![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2761
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
to maja byc opony typowo cywilne na krotkie odcinki i na mokre dni w dłuzsza podróz wakacyjną takze
dziekuje za opinie ! -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2762
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Michał bierz Conti albo GY assimetric 3.
|
|
|
![]()
Post
#2763
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2016-...r-Tyre-Test.htm
http://www.opontest.pl/letnie-gtu-225-45-R17 http://www.opontest.pl/letnie-automotorsport-235-40-R18 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2764
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jesli te goodyeary sa tansze od csc5 , to mozna sprobowac.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2765
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
Jesli te goodyeary sa tansze od csc5 , to mozna sprobowac. są droższe o 100-200zl czytalem testy i na przemian raz jedna raz druga opona zajmuje podium . -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#2766
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
są droższe o 100-200zl czytalem testy i na przemian raz jedna raz druga opona zajmuje podium . Jesli jest mokry asfalt, to ja przy 1400kg/350hp rwd na 2-ce na wprost mam juz pelna trakcje. Nie wiem, jak to mozliwe, ale magicznie klei. zreszta sam zobacz https://www.youtube.com/watch?v=icV45RS52U4 . Mozliwe,ze sa lepsze opony od tej na mokry i zimny dzien, ale ta jest bardzo dobra. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2767
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2768
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
opony CSC5 zamowione
POLECAM kolegę @lukass5 super cena , świeży rocznik 2016 ! -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#2769
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Panowie. Nie chce mi się walczyć o dobre imię nalewek... Wkleję tylko wyniki pierwszej rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzost Śląska:
1. Extreme VR2 + VR1 - cena poniżej 300zł 2. Avon ZZS - ok. 570zł 3. R1R - 330 zł Dokumentacja filmowa: https://www.youtube.com/watch?v=m0xxOdIsZcg Żeby nie było, że tylko chwalę swoje produkty, to powiem że ostatnio dużo testowaliśmy, między innymi konkurencję - Race GC - no i śmiem twierdzić, że te opony też są szybsze od R1R, które to według wielu wyczytanych tu opinii "bardziej się opłaca". R1R to lepsza, solidna opona drogowa, ale żaden szał. Zamiast tak psioczyć, to spróbujcie się przejechać na Extreme, czy Race GC i sami oceńcie czy warto czy nie, a nie tylko powtarzajcie w kółko to co piszą na forach. Prawda jest taka, że wyniki nie kłamią, a ostatecznie na tym forum chodzi o prędkość... |
|
|
![]()
Post
#2770
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Co do Extreme'ów - były tu kiedyś testy gdzie zwróciłeś uwagę że mocno za mocno były pompowane. Tłumaczył kierowca że miał wrażenie małej precyzji, miękkich ścianek (grubego bieżnika?) dlatego bodajże do 2,9 bara pompowali.
Mam Extremy Vr1 wet i faktycznie jest no takie lekkie opóźnienie na ruch kierownicą jakbym na większym profilu znacznie jechał, a tak nie jest. Jak radzisz jako punkt wyjściowy - żyć z tym wrażeniem i pompować około 2 barów ? (185/50/15 , auto 1150kg, FWD 150 koni, na asfaltowe tory) , czy jednak coś bliżej 2,5 skoro te 2,9 z testu to za dużo ? Punkt wyjścia jakiś z grubsza choć. Nie wiem czy w deszczowych w deszczu też sprawdza się rozkład temperatury wewnątrz/środek/zewnątrz do ustalenia już precyzyjnej ciśnienia? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#2771
|
|
User Dołączył: Tue, 11 October 2011 ![]() |
Andrzeju w moich AD08r jak zejdę z ciśnieniem na 1.3 na początku też mam wrażenie zamochodu z gumy, bujającego się.
Na zimno to wogle uczucie flaka. Na nagrzanym te "bujanie" jest odczówalne. A czasy nie kłamią. Jest lepiej niż jak jest "sztywno" i "pewnie". Na kolejnym jastrzębiu zamierzam zejść kapkę niżej nawet. -------------------- MR2 2zz sc (Janusze Tuningu)
|
|
|
![]()
Post
#2772
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Ej, Ty to masz extremalny przypadek (mimo braku Extreme'ów
![]() Ciśnienia można przyjąć że o "roboczych" mówimy czyli sprawdzone zaraz po zjechaniu z jazdy, nie startowe . -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#2773
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Panowie, do jakiego ciśnienia (na zimno) radzicie napompować AD08R w Clio Sport do rallysprintów? Ciśnienia na naklejce to 1.9/1.8. Zacząć od takiej wartości i kombinować czy raczej sporo niżej?
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#2774
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
niżej niżej, zacznij od 1.6 może nawet
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2775
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Dzięki
![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#2776
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
http://allegro.pl/opony-205-50-r15-nankang...6201582265.html testował ktoś?
