Shoutbox 0 nowych PW 


340 Stron V  « < 147 148 149 150 151 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
piwo
post Thu, 04 Aug 2016 - 16:30
Post #2961


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





tu pelna rozmiarowka:
http://www.nankang-tyre.com/home.php?fn=eu...lv2=7&no=12
tak na prawde z tego co kojarze tylko jedna osoba sprzedaje te opony stad pewnie ograniczona liczba okreslonych modeli. np 195/50r16 nie znajdziesz.
trzeba sciagac z uk lub ebaya ogolnei i tyle.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Aug 2016 - 16:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
CELICA FAN
post Thu, 04 Aug 2016 - 19:53
Post #2962


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Jak dla mnie Nankang w mieszance 180 i RE 002, sa siebie warte. Mam oba typy i na drogę sa ok, natomiast w zeszłym roku na Kielcach(upał był) sie przrgrzewały


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voytekk1
post Thu, 04 Aug 2016 - 23:04
Post #2963


User
Dołączył: Sun, 02 August 2009
Skąd: Sosnowiec





CELICA FAN Obie opony mogę mieć w bardzo podobnej cenie, mógłbyś coś więcej o nich napisać? Chodzi mi o przyczepność na suchym, mokrym, głośność, ścieralność, szybkość rozgrzewania i przyczepność jak są jeszcze zimne. Tylko drogowe używanie, bez toru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 05 Aug 2016 - 08:12
Post #2964


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





jeszcze takie opony nie powsatly ktore by kleily kierdy jest upal i tor ma 50 stopni a innym razem kiedy jest zimno i tor ma 15 stopni. sory ale to nie mozliwe. opona z miakkim tread wear dobrze keli na codzien i na krotkich odcinkach na torze. zwlaszcza w lekkich autach do 1 tony. a cos co ma twarde mieszanki lepiej nadawac sie ebdzie do ciezkich kolubryn 1,4 tonowych czy na dluzszych odcinkach w cieplejsze dni. nie ma opon idealnych. nawet sport cup2 jest po prostu plastikowy zanim nie osiagnie tych minimalnych 35 stopni. praktycznie cale lato asfalt ma tyle ale sa dni pochmurne i zimniejsze gdzie trzeba przejechac tych pare lukow zanim opona sie nagrzeje. trzeba po prostu wiedziec jakie auto i kierowca ma predyspozycje i dobrac odpowiednie opony pod siebie i auto. nikt normalny nie wstawi miekkiej mieszanki na tyl do merca amg ktory takie opony spali po paru sekundach. ale tez nikt normalny do hondy crx na tyl nie wrzuci twardej mieszanki np a048 ktora nigdy nie osiagnie swojej minimalnej temperatury pracy.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voytekk1
post Fri, 05 Aug 2016 - 12:37
Post #2965


User
Dołączył: Sun, 02 August 2009
Skąd: Sosnowiec





to wiem że nie ma opon do wszystkiego, pisałem wcześniej że nie obchodzi mnie kompletnie tor bo prawdopodobnie nigdy tam nie będę tym autem (ibiza tdi). Chodzi mi o coś co klei praktycznie od startu (nawet w zimniejsze dni) i da się tym jeździć po deszczu. Nankangi znalazłem w wersji soft ale są prawie 2 razy droższe od medium, a to już jest półka ad08 czy r1r.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gofer
post Fri, 05 Aug 2016 - 13:06
Post #2966


User
Dołączył: Sat, 16 November 2002
Skąd: Wawa





a tak z innej beczki, ale nadal dookoła opon, ile pompujecie szutrowe opony?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
plastek
post Fri, 05 Aug 2016 - 13:41
Post #2967


Frequent User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





Mam pytanie do kolegów którzy więcej upalają ode mnie , a więc :

Suzuki Swift GTi 800kg , mam opony r888 185/60/14 ok 3mm docinane 2009r , druga para to 195/50/15 1mm nie docinane 2011r - Obie opony miekkie i nie spękane.
Czy takie opony są i tak dużo lepsze od opon cywilnych? Ostatnio zalozylem na przód r888 a na tył cywila i jeździło się super

Czy bieżnik ma duże znaczenie przy upalaniu? Docinać te pientastki ? Czy zetrzeć aż do zera? Rozumiem że im więcej syfu tym wyższy bieżnik robi robotę , ale w niedziele mam zawody gdzie jest czystko , na kostce

Myslalem zeby na przód dać szersze 15nastki z ciśnieniem 1.6 a na tył 1.5 i 14. Dobrze kombinuje? Dajcie znać jak wygląda sprawa nowe toyo vs 4-5letnie no i 5mm bieżnika vs 1mm .

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 05 Aug 2016 - 14:26
Post #2968


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(voytekk1 @ Fri, 05 Aug 2016 - 12:37) *
to wiem że nie ma opon do wszystkiego, pisałem wcześniej że nie obchodzi mnie kompletnie tor bo prawdopodobnie nigdy tam nie będę tym autem (ibiza tdi). Chodzi mi o coś co klei praktycznie od startu (nawet w zimniejsze dni) i da się tym jeździć po deszczu. Nankangi znalazłem w wersji soft ale są prawie 2 razy droższe od medium, a to już jest półka ad08 czy r1r.


