "na ulice", ważnym aspektem jest profil opony, czy znajde cos co ma w średnicy 14 cali profil okolo 45/50 i szerokosc max 195?

moze ktos mial stycznosc, bo narazie jedynym sensownym rozwiazaniem jest Yoko Advan A048



Ja jeździłem na takich gumach http://www.markgum.com.pl/pl/katalog/opony...ally-formula-2/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PaluH
post Mon, 08 Oct 2012 - 10:03
Post #472


Rookie
Dołączył: Fri, 17 October 2008





Jako osoba, która zjeździła na torze juz kilka tuzinów opon poprzez nalewki, R888, R1R, FZ'ty. RSR-y, a do tego sliki różnych producentów chciałbym skomentować kilka stwierdzeń, które może wynikają z emocji, a może z braku wiedzy.

Zużyłem do zera już kilka kompletów RSR, a potem FZ i prawdą jest, że prawie każda miała przypadłość pęknięcia na technologicznym łączeniu bieżnika takim jak pokazane było na zdjęciu. Oczywiście nie wygląda to super zachęcająco, ale w każdym z przypadków opona zawsze zużywała się równomiernie i poza kreską NIGDY nie odkleił się nawet kawałek bieżnika. Opona do samego końca zachowywała swoje właściwości. Nie rozumiem jak można stwierdzić, że pieniądze wydane na produkt są wyrzucone w błoto kiedy można jej używać bezproblemowo zgodnie z przeznaczeniem, no chyba, że szuka się dziury w całym. Kompletnie inną systuacją, którą doświadczyłem były płaty bieżnika odrywające się na skraju opony w nalewce. Coś takiego widziałem także w nalewkach kilku moich znajomych. Nie zmienia to faktu, że producenci są różni, a generalizacja co do ogólnej oceny trwałości tego typu opon byłaby nie fair.

A propos wydajności. Bardzo dziwię się jak ktoś kupuje Semi-Slicka i liczy na super właściwości na drodze. Nie ma co się oszukiwać, ale zarówno RSR jak i FZ (także miękka mieszanka, ale w mniejszym stopniu) wymagają zagrzania, aby osiągnąć swoje właściwości. Zresztą - dokładnie taka sama sytuacja jest w przypadku R888. Najlepiej chyba wypada w tym przypadku R1R. Nie ma jednak nic za darmo. R1R bardzo szybko, a R888 znacznie szybciej od np. RSR znika na torze, a przecież dla osób często trenujących/upalających liczy się cena za km. Zaskakującym był natomiast dla mnie fakt, że FZ201 osiąga znacznie lepsze czasy od R888, a mimo wszystko zużywa się znacznie wolniej.
Z drugiej strony nie ma się co oszukiwać. Federal ma raczej dość twardą mieszankę i w aplikacjach, w których jedziemy trasę 3 minuty, a potem jest 30 min przerwy opony bez uprzedniego rozgrzanie raczej nie zachwycą. Lepiej jest z FZ soft, ale to też nie jest opona drogowa!

Ostatnio postanowiłem nawet trenningi jeździć na FZ'tach, gdyż robię na nich niewiele gorsze czasy w porównaniu do slików (ok 1-1.5s w Poznaniu), a są dużo bardziej trwałe i po prostu wychodzi to taniej. Oczywiście wyścigi jeżdżę już na slikach.

Rozbawiła mnie ignorancja osoby twierdzącej, że jak coś jest do driftu to znaczy, że się nadaje do natychmiastowego zniszczenia. Opony w drifcie mają bardzo wymagające zadanie, bo warunki są ekstremalne. Tutaj liczy się trwałość, pewność i równomierność zużycia do samego końca. Zlikwidowałem kilka opon w ten sposób i już wiem dlaczego opona zapewniająca dobrą trakcję jest tak ważna w tym sporcie. Myślę, że Teamy driftowe, które wydają setki tysięcy złotych na sezon nie wybrały akurat RS-R bo mają taki kaprys tylko dlatego, że na tych oponach można się liczyć w walce o podium.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciekr
post Mon, 08 Oct 2012 - 17:11
Post #473


