![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2881
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Supersporty sa bardzo dobre gumy ale podobno znikaja w oczach. Jak sie do tego trzyma P-zero nero czy Dunlop Sport Maxx? Wiem ze na Dunlopie 15.000km zrobie na bank. Nie wiem jak się ma do wyżej wymienionych, ale Sportmaxx RT mogę z czystym sumieniem polecić. Mam od paru miesięcy w aucie do jazdy na co dzień i jestem zachwycony jak to trzyma jak na drogową oponę ![]() ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2882
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Dunlop coś ostatnio ma problem z jakością, w GTR pękają Dunlopy, Sport Maxxy znajomemu też w zakręcie wybuchły, szczerze mówiąc przy dzisiejszych technologiach nie było by to dla mnie do zaakceptowania.
Do Punciaka polecam Yokohama Advan V105 Sport, fajna cicha opona, nie zużywa się szybko, bardzo dobre właściwości jezdne i przystępna cena. |
|
|
![]()
Post
#2883
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 07 January 2005 Skąd: Paryz/ bywam w W-wa ![]() |
Dunlop coś ostatnio ma problem z jakością, w GTR pękają Dunlopy, Sport Maxxy znajomemu też w zakręcie wybuchły, szczerze mówiąc przy dzisiejszych technologiach nie było by to dla mnie do zaakceptowania. Do Punciaka polecam Yokohama Advan V105 Sport, fajna cicha opona, nie zużywa się szybko, bardzo dobre właściwości jezdne i przystępna cena. Dzieki, ciekawa opona. Dziwne ze wczesniej jej nie wypatrzylem. W przeciwienstwie do wersji sport badz Abarth, GP5d nie ma kastrujacego ESP... ![]() Mam nadzieje ze tyl bedzie ladnie chodzil. -------------------- Zanim poprawisz auto, popraw swoje umiejętności.
GPunto 1.4T-Jet 120KM => 133KM Fabryczny Bonus, Bilstein B12 - 30mm 2016 => Swap AGP Turbo - 176 KM |
|
|
![]()
Post
#2884
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 18 July 2015 ![]() |
AD08 czy Pilot Sport Cup 2 jako drugi komplet kół do męczenia na track dayach?
|
|
|
![]()
Post
#2885
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
ad08 to słaba guma, a sc2 bdb guma
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2886
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ja tak nie uwazam. szczerze poweidziawszy zaleta cup2 jaka widze to ze sa bardzo lekkie. zaleta ad08r to to ze sa duzo stabilniejsze, daje wiecej czucia co dzieje sie z autem i latwiej zapanowac nad autem.maja tez glebszy bieznik 8mm (vs 5,5) ale za to sa duzo ciezsze(ale tez maja tez duzo twardsze boki). czasow poki co nie moge jakos porownac za bardzo ale na pewno nie jest to jakas przepasc. szczerze chcialbym jakies porownanie tych opon bezposrednio, bo ja przechodzac z ad08r na cup2 nie jestem w stanie poweidziec ktore sa szybsze jedynie odczuwam mniejsza stabilnosc auta przy wejsciach w luki na cup2. ale za to wydaje mi sie ze cupy2 maja lepsza trakcje na wyjsciach z luku.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2887
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
fajne porownanie avona zzr z r888r na bazie lotusa elise. koles nie umie jezdzic ale mniej nerowowo jechal gdy na tyle bylo zzr a na przodzie r888r (czas 1m43,7) niz gdy mial przod i tyl r888r (1m45,4)
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2888
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Nie powiedzialbym, ze nie umie. Ten samochod jest po prostu nerwowy i chyba za twardo ustawiony na ten tor.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#2889
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
Szybko znikają np Toyo R888, a na Michelin PSS zrobisz spokojnie kilkadziesiąt tysięcy km. Na oponach masz podany parametr "treadwear". Im wyższa wartość tym teoretycznie mniej się ścierają podczas jazdy. Toyo R888 ma treadwear 100. Michelin Pilot Super Sport ma treadwear 300. Continental Sport Contact 5 ma treadwear 280. Avon ZZR ma TW 20 ![]() Teoretycznie TW i oznaczenia tego parametru można sobie w tyłek wsadzic ![]() |
|
|
![]()
Post
#2890
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Moje żółtodziobie spostrzeżenia po paru dniach jazdy na semi-slickach Nankang NS-2R w mieszance Track - TW120, czyli najmiększej dostępnej mieszance, rozmiar 225/40/18.
Szukałem opon na codzień do sportowej jazdy na przód do FWD 250km/300nm, których nie trzeba rozgrzewać. Opony typowo jak na semi-slicki są dużo szersze niż "normalne" 225ki, wcześniej miałem Advany V105 Sport. Opony dlatego prawie wogóle nie naciagają się na feldze szerokości 8,75cala, V105ki dużo mocniej. Fotki jak siedzą: ![]() ![]() ![]() ![]() Ścianka boczna jest twarda, przez co samochód reaguje na każdy ruch kierownicy bez uczucia gumowatości. Są oczywiście dosyć głośne, pomiędzy 70-100kmh słychać buczenie/chuczenie, miło zaskoczony byłem jednak głośnością przy prędkościach autostradowych 130-160kmh, są wtedy niewiele głośniejsze od V105ek. Mieszanka jest naprawdę miękka, łapie bardzo szybko temperaturę i klei niesamowicie (temp otoczenia 17-20stopni) .Cały czas przyzwyczajam w zakrętach raz za razem zbliżając się do granicy przyczepności, za każdym razem jak myśli się, że nie da rady pojechać szybciej następnym razem jednak się udaje ![]() Opony po tym krótkim czasie mogę wstępnie polecić użytkownikom, którym nie przeszkadza hałas, chcą od razu klejącą oponę a nie twardego kartofla, którego trzeba 5 okrążeń rozgrzewać oraz szukają czegoś w przystępnej cenie. Może są osoby, które mogą coś więcej powiedzieć jak opona zachowuje się na torze ![]() |
|
|
![]()
Post
#2891
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja kupiłem podobny "wynalazek made in jakiś tajwan" i na torze opona mi wybuchła.
