![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2641
|
|
User Dołączył: Thu, 14 May 2009 ![]() |
Goodyear 3 chwali się lepszymi parametrami na mokrym i z opinii wynika, że 2 była w tej sferze lepsza od konkurencji. Ja poszedłem w Assimetric 3 w 270 KM FWD z przeznaczeniem do miasta i czasem jakiś tor, ale nie po to by urywać setne sekund
![]() -------------------- Renttner Apartamenty - Warszawa -> www.renttner.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2642
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 25 September 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
obie opony jeszcze nie testowane i dosc nowe wiec ciezko doradzic. a conti sport contact 6 nie wchodzi w gre? (...) ja bym szukal conti sport contact 6 bo te opony to typowe miekkie deszczowki bez czucia i nie nadajace sie na jazde po suchym. Problem polega na tym, że rozmiarówka SC6 rozpoczyna się od 19", a potrzebne jest 18", więc producent sam wykluczył się z przetargu. Opony są potrzebne dla mojego ojca, więc target mniej rejsingowy. Robi 30tys.km rocznie, dieslem RWD, 80% to ekspresówka. Muszę mu coś wybrać przez weekend. Do siebie założyłem SC5 na przód 2 tygodnie temu. I choć mi to zupełnie nie przeszkadza (bo zajmuje mnie w tym czasie przyczepność na mokrym ![]() Za Sport Maxxem RT2 przemawia 66dB, podczas gdy F1 AS3 to 68dB, a SC5 72dB. No i poprzednie RT (1gen.) właśnie skończył i był zadowolony. piwo, bubolak - dziękuję za odpowiedzi. -------------------- 'Impossible' is just a big word thrown around by small men.
|
|
|
![]()
Post
#2643
|
|
User Dołączył: Tue, 26 October 2010 Skąd: Kielce ![]() |
Mam okazyjnie do kupienia matadory SM2 w mieszance twardej 4szt (na przód i na tył). Samochod to FWD o wadze ok 1000kg i 170hp. Czy takie opony sprawdzą się przy takim samochodzie . Użytkowane raczej na torze i upalania po zakrętach . Żadna tam 1/4 itp .
|
|
|
![]()
Post
#2644
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
jak dla mnie to tych opo. nie dogrzejesz. pozatym ile one maja lat?
|
|
|
![]()
Post
#2645
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Ja stosowałem w zeszłym sezonie kilkukrotnie wyścigowe slicki Dunlopa około 10 letnie i więcej. Dobrze przechoiwywane, ale twarde , jak.. po prostu twarde. I na przód i na tył w FWD 1150kg / 150koni.
2-3 okrążenia delikatniejsze były potrzebne żeby je zagrzać (głownie ciepłe dni) i lepiej trzymały z każdym okrążeniem (Jastrząb , Kielce) . Jednak na pewno lepiej trzymały niż cywilne, zero pisków itd. Wg mnie nie ma co się bać wieku i twardości - w zastosowaniach treningowych. Na chropawym Ułężu trzymały bardzo dobrze, ale tył lubił puścić gdy już były dość zużyte, choć na ile to sprawa opon - ich twardości , a na ile mojego błędu ...? Jednak po pół roku i kilu treningach miałem niedawno te same twarde na przodzie ale na tyle już supermiękkie, na tym samym Ułężu i z podobnymi ciśnieniami. I tym razem zero tendencji do uciekania tyłu, zero. A umiejętności jakoś drastycznie mi nie wzrosły raczej. Więc na tył dla pewności coś miększego na pewno nie zaszkodzi. Jeśli są tanie to wg mnie warto - na treningi. Kwestia ile to tanie, jak 3-4 stówki komplet to tylko brać i jeździć się ćwiczyć z nimi. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#2646
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
CYTAT upalania po zakrętach . przeciez nie na torze ich nie dogrzeje ... |
|
|
![]()
Post
#2647
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
A, jeśli poza torem, to nie. Zrozumiałem że zastosowanie będzie takie jak kolega pytający napisał:
"Użytkowane raczej na torze i upalania po zakrętach . Żadna tam 1/4 itp . " Tym bardziej że lokalizacja : Kielce. No to po co by miał po ulicach się wygłupiać, jak tor pod nosem. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#2648
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 11 April 2016 ![]() |
a4 4x4 jakie opony ?
