Shoutbox 0 nowych PW 


340 Stron V  « < 144 145 146 147 148 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
jackkpl
post Fri, 08 Jul 2016 - 23:27
Post #2901


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Mario, to sa dobre opony do latania po torze i jezdzenia na codzien. Jak chcesz robic starty spod swiatel to musi byc miekka guma. O tym,ze slabo klei w zimnym pisalem pare mcy temu, jak mialem jednoczesnie csc5 na tyle i pss na przodzie i bokim nie chcial na rondzie isc.
Wszystko co piszesz sie zgadza poza tym,ze ta opona jest jedna z lepszych w klasie.
A co do miekkiej scianki to nieprawda, scianka jest srednio twarda, csc5 ma miekka smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 Jul 2016 - 23:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kajman
post Sat, 09 Jul 2016 - 09:54
Post #2902


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(lukass5 @ Fri, 08 Jul 2016 - 19:08) *
Czyli nie masz pojęcia.
Bieznikowanie i nalewanie (stad nalewka) to dokładnie ten sam proces. Jedyna róznica to taz a że bieznikowanie to poprawna techniecznie nazwa procesu technologicznego produkcji opon regenerowanych, a nalewka/nalewanie to określenie potoczne.


Chyba raczej nawijanie jakbyś chciał być dokładny tongue.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 09 Jul 2016 - 11:27
Post #2903


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(jackkpl @ Fri, 08 Jul 2016 - 23:27) *
csc5 ma miekka smile.gif.

Chcę coś komfortowego do F10, bo właśnie zajeżdzam pieprz**e runflaty Pirelli P Zero....CSC 5 nada się do daily? Właśnie dobra guma w deszczu mnie interesuje, na zimówkach Pirelli Sottozero 3 pięknie szła w mokrych łukach gdy inni zwalaniali smile.gif

EDIT: Teraz widzę, że do mnie CSC 5 już nie ma sad.gif Tylko CSC 6 - czy to dobry następca? Nadal komfortowy? Bo np. w przypadku Michelin PS2 był twardy a PS3 miękki, jak jest tutaj?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 09 Jul 2016 - 11:42
Post #2904


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Joker @ Sat, 09 Jul 2016 - 11:27) *
Chcę coś komfortowego do F10, bo właśnie zajeżdzam pieprz**e runflaty Pirelli P Zero....CSC 5 nada się do daily? Właśnie dobra guma w deszczu mnie interesuje, na zimówkach Pirelli Sottozero 3 pięknie szła w mokrych łukach gdy inni zwalaniali smile.gif

EDIT: Teraz widzę, że do mnie CSC 5 już nie ma sad.gif Tylko CSC 6 - czy to dobry następca? Nadal komfortowy? Bo np. w przypadku Michelin PS2 był twardy a PS3 miękki, jak jest tutaj?

Csc6 jest drugim biegunem do csc5. Csc6 jest jak pss, super na suchy asfalt, a na mokryn przecietnie.
Csc5 ma bardziej miekka gume niz przecietna zimowka. Brakuje na nich precyzji kierowania, ale na mokrym jada niewiele gorzej niz na suchym.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 09 Jul 2016 - 11:44
Post #2905


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(jackkpl @ Sat, 09 Jul 2016 - 11:42) *
Csc6 jest drugim biegunem do csc5. Csc6 jest jak pss, super na suchy asfalt, a na mokryn przecietnie.
Csc5 ma bardziej miekka gume niz przecietna zimowka. Brakuje na nich precyzji kierowania, ale na mokrym jada niewiele gorzej niz na suchym.


EDIT:

Jednak jest rozmiar !

Brać śmiało? Jest komfortowa? To limuzyna, nie M3 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 09 Jul 2016 - 13:54
Post #2906


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





mozesz oporcz sport contact 5 tez jeszcze rozwazyc michelin pilot sport 4 lub goodyear assymetric 3. bedzie na pewno pelen komfort i dobre prowdzenie na mokrym.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 09 Jul 2016 - 19:07
Post #2907


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Joker @ Sat, 09 Jul 2016 - 11:44) *
EDIT:

Jednak jest rozmiar !

Brać śmiało? Jest komfortowa? To limuzyna, nie M3 smile.gif

csc5 jest ciut głośna. Ale starty spod świateł są bardzo dobre i w deszczu 200 to nie problem (płynąca woda po autostradzie). Mi pasuję, napewno dużo bardziej niż PSS czy RE002 do dupowozu.
10 okrążeń poznania też wytrzymały smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Sat, 09 Jul 2016 - 19:07
Post #2908


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





CYTAT(xtremesystems @ Thu, 07 Jul 2016 - 09:33) *
jezdziles moze na toyo r1r ? ciekawi mnie wlasnie porownanie twoich opon z r1r.


Niestety nie, kolega ma na Celice R1R i jest średnio z nich zadowolony, ale nie jest jest typem który wykorzystuje możliwości opon na limicie.

Najpierw zastanawiałem się dać na tył R1R w FWD ze względu że są bardzo miękkie.

Jednak po tygodniu na NS-2R TW120 stwierdzam, że są tak miękkie i klejące że spokojnie dadzą radę na lekki tył w FWD.

