![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2901
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Mario, to sa dobre opony do latania po torze i jezdzenia na codzien. Jak chcesz robic starty spod swiatel to musi byc miekka guma. O tym,ze slabo klei w zimnym pisalem pare mcy temu, jak mialem jednoczesnie csc5 na tyle i pss na przodzie i bokim nie chcial na rondzie isc.
Wszystko co piszesz sie zgadza poza tym,ze ta opona jest jedna z lepszych w klasie. A co do miekkiej scianki to nieprawda, scianka jest srednio twarda, csc5 ma miekka ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2902
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Czyli nie masz pojęcia. Bieznikowanie i nalewanie (stad nalewka) to dokładnie ten sam proces. Jedyna róznica to taz a że bieznikowanie to poprawna techniecznie nazwa procesu technologicznego produkcji opon regenerowanych, a nalewka/nalewanie to określenie potoczne. Chyba raczej nawijanie jakbyś chciał być dokładny ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2903
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
csc5 ma miekka ![]() Chcę coś komfortowego do F10, bo właśnie zajeżdzam pieprz**e runflaty Pirelli P Zero....CSC 5 nada się do daily? Właśnie dobra guma w deszczu mnie interesuje, na zimówkach Pirelli Sottozero 3 pięknie szła w mokrych łukach gdy inni zwalaniali ![]() EDIT: Teraz widzę, że do mnie CSC 5 już nie ma ![]() |
|
|
![]()
Post
#2904
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Chcę coś komfortowego do F10, bo właśnie zajeżdzam pieprz**e runflaty Pirelli P Zero....CSC 5 nada się do daily? Właśnie dobra guma w deszczu mnie interesuje, na zimówkach Pirelli Sottozero 3 pięknie szła w mokrych łukach gdy inni zwalaniali ![]() EDIT: Teraz widzę, że do mnie CSC 5 już nie ma ![]() Csc6 jest drugim biegunem do csc5. Csc6 jest jak pss, super na suchy asfalt, a na mokryn przecietnie. Csc5 ma bardziej miekka gume niz przecietna zimowka. Brakuje na nich precyzji kierowania, ale na mokrym jada niewiele gorzej niz na suchym. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2905
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Csc6 jest drugim biegunem do csc5. Csc6 jest jak pss, super na suchy asfalt, a na mokryn przecietnie. Csc5 ma bardziej miekka gume niz przecietna zimowka. Brakuje na nich precyzji kierowania, ale na mokrym jada niewiele gorzej niz na suchym. EDIT: Jednak jest rozmiar ! Brać śmiało? Jest komfortowa? To limuzyna, nie M3 ![]() |
|
|
![]()
Post
#2906
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
mozesz oporcz sport contact 5 tez jeszcze rozwazyc michelin pilot sport 4 lub goodyear assymetric 3. bedzie na pewno pelen komfort i dobre prowdzenie na mokrym.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2907
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
EDIT: Jednak jest rozmiar ! Brać śmiało? Jest komfortowa? To limuzyna, nie M3 ![]() csc5 jest ciut głośna. Ale starty spod świateł są bardzo dobre i w deszczu 200 to nie problem (płynąca woda po autostradzie). Mi pasuję, napewno dużo bardziej niż PSS czy RE002 do dupowozu. 10 okrążeń poznania też wytrzymały ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2908
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
jezdziles moze na toyo r1r ? ciekawi mnie wlasnie porownanie twoich opon z r1r. Niestety nie, kolega ma na Celice R1R i jest średnio z nich zadowolony, ale nie jest jest typem który wykorzystuje możliwości opon na limicie. Najpierw zastanawiałem się dać na tył R1R w FWD ze względu że są bardzo miękkie. Jednak po tygodniu na NS-2R TW120 stwierdzam, że są tak miękkie i klejące że spokojnie dadzą radę na lekki tył w FWD. Z właściwości jezdnych jestem nadal bardzo zadowolony. |
|
|
![]()
Post
#2909
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
moze ten test Joker pomoze:
http://colesa.ru/news/51002 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2910
|
|
User Dołączył: Sat, 10 December 2011 ![]() |
Dla mnie opona, która "pływa" odpada choćby jakiej świetnej trakcji nie miała, muszę czuć samochód, tym bardziej teraz na gwincie gdzie można sobie pozwolić na więcej w zakrętach.
