![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#3081
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeździł już ktoś na Pilot Sport 4 ? Miałem w Clio PS3 i było średnio, ale podobno PS4 to krok bliżej w stronę performance'u w porównaniu do PS3.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3082
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Rzućcie okiem na to uszkodzenie, opona DMACK DMT-RC :
![]() Ta opona będzie się jeszcze nadawać, czy będzie złazić powietrze ? ubytek ma ~1cm i jest przy samej krawędzi. Uszkodził wulkanizator przy zdejmowaniu opon z felgi :/ -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#3083
|
|
User Dołączył: Tue, 09 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Standard w Dmackach - niestety mają kurewsko twardą ściankę i często jest fuckup przy zakładaniu/zdejmowaniu.
Wg mnie będzie można na niej dalej latać, pewnie powolutku będzie uciekać powietrze, ale to bardziej kwestia tygodni niż dni, żeby całkiem zeszło. Ja już się nauczyłem dmacki zawozić do zakładów, które mają podstawkę do runflatów - cenią się, ale przynajmniej mniejsze ryzyko uszkodzenia. |
|
|
![]()
Post
#3084
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Tam gdzie robiłem też niby mieli podstawkę i policzyli też inaczej... no trudno, opony idą do sprzedania i nie chciałbym kogoś wsadzić na mine.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#3085
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
ja jestem mega zadowolony w obecnych temp i w deszczu z r1r. jako daily mega robia robote
|
|
|
![]()
Post
#3086
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Panowie doradzcie prosze opony, auto na codzien, rozmiar malo meski
![]() Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#3087
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Relacja z przejechania 4 tys km na Michelin sport cup 2 po ulicy.Opona trzyma swietnie,ale musi byc konkretne rozgrzana.Dlatego do jazdy na codzien mozna ja wykorzystac jedynie w lato.Ale to oczywiste.Inna sprawa jest to, ze moje auto na plycie podlogowej golf iv. Obnizone dodatkow o 50mm posiada mniejszy negatyw niz fabryczny.Z racji tego ze seryjne wahacze,nawet nie sa ustawione rownolegle do podloza tylko zaczynaja patrzec w gore juz na postoju.Co przy wiekszym ugieciu zawieszenia, powoduje jeszcze wieksze podwijanie kola.Dlatego opona trzyma swietnie, tylko do pewnego momentu.Osobiscie nie zauwazylem zeby byly jakos wyrazne glosniejsze od moich poprzednich nokian z line.Scieralnosc-troche jej ubylo.Obstaweiam ze 15 tys km zrobi napewno.Scianka boczna wyraznie twardsza.Nie wazylem tych opon ,ale obstawiam ze sa ciezsze,czuc to na wspomaganiu.I jezdzie na codzien z malymi predkosciami.Do wejscia w zakret na nokian z line potrzea duzo mniej sily.Na sport cup 2 duzo wiecej,ale za to po pierwszym etapie skretu twarda scianka SC2 daje wyraznie wieksze czucie auta i szybsza reeakcje na skret kierownica.Jest to bardzo fajna opona jesli ktos ma bardzo agresywny styl jazdy.Ale przed rozgrzaniem naprawde trzeba uwazac.Pamietam moment jak wchodzilem w zakret 90 stopni bez ich rozgrzania i opona puscila.Po mimo tego ze termometr pokazywal temperature zewnetrzna 30,5 stopnia.Na przyszly sezon jak zwieksze pochylenie kola,to wtedy bede mogl je wykorzystac w wiekszy stopniu.
|
|
|
![]()
Post
#3088
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
desperat.! na cup2 po ulicy. masz barszo ciezkie auto? w innym wypadku szkoda tych opon bo na ulicy nagrzejesz je moze do poczatku trzymania. wtedy i tak beda jezdzic juz niezle ale to pewnie ułamek ich możliwości. natomiast przy obecnych temp cup 2 pewnie nie trzyma wcale.