Z właściwości jezdnych jestem nadal bardzo zadowolony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 09 Jul 2016 - 19:48
Post #2909


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





moze ten test Joker pomoze:
http://colesa.ru/news/51002


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariocccp
post Sat, 09 Jul 2016 - 20:57
Post #2910


User
Dołączył: Sat, 10 December 2011





Dla mnie opona, która "pływa" odpada choćby jakiej świetnej trakcji nie miała, muszę czuć samochód, tym bardziej teraz na gwincie gdzie można sobie pozwolić na więcej w zakrętach.
Spróbuje jeszcze podratować ciśnieniem choć i tak już jest 2.6b na zimnej.
Na tyle mam pilot sporty 2, jest beton opona, koleś co zakładał mówił że gorzej jak niektóre runflaty biggrin.gif
Co powiecie o bridgestone adrenalin re002 lub potenza s001?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsz
post Sat, 09 Jul 2016 - 21:21
Post #2911


User
Dołączył: Wed, 19 November 2008
Skąd: Kraków





CYTAT(Kajman @ Sat, 09 Jul 2016 - 09:54) *
Chyba raczej nawijanie jakbyś chciał być dokładny tongue.gif


Bieżnikowanie to tak na prawdę proces pogłębiania bieżnika. Stosuje się go w autach ciężarowych, o ile opony mają taką możliwość. Regeneracja to właściwe określenie na to co macie na myśli wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Sat, 09 Jul 2016 - 21:29
Post #2912


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





CYTAT(Winni @ Sat, 09 Jul 2016 - 19:07) *
Niestety nie, kolega ma na Celice R1R i jest średnio z nich zadowolony, ale nie jest jest typem który wykorzystuje możliwości opon na limicie.

Najpierw zastanawiałem się dać na tył R1R w FWD ze względu że są bardzo miękkie.

Jednak po tygodniu na NS-2R TW120 stwierdzam, że są tak miękkie i klejące że spokojnie dadzą radę na lekki tył w FWD.

Z właściwości jezdnych jestem nadal bardzo zadowolony.

wlasnie ja glowilem sie miedzy r1r a tymi co ty masz. wybralem r1r. ale z ciekawosci korci zeby na nastepna zmiane wziac te twoje.

ja jestem bardzo zadowolony z r1r szczegolnie w deszczu

Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 09 Jul 2016 - 21:50
Post #2913


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(mariocccp @ Sat, 09 Jul 2016 - 20:57) *
Dla mnie opona, która "pływa" odpada choćby jakiej świetnej trakcji nie miała, muszę czuć samochód, tym bardziej teraz na gwincie gdzie można sobie pozwolić na więcej w zakrętach.
Spróbuje jeszcze podratować ciśnieniem choć i tak już jest 2.6b na zimnej.
Na tyle mam pilot sporty 2, jest beton opona, koleś co zakładał mówił że gorzej jak niektóre runflaty biggrin.gif
Co powiecie o bridgestone adrenalin re002 lub potenza s001?


RE002 twarda mieszanka, ścianka na pewno cię nie usatysfakcjonuje. Dla mnie ta opona jest gorsza niż PS3, testowane na zmianę przód/tył z PS3 na suchym/mokrym rondzie. Jak RE002 jest z przodu, to nie da rady postawić auta bokiem (nawet na ręcznym), jak PS3 jest z przodu, to lekkie hamowanie i dupka ucieka.

Ty szukasz opony bezkompromisowej, a PSS to idealny kompromis między hałasem, zużyciem, czuciem auta i komfortem oraz jest dobra na torze. Kup extreme VR2 lub inne hardkorowe opony i wtedy nie będziesz narzekał. Ale zapomnij o tym, że znajdziesz oponę z twardą ścianką, cichą, przyczepną i do tego mało się zużywającą.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 09 Jul 2016 - 22:24
Post #2914


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Co do miękkej ścianki, może to kij w mrowisko, ale przeszkadza głównie początkującym kierwcom wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 09 Jul 2016 - 23:00
Post #2915


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





to prawda. przy szybkiej jezdzie operuje sie dosc delikatnie nadwoziem i wtedy opona dosc lagodnie sie kladzie i w sumie tego nie czuc. najbardziej miekkie boki czuc jak sie jezdzi nerwowo rzucajac niepotrzebnie karoseria lewo prawo. no ale czasami czlowiek by chcial poszalec w miare bezpiecznie, a miekkie boki w tym przeszkadzaja.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Sun, 10 Jul 2016 - 08:27
Post #2916


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Jak ktos chce betonowa scianke to RE050A w runflacie i bedzie zadowolony. Ale trakcji i przyczepnosci to ta opona w porownaniu do PSS nie ma wcale. Za to reakcja na kierownice natychmiastowa.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 12 Jul 2016 - 16:52
Post #2917


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





http://s179.photobucket.com/user/Captain_V...djmsbs.jpg.html


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsz
post Fri, 15 Jul 2016 - 11:03
Post #2918


User
Dołączył: Wed, 19 November 2008
Skąd: Kraków





To by tłumaczyło dlaczego R88R jest kartoflem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter000
post Wed, 20 Jul 2016 - 21:17
Post #2919


User
Dołączył: Sat, 16 August 2014





Witam
Trochę głupie pytanie. Dużo wytrzymają federale 595 rs-r? Najprawdopodobniej jadę na ułęż na trackday w przyszłym tygodniu i zastanawiam się czy pakować je na przód (auto FWD), ale nie chce zetrzeć do łysego nowych opon w jeden dzień na treningu, a wiem że ułęż ma dosyć "szorstką" nawierzchnię.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 20 Jul 2016 - 22:10
Post #2920


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





dużo, ale jak zużyjesz to zużyjesz, nie ma co ryczeć. wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

340 Stron V  « < 144 145 146 147 148 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 23:58