Shoutbox 0 nowych PW 


340 Stron V  « < 143 144 145 146 147 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
[Yossarian]
post Sat, 02 Jul 2016 - 13:42
Post #2881


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





CYTAT(Rudinho @ Fri, 01 Jul 2016 - 21:58) *
Supersporty sa bardzo dobre gumy ale podobno znikaja w oczach.
Jak sie do tego trzyma P-zero nero czy Dunlop Sport Maxx?
Wiem ze na Dunlopie 15.000km zrobie na bank.


Nie wiem jak się ma do wyżej wymienionych, ale Sportmaxx RT mogę z czystym sumieniem polecić. Mam od paru miesięcy w aucie do jazdy na co dzień i jestem zachwycony jak to trzyma jak na drogową oponę smile.gif. Jak zniknie bieżnik, to i tak następne pewno też kupię Sportmaxxy smile.gif


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 02 Jul 2016 - 13:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Winni
post Sat, 02 Jul 2016 - 16:39
Post #2882


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Dunlop coś ostatnio ma problem z jakością, w GTR pękają Dunlopy, Sport Maxxy znajomemu też w zakręcie wybuchły, szczerze mówiąc przy dzisiejszych technologiach nie było by to dla mnie do zaakceptowania.

Do Punciaka polecam Yokohama Advan V105 Sport, fajna cicha opona, nie zużywa się szybko, bardzo dobre właściwości jezdne i przystępna cena.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudinho
post Sat, 02 Jul 2016 - 18:27
Post #2883


Rookie
Dołączył: Fri, 07 January 2005
Skąd: Paryz/ bywam w W-wa





CYTAT(Winni @ Sat, 02 Jul 2016 - 16:39) *
Dunlop coś ostatnio ma problem z jakością, w GTR pękają Dunlopy, Sport Maxxy znajomemu też w zakręcie wybuchły, szczerze mówiąc przy dzisiejszych technologiach nie było by to dla mnie do zaakceptowania.

Do Punciaka polecam Yokohama Advan V105 Sport, fajna cicha opona, nie zużywa się szybko, bardzo dobre właściwości jezdne i przystępna cena.


Dzieki, ciekawa opona.
Dziwne ze wczesniej jej nie wypatrzylem.
W przeciwienstwie do wersji sport badz Abarth, GP5d nie ma kastrujacego ESP... biggrin.gif
Mam nadzieje ze tyl bedzie ladnie chodzil.


--------------------
Zanim poprawisz auto, popraw swoje umiejętności.
GPunto 1.4T-Jet 120KM => 133KM Fabryczny Bonus, Bilstein B12 - 30mm
2016 => Swap AGP Turbo - 176 KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exorcistt
post Sun, 03 Jul 2016 - 13:34
Post #2884


Rookie
Dołączył: Sat, 18 July 2015





AD08 czy Pilot Sport Cup 2 jako drugi komplet kół do męczenia na track dayach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 03 Jul 2016 - 20:38
Post #2885


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





ad08 to słaba guma, a sc2 bdb guma smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 03 Jul 2016 - 21:38
Post #2886


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ja tak nie uwazam. szczerze poweidziawszy zaleta cup2 jaka widze to ze sa bardzo lekkie. zaleta ad08r to to ze sa duzo stabilniejsze, daje wiecej czucia co dzieje sie z autem i latwiej zapanowac nad autem.maja tez glebszy bieznik 8mm (vs 5,5) ale za to sa duzo ciezsze(ale tez maja tez duzo twardsze boki). czasow poki co nie moge jakos porownac za bardzo ale na pewno nie jest to jakas przepasc. szczerze chcialbym jakies porownanie tych opon bezposrednio, bo ja przechodzac z ad08r na cup2 nie jestem w stanie poweidziec ktore sa szybsze jedynie odczuwam mniejsza stabilnosc auta przy wejsciach w luki na cup2. ale za to wydaje mi sie ze cupy2 maja lepsza trakcje na wyjsciach z luku.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 04 Jul 2016 - 21:32
Post #2887


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





fajne porownanie avona zzr z r888r na bazie lotusa elise. koles nie umie jezdzic ale mniej nerowowo jechal gdy na tyle bylo zzr a na przodzie r888r (czas 1m43,7) niz gdy mial przod i tyl r888r (1m45,4)


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Mon, 04 Jul 2016 - 22:52
Post #2888


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Nie powiedzialbym, ze nie umie. Ten samochod jest po prostu nerwowy i chyba za twardo ustawiony na ten tor.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Wed, 06 Jul 2016 - 00:23
Post #2889


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





CYTAT(EssiRS @ Sat, 02 Jul 2016 - 12:09) *
Szybko znikają np Toyo R888, a na Michelin PSS zrobisz spokojnie kilkadziesiąt tysięcy km.
Na oponach masz podany parametr "treadwear". Im wyższa wartość tym teoretycznie mniej się ścierają podczas jazdy.