Rozmiar 235x45x17 mnie interesuje moje typy Nokian zLine czy Hankook Ventus V12 evo2 K120 ? |
|
|
![]()
Post
#2649
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 February 2015 Skąd: WWL ![]() |
Jeździł ktoś na Rainsport 3? Jak się mają do 2? Co ewentualnie lepszego na ulice żeby nie zwalniać za bardzo na mokrym z takich raczej tanich opon tj około 250zł/szt w rozmiarze 205/55/16 lub 225/50. Opony do e36 318is
|
|
|
![]()
Post
#2650
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
za autoswiatem z zeszlego tygodnia:
tor suchy srednia predkosc (wyzsza szybciej): 1.pirelli cinturauto p7 blue 114,3km/h 2.hankook ventus prime 114km/h 3.dunlop sport bluresponce 113,8km/h 4.continental premium contact5 113,6km/h 5.goodyear efficientgrip performance 113km/h 6.michelin primacy3 113km/h 7.yokohama blueearth-a 112,8km/h 8.fulda ecocontrol hp 112,7km/h 9.bridgestone turanza t001 112,5km/h 10.falken ze914 112,5km/h 11.nokian line 112,5km/h 12.vredestein sporttrac5 112,4km/h 13.nexen nblue hd plus 112,3km/h 14.semperit peedlife-2 112,1km/h 15.unirojal reinsport3 112km/h tor mokry srednia predkosc (wyzsza szybciej): 1.pirelli 74,9km/h 2.uniroyal 74,5km/h 3.hankook 74,5km/h 4.semperit 74,3km/h 5.bridgestone 74,1km/h 6.goodyear 74km/h 7.dunlop 73,8km/h 8.continental 73,4km/h 9.fulda 73,4km/h 10. vredestein 73,3km/h 11.falken 73,2km/h 12.michelin 73,1km/h 13.nokian 73,1km/h 14.yokohama 72,6km/h 15.nexen 72,5km/h -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2651
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 February 2015 Skąd: WWL ![]() |
Dzięki
![]() Ogólnie jestem dość sceptycznie nastawiony do testów bo wszystkiego nie punktują, nie wiadomo jak na przykład opony zachowują się w kałuży, a nie tylko na mokrej nawierzchni, no i mogą być stronnicze, ale zawsze jakiś pogląd już to daje. Wcześniej jeździlem na rainsport 2 225/50 i byłem zadowolony dlatego pomyślałem o tej 3, może znajdzie się ktoś kto jeździł na jedenej i drugiej? |
|
|
![]()
Post
#2652
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
testy są podpłacana moim zadaniem, patrzyć co wygrywa na imprezach amatorskich
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2653
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Rainsport 3 to dobra guma, ale przy niskim profilu. W Saxo mam takie 195/45 i są naprawdę fajne. Mają jednak bardzo miękkie ścianki, co w rozmiarze 205/55 pewnie da się we znaki. W 205/55/16 miałem kiedyś w dupowozie Nokiana Line i byłem bardzo zadowolony.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#2654
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Mam takie pytanie co do slicków pełnych - gładkich.
Czy one mają konstrukcję w jakiś sposób warunkującą gdzie jest wewnątrz, a gdzie zewnątrz opony? oznaczeń outside/inside nie widzę, ale niektóre mają kolorowe napisy - więc do zewnątrz jeśli chcemy światu pokazać na jakich oponach jedziemy. Lecz czy można je obracać wewnnątrz/zewnątrz ? czy jest jakoś konstrukcją opony to uwarunkowane? Wcześniej nie zastanawiając się zbytnio ze 2 razy przekładałem, różnic nie czułem, ale może to niewłaściwe jest ? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#2655
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Z tego co ja wiem jeżeli jest gładki slik lub rajdowy o ile nie ma wyraźnego oznaczenia to nie ma to znaczenia ważne też aby strona bardziej "kwadratowa" opony była na zewnątrz.
|
|
|
![]()
Post
#2656
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
No ja je mam używane, więc z tą kwadratowością to różnie, ale i tak po jakimś czasie się zaokrągla ten brzeg.
Oznaczeń nie ma własnie wyraźnych out / in.. Tylko te naklejki kolorowe Dunlop z jednej strony tylko. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#2657
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 31 December 2004 ![]() |
Jak gladki to czym sie przejmowac? Preciez to nie ma bieznika kierunkowego wiec nie ma rozroznienia inside/outside, chyba ze napis ma sugerowac ze ta strona jest dla publiki
|
|
|
![]()
Post
#2658
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
No nie wiem i dlatego pytam. Gładki na wierzchu, ale może coś tam w głębi inaczej zbudowane? choć oznaczenie by było raczej wtedy.
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#2659
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#2660
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Chińczyk sygnowany dla jednej niemieckiej hurtowni. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 17:36 |