![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2721
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 February 2009 ![]() |
1.3b na zimno tak ? A rozgrzales opony wczesniej czy na zimno ten pierwszy zakret pelnym ogniem ?
![]() -------------------- Daihatsu Charade GTti / Nie dostaję żadnych PW, kontakt w temacie o moim Daihatsu
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2722
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
taki test:
https://www.drive2.ru/l/1917391/ tlumaczone w google: Toyo R1r 245 / 40-18 TW140 2012 data produkcji gumy Hankook RS-3255 / 35-18 tw200 2012 data produkcji gumy Dunlop SP600 245 / 40-18 tw200 2010 data produkcji gumy Federal FZ 201 245 / 40-18 Średni data produkcji 2012 gumy Bridgestone adrenalina RE002 245 / 40-18 tw220 2012 data produkcji gumy Lokalizacja: Karting utwór 1703,7 m. Pogoda: 22 stopni, bez opadów Auto: EVO X Ciśnienie 2,2 bar Całkowity czas 2 okrążeń Toyo R1r 2: 50212 Najlepszy hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, pierwsza runda zachowuje się konsekwentnie, na drugim przegrzać i całkowicie opróżnione, powłoka mokra lepsza niż w pozostałej części ciasta Hankook RS-3 2: 45718 Konieczne jest, aby ogrzać się dłużej niż Toya, ogrzewa trwały przez dwa okrążenia, hamowania nieco gorsze niż Toya, mokre nie test Dunlop SP600 2.49,810 Złoty środek we wszystkich aspektach Federal FZ 201 2.52,786 Sheer frustracji, testuje ją na ponad 30 stopni i przy 20+ na ulicy, gdy oba hamulce, co z kolei łączy się całkowicie, jako część z miękkiego zachowuje się trochę lepiej Najgorsze Test deszczem Bridgestone RE002 adrenalina Ja nie testy w równoległe jazdy przyjacielu porównaniu RE002 vs Federal FZ 201. Federalna 2.53,263 wygrał z 2.55,705 mostu w sumie Hankook RS-3 -ponravilas większość Toya R1r deszczu w Super Dunlop SP600 doskonałe opony, który jest używany przez wielu producentów domyślnie w nowych samochodach Federal FZ 201 - Gloom Toyo R1r - suche opony daje pewne wyobrażenie, ale przynosi je do mokrej studni. W suchym derzhak bardzo dobre, ale nie na długo, po kilku okrążeniach znów zaczyna unosić się na pogodę, wiele zależy. Na suchym wyścigu nie będę umieścić je dokładnie. Hankook RS-3 - najlepszym rozwiązaniem dla ludzi, którzy chcą prostego jazdę po mieście i do udziału w ataku czasie. Optymalny stosunek cena / jakość. Bezpośrednim konkurentem opony jest Federal 595 RS-R, ale minus FEDERAL'a że ma słabsze "boki". Utrzymuje Fiodor i po 15% amortyzacji, a nawet wtedy, gdy 15% derzhak bilansowy jest, w przeciwieństwie do Neova. Prawda w tym sezonie FEDERAL się kolejna negatywna w stosunku do Hankook: Ze względu na cenę dolara będzie nieco wyższa, a gdzie sprzedawane. Dunlop SP600 - niestety nic do powiedzenia. Ale załóżmy, że suche i precyzyjne plony R-S3 i RS-R Federal FZ 201 - nieprawidłowo dodać te opony w teście, ponieważ Jest to opona wyścigowa RACING ...! Myślę, że dalszy nie powinien o tym napisać? wyścigi autobus! Jeśli dodać go w porównaniu z konwencjonalnymi oponami, a następnie również dodać R888R i więcej z opon zakazane w wielu seriach wyścigowych ataku czasu. Bridgestone RE002 adrenaliny - dobrze, nie konkurentnosobonaya to ... tak ... dobra opona do jazdy po mieście, ale to wszystko. boi się pierścienia, szybko się przegrzewa i pływających w jego wyniku. Ale dla miasta, po raz kolejny, że jest dobry. W rzeczywistości, jeśli dokonać porównania, warto porównać: Wszystkie poniższe indeksu treadwear oponach co najmniej 140 (w Syberyjski Okręg Federalny, wszystkie serie gonoochnye ataku czasu nie wolno TC z oponami, których udział TW poniżej 140) Hankook R-S3 - Federal 595 RS-R - Westlake Sport RS tych opon w mniej więcej tej samej kategorii cenowej i podobne do siebie. Hankook - najbardziej stabilny, środkowa, najlepszy, etc. (Jeździłem na nim 2 sezony) Federal - najdroższe, ale co najmniej dobry (jeździć Sezon 3, wszystkie Super) Westlake - najtańszy, najszybszy tochitsya ale derzhak to odpowiednie i opony bardzo godne zasady. (Doświadczenie w Westlake 15 minut sesji, QC, co wystarcza do zrozumienia oponę) W nawiązaniu do tej listy obejmują opony tzw segmentu Premium (i kosztów): Yokohama Advan Neova AD048 R Dunlop Direzza ZII Good Year Eagle F1 i kilka autobusów. Wszystkie wyżej wymienione konkurenci są bardzo dobre, ale ... cennik magistrala danych wyższego rzędu niż pierwszych rywali. Dlatego nie widzę powodu, by o nich mówić w porównaniu. Moja opinia jest taka, że z nieograniczonym budżetem, chciałbym wybrać coś z drugiego trio. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2723
