![]() ![]() |
Mon, 17 Oct 2016 - 12:25
Post
#3101
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Zmieniaj gumy miękkie wiosna jesień, twarde lato, zima zimówki
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 17 Oct 2016 - 12:25
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 17 Oct 2016 - 12:47
Post
#3102
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Zmieniaj gumy miękkie wiosna jesień, twarde lato, zima zimówki Ja dlatego mam miekkie letnie na zime i lato, a na tor semi slicka twardszego i gitara -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Mon, 17 Oct 2016 - 17:03
Post
#3103
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 |
|
|
|
|
Mon, 17 Oct 2016 - 17:12
Post
#3104
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
czemu. jak opony i tak starczaja na maks dwa sezony (od 8mm do drutow) to co za roznica. lepiej miec wiecej kompletow na kazde warunki niz mniej. opony to podstawa szybkiej jazdy. ja moge pwoeidziec ze przy dzisiejszych warunkach czyli 10 stopni w porywach to r888 sliskie jak cholera na przodzie(pluza co wieksze poglebienie kierownica) a sport cupy 2 na tyle w miare trzymaja i trakcje ciezko zgubic.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Mon, 17 Oct 2016 - 17:17
Post
#3105
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 |
a mi r1r trzyma . nie jest moze jak latem ale daje rade.
licze na jeszcze 2 sezony z tym kompletem. na przyszly zamiana przod tyl. a w 3 sezonie w trakcie sezonu bede przerzucał |
|
|
|
Mon, 17 Oct 2016 - 18:43
Post
#3106
|
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce |
mi tez trzymaja niezle, chociaz zmienilem przod z tylem, dot 2015 polowa i 3.5mm odczulem roznice przy przyspieszaniu z dot poczatek 2014 i 3mm bieznika. Wiec teraz pytanie bo uwazam r1r raczej za opone uniwersalna, wydaje mi sie zawsze gotowa zeby pojsc ostrzej po rpostej i po zakrecie, a i wiekszego deszczu sie nie boi. Moje maja juz te starsze dwa lata i polowe bieznika i mysle nad zmiana. Jest cos podobnego rownie uniwersalnego w tak atrakcyjnej cenie? Auto 900kg z lekka dupa fwd prawie 300 koniuf? Czy raczej nie kombinowac tylko zmienic na to samo?
|
|
|
|
Mon, 17 Oct 2016 - 19:23
Post
#3107
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 04 May 2012 |
Jakie opony byście poradzili na obecne temperatury (5-10 stopni) i wilgotny tor?
Auto Celica FWD 260 KM turbo Rozmiar max 225/45/R16 albo 215/45/R17 Min 205/50/r15 |
|
|
|
Mon, 17 Oct 2016 - 20:04
Post
#3108
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Pisze to pewnie 10 raz, ale na taka pogode jak teraz csc5, ewentualnie cos co ma miekka mieszanke i dobrze spisuje sie w deszczu. Pilot sport3 jest wyraznie twardszy niz csc5 (obie opony mam teraz na samochodach)
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Mon, 17 Oct 2016 - 20:10
Post
#3109
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok |
Ja na mokro i zimno to właśnie R1R lubię, ale chyba nie ma w tych rozmiarach co podales. Jest za to Extreme VR1 i VR2 w 215/45R17. Jak jest tylko wilgotno trochę to podejrzewam, że VR2 w miękkiej mieszance powinno działać. A jak więcej wody, to bym się zainteresował VR1 - to ma być niby ich opona na deszcz. Choć nie miałem okazji ich jeszcze sprawdzić, to słyszałem pozytywne opinie o ich zachowaniu na mokrym.
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
|
Mon, 17 Oct 2016 - 22:49
Post
#3110
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
na mokro jeśl są rozmiaru to profil super soft lub bez homo p2g. R1R też są spoko, ale są twardsze. R888 to tak na styk, poniżej 2-4st już tak se kleją na mokrym.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Tue, 18 Oct 2016 - 07:10
Post
#3111
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok |
Tylko, że w Profilu coś ostatnio jakość wykonania wydaje się loterią
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 10:07
Post
#3112
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
mam takie pytanie do osob ktore to robily. czy naciecie bieznika r888 na wzor z r1r spowoduje ze w warunkach jesienno zimowych (czytaj 5 stopni) na poznaniu opona bedzie lepiej kleic? czy zwiekszenie liczby naciec i zmniejszenie powierzchni styku opony z asfaltem moze spowodowac wieksza przyczpenosc na rownym lecz zimnym torze poznan?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 12:56
Post
#3113
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
o ile nie będzie bardzo mokro to bez sensu, chwilę skrócisz nagrzewanie, zmniejszysz jednak bieżnik przylegający i być może stabilność opony.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 13:47
Post
#3114
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
no ale pytanie czy ona zacznie lapac swoja temperature po 3 kolkach przy tej temperaturze ktora jest obecnie na dworzu? mam watpliwosci troche.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 15:23
Post
#3115
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
![]()
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 15:39
Post
#3116
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
no ale pytanie czy ona zacznie lapac swoja temperature po 3 kolkach przy tej temperaturze ktora jest obecnie na dworzu? mam watpliwosci troche. Jeśli będzie sucho to tak. Tak dokładnie to przy +2 zaczynają się robić platikowe, ale dobra jazda je rozgrzeje. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 15:39
Post
#3117
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 |
Czyli na 1-okrążeniowe próby toyo, na treningi Nankang.
Ja nie wiedziałem o co chodzi z tym "płynięciem" opony gdy za miękka, ale nie tak dawno na próbę w gorący dzień założyłem na tylną oś supermięciutkie Extreme Vr1 WET - pierwsze okrążenie toru Jastrząb (ok 1,5km) - super (wcześniej na slicku mimo że super miękkim ze 3 okrążenia trzeba było żeby tył był tak pewny w trzymaniu), ale na drugim okrążeniu się spociłem i zbladłem chyba bo w ogóle nie byłem pewny tego tyłu. Oczywiście to warunki były extrememalne (gorąco, sucho) , ale z tą pożądaną ogólnie chyba miękkością i szybkim nagrzewaniem, jak widać i po tym powyższym teście , przy zastosowaniu treningowym czy długich torach to trzeba uważać. A Nankangi NS2R soft bardzo miło wspominam właśnie jak piszą jako przewidywalne i fajnie precyzyjne opony nie bojące się upału. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 15:54
Post
#3118
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Jeśli będzie sucho to tak. Tak dokładnie to przy +2 zaczynają się robić platikowe, ale dobra jazda je rozgrzeje. mam troche watpliwosci po tym jak bylem na poznaniu wiosna kiedy bylo kolo 15 stopni i wysychajacy asfalt. wtedy r888 nie mogly zlapac temperatury i po 6 okrazeniach czyli sesji niecale 15 minutowej byly ledwo cieple (na pewno nie gorace czyli duzo ponizej 40 stopni po zatrzymaniu). stad boje sie czy przy 5 stopniach dadza sobie rade. ale wtedy auto prowadzilo sie znosnie i przewidywalnie. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 15:55
Post
#3119
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
a bo ty masz lekkie to jeździdełko, jakie ciśnienie dmuchałeś?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Wed, 19 Oct 2016 - 16:01
Post
#3120
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
1,4
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 01:29 |