![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2461
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
odnosnie daytonow z pytania kilku postow wyzej, smialo je bierz, schodza mi teraz jak swieze bulki, sam zalozylem na probe do swojego auta i sa ok
![]() ![]() -------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2462
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Panowie jezeli juz ktos zadal kiedys takie pytanie to przepraszam.
Fwd 270km. Zalozenie r888 tylko na przednia os, a na tyl np michaly ps3 to dobry pomysl? Auto do szybszej miejskiej jazdy. Jezeli chodzi i jazde prosto to odpowiedz jest oczywista, ale jak to by dzialalo w zakretach? -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#2463
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Nerwowa dupa się zrobi. Wsadź tam coś jeszcze bardziej miękkiego niż r888.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2464
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
No fajnie, ale poproszę jeszcze raz opinie nt. opon 215/45 R17
Ewentualnie 225/45 r17, chodź już trochę potrafią przytrzeć przy maks skręcie. RE070 odpada bo to w ogóle szeroki walec, ale co z np. Vredesteinem Sessanta? -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#2465
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
W tym rozmiarze nie ma żadnej opony typu semi-slick. Uniroyal najlepszy ędzie na mokrym, ale na suchym na zakrętach jednak będzie czuć jego miękkość. Ewentualnie jeszcze masz ContiSportContact 2 - reszta raczej bez sensu wtym rozmairze
|
|
|
![]()
Post
#2466
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 February 2016 ![]() |
Panowie, a czy w rozmiarze 205/40/17 jest jakiś tańszy semi slick poza R888 ?
|
|
|
![]()
Post
#2467
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 11 April 2012 ![]() |
No fajnie, ale poproszę jeszcze raz opinie nt. opon 215/45 R17 Ewentualnie 225/45 r17, chodź już trochę potrafią przytrzeć przy maks skręcie. RE070 odpada bo to w ogóle szeroki walec, ale co z np. Vredesteinem Sessanta? Jeżdżę na Nokianach Z Line w moim DD (200 KM FWD) i sobie chwalę. Uniwersalna opona, dobra w każdych warunkach (zwłaszcza na mokrym), rozsądne zużycie. Jeśli to opony do dupowozu, to ciężko o lepsze w tej cenie moim skromnym zdaniem. |
|
|
![]()
Post
#2468
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Co do 215/45/17 i semislick budżetowy vs cywilna opona typu Nokian Z-line to mam skromne doświaczenia z nimi aucie cywilnym w FWD 190KM / 1450kg . Ten semislick to Nankang NS-2R w mieszance TW120 (jest też twardsza TW180).
Prowadzenie - zdecydowanie o niebo lepsze na semiclicku, precyzja, szybkość reakcji na kierownicę i trzymanie w zakręcie również (a przód ciężki mam w tym wozie i tendencję do wyjeżdżania sporą) , nie podwija ścianki bocznej . Na mokrym nie wygłupiałem się , po prostu jechałem, żeby jak na lodowisku było czy coś takiego to na pewno nie, ta opona ma sporo głębokich wzdłużnych rowków, RSR chyba mniej. Zużycie - trudno mi ocenić, na tych nankangach wiele nie jeździłem ale biorąc pod uwagę jeden cały dzień na Ułężu - to nie można powiedzieć żeby znikały w oczach, nie jes źle wg mnie. Natomiast pod wzgl komfortu zdecydowanie Nokian. Mimo że na etykietce Nokiana Zline o ile pamiętam było więcej decybeli niż na etykietce tych Nankangów - to te ostatnie zdecydowanie bardziej głośne są. Na krótkie trasy bez tragedii , ale na dłuższe - w zalezności od indywidualnej wrażliwości to nieciekawie może być. Komfort jazdy też ciut mniejszy , może przez te ścianki boczne, które są trwarde. Natomiast nokianyZ line - bardzo fajne , tu były na forum nieraz polecane i przyłaczyć tylko się mogę - na codzienną jazdę tych cech semislicka nie wymagamy , a one się naprawdę fajnie spisują. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#2469
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
215/45/17 to chyba Sport Cup 2 są dostępne?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2470
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
sa dostepne. juz za 6 stowek. na pewno duzo szybsze niz nakang ns-2r i r888 czy to na mokrym czy na suchym nie o klase ale o dwie. no ale co kto lubi. moze cena jest problemem. chodz jak patrze na ceny opon uhp typu sportcontact5 assymetric2 itd to ceny sa zblizone.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2471
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 February 2016 ![]() |
A coś takiego w 205/40/17?
