![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2581
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 April 2011 Skąd: PZNmiastodoznań ![]() |
Potenza 195.
![]() Up. Odpowiedzcie na pytanie wyżej... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2582
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
nie bardzo.
cpc2 195/55 re002 205/50 r1r 195/55 |
|
|
![]()
Post
#2583
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
No i? Jaki był cel tych pseudo-zagaddek?
205 jest szersze od 195, wiec nie bardzo wiem o co chodzi? |
|
|
![]()
Post
#2584
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Chyba te re002 sa mniejszej srednicy
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2585
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 April 2011 Skąd: PZNmiastodoznań ![]() |
Koniec OT.
Umie ktoś na temat odpowiedzieć? ![]() |
|
|
![]()
Post
#2586
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Na suche nie brałbym Xr01, są średnie. Vr1 nei jeździłem, ale nie jestem do nich coś przekonany, kolega miał mieszane odczucia. Te gc dobrze wyglądają, ale nie jeździłem też. Ale nowy projekt, może nowa jakość.(?)
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2587
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2588
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
do takich porównań kłaść trzeba opony na boku, najlepiej po 2, wtedy wyraźnie widać, stare zdjęcie ale da pogląd jak producenci podchodzą do szerokości, poza pierwszymi od lewej które są 270mm, cała reszta to 255/40/17
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2589
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 February 2009 ![]() |
Panowie, jakie mniej wiecej cisnienie dla R1R w lekkim 850kg FWD wydmuszka - tyl pusty ? Poki co chodzi o szybsza jazde po serpentynach, miescie itd.
Obecnie na zimno przod 2.3, tyl 2.1. Tylem zamiata strasznie, co prawda dochodzi tutaj problematyka odpowiedniej geometrii, z czym bede walczyl, ale chcialbym wiedziec czy zejscie ponizej 2 bar na tej oponie jest faktycznie OK ? Gdzies wyczytalem, ze tyl nawet 1.7-1.8 bara... -------------------- Daihatsu Charade GTti / Nie dostaję żadnych PW, kontakt w temacie o moim Daihatsu
|
|
|
![]()
Post
#2590
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
na zimno spokojnie możesz do tylu zejść w tak lekkim aucie, tylko zobacz ile masz na cieplo
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2591
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 ![]() |
jak juz o cisnieniach mowa...pzero na m5 e39. 2.3 na obu osiach jest ok?
|
|
|
![]()
Post
#2592
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
tyle samo na 2 osiach dziwne, a co podaje producent?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2593
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
Panowie, jakie mniej wiecej cisnienie dla R1R w lekkim 850kg FWD wydmuszka - tyl pusty ? Poki co chodzi o szybsza jazde po serpentynach, miescie itd. Obecnie na zimno przod 2.3, tyl 2.1. Tylem zamiata strasznie, co prawda dochodzi tutaj problematyka odpowiedniej geometrii, z czym bede walczyl, ale chcialbym wiedziec czy zejscie ponizej 2 bar na tej oponie jest faktycznie OK ? Gdzies wyczytalem, ze tyl nawet 1.7-1.8 bara... ty to ja na probe dalem w moim 1150kg 2.1 i 2.1 przod jest ok z tyłu chyba zejde do 2.0 -1.9 ale tył nie zamiata wiec puki co jeszcze potestuje z tyłu 2.1 |
|
|
![]()
Post
#2594
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ciekawe że w evo 9 mam z tyłu zalecane 1.9
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2595
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
W Astrze GSi (wydmuszka z klatką - czyli i tak cieższe, niż Twoje auto) z R1R ustawiłem ostatnio 1.8 tył, 1.9 przód i jechało się zupełnie przyzwoicie
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#2596
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ciekawe że w evo 9 mam z tyłu zalecane 1.9 ![]() A w RXie przod tyl 2.2 . Jak sie zaladuje na maksa auto, to przod zostaje 2.2 a tyl 2.7 ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2597
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2598
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ja daję mniej jak chcę szybciej dogrzać lub...w mieście dla wygody
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2599
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
powiem szczerze ze jestem mega zadowolony z r1r po miescie i po autostradzie. to dokładnie to co chciałem. od razu trzyma, jak raz przyhamuje to sa nagrzane
|
|
|
![]()
Post
#2600
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Tak jest, bdb guma do miasta
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:27 |