Toyo R888 ma treadwear 100.
Michelin Pilot Super Sport ma treadwear 300.
Continental Sport Contact 5 ma treadwear 280.

Avon ZZR ma TW 20 wink.gif a ciekawe jak długo bedzie żył ....

Teoretycznie TW i oznaczenia tego parametru można sobie w tyłek wsadzic smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winni
post Wed, 06 Jul 2016 - 22:55
Post #2890


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Moje żółtodziobie spostrzeżenia po paru dniach jazdy na semi-slickach Nankang NS-2R w mieszance Track - TW120, czyli najmiększej dostępnej mieszance, rozmiar 225/40/18.

Szukałem opon na codzień do sportowej jazdy na przód do FWD 250km/300nm, których nie trzeba rozgrzewać.

Opony typowo jak na semi-slicki są dużo szersze niż "normalne" 225ki, wcześniej miałem Advany V105 Sport. Opony dlatego prawie wogóle nie naciagają się na feldze szerokości 8,75cala, V105ki dużo mocniej.

Fotki jak siedzą:






Ścianka boczna jest twarda, przez co samochód reaguje na każdy ruch kierownicy bez uczucia gumowatości.

Są oczywiście dosyć głośne, pomiędzy 70-100kmh słychać buczenie/chuczenie, miło zaskoczony byłem jednak głośnością przy prędkościach autostradowych 130-160kmh, są wtedy niewiele głośniejsze od V105ek.

Mieszanka jest naprawdę miękka, łapie bardzo szybko temperaturę i klei niesamowicie (temp otoczenia 17-20stopni) .Cały czas przyzwyczajam w zakrętach raz za razem zbliżając się do granicy przyczepności, za każdym razem jak myśli się, że nie da rady pojechać szybciej następnym razem jednak się udaje tongue.gif

Opony po tym krótkim czasie mogę wstępnie polecić użytkownikom, którym nie przeszkadza hałas, chcą od razu klejącą oponę a nie twardego kartofla, którego trzeba 5 okrążeń rozgrzewać oraz szukają czegoś w przystępnej cenie.

Może są osoby, które mogą coś więcej powiedzieć jak opona zachowuje się na torze wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Thu, 07 Jul 2016 - 08:55
Post #2891


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Ja kupiłem podobny "wynalazek made in jakiś tajwan" i na torze opona mi wybuchła.

Avon ZZR z tego co kojarze ma dużo wyższy bieżnik niż Toyo R888.
Jeździsz na Avonie?


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Thu, 07 Jul 2016 - 09:18
Post #2892


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Potwierdzam problem ze Sport Maxxem. Poki nowy i jezdzony po rownym to w miare ok, ale opona bardzo nietrwala i rowniez nieodporna na upalanie.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Thu, 07 Jul 2016 - 09:33
Post #2893


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





CYTAT(Winni @ Wed, 06 Jul 2016 - 22:55) *
Moje żółtodziobie spostrzeżenia po paru dniach jazdy na semi-slickach Nankang NS-2R w mieszance Track - TW120, czyli najmiększej dostępnej mieszance, rozmiar 225/40/18.

Szukałem opon na codzień do sportowej jazdy na przód do FWD 250km/300nm, których nie trzeba rozgrzewać.

Opony typowo jak na semi-slicki są dużo szersze niż "normalne" 225ki, wcześniej miałem Advany V105 Sport. Opony dlatego prawie wogóle nie naciagają się na feldze szerokości 8,75cala, V105ki dużo mocniej.




Może są osoby, które mogą coś więcej powiedzieć jak opona zachowuje się na torze wink.gif

jezdziles moze na toyo r1r ? ciekawi mnie wlasnie porownanie twoich opon z r1r.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Thu, 07 Jul 2016 - 11:03
Post #2894


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Shymek opony Extreme VR2 to nalewki, jeszcze gorzej wykonane opony niż te co mi wybuchła. Dystrybuuje je ta sama firma btw.