Spróbuje jeszcze podratować ciśnieniem choć i tak już jest 2.6b na zimnej. Na tyle mam pilot sporty 2, jest beton opona, koleś co zakładał mówił że gorzej jak niektóre runflaty ![]() Co powiecie o bridgestone adrenalin re002 lub potenza s001? |
|
|
![]()
Post
#2911
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2912
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
Niestety nie, kolega ma na Celice R1R i jest średnio z nich zadowolony, ale nie jest jest typem który wykorzystuje możliwości opon na limicie. Najpierw zastanawiałem się dać na tył R1R w FWD ze względu że są bardzo miękkie. Jednak po tygodniu na NS-2R TW120 stwierdzam, że są tak miękkie i klejące że spokojnie dadzą radę na lekki tył w FWD. Z właściwości jezdnych jestem nadal bardzo zadowolony. wlasnie ja glowilem sie miedzy r1r a tymi co ty masz. wybralem r1r. ale z ciekawosci korci zeby na nastepna zmiane wziac te twoje. ja jestem bardzo zadowolony z r1r szczegolnie w deszczu ![]() |
|
|
![]()
Post
#2913
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Dla mnie opona, która "pływa" odpada choćby jakiej świetnej trakcji nie miała, muszę czuć samochód, tym bardziej teraz na gwincie gdzie można sobie pozwolić na więcej w zakrętach. Spróbuje jeszcze podratować ciśnieniem choć i tak już jest 2.6b na zimnej. Na tyle mam pilot sporty 2, jest beton opona, koleś co zakładał mówił że gorzej jak niektóre runflaty ![]() Co powiecie o bridgestone adrenalin re002 lub potenza s001? RE002 twarda mieszanka, ścianka na pewno cię nie usatysfakcjonuje. Dla mnie ta opona jest gorsza niż PS3, testowane na zmianę przód/tył z PS3 na suchym/mokrym rondzie. Jak RE002 jest z przodu, to nie da rady postawić auta bokiem (nawet na ręcznym), jak PS3 jest z przodu, to lekkie hamowanie i dupka ucieka. Ty szukasz opony bezkompromisowej, a PSS to idealny kompromis między hałasem, zużyciem, czuciem auta i komfortem oraz jest dobra na torze. Kup extreme VR2 lub inne hardkorowe opony i wtedy nie będziesz narzekał. Ale zapomnij o tym, że znajdziesz oponę z twardą ścianką, cichą, przyczepną i do tego mało się zużywającą. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2914
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Co do miękkej ścianki, może to kij w mrowisko, ale przeszkadza głównie początkującym kierwcom
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2915
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
to prawda. przy szybkiej jezdzie operuje sie dosc delikatnie nadwoziem i wtedy opona dosc lagodnie sie kladzie i w sumie tego nie czuc. najbardziej miekkie boki czuc jak sie jezdzi nerwowo rzucajac niepotrzebnie karoseria lewo prawo. no ale czasami czlowiek by chcial poszalec w miare bezpiecznie, a miekkie boki w tym przeszkadzaja.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2916
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Jak ktos chce betonowa scianke to RE050A w runflacie i bedzie zadowolony. Ale trakcji i przyczepnosci to ta opona w porownaniu do PSS nie ma wcale. Za to reakcja na kierownice natychmiastowa.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#2917
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2918
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: Kraków ![]() |
To by tłumaczyło dlaczego R88R jest kartoflem
![]() |
|
|
![]()
Post
#2919
|
|
User Dołączył: Sat, 16 August 2014 ![]() |
Witam
Trochę głupie pytanie. Dużo wytrzymają federale 595 rs-r? Najprawdopodobniej jadę na ułęż na trackday w przyszłym tygodniu i zastanawiam się czy pakować je na przód (auto FWD), ale nie chce zetrzeć do łysego nowych opon w jeden dzień na treningu, a wiem że ułęż ma dosyć "szorstką" nawierzchnię. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#2920
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
dużo, ale jak zużyjesz to zużyjesz, nie ma co ryczeć.
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 23:58 |