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009





Jeśli się nie mylę, to w Driftingowych Mistrzostwach Polski jest wymóg jazdy na oponach marki Federal, nie można stosować produktów innych producentów, więc moim zdaniem wybór zawodników driftowych nie może być uznany za obiektywny wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 08 Oct 2012 - 17:59
Post #474


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





R888 bez problemu nadają się na ulicę i trzyma praktycznie od tęki. I to jest fakt. Nie wiem jak z przyczepnością R1R,tych jeszcze nie testowałem.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 08 Oct 2012 - 20:35
Post #475


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





tor poznan; takie tam porowanie czasow kolegi na dwoch konfiguracjach opon; w roznych momentach studzenie opon, hebli, czy tam rozne zdarzenia na torze, pogoda tez troche rozna (lewa sucho, prawa przysychajaco); tylko zestawienie pogladowe





--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Tue, 09 Oct 2012 - 00:21
Post #476


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





Szukam letnich opon do mojego autka - 1200kg, fwd turbo, moc 200KM, w przyszłości koło 250, raczej nie więcej. W rozmiarze 205/40/17 lub 205/45/17. Co możecie polecić? Obecnie mam komplet Yoko S.Drive i są całkiem spoko, myślałem przejść na Parady ale opinie dość różne. Auto do jazdy po drogach, na tor raczej rzadko, jednak miło by było jakby opona dobrze kleiła na mokrym i suchym oraz dawała rade w zakrętach. RE050 tak jak pisał hwojtek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 09 Oct 2012 - 07:14
Post #477


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





RE050 albo S02


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamlass
post Tue, 09 Oct 2012 - 08:37
Post #478


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 March 2010





CYTAT(markzo @ Tue, 09 Oct 2012 - 00:21) *
Szukam letnich opon do mojego autka - 1200kg, fwd turbo, moc 200KM, w przyszłości koło 250, raczej nie więcej. W rozmiarze 205/40/17 lub 205/45/17. Co możecie polecić? Obecnie mam komplet Yoko S.Drive i są całkiem spoko, myślałem przejść na Parady ale opinie dość różne. Auto do jazdy po drogach, na tor raczej rzadko, jednak miło by było jakby opona dobrze kleiła na mokrym i suchym oraz dawała rade w zakrętach. RE050 tak jak pisał hwojtek?


Potenza S001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Tue, 09 Oct 2012 - 09:51
Post #479


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Kajman @ Tue, 09 Oct 2012 - 07:14) *
RE050 albo S02



CYTAT(adamlass @ Tue, 09 Oct 2012 - 08:37) *
Potenza S001


A jak z żywotnością tych opon? cenowo nie najgorzej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PaluH
post Tue, 09 Oct 2012 - 10:30
Post #480


Rookie
Dołączył: Fri, 17 October 2008





CYTAT(maciekr @ Mon, 08 Oct 2012 - 17:11) *
Jeśli się nie mylę, to w Driftingowych Mistrzostwach Polski jest wymóg jazdy na oponach marki Federal, nie można stosować produktów innych producentów, więc moim zdaniem wybór zawodników driftowych nie może być uznany za obiektywny wink.gif

Mylisz się. Dlaczego ludziom tak łatwo przychodzi pisać coś jak nawet tego nie sprawdzą? W PFD jeździ się na różnych oponach - w tym jest Toyo i różnej maścio opony refabrykowane. Wymogi są co do szerokości i tzw. klasy ścieralności.
Regulamin - Strona 11, artykuł 2, punkt 2.7

CYTAT(Kajman @ Mon, 08 Oct 2012 - 17:59) *
R888 bez problemu nadają się na ulicę i trzyma praktycznie od tęki. I to jest fakt. Nie wiem jak z przyczepnością R1R,tych jeszcze nie testowałem.

"Trzymanie" to pojęcie względne. Fakt, że R888 występuje w różnych mieszankach, ale średnia "trzyma" dopiero po rozgrzaniu. Z R1R jest znacznie lepiej, ale zużywa się bardzo szybko. Nie ma nic za darmo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

341 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 05:12