![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2381
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
Aha, czyli roznia sie w sumie rzezba bieznika i tylko dzieki temu taki Eagle F1 jest szybszy niz Debica? Jasne ![]() a mierzyles na torze czy szybsza? a jakie sa roznice miedzy fulda a goodyear. podejzenie jest nawet ze ten sam karkas idzie . jak dorwe sie do jakich statrych opopn z jednego koncerunu . przetne i zobacze czy druty ida tak samo |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2382
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Niedowiarkom co do różnic mieszanek proponuję spojrzeć na drogę hamowania - szczególnie na mokrym. W tym teście jest i Goodyear, Dunlop jaki i budżetowa Saca i Dębica robiona w tej samej fabryce........
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-...raking-Test.htm Jeżeli coś jest wspólnego w oponie Dębica i GY to właśnie najczęście karkas szczególnie w popularnych rozmiarach i niższych indeksach prędkości. Tam się ta unifakcja sprawdza, opłaca i nie wpływa na minus zachowania opony premium ani na specjalny plus opony budżetowej. Fabryka Baruma w Otrokovicach (w której wilokrotnie bywałem slużbowo/na szkoleniach czy z klientami) wytwarza ponad setkę różnych mieszanek gumowych. Pewnie po to żeby do produkcji opon Conti, Uniroyal, Semperit, Barum, Viking i chyba jeszcze około 20 marek "prywatnych" dawać jedna i ta samą mieszankę na bieżnik ![]() |
|
|
![]()
Post
#2383
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
W sumie jestem przekonany, że nie będę żałować tego zakupu ![]() Co do CUP2... wyszły by gdzieś coś koło 6,5k, jednak dla mnie mają za mało mięsa, co przełożyłoby się na krótszy czas racy, na suchym niewiele lepsza od CFC, a na mokrym Continental zdecydowanie lepszy. No i z tego co doczytałem CFC kleją niemal od początku, a CUP2 trzeba troszkę rozgrzewać, co do jazdy typowo street ma dość duże znaczenie, prawda? ![]() A tu coś dla ciebie ![]() http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2012-...y-Tyre-Test.htm |
|
|
![]()
Post
#2384
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
lukass5
Nie martw się, ten jak i inne wszystkie testy dostępne w necie już obczaiłem ![]() W czeluściach internetu znalazłem test rodem z Japonii, nie pamiętam teraz dokładnie gdzie to było, jednak tam CFC wygrała z konkurentami, nie do końca wiem jakimi, dlatego że krzaczki były dla mnie zbyt nieczytelne ![]() ![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2385
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Dawaj ego testa/linka - z obrazków opon wyczaimy co tam było.
|
|
|
![]()
Post
#2386
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2387
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
piwo
To mnie rozbawiles XD. Nie, ten test znalazłem wpisując w Google "contiforcecontact" w grafikach, gdzieś na samym dole, jak oglądałem sobie jak opona wygląda na żywo ![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2388
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
cos dla lubiacych federala 595 rs-r. zajebisty film. koles wymiata w starszym porsche i przegania nowe porsche turbo s na trofeo r
![]() https://www.youtube.com/watch?v=TyQiLQ6CUJs -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2389
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
a w temacie federala podobno nowa ewolucja RS-R czyli RS-RR jest semi-slickiem ale nie ma homologacji E?
|
|
|
![]()
Post
#2390
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
poki co chyba jeszcze nie ma ale to kwestia czasu. ale peka tak samo jak wczesniej.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2391
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
cos dla lubiacych federala 595 rs-r. zajebisty film. koles wymiata w starszym porsche i przegania nowe porsche turbo s na trofeo r ![]() https://www.youtube.com/watch?v=TyQiLQ6CUJs No fajnie ale patrzac na linie przejazdu i punkty hamowania to koles w 993 jest zwyczajnie znacznie lepszym kierowca niz ten w 991. Wiec raczej nie dziwne, ze daje mu rade. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#2392
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ja nie wstawilem linku dla porownania opon. raczej wlasnie kierowcow. fajny wariat z kolesia. takie latanie bokiem na dohamowaniach czy przyspieszaniach przy 200km/h. az milo popatrzec. widac nie trzeba miec najlepszego auta i opon by byc szybszy.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2393
|
|
User Dołączył: Fri, 17 July 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Potrzebuje porady.
