Shoutbox 0 nowych PW 


341 Stron V  « < 153 154 155 156 157 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
mile
post Tue, 04 Oct 2016 - 19:03
Post #3081


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Jeździł już ktoś na Pilot Sport 4 ? Miałem w Clio PS3 i było średnio, ale podobno PS4 to krok bliżej w stronę performance'u w porównaniu do PS3.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 04 Oct 2016 - 19:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mile
post Thu, 06 Oct 2016 - 07:24
Post #3082


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Rzućcie okiem na to uszkodzenie, opona DMACK DMT-RC :



Ta opona będzie się jeszcze nadawać, czy będzie złazić powietrze ? ubytek ma ~1cm i jest przy samej krawędzi. Uszkodził wulkanizator przy zdejmowaniu opon z felgi :/


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kordos555
post Thu, 06 Oct 2016 - 09:19
Post #3083


User
Dołączył: Tue, 09 October 2007
Skąd: Warszawa





Standard w Dmackach - niestety mają kurewsko twardą ściankę i często jest fuckup przy zakładaniu/zdejmowaniu.
Wg mnie będzie można na niej dalej latać, pewnie powolutku będzie uciekać powietrze, ale to bardziej kwestia tygodni niż dni, żeby całkiem zeszło.

Ja już się nauczyłem dmacki zawozić do zakładów, które mają podstawkę do runflatów - cenią się, ale przynajmniej mniejsze ryzyko uszkodzenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Thu, 06 Oct 2016 - 09:25
Post #3084


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Tam gdzie robiłem też niby mieli podstawkę i policzyli też inaczej... no trudno, opony idą do sprzedania i nie chciałbym kogoś wsadzić na mine.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Thu, 06 Oct 2016 - 09:39
Post #3085


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





ja jestem mega zadowolony w obecnych temp i w deszczu z r1r. jako daily mega robia robote
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Fri, 07 Oct 2016 - 08:28
Post #3086


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





Panowie doradzcie prosze opony, auto na codzien, rozmiar malo meski wink.gif 205/55/16 Aktualnie koncza sie tam Bridgestone Turanza na ktorych jezdzilo sie przyzwoicie,ale potrafilo plywac na oponie.
Pozdr.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Fri, 07 Oct 2016 - 23:20
Post #3087


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Relacja z przejechania 4 tys km na Michelin sport cup 2 po ulicy.Opona trzyma swietnie,ale musi byc konkretne rozgrzana.Dlatego do jazdy na codzien mozna ja wykorzystac jedynie w lato.Ale to oczywiste.Inna sprawa jest to, ze moje auto na plycie podlogowej golf iv. Obnizone dodatkow o 50mm posiada mniejszy negatyw niz fabryczny.Z racji tego ze seryjne wahacze,nawet nie sa ustawione rownolegle do podloza tylko zaczynaja patrzec w gore juz na postoju.Co przy wiekszym ugieciu zawieszenia, powoduje jeszcze wieksze podwijanie kola.Dlatego opona trzyma swietnie, tylko do pewnego momentu.Osobiscie nie zauwazylem zeby byly jakos wyrazne glosniejsze od moich poprzednich nokian z line.Scieralnosc-troche jej ubylo.Obstaweiam ze 15 tys km zrobi napewno.Scianka boczna wyraznie twardsza.Nie wazylem tych opon ,ale obstawiam ze sa ciezsze,czuc to na wspomaganiu.I jezdzie na codzien z malymi predkosciami.Do wejscia w zakret na nokian z line potrzea duzo mniej sily.Na sport cup 2 duzo wiecej,ale za to po pierwszym etapie skretu twarda scianka SC2 daje wyraznie wieksze czucie auta i szybsza reeakcje na skret kierownica.Jest to bardzo fajna opona jesli ktos ma bardzo agresywny styl jazdy.Ale przed rozgrzaniem naprawde trzeba uwazac.Pamietam moment jak wchodzilem w zakret 90 stopni bez ich rozgrzania i opona puscila.Po mimo tego ze termometr pokazywal temperature zewnetrzna 30,5 stopnia.Na przyszly sezon jak zwieksze pochylenie kola,to wtedy bede mogl je wykorzystac w wiekszy stopniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Sat, 08 Oct 2016 - 07:59
Post #3088


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





desperat.! na cup2 po ulicy. masz barszo ciezkie auto? w innym wypadku szkoda tych opon bo na ulicy nagrzejesz je moze do poczatku trzymania. wtedy i tak beda jezdzic juz niezle ale to pewnie ułamek ich możliwości. natomiast przy obecnych temp cup 2 pewnie nie trzyma wcale.