Moje doświadczenie z Nokianem ZLine - jeździ się bardzo fajnie, ale co sezon musiałem wymieniać z powodu guzów na bokach opony.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukass5
post Fri, 08 Jul 2016 - 11:46
Post #2895


User
Dołączył: Fri, 08 January 2016
Skąd: Warszawa





CYTAT(Shymek @ Thu, 07 Jul 2016 - 11:14) *
Mogą być i BIEŻNIKOWANE (nalewki to co innego)

Chętnie sie dowiem czym się róznią huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Fri, 08 Jul 2016 - 12:21
Post #2896


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





http://allegro.pl/2x-falken-fk-453-285-35-...6233500770.html
allegro.pl/4x-pirelli-scorpion-zero-265-35-r22-102w-xl-i6220738873.html

Mam dylemat odnośnie opon powyżej: Falken teoretycznie ciche, ale raczej marka mało mi znana, Pirelli natomiast opona niby wielosezonowa, ale szukam na te felgi czegoś tylko na lato. Obecnie mam założone wielosezonowe Hankooki i się sypią, że o hałasie nie wsponę.


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariocccp
post Fri, 08 Jul 2016 - 16:42
Post #2897


User
Dołączył: Sat, 10 December 2011





Jakiś czas temu pytałem o opony do mocnego daily cara, kupiłem wychwalane tutaj PSS.
Pora się wypowiedzieć po kilku tysiącach przejechanych...
Jak dla mnie słaba opona, jak tylko temperatura spadnie poniżej 15 stopni 2b spory brak trakcji.
W deszczu dramat, na 4b zakopuje się.
Co najgorsze w tych oponach to miękkie boczne ścianki, brak precyzji na kierownicy, bujanie na boki, w zakrętach się bardzo mocno kładzie przy wyższych prędkościach. Jedynie chyba zużycie na średnim poziomie bo staram się je styrać żeby kupić inne ale dobrze się trzymają tongue.gif
Przypominając parametry - 225/40/18 88Y, FWD 340km 1600kg.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukass5
post Fri, 08 Jul 2016 - 16:59
Post #2898


User
Dołączył: Fri, 08 January 2016
Skąd: Warszawa





CYTAT(Shymek @ Fri, 08 Jul 2016 - 12:05) *
www.google.pl

Czyli piszesz coś o czym niekoniecznie masz pojęcie i odsyłasz mnie do google gdzie głównie znajdę niedopowiedzenia i opinie jak twoja dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukass5
post Fri, 08 Jul 2016 - 19:08
Post #2899


User
Dołączył: Fri, 08 January 2016
Skąd: Warszawa





CYTAT(Shymek @ Fri, 08 Jul 2016 - 19:02) *
Mam pojęcie ale nie chce mi się tysiąckrotny raz tłumaczyć różnicy. Dla chcącego nic trudnego - poszukasz i znajdziesz odpowiedzi

Czyli nie masz pojęcia.
Bieznikowanie i nalewanie (stad nalewka) to dokładnie ten sam proces. Jedyna róznica to taz a że bieznikowanie to poprawna techniecznie nazwa procesu technologicznego produkcji opon regenerowanych, a nalewka/nalewanie to określenie potoczne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 08 Jul 2016 - 20:54
Post #2900


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT(mariocccp @ Fri, 08 Jul 2016 - 16:42) *
Jakiś czas temu pytałem o opony do mocnego daily cara, kupiłem wychwalane tutaj PSS.
Pora się wypowiedzieć po kilku tysiącach przejechanych...
Jak dla mnie słaba opona, jak tylko temperatura spadnie poniżej 15 stopni 2b spory brak trakcji.
W deszczu dramat, na 4b zakopuje się.
Co najgorsze w tych oponach to miękkie boczne ścianki, brak precyzji na kierownicy, bujanie na boki, w zakrętach się bardzo mocno kładzie przy wyższych prędkościach. Jedynie chyba zużycie na średnim poziomie bo staram się je styrać żeby kupić inne ale dobrze się trzymają tongue.gif
Przypominając parametry - 225/40/18 88Y, FWD 340km 1600kg.

widzisz jest tak zla ze idzie na pierwsze wyposazenie do ferrari, porsche czy bmw w seriach m. bylo pisane ze micheliny sa miekkie na bokach bo sa lekkie i nie laduja nie wiadomo ile gumy w boki. tak samo bylo pisane ze opona nie jest najlepsza na mokrym i do conti sport contact 5 daleka im droga. nie wiem wiec czemu sie wsciekasz.
http://www.spalacz.pl/deszczowe-porownanie...orze-w-lublinie
http://www.spalacz.pl/o-oponach-michelin-pilot-super-sport
https://shina.guide/press/4681/
opona ktora ma miekka mieszanke szybko sie przegrzewa na zakrecie a opona majaca twardsza meiszanke lepiej klei na zakrecie po paru sekundach ale tez przez pierwsze sekundy bedzie sliska. nic nadzwyczajnego.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

340 Stron V  « < 143 144 145 146 147 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 01:43