![]() ![]() |
Fri, 05 Feb 2016 - 18:53
Post
#2381
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 |
Aha, czyli roznia sie w sumie rzezba bieznika i tylko dzieki temu taki Eagle F1 jest szybszy niz Debica? Jasne a mierzyles na torze czy szybsza? a jakie sa roznice miedzy fulda a goodyear. podejzenie jest nawet ze ten sam karkas idzie . jak dorwe sie do jakich statrych opopn z jednego koncerunu . przetne i zobacze czy druty ida tak samo |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Fri, 05 Feb 2016 - 18:53
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Fri, 05 Feb 2016 - 20:04
Post
#2382
|
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa |
Niedowiarkom co do różnic mieszanek proponuję spojrzeć na drogę hamowania - szczególnie na mokrym. W tym teście jest i Goodyear, Dunlop jaki i budżetowa Saca i Dębica robiona w tej samej fabryce........
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-...raking-Test.htm Jeżeli coś jest wspólnego w oponie Dębica i GY to właśnie najczęście karkas szczególnie w popularnych rozmiarach i niższych indeksach prędkości. Tam się ta unifakcja sprawdza, opłaca i nie wpływa na minus zachowania opony premium ani na specjalny plus opony budżetowej. Fabryka Baruma w Otrokovicach (w której wilokrotnie bywałem slużbowo/na szkoleniach czy z klientami) wytwarza ponad setkę różnych mieszanek gumowych. Pewnie po to żeby do produkcji opon Conti, Uniroyal, Semperit, Barum, Viking i chyba jeszcze około 20 marek "prywatnych" dawać jedna i ta samą mieszankę na bieżnik |
|
|
|
Fri, 05 Feb 2016 - 20:06
Post
#2383
|
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa |
W sumie jestem przekonany, że nie będę żałować tego zakupu Co do CUP2... wyszły by gdzieś coś koło 6,5k, jednak dla mnie mają za mało mięsa, co przełożyłoby się na krótszy czas racy, na suchym niewiele lepsza od CFC, a na mokrym Continental zdecydowanie lepszy. No i z tego co doczytałem CFC kleją niemal od początku, a CUP2 trzeba troszkę rozgrzewać, co do jazdy typowo street ma dość duże znaczenie, prawda? A tu coś dla ciebie http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2012-...y-Tyre-Test.htm |
|
|
|
Fri, 05 Feb 2016 - 23:14
Post
#2384
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
lukass5
Nie martw się, ten jak i inne wszystkie testy dostępne w necie już obczaiłem W czeluściach internetu znalazłem test rodem z Japonii, nie pamiętam teraz dokładnie gdzie to było, jednak tam CFC wygrała z konkurentami, nie do końca wiem jakimi, dlatego że krzaczki były dla mnie zbyt nieczytelne -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
|
Fri, 05 Feb 2016 - 23:18
Post
#2385
|
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa |
Dawaj ego testa/linka - z obrazków opon wyczaimy co tam było.
|
|
|
|
Sat, 06 Feb 2016 - 08:08
Post
#2386
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Sat, 06 Feb 2016 - 08:14
Post
#2387
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
piwo
To mnie rozbawiles XD. Nie, ten test znalazłem wpisując w Google "contiforcecontact" w grafikach, gdzieś na samym dole, jak oglądałem sobie jak opona wygląda na żywo -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
|
Sun, 07 Feb 2016 - 19:42
Post
#2388
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
cos dla lubiacych federala 595 rs-r. zajebisty film. koles wymiata w starszym porsche i przegania nowe porsche turbo s na trofeo r
https://www.youtube.com/watch?v=TyQiLQ6CUJs -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Mon, 08 Feb 2016 - 21:35
Post
#2389
|
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 |
a w temacie federala podobno nowa ewolucja RS-R czyli RS-RR jest semi-slickiem ale nie ma homologacji E?
|
|
|
|
Tue, 09 Feb 2016 - 05:48
Post
#2390
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
poki co chyba jeszcze nie ma ale to kwestia czasu. ale peka tak samo jak wczesniej.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Tue, 09 Feb 2016 - 08:49
Post
#2391
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
cos dla lubiacych federala 595 rs-r. zajebisty film. koles wymiata w starszym porsche i przegania nowe porsche turbo s na trofeo r https://www.youtube.com/watch?v=TyQiLQ6CUJs No fajnie ale patrzac na linie przejazdu i punkty hamowania to koles w 993 jest zwyczajnie znacznie lepszym kierowca niz ten w 991. Wiec raczej nie dziwne, ze daje mu rade. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
|
Tue, 09 Feb 2016 - 10:03
Post
#2392
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
ja nie wstawilem linku dla porownania opon. raczej wlasnie kierowcow. fajny wariat z kolesia. takie latanie bokiem na dohamowaniach czy przyspieszaniach przy 200km/h. az milo popatrzec. widac nie trzeba miec najlepszego auta i opon by byc szybszy.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Wed, 10 Feb 2016 - 11:35
Post
#2393
|
|
|
User Dołączył: Fri, 17 July 2009 Skąd: Warszawa |
Potrzebuje porady.