ogolnie na ulicę warto wybierac miekkie opony. jest tu kilka takich polecanych ktore trzymaja od strzala
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 08 Oct 2016 - 10:08
Post #3089


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





W cl cały sezon przejeździłem na sc2 z tyłu i luzik był z rozgrzewaniem,

Ciekawostkę znalazłem dla właścicieli mocnych rwd z miejscem w nadkolach: http://allegro.pl/pirelli-305-690-18-305-4...65.html#thumb/3


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
usuniety
post Sat, 08 Oct 2016 - 18:15
Post #3090


Forum Killer
Dołączył: Wed, 28 December 2011
Skąd: Katowice





Dobra - potwierdzam wcześniejsze opinie - Yoko Parada Spec 2 jest wyjątkowo słaba na mokrej nawierzchni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 08 Oct 2016 - 18:42
Post #3091


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





na wszystkim jest słaba tongue.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GodISmE
post Fri, 14 Oct 2016 - 20:49
Post #3092


Super User
Dołączył: Fri, 08 April 2016





Hej, mam 5mm Avon ZZR 265/18/35 z tylu ale z przodu nie ma dla mnie rozmiaru. Jakie najlepiej dobrac - ktore sa najblizej tym ZZR - r888?
Felgi 9,5'' przod, 10.5'' tyl.


--------------------
www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Sun, 16 Oct 2016 - 07:06
Post #3093


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





W dupowozie dunlop sport max 225/45/17, wszystko super ale na przodzie prawie zniknęły po 15tyś km (ufo 1.8). Co polecacie żeby wiele gorzej nie jeździły a tak szybko nie znikały.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 16 Oct 2016 - 10:19
Post #3094


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





się nie da wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Sun, 16 Oct 2016 - 19:25
Post #3095


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Micheliny Supersport sa zaskakujaco trwale...


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 16 Oct 2016 - 19:31
Post #3096


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Fakt, SC2 mi znikały kilka razy szybciej


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Mon, 17 Oct 2016 - 05:06
Post #3097


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





Szukam po testach w gazetach i necie, ale mało kiedy podają trwałość opony. Paremetry trakcyjne się poprawiają, ale chyba wszystko kosztem trwałości opony. Inny przykład uniroyal rain sport 3 (czy jakoś tak), niby w busiku (jumpy 120ps), 30tyś km i na przodzie są na granicy znacznika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Linarr
post Mon, 17 Oct 2016 - 07:25
Post #3098


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 January 2015
Skąd: Żyrardów





a zbieżność macie ok? jak guma miękka to i szybciej zejdzie zwłaszcza w lato..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 17 Oct 2016 - 10:40
Post #3099


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(mitusm @ Mon, 17 Oct 2016 - 05:06) *
Szukam po testach w gazetach i necie, ale mało kiedy podają trwałość opony. Paremetry trakcyjne się poprawiają, ale chyba wszystko kosztem trwałości opony. Inny przykład uniroyal rain sport 3 (czy jakoś tak), niby w busiku (jumpy 120ps), 30tyś km i na przodzie są na granicy znacznika.


Jest tak jak mówisz - Michelin PSS są bardzo twarde i trwałe, na torze są całkiem niezłe. Niestety od września (temperatury 15 stopni i niżej) nie nadają się do jazdy u nas w kraju.
Ja na nich jeździłem i upalałem, latałem bokiem itp. Przez sezon zjechałem bieżnik o 1.5mm smile.gif.

Zawsze jest coś kosztem czegoś innego. Od niedawna stosowanym rozwiązaniem jest używanie 2 różnych mieszanek w 1 fizycznej oponie. Na zakręcie pracuje mocniej zewnętrzna częśc opony, a na prostej wewnętrzna. W ten sposób można uzyskać przyzwoite parametry na suchym i na mokrym.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Mon, 17 Oct 2016 - 11:31
Post #3100


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





r1r z kolei w upalne lato (nawet nie na torze) schodzilo w oczach. jak jechalem nad morze w +33 to czulo sie auto jest hamowane jakby przez zaciagniety reczny

na stacje jak zajechalem to opona kleila sie jakby ją sylikonem posmarowac.bylo czuc to na rece no i caly syf na oponie byl poprzyklejany.

za to teraz jest bajka.zal mi tych opon bo super kleja ale w oczach schodza.prawie pol bieżnika w jeden sezon bez toru.

nie wiem czy nie wezme nastepny raz nankangow ns2r w wersji soft. (bo medium czuje ze do lekkiego auta na ulice sie nie sprawdza) . moze softy wytrzymaja nieco wiecej niz r1r. pozatym maja 8 mm na starcie a nie 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post

341 Stron V  « < 153 154 155 156 157 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 21:12