ogolnie na ulicę warto wybierac miekkie opony. jest tu kilka takich polecanych ktore trzymaja od strzala |
|
|
![]()
Post
#3089
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
W cl cały sezon przejeździłem na sc2 z tyłu i luzik był z rozgrzewaniem,
Ciekawostkę znalazłem dla właścicieli mocnych rwd z miejscem w nadkolach: http://allegro.pl/pirelli-305-690-18-305-4...65.html#thumb/3 -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#3090
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Dobra - potwierdzam wcześniejsze opinie - Yoko Parada Spec 2 jest wyjątkowo słaba na mokrej nawierzchni.
|
|
|
![]()
Post
#3091
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
na wszystkim jest słaba
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#3092
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
Hej, mam 5mm Avon ZZR 265/18/35 z tylu ale z przodu nie ma dla mnie rozmiaru. Jakie najlepiej dobrac - ktore sa najblizej tym ZZR - r888?
Felgi 9,5'' przod, 10.5'' tyl. -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#3093
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
W dupowozie dunlop sport max 225/45/17, wszystko super ale na przodzie prawie zniknęły po 15tyś km (ufo 1.8). Co polecacie żeby wiele gorzej nie jeździły a tak szybko nie znikały.
|
|
|
![]()
Post
#3094
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
się nie da
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#3095
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Micheliny Supersport sa zaskakujaco trwale...
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#3096
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Fakt, SC2 mi znikały kilka razy szybciej
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#3097
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Szukam po testach w gazetach i necie, ale mało kiedy podają trwałość opony. Paremetry trakcyjne się poprawiają, ale chyba wszystko kosztem trwałości opony. Inny przykład uniroyal rain sport 3 (czy jakoś tak), niby w busiku (jumpy 120ps), 30tyś km i na przodzie są na granicy znacznika.
|
|
|
![]()
Post
#3098
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
a zbieżność macie ok? jak guma miękka to i szybciej zejdzie zwłaszcza w lato..
|
|
|
![]()
Post
#3099
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Szukam po testach w gazetach i necie, ale mało kiedy podają trwałość opony. Paremetry trakcyjne się poprawiają, ale chyba wszystko kosztem trwałości opony. Inny przykład uniroyal rain sport 3 (czy jakoś tak), niby w busiku (jumpy 120ps), 30tyś km i na przodzie są na granicy znacznika. Jest tak jak mówisz - Michelin PSS są bardzo twarde i trwałe, na torze są całkiem niezłe. Niestety od września (temperatury 15 stopni i niżej) nie nadają się do jazdy u nas w kraju. Ja na nich jeździłem i upalałem, latałem bokiem itp. Przez sezon zjechałem bieżnik o 1.5mm ![]() Zawsze jest coś kosztem czegoś innego. Od niedawna stosowanym rozwiązaniem jest używanie 2 różnych mieszanek w 1 fizycznej oponie. Na zakręcie pracuje mocniej zewnętrzna częśc opony, a na prostej wewnętrzna. W ten sposób można uzyskać przyzwoite parametry na suchym i na mokrym. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#3100
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
r1r z kolei w upalne lato (nawet nie na torze) schodzilo w oczach. jak jechalem nad morze w +33 to czulo sie auto jest hamowane jakby przez zaciagniety reczny
na stacje jak zajechalem to opona kleila sie jakby ją sylikonem posmarowac.bylo czuc to na rece no i caly syf na oponie byl poprzyklejany. za to teraz jest bajka.zal mi tych opon bo super kleja ale w oczach schodza.prawie pol bieżnika w jeden sezon bez toru. nie wiem czy nie wezme nastepny raz nankangow ns2r w wersji soft. (bo medium czuje ze do lekkiego auta na ulice sie nie sprawdza) . moze softy wytrzymaja nieco wiecej niz r1r. pozatym maja 8 mm na starcie a nie 6 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 21:12 |