Auto MR2 RWD silnik centralnie z tylu, waga ok 1tony, z przodu prawie nie ma balastu wiec mega lekki, mam felgi 17x7,5 i opona 205/45 przy glebie trze o nadkole. Pytanie: 1. czy 205/40 to bedzie zabojstwo? 195/45 nie wchodzi w gre chyba bo na 7,5 cala bedzie chyba za wasko no i niewiele nizsza ta opona 2. jaka opone dac na przod, jesli z tylu jest 225/45 RE002 a w przyszlosci jakis lepszy semi typu CUP2, zeby w razie deszczu chociaz z przodu jakis bieznik byl, nalezy pamietac ze ciezko dogrzac przod(do wyboru RE002, RE050A, Michelin PS3, inna?) |
|
|
|
Wed, 10 Feb 2016 - 12:24
Post
#2394
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
Michelin Pilot Super Sport, dobra i lekka opona. Nieźle na torze i dobrze on street
-------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
|
Wed, 10 Feb 2016 - 12:35
Post
#2395
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
trzeba raczej rozgladac sie co jest dostepne. na rynku jest mega malo dobrych miekkich opon w odpowiednim rozmiarze. rozejrzalbym sie nad odpowiednimi miekkimi semi slikami. mam ten sam problem i cywile sobie wogole odpusc. a w rwd MD na mokrym lepiej jak wyjedzie przod niz tyl, bo tendencja jest i tak gwaltowna. wiec raczje na tyle wklej cos cos klei w maire na mokrym typu sport cup 2 a przod juz mniej odporna na deszcz typu r888,zzr a048 miekki, v70a k21 czy w ta strone opony . wtedy bedzie latwiej zapanowac nad autem i w deszcz i na suchym. przynajmniej ja tak sobie konfiguruje auto.
czy 205/40r17 bedzie zabujstwo zalezy od kontrolera abs. u mnie przy przejsciu na mniejszy rozmiar na przodzie pare razy na ulezu wypadlem w trawe bo abs calkowicie odpuszczal hamowanie. raz przed wypadnieciem w las uratowal mnie reczny. wwiec nie liczac hebli nie powinno byc negatywow wiekszych przy przjesicu na mniejszy rozmiar.. w koncu to tylko 2cm czyli 1 cm nizej z przodu co powinno dociazyc przod michelinow w tym rozmairze nie kupisz. r888 w 205/40r17 wystepuje na pewno (kleja na przodzie w maire ale jak masz mozliwosc to wybieraj mieszanke sg nie gg, bo gg czyli normalna jest jednak za twarda i ciezko dogrzac na przodzie w MD autach). -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Wed, 10 Feb 2016 - 13:05
Post
#2396
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
W sumie kolega piwo ma rację, ale idąc tym tokiem myślenia to nie lepiej byłoby na przód również wrzucić PSC2?
-------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
|
Wed, 10 Feb 2016 - 13:13
Post
#2397
|
|
|
User Dołączył: Fri, 17 July 2009 Skąd: Warszawa |
rozmiar 205/40r17 to ciezki temat, nie ma Cup2 w tym rozmiarze, jest pilot sport3, R888R. napisalem do ODS moze maja cos dla mnie miekkiego, dzieki panowie!
|
|
|
|
Wed, 10 Feb 2016 - 13:19
Post
#2398
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
pilot sport3 odpusc.to cywilna slaba opona na suchym. r888r wg testow ods klei podobnie do avon zzs czyli gorzej od zzr. zzr mozna dobrac miesznaki a24 miekkie i a64 srednie.
v70a jest w tym rozmiarze tylko trzeba rozgladac sie za super miekka lub miekka. http://www.camskill.co.uk/m117b0s697p12884..._XC_Noise%3A_XC http://www.camskill.co.uk/m117b102s697p128..._XC_Noise%3A_XC -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Wed, 10 Feb 2016 - 14:16
Post
#2399
|
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa |
Z przystepnych cenowo jest jeszcze Yokohama Parada. Oprócz tego są dostepne R888 - tylko ta cena
|
|
|
|
Wed, 10 Feb 2016 - 14:23
Post
#2400
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
parada to dramat, zapomnij
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 21:44 |