|
|
|
![]()
Post
#2472
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
na suchym przy jeździe w mieście czy od r888 szybsze to tam ostrożny jestem
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2473
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Podałem porównanie tych samych rozmiarów cywilnej zLine i budżetowego - w identycznej cenie jak ten zLine - semislicka. Odpowiadającego również ceną Federalowi RSR o którego padło pytanie. Na tym samym wozie itd. Nie 2x droższej UHP ani 2xdroższego semislicka . Zawsze można coś droższego-lepszego znaleźć, to już wiem w swych początkach zgłębiania tematów opon
![]() Jeszcze jednego wyżej nie podałem - ten NS-2R ma tak realnie z 1cm więcej szerokości niż też niby 215 z-Line . -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#2474
|
|
User Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa-Anin ![]() |
Podlacze sie do dyskusji, bo mnie zaciekawila, samochod 250 km FWD, wczesniej na neova ad08, teraz koncze RSR-y, czy przesiadka na r888 lub wyzej wymienione sport cup 2 to bedzie progres ? czy raczej semi slick typu rsr / neova bedzie lepszy ? miasto + pewnie jakis wypad na tor
![]() -------------------- EP3 k20 Rotrex 320/285
A45 492/650 |
|
|
![]()
Post
#2475
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Cup2 będzie git, r888 też, ale na torze szybko będzie znikać
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2476
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź ![]() |
No dobra a takie założenia:
BMW e36, felgi 16, opona na codzień plus amatorskie upalanie ułęż, poznań 4-5x w roku. Zależy mi na dobrej przyczepnosci na suchym, ale też jak mnie deszcz złapie w codziennej jezdzie, żeby się 'dało jechać', czyli bez hardkorowych semislik. Nie interesuje mnie natomaist żywotnosc opony czy też hałas... Mam swoje typy, ale celowo nie wymieniam, co byscie polecali? Dobrze kojarze, że 500-600pln za sztuke to jest budzet w którym powinienem sie zmiescic w tym rozmiarze? Jak nie to śmiało piszcie, raczej mozna zwiekszyc. Szerokosc/wys opony do dogadania... -------------------- V8
|
|
|
![]()
Post
#2477
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Toyo R1R? Daje rady na deszczu (no, jak wpierniczy total ulewa to też nie wyrobi, ale wtedy to już mało co wyrabia
![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#2478
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 05 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Mam R1R 235/40r17 na tyle w E30, na lekko mokrym/ wilgotnym asfalcie potrafi dupe wystawić przy 140 na trójce jadąc na wprost więc trzeba uważać.. Auto z pełnym wnętrzem moc 303KM
Natomiast na suchym moim zdaniem bajka, zimne R1R klei duużo lepiej niż np zimny Federal FZ 201 Jestem pewny że następne opony uliczne to też będzie R1R z uwagi na trakcję zimnych opon, jednak na torze zejdą szybciutko, na Poznań zostanę na FZ 201 które zimne nie działają, natomiast dobrze dogrzane chcą wyrwać zawieszenie i są przyzwoicie trwałe Federali nie testowałem na wilgotnym bo chcę żyć ![]() |
|
|
![]()
Post
#2479
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
są tacy co fedków używają jako deszczy
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2480
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
A jak wygląda sprawa z dostępnością nankangow ns2r 225/45/17? Oponeo czy na allegro szukać?
Inna sprawa czy to dobry wybór do mocno upalanego po mieście a3 1.8t awd 200-220KM? Ułęż tak ze dwa trzy razy do roku. Czy lepiej coś bardziej cywilnego? -------------------- ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:46 |