Auto MR2 RWD silnik centralnie z tylu, waga ok 1tony, z przodu prawie nie ma balastu wiec mega lekki, mam felgi 17x7,5 i opona 205/45 przy glebie trze o nadkole. Pytanie: 1. czy 205/40 to bedzie zabojstwo? 195/45 nie wchodzi w gre chyba bo na 7,5 cala bedzie chyba za wasko no i niewiele nizsza ta opona 2. jaka opone dac na przod, jesli z tylu jest 225/45 RE002 a w przyszlosci jakis lepszy semi typu CUP2, zeby w razie deszczu chociaz z przodu jakis bieznik byl, nalezy pamietac ze ciezko dogrzac przod(do wyboru RE002, RE050A, Michelin PS3, inna?) |
|
|
![]()
Post
#2394
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Michelin Pilot Super Sport, dobra i lekka opona. Nieźle na torze i dobrze on street
![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2395
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
trzeba raczej rozgladac sie co jest dostepne. na rynku jest mega malo dobrych miekkich opon w odpowiednim rozmiarze. rozejrzalbym sie nad odpowiednimi miekkimi semi slikami. mam ten sam problem i cywile sobie wogole odpusc. a w rwd MD na mokrym lepiej jak wyjedzie przod niz tyl, bo tendencja jest i tak gwaltowna. wiec raczje na tyle wklej cos cos klei w maire na mokrym typu sport cup 2 a przod juz mniej odporna na deszcz typu r888,zzr a048 miekki, v70a k21 czy w ta strone opony . wtedy bedzie latwiej zapanowac nad autem i w deszcz i na suchym. przynajmniej ja tak sobie konfiguruje auto.
czy 205/40r17 bedzie zabujstwo zalezy od kontrolera abs. u mnie przy przejsciu na mniejszy rozmiar na przodzie pare razy na ulezu wypadlem w trawe bo abs calkowicie odpuszczal hamowanie. raz przed wypadnieciem w las uratowal mnie reczny. wwiec nie liczac hebli nie powinno byc negatywow wiekszych przy przjesicu na mniejszy rozmiar.. w koncu to tylko 2cm czyli 1 cm nizej z przodu co powinno dociazyc przod ![]() michelinow w tym rozmairze nie kupisz. r888 w 205/40r17 wystepuje na pewno (kleja na przodzie w maire ale jak masz mozliwosc to wybieraj mieszanke sg nie gg, bo gg czyli normalna jest jednak za twarda i ciezko dogrzac na przodzie w MD autach). -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2396
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
W sumie kolega piwo ma rację, ale idąc tym tokiem myślenia to nie lepiej byłoby na przód również wrzucić PSC2?
-------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2397
|
|
User Dołączył: Fri, 17 July 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
rozmiar 205/40r17 to ciezki temat, nie ma Cup2 w tym rozmiarze, jest pilot sport3, R888R. napisalem do ODS moze maja cos dla mnie miekkiego, dzieki panowie!
|
|
|
![]()
Post
#2398
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
pilot sport3 odpusc.to cywilna slaba opona na suchym. r888r wg testow ods klei podobnie do avon zzs czyli gorzej od zzr. zzr mozna dobrac miesznaki a24 miekkie i a64 srednie.
v70a jest w tym rozmiarze tylko trzeba rozgladac sie za super miekka lub miekka. http://www.camskill.co.uk/m117b0s697p12884..._XC_Noise%3A_XC http://www.camskill.co.uk/m117b102s697p128..._XC_Noise%3A_XC -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2399
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Z przystepnych cenowo jest jeszcze Yokohama Parada. Oprócz tego są dostepne R888 - tylko ta cena
![]() |
|
|
![]()
Post
#2400
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
parada to dramat, zapomnij
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 09:45 |