Nankangi są głośne. W nietorowym codziennym użytkowaniu to męczące może być. Na mokrym wiele nimi nie jeździłem, jechały, ale jakieś tam obawy miałem i, a przecież pada / leje nie tak rzadko. Jak nie na tor to chyba nie ma sensu semislicków.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Fri, 05 Aug 2016 - 14:42
Post #2969


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





R1R bym wzial do takich zastosowan.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter000
post Fri, 05 Aug 2016 - 20:42
Post #2970


User
Dołączył: Sat, 16 August 2014





Witam
Pomógłby mi ktoś dobrać ciśnienie w oponkach? Auto Sunny GTi czyli FWD 1100kg. Ustawić chciałbym pod krótkie, KJSowe próby. 195/50/15 przód federal 595 rs-r, tył jakieś zwykłe cywilne opony (bodaj z 2009). Wystarczy mi tak pi razy drzwi, na początek tylko, bo nie mam o tym pojęcia. Coś szukałem w necie ale ciężko znaleźć konkrety. Na tył lepiej niższe ciśnienie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 06 Aug 2016 - 09:59
Post #2971


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





cisnienienie na zimno chcesz czy na cieplo?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter000
post Sat, 06 Aug 2016 - 12:17
Post #2972


User
Dołączył: Sat, 16 August 2014





Na zimno najlepiej. Jutro mam zawody to bym sobie dzisiaj jeszcze podskoczył na stacje i dopompował/spuścił tyle ile potrzeba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 06 Aug 2016 - 15:02
Post #2973


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





rozumiem ze nie bedziesz kontrolowal cisnien i spuszczal cisnienia na trackdayu? jesli nie to napompuj 1,6 przod i tyl.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter000
post Sat, 06 Aug 2016 - 15:16
Post #2974


User
Dołączył: Sat, 16 August 2014





Tylko że właśnie nie jadę na trackday tylko kjs a więc krótkie odcinki z przerwami, maks pewnie 2minuty jazdy jak to na kjs. Więc czy 1,6 to nie za mało? No i nie będę kontrolował bo jestem wciąż początkujący i wolę skupić się na samej jeździe. Aktualnie to mam chyba 2,4 na przodzie, ale to wulkanizator tyle napompował tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Sat, 06 Aug 2016 - 17:48
Post #2975


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





W temacie opon na tor, będę miał do sprzedania komplet DMACKów DMT-RC w twardej mieszance, 15". Przejechały jeden Track Day na Poznaniu. Jak coś to pw wink.gif


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Sat, 06 Aug 2016 - 18:06
Post #2976


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(peter000 @ Sat, 06 Aug 2016 - 15:16) *
Tylko że właśnie nie jadę na trackday tylko kjs a więc krótkie odcinki z przerwami, maks pewnie 2minuty jazdy jak to na kjs. Więc czy 1,6 to nie za mało? No i nie będę kontrolował bo jestem wciąż początkujący i wolę skupić się na samej jeździe. Aktualnie to mam chyba 2,4 na przodzie, ale to wulkanizator tyle napompował tongue.gif


Na takie 2min przejazdy i niewiele ich (?) to za bardzo nie wzrośnie ciśnienie. Więc daj robocze - powiedzmy 2-2,2 przód i 1,7-1,9 tył. Ale to strzelanie i loteria bo i rodzaj opon i in czynniki decydują .
Z tym 1,6 to jakby było dużo jazdy. Po ostatnim treningu gdzie w upale jeździłem tak żeby robocze było 2-2.1 to po ostygnięciu po powrocie było 1,5 w nich . Więc mając 1,5 - wzrośnie po dobrym rozgrzaniu do tych około 2 z haczykiem.
No i jakaś pompka z manometrem własna się przyda, bo przynajmniej jeden punkt odniesienia będzie .


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Sat, 06 Aug 2016 - 18:27
Post #2977


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





W R1R w Astrze GSi ustawiam na zimno, na KJS około 1.8-1.9 z przodu i 1.7-1.8 z tyłu. Metodą prób i błędów ustaliłem, ze jakoś mi się najprzyjemniej na tym jeździ, choć nadal z tym kombinuję wink.gif


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 06 Aug 2016 - 18:34
Post #2978


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





to inaczej. jesli bedzie asfalt i proba 2 minutowa to czy masz mozliwosc wczesniej nagrzac opony? (kocy grzewcze, jakies krecenei w kolko na okregu 15m przez 1minute itd)
jesli masz startowac z zimnymi oponami to juz duza strata na starcie. no i wtedy mozna wystartowac wlasnie jakies 1,7 tyl i 1,9 przod.
jak beda szutry to bym pompowal juz na starcie 2,2 przod i 2,0 tyl bo na szutsze raczej twarda guma potrzebna a nie flak, a opony i tak nie beda sie tak grzac wiec i cisnienie nie bedzie tak rosnac.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter000
post Sat, 06 Aug 2016 - 19:12
Post #2979


User
Dołączył: Sat, 16 August 2014





Z tym grzaniem opon to pewnie ciężko będzie bo to Królewski Summer Cup w Nadarzynie (piwo jeżeli jesteś z Marek WWL to możliwe, że znasz to miejsce), czyli na parkingu, więc może być tam mało miejsca. Tak czy siak dzięki ogromnie za wszystkie Wasze rady, bo teraz już wiem w jakim obszarze się poruszać, nawet jeżeli to było tylko strzelanie z Waszej strony wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 06 Aug 2016 - 20:59
Post #2980


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Trochę strzelanie ale wszystko wynika z równania klapejrona i uogilniajac p1\p2:t1\t2 czyli jak na dworzu jest 283 stopnie kelvina,czyli 10stopni celcjusza i masz w oponach 2 bary to po 1 kilku toru poznan oponki nagrzeja sie do 70 stopni czyli 343 kelwiny a cisnienie w oponach do 343/283*2 czyli 2,4 bara. Wiec trzeba albo upuszczac na cieplo albo pompować mniej na zimno.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

340 Stron V  « < 147 148 149 150 151 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 09:51