-------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#2777
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Co do Extreme'ów - były tu kiedyś testy gdzie zwróciłeś uwagę że mocno za mocno były pompowane. Tłumaczył kierowca że miał wrażenie małej precyzji, miękkich ścianek (grubego bieżnika?) dlatego bodajże do 2,9 bara pompowali. Mam Extremy Vr1 wet i faktycznie jest no takie lekkie opóźnienie na ruch kierownicą jakbym na większym profilu znacznie jechał, a tak nie jest. Jak radzisz jako punkt wyjściowy - żyć z tym wrażeniem i pompować około 2 barów ? (185/50/15 , auto 1150kg, FWD 150 koni, na asfaltowe tory) , czy jednak coś bliżej 2,5 skoro te 2,9 z testu to za dużo ? Punkt wyjścia jakiś z grubsza choć. Nie wiem czy w deszczowych w deszczu też sprawdza się rozkład temperatury wewnątrz/środek/zewnątrz do ustalenia już precyzyjnej ciśnienia? Wiadomo że każdy kierowca ma swoje preferencje, ale nasze sprawdzone ciśnienie startowe do opon deszczowych to 1.7 przód i 1.6 tył. Przy 2.5 bara i wyżej opona nie ma już pełnego styku do nawierzchni, więc wrażenie lepszej precyzji jest złudne. |
|
|
![]()
Post
#2778
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Wczoraj odbył się Rajd Zamkowy, czyli II runda mistrzostw śląska. Oponiarsko wygląda to tak:
1. Extreme VR2 R7 2. Extreme VR2 R7 + R5 3. Avon Równolegle był Rajd Rzeszowiak, czyli też okręgówa: 1. Extreme VR2 R7 2. nie wiem 3. nie wiem Na Bednarach kolega pod pseudonimem "Przemas Honda" wygrał klasę 2 na Extreme VR2 R7. Na King of Touge w Karpaczu, Krzysiek Romanowski zajął II miejsce w generali. Po co to wszystko mówię ? Na pewno nie po to żeby kogoś zmuszać do zakupów, bo niech każdy jeździ sobie na tym na czym mu wygodnie, albo co mu doradził kolega - znawca opon, czerpiący wiedzę z internetu. Mam nadzieję tylko, że te informacje sprawią, że zmniejszy się liczba komentarzy typu "nalewajki to se można do Tico założyć, a w szybkim aucie to szkoda życia", albo "mój kolega 5 lat temu kupił Profila do Astry GSI i mu się rozpadła, nalewki to gówno". Czasy się zmieniają i musicie się z tym jakoś pogodzić ![]() |
|
|
![]()
Post
#2779
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Wczoraj odbył się Rajd Zamkowy, czyli II runda mistrzostw śląska. Oponiarsko wygląda to tak: 1. Extreme VR2 R7 2. Extreme VR2 R7 + R5 3. Avon Równolegle był Rajd Rzeszowiak, czyli też okręgówa: 1. Extreme VR2 R7 2. nie wiem 3. nie wiem Na Bednarach kolega pod pseudonimem "Przemas Honda" wygrał klasę 2 na Extreme VR2 R7. Na King of Touge w Karpaczu, Krzysiek Romanowski zajął II miejsce w generali. Po co to wszystko mówię ? Na pewno nie po to żeby kogoś zmuszać do zakupów, bo niech każdy jeździ sobie na tym na czym mu wygodnie, albo co mu doradził kolega - znawca opon, czerpiący wiedzę z internetu. Mam nadzieję tylko, że te informacje sprawią, że zmniejszy się liczba komentarzy typu "nalewajki to se można do Tico założyć, a w szybkim aucie to szkoda życia", albo "mój kolega 5 lat temu kupił Profila do Astry GSI i mu się rozpadła, nalewki to gówno". Czasy się zmieniają i musicie się z tym jakoś pogodzić ![]() Myślę, że jak porównacie te opony do czegoś markowego (sport cup 2), to wtedy rynek zauważy. Chodzi o to, że duże znaczenie na wynik ma kierowca. Jakby dostał gorszą oponę, to też byłby w czołówce. Macie na 18" te opony? Jestem na etapie dokupowania sport cup 2 (obecne niedługo się skończą), więc jest dobry moment, żeby zrobić porównanie. Mogę na próbę założyć na jedną oś wasze opony i zdam relacje pod koniec czerwca, będę miał z 50 okrążeń na katrodromie do testów. Mogę nawet zrobić nagrania i udostępnić pliki racechrono. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2780
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Myślę, że jak porównacie te opony do czegoś markowego (sport cup 2), to wtedy rynek zauważy. Chodzi o to, że duże znaczenie na wynik ma kierowca. Jakby dostał gorszą oponę, to też byłby w czołówce. Macie na 18" te opony? Jestem na etapie dokupowania sport cup 2 (obecne niedługo się skończą), więc jest dobry moment, żeby zrobić porównanie. Mogę na próbę założyć na jedną oś wasze opony i zdam relacje pod koniec czerwca, będę miał z 50 okrążeń na katrodromie do testów. Mogę nawet zrobić nagrania i udostępnić pliki racechrono. Masz trochę racji, ale jak to mówią: "opony to nie wszystko, ale bez opon, wszystko to ch**..." ![]() Testy z oponami markowymi mamy już za sobą, ale szef zabrania mi się pochwalić... Chociaż na prawdę jest czym. Generalnie chodzi o to, że nasze testy będą zawsze rozpatrywane jako stronnicze i zmanipulowane, dlatego zamiast siać ferment po sieci, lepiej żeby ludzie sami dowiedzieli się o wynikach. Jeśli na jakiejkolwiek oponie z E da się wygrywać zawody na takim poziomie na RSMŚl, to znaczy że w wygrywaniu przynajmniej nie przeszkadza, a to już baaaardzo dużo. Co do testów 18stek, to o ile coś się nie wysypie po drodze to będą w PL 6-tego czerwca. Można kupować, testować, udostępniać - ogólnie feel free ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 17:24 |