Avon ZZR z tego co kojarze ma dużo wyższy bieżnik niż Toyo R888. Jeździsz na Avonie? -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#2892
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Potwierdzam problem ze Sport Maxxem. Poki nowy i jezdzony po rownym to w miare ok, ale opona bardzo nietrwala i rowniez nieodporna na upalanie.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#2893
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
Moje żółtodziobie spostrzeżenia po paru dniach jazdy na semi-slickach Nankang NS-2R w mieszance Track - TW120, czyli najmiększej dostępnej mieszance, rozmiar 225/40/18. Szukałem opon na codzień do sportowej jazdy na przód do FWD 250km/300nm, których nie trzeba rozgrzewać. Opony typowo jak na semi-slicki są dużo szersze niż "normalne" 225ki, wcześniej miałem Advany V105 Sport. Opony dlatego prawie wogóle nie naciagają się na feldze szerokości 8,75cala, V105ki dużo mocniej. Może są osoby, które mogą coś więcej powiedzieć jak opona zachowuje się na torze ![]() jezdziles moze na toyo r1r ? ciekawi mnie wlasnie porownanie twoich opon z r1r. |
|
|
![]()
Post
#2894
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Shymek opony Extreme VR2 to nalewki, jeszcze gorzej wykonane opony niż te co mi wybuchła. Dystrybuuje je ta sama firma btw.
Moje doświadczenie z Nokianem ZLine - jeździ się bardzo fajnie, ale co sezon musiałem wymieniać z powodu guzów na bokach opony. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#2895
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2896
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
http://allegro.pl/2x-falken-fk-453-285-35-...6233500770.html
allegro.pl/4x-pirelli-scorpion-zero-265-35-r22-102w-xl-i6220738873.html Mam dylemat odnośnie opon powyżej: Falken teoretycznie ciche, ale raczej marka mało mi znana, Pirelli natomiast opona niby wielosezonowa, ale szukam na te felgi czegoś tylko na lato. Obecnie mam założone wielosezonowe Hankooki i się sypią, że o hałasie nie wsponę. -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#2897
|
|
User Dołączył: Sat, 10 December 2011 ![]() |
Jakiś czas temu pytałem o opony do mocnego daily cara, kupiłem wychwalane tutaj PSS.
Pora się wypowiedzieć po kilku tysiącach przejechanych... Jak dla mnie słaba opona, jak tylko temperatura spadnie poniżej 15 stopni 2b spory brak trakcji. W deszczu dramat, na 4b zakopuje się. Co najgorsze w tych oponach to miękkie boczne ścianki, brak precyzji na kierownicy, bujanie na boki, w zakrętach się bardzo mocno kładzie przy wyższych prędkościach. Jedynie chyba zużycie na średnim poziomie bo staram się je styrać żeby kupić inne ale dobrze się trzymają ![]() Przypominając parametry - 225/40/18 88Y, FWD 340km 1600kg. |
|
|
![]()
Post
#2898
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2899
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam pojęcie ale nie chce mi się tysiąckrotny raz tłumaczyć różnicy. Dla chcącego nic trudnego - poszukasz i znajdziesz odpowiedzi Czyli nie masz pojęcia. Bieznikowanie i nalewanie (stad nalewka) to dokładnie ten sam proces. Jedyna róznica to taz a że bieznikowanie to poprawna techniecznie nazwa procesu technologicznego produkcji opon regenerowanych, a nalewka/nalewanie to określenie potoczne. |
|
|
![]()
Post
#2900
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Jakiś czas temu pytałem o opony do mocnego daily cara, kupiłem wychwalane tutaj PSS. Pora się wypowiedzieć po kilku tysiącach przejechanych... Jak dla mnie słaba opona, jak tylko temperatura spadnie poniżej 15 stopni 2b spory brak trakcji. W deszczu dramat, na 4b zakopuje się. Co najgorsze w tych oponach to miękkie boczne ścianki, brak precyzji na kierownicy, bujanie na boki, w zakrętach się bardzo mocno kładzie przy wyższych prędkościach. Jedynie chyba zużycie na średnim poziomie bo staram się je styrać żeby kupić inne ale dobrze się trzymają ![]() Przypominając parametry - 225/40/18 88Y, FWD 340km 1600kg. widzisz jest tak zla ze idzie na pierwsze wyposazenie do ferrari, porsche czy bmw w seriach m. bylo pisane ze micheliny sa miekkie na bokach bo sa lekkie i nie laduja nie wiadomo ile gumy w boki. tak samo bylo pisane ze opona nie jest najlepsza na mokrym i do conti sport contact 5 daleka im droga. nie wiem wiec czemu sie wsciekasz. http://www.spalacz.pl/deszczowe-porownanie...orze-w-lublinie http://www.spalacz.pl/o-oponach-michelin-pilot-super-sport https://shina.guide/press/4681/ opona ktora ma miekka mieszanke szybko sie przegrzewa na zakrecie a opona majaca twardsza meiszanke lepiej klei na zakrecie po paru sekundach ale tez przez pierwsze sekundy bedzie sliska. nic nadzwyczajnego. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 01:43 |