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ale wynalazek znalazłem w reichu, w życiu tego nie widziałem, semislick GoodYear: http://www.ebay.de/itm/265-40-ZR19-Goodyea...2oAAOSwYmZXIh89
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2724
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ale faje
![]() i maja dot. to sa eagle f1 supercar to chyba nowsza wersja ale nie jestem pewien... https://www.goodyear.com/en-US/tires/eagle-f1-supercar-g2 http://www.roadandtrack.com/car-culture/a1...f1-supercar-g2/ https://www.goodyear.com/en-US/tires/eagle-...rcar-g2/reviews -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2725
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Szukam oponek z homo E 215/45 217 Pacjent to Clio 3 RS z przeznaczeniem do jazdy na tor (Radom, Kielce, Pszczółki, Koszalin + Poznań). Opony będą na drugim komplecie felg więc tylko po torze będą śmigać. Homologacja E być musi Co najlepszego w stosunku przyczepność/cena znajdę w tym rozmiarze? Extreme VR2? Kumho KU36? Nankang Ns-2R? Syron Street (ale tu tylko 225 jest dostępne)? Z góry dzięki za wszelaką pomoc Na suchy asfalt standarowy punkt programu, tzn to http://www.skapiec.pl/site/cat/2100/comp/13156267 Jak masz maly budzet (1k pln na komplet), to jakies uzywane poszukaj, tutaj nowe PSC2 masz za jakies 2200pln. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2726
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jakbym miał wysoki budżet to nie pisałbym w/w listy :-P Na razie wolę coś w miarę budżetowego na naukę - szkoda mi kasy na super opony do nauki ;-) To znajdz cos uzywanego , bedzie najlepiej. Jakies R1R albo RSR 595. Nie sa to topowe opony ,ale RSRy ludziom 2 sezony (500km torowych) spokojnie wytrzymuja. PSC2 ciezko trafic, ale ja uzywane kupowalem (235/40/18) po ~300zl sztuka. P.S. Bedziesz na tych torach z seat racing/4nano ? ![]() Jeszcze przyszlo mi do glowy, ze w tym rozmiarze sa pilot super sporty. Opona na torze konkurowac moze z wiekszoscia semi slickow, a przy tym mozna na nich dojechac na tor i wrocic. Treadwear 300, 2 sezony dojazdow i upalania wytrzymaja. Mowa oczywiscie o uzywanych, bo cena nowych moze zepsuc humor. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2727
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
O to to ![]() Z używkami jest bardzo trudno = dobrych opon nikt nie sprzedaje, a do tego jeszcze w tym rozmiarze (teoretycznie mam w 3city do odbioru pederale ale nie mam do nich przekonania jakoś). 225/45 17 to dostaję od ręki tylko problem jest taki że w Clio opona ma mało miejsca do nadkola i łatwo je popsuć. Połowa przedniego nadkola kosztuje koło 570 zł tak więc seryjny rozmiar to raczej musowo musi być ![]() Na federalach smigal golf R (wygral generalke z 2015 roku), bialy leon (wygral klase seat ). Jak masz takie pewne, w dobrej cenie ,to je bierz. Na zawodach 4nano masz okrazenia rozgrzewkowe przed pomiarem, wiec nie ma stresu o to, ze zimna guma,czy cisnienie za niskie. Na poznaniu lecisz ogniem non stop, wiec tez nie ma stresu o niedogrzanie opony ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2728
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
r1r skończysz na 2 pojeżdżawkach, kiedyś mi się udało na jednej nowe zabić
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2729
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 10 December 2011 ![]() |
Poszukuję.
