![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2621
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
pewnie caly pic bedzie polegal an wybraniu najlepszych karkasow bo podejrzewam ze mieszanka jest stala. czyli karkasy z slika michelina erc na osnowie kevlarowej zalac swoja mieszanka i jazda na testy
![]() test bylby wiarygodny jak ktos by kupil w sklepie takie opony a potem kierowca zawodowy nie wiedzac ktorykomplet jest ktory przejechal pare okrazen mierzonych na obu kompletach. czasy powiedzialyby wszystko. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2622
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
A jak to z tymi karkasami jest - mam slicki, pełne, dunlopa, choć stare, stopniowo zużywam je i zamiast wyrzucać - to mogę na nich poprosić o nadlanie opony u w ODS czy Exstreme ? czy jakieś warunki/wiek tych moich opon są może ograniczeniem (stare są, ale mam ich b. dużo) ? ktoś z kolegów tak robił ?
Będzie wtedy taka opona do tego slicka pierwotnego zbliżona bardziej ? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#2623
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
pomysł niezly
ciekawe czy by na to poszli. pytanie drugie czy jeszcze rozmiar byłbyodpowiedni. (Bo pewnie jakies tylko koktretne formy maja) cała sprawa wlasnie sie o boki rozchodzi. w slicku masz twarde , odpowiednio wzmacniane boki. jak idzie nalewka np na bluresponse lub rainsport 3 (w ktorym boki pekaja same) to bedzie to gowno nie opona wyscigowa bo bedzie plywac |
|
|
![]()
Post
#2624
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
z tego co wiem to u nas niewielu godzi się na nalewanie n twoim karkasie, a ci co się godzą nie robią fajnych nalewek
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2625
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Widziałem kiedyś ogłoszenie na hoga.pl zdaje się, ktoś skupował zużyte slicki. Może do nalewek właśnie.
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#2626
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
nie moge zebrać szczeki z podłogi na co pozwala r1r w porównaniu np z re002
|
|
|
![]()
Post
#2627
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A to takie lepsze UHP tak na prawdę
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2628
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
extreme performance.
czyli tak jak piszesz jeszcze bardziej usportowione uhp. ogolnie podzial na tirereview jest troche pogiety. za duzo grup. wystarczylo by touring , hp ,uhp, max performance ,extreme performance i competition |
|
|
![]()
Post
#2629
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 February 2009 ![]() |
nie moge zebrać szczeki z podłogi na co pozwala r1r w porównaniu np z re002 Widze, ze mamy podobne odczucia:) Ale wynikaja one z braku doswiadczenia z lepszymy oponami uhp, semi slickami, slickami... mnie osobiscie to wcale nie martwi, bo wiem, ze najlepsze przede mna ![]() Wczesniej bylo pytanie o porowanie R1R do Neovy AD08R - chyba piwo wrzucil jakis link do testow i tam advan byl lepszy - ma ktos jakies osobiste doswiadczenia ? W przypadku 15tek roznica w cenie to 200zl na calym komplecie, wiec nieduzo... -------------------- Daihatsu Charade GTti / Nie dostaję żadnych PW, kontakt w temacie o moim Daihatsu
|
|
|
![]()
Post
#2630
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Z tym "nalewaniem", a tak na prawdę to NAWIJANIEM
![]() Tak zupełnie szczerze, to widzę niewielką szansę na oszukanie w takim teście, przynajmniej z naszej strony. Mieszanki na produkcję i tak idą zawsze najlepsze jakie tylko możemy dostać (nawet kosztem ceny). Do formy pasują 2 konkretne modele karkasów... Jedyne na czym można trochę poprawić osiągi opony to obniżyć wysokość bieżnika przez szorstkowanie, ale to akurat widać gołym okiem więc na teście nie przejdzie. Co do Race GC się nie wypowiadam, bo staram się trzymać poziom ![]() |
|
|
![]()
Post
#2631
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Porsz, a te 2 rodzaje to inny VR1-Wet a inny na zwykłe VR1 ?
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#2632
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Porsz, a te 2 rodzaje to inny VR1-Wet a inny na zwykłe VR1 ? Nie, karkas na wszystkie opony rajdowe idzie ten sam, czyli z jednego lub maksymalnie dwóch modeli karkasów, zresztą o takich samych parametrach. To oznacza, że nie ma takich sytuacji jak to kiedyś bywało w starych polskich bieżnikowniach, że ktoś kupował sobie niby rajdowego slicka i jedna opona była zrobiona na Bridgestone Potenza, a druga na Dębicy Frigo ![]() |
|
|
![]()
Post
#2633
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 April 2011 Skąd: PZNmiastodoznań ![]() |
Panowie jakie opony do a3 200hp Fwd Daily?
Rozmiar 225/45/17. Ma być oponą cywilną, o twardych bokach, rant ochronny na felgach, która pozwoli pojechać szybciej po trasie/mieście - dobre czucie samochodu. Budżet 360zl / szt. PS. Myślę o Potenza 002, a rainsport 3. |
|
|
![]()
Post
#2634
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 November 2011 Skąd: Radom ![]() |
Zamiat tych 2, ja bym ci polecił tą opone: http://www.sklepopon.pl/dunlop-sp-sport-ma...CFQEMcwodmFoB1Q
|
|
|
![]()
Post
#2635
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 April 2011 Skąd: PZNmiastodoznań ![]() |
http://www.sklepopon.pl/bridgestone-potenza-re070,p-4421 A ten Bridgestone?
|
|
|
![]()
Post
#2636
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
jeszcze ultrac vorti
|
|
|
![]()
Post
#2637
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 25 September 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
Dunlop Sport Maxx RT 2 czy Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3?
Przeznaczenie - szybkie trasy. Bez wnikania w szczegóły, bo szybka akcja, którą wybrać? ![]() -------------------- 'Impossible' is just a big word thrown around by small men.
|
|
|
![]()
Post
#2638
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
obie opony jeszcze nie testowane i dosc nowe wiec ciezko doradzic. a conti sport contact 6 nie wchodzi w gre?
patrzac na ten wykres: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Goody...competitors.jpg prowadzenia na suchym wzgledem 2jki nie poprawili a to byla glowna wada tych opon. na zakretach na suchym byly wolne i bez czucia. odnosnie dunlopa: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Dunlo...ess-Release.htm i chwala sie ze: Test ordered by Dunlop. in September 2015 and realized by TÜV SÜD Product Service GmbH (Report No. 713066268 ) in Mireval; size 225/45R17 91Y; Golf VI 1.4 TSI and Golf VI GTi. Test results: 4,1% better dry handling (subj.), 1,3% better laptime on a wet track and 5,6% better in the wet circle test, compared to the average of the premium competitors in the test: Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Pirelli Pzero, Continental Sportcontact 5. ja bym szukal conti sport contact 6 bo te opony to typowe miekkie deszczowki bez czucia i nie nadajace sie na jazde po suchym. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2639
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
ultrac vorti są średniej jakości, źle się wyważają a przyczepność przeciętna.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2640
|
|
User Dołączył: Mon, 12 October 2009 ![]() |
Nie, karkas na wszystkie opony rajdowe idzie ten sam, czyli z jednego lub maksymalnie dwóch modeli karkasów, zresztą o takich samych parametrach. To oznacza, że nie ma takich sytuacji jak to kiedyś bywało w starych polskich bieżnikowniach, że ktoś kupował sobie niby rajdowego slicka i jedna opona była zrobiona na Bridgestone Potenza, a druga na Dębicy Frigo ![]() Porsz podaj mi numer do siebie na PW. Szukam bieżnikowni na większą skalę. -------------------- _Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 01:55 |