Pacjent to lekkie (1.1t) FWD 350KM turbo i potrzeba laczek na przód najlepiej 215/40/17r, bo takie wchodzi w nadkole na styk. Auto użytkowane do jazdy codziennej jako DAILY, więc przydałaby się wytrzymałość opony na robienie kilometrów oraz jako takie odprowadzenie wody w razie niepogody. No i w miarę szybkie grzanie do spontanicznego ściga :-) Oczywiście będą brane nowe pod uwagę. Pomożecie ?! |
|
|
![]()
Post
#2730
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
czyli liczy sie prosta na ulicy z tego co rozumiem. profil xr super soft i zmieniac co roku na nowy.
http://www.sklep.oponysportowe.eu/205-45-R...1220,1229).aspx ewentualnie r1r tez szybko sie nagrzewa i r888. reszta opon raczej potrzebuje troche ciepla wiec nie ma mowy o spontanicznej trakcji na ulicy. no chyba ze jakies cywilne mikkie gumki typu conti sport contact 5. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2731
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
supersofty latem przegrzane będą po 500m
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2732
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
1,1 masy auto i rozmiarowka 215/40/17r, i to na ulicy? nie sadze.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2733
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Profil nie robi 215/40R17. Albo 205/45 albo 215/45R17. Z tymże w jednym i drugim rozmiarze mają problem z dostepnością- brak karkasów na rynku. A i ostatnio z dostepnością mieszank i supermiękkiej w ogóle u nich słabo.
|
|
|
![]()
Post
#2734
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
r1r skończysz na 2 pojeżdżawkach, kiedyś mi się udało na jednej nowe zabić ![]() Do VR'a wsadziłem Nankanga ns2r w mieszance 120 i jest mega klejący... prędzej sprzęgło usmażę niż uda się nagrzanymi zamielić... polecam ![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#2735
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 10 December 2011 ![]() |
Dokładnie. Głównie prosta i spontany :-)
Choć tor w budowie Łódzki i może się tam kiedyś pojawię. Dzięki za rady. Muszę w takim razie przymierzyć jakieś w takim rozmiarze czy wejdzie bez obcierek zbytnich. A jakby jednak nie weszło, to jakieś alternatywy ? |
|
|
![]()
Post
#2736
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Myślę nad oponami na tylną oś, z przodu r888, samochód przedni napęd, testowałem z tyłu r888, r1r oraz profil. Rozważam jakiegoś miękkiego nawijanego w stylu RGC/Profil/VR2 i wiecie co?
Czy te ceny nawijanych opon w rozmiarze 15cali nie poleciały w kosmos? Profil jest tani, w sumie sensownie można rozważać jako alternatywę. Ale cena VR jest zastanawiająca. Nie wiem ile kosztuje RGC. R1R można wyrwać za 300PLN jak również nankang miękki NS2R. Ma ktoś porównanie tego NS2R do R1R, AD08 czy R888? Rozważam tą oponę na tylną oś, chyba, że przekonacie mnie do zakupu nawijanej czy nalewanej, jak kto woli. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#2737
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
No poleciały ceny w kosmos. Maxsport RB5 i Extreme VR1/VR2 to już dobiły do ceny R1R. Tanio jest tylko Profil.
Choć z drugiej strony, na forum GSi jeden użytkownik ganiający w KJS-ach z sensownymi wynikami ostatnio pisał, że mu się te VR1 lepiej na mokrym spisują od R1R. Więc może to faktycznie takie złe nie jest. -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#2738
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
czysty marketing. jak cos jest sprzedawane tanio (czytaj profll xr) to od razu podejrzenie ze szajs. a jak taki maxsport vr1 sprzedawany jest drogo to od razu ochy achy jaki super bo drogi. a to ten sam poziom opon nalewanych. no ale moze ktos musi wydac wiecej by poczuc sie ze ma wieksza przyczepnosc.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2739
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Dokladnie. Chociaz pewnie trzeba wziac pod uwage srednia powtarzalnosc partii. Ktos mogl trafic na te denne profile i zrazic sie calkowicie.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#2740
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
profil miał problem z jakością i dużo stracił w tym czasie, nawet jego główny orędownik na forum i sprzedawca zniknął w tym czasie.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 15:04 |