Shoutbox 0 nowych PW 


340 Stron V  « < 117 118 119 120 121 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Kras
post Thu, 04 Feb 2016 - 10:43
Post #2361


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(piwo @ Wed, 03 Feb 2016 - 18:51) *
no ceny sa najwazniejsze.
jeszcze pare lat temu r888 kosztowaly grosze a teraz za byle semi slick kaza sobie placic po 700 800zl, wiecej jak za niejednego slika. cos jest nie tak. i nie za calosc ponosi wine droga waluta.

Na to nie poradzisz. Zabawa w trackdaye zrobila sie popularna, zwiekszona podaz wiec automatycznie ceny w gore.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Feb 2016 - 10:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Tommo
post Thu, 04 Feb 2016 - 10:49
Post #2362


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Raczej powinno być odwrotnie. Przy większych ilościach zamówień hurtowych można lepiej negocjować cenę, a to pozytywnie powinno odbijać się przy sprzedaży detalicznej.
R888 były tanie, jak dolar kosztował 2,2 pln a jen jeszcze tańszy.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Thu, 04 Feb 2016 - 10:57
Post #2363


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Ale cene to negocjuje sobie hurtownik i importer. A jak ma potem duzy popyt w detalu i niewielka konkurencje to przeciez nie bedzie obnizal cen. No kaman smile.gif


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Thu, 04 Feb 2016 - 11:10
Post #2364


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





dokladnie. dopuki wiecej osob nie bedzie sprzedawac to takie ceny beda . a jeszcze chyba sie gumiorze nie kapneli ze na to zaczyna byc spory popyt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Thu, 04 Feb 2016 - 11:27
Post #2365


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Konkurencja może nie tak wielka, ale jest. Sprzedawca zawsze chętniej obniży marże jak ma większą sprzedaż, niż odwrotnie. To oczywiste.
Chyba, że towar reglamentowany, to zmienia postać rzeczy.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Thu, 04 Feb 2016 - 12:28
Post #2366


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Panowie, pytanie o Hankook Ventus R-S2 Z212, z czym to się je? Bo mam bardzo dobrą propozycję i się zastanawiam czy warto?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Thu, 04 Feb 2016 - 15:11
Post #2367


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





CYTAT(the Hitcher @ Thu, 04 Feb 2016 - 08:36) *
Srbenda no w tym teście rs-r wypada jednak lepiej


Nie mówię że nie. Podałem moje doświadczenie. Poza tym, u mnie jest trochę inny bieżnik:

Są opony lewe i prawe wink.gif


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Thu, 04 Feb 2016 - 21:35
Post #2368


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





CYTAT(xtremesystems @ Wed, 03 Feb 2016 - 18:43) *
jak beda tansze niz 03G to ODS sie zapłacze biggrin.gif

bieżnik taki ze na deszczu mozna w pory narobic ze strachu


Płakać będziemy oczywiście ale ze szczęscia wink.gif

Jestem pewien ze te testy są tak obiektywne jak sam kierowca który jadąc na direzzie jechał jak emeryt a jadąc na tych 2gich jechał tak ze zamykał zakręt od tarek do tareki dużo bardziej agresywnie. Nie sadze żeby jakaś firma testowała opony premium z najwyższej półki jak cup2 czy TrofeoR z oponami produkcji Taiwańskiej....


Opona sie obroni sama a w PL sa już klienci którzy chcą zapłacić raz a dobrze niż płacić frycowe 2 razy smile.gif


BTW od jutra rusza już prawidłowa sprzedaż Race GC >> http://odsserwis.com/2015/12/02/race-gc


BTW 2. Niestety ceny opon poszły do góry u producentów, bardzo duże obostrzenia wymogów , do tego kurs euro/dolka bardzo do góry i nie możemy porównać 100 dolarów 5 lat temu a teraz i tak samo EU
muszę wam powiedzieć ze w branży gumowej marża na oponach to 8-12 oczek max smile.gif max max
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SNiP3R
post Thu, 04 Feb 2016 - 22:59
Post #2369


Super User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Kępno





No i stało się... zamówiłem sobie Continental ForceContact smile.gif.
Z przodu na feldze 20" o szerokości 8,5 cala założę 245/35.
Z tyłu na felge 10 cali szerokiej, założę 295/30, trochę szeroko, ale z racji braku innych rozmiarów, oraz z tego że przy moim momencie obrotowym przyda się troszkę więcej mięsa, zdecydowałem się właśnie na takie, zresztą te dwa wymiary niemal się pokrywają, więc elektronika nie będzie mi szaleć XD. Jak pojeżdżę troszkę na nich to na pewno zdam relację jak im poszło wink.gif. Myślę że dobrze wybrałem, wszystkie znaki na niebie na to wskazują. Jest to dość mało popularna opona w naszym pięknym kraju, jednak wszystkie recenzje i opinie które znalazłem były jednoznacznie pozytywne, również testy których było nie wiele pokazały, że opona ta co coś pomiędzy semi slickiem, a oponą UHP, bo prócz świetnych właściwości na suchym dobrze również radzi sobie na mokrym, więc przy jeździe codziennej nie powinna sprawiać żadnych problemów. Zresztą, jak to mówią: "pożyjemy, zobaczymy" rolleyes.gif


--------------------
-BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map
BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD
Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 05 Feb 2016 - 05:49
Post #2370


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





drogie? wiecej niz 1200 za sztuke?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SNiP3R
post Fri, 05 Feb 2016 - 09:08
Post #2371


Super User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Kępno





Nom... Ponad 5.7k plnów za całość, drogo drogo... jednak myślę że warto, zwłaszcza że ma być klej i do tego lekko wink.gif


--------------------
-BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map
BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD
Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Fri, 05 Feb 2016 - 09:41
Post #2372


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Nowe opony UHP klasy premium w rozmiarze 20"...nie moglo byc tanio. Supersporty wyszlyby pewnie podobnie.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Fri, 05 Feb 2016 - 09:52
Post #2373


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





ja pieprze. a ja sie zastanawiam czy kupic komplet za 1200 czy 1600 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Fri, 05 Feb 2016 - 09:57
Post #2374


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





szczególnie boli jak znajomy co robil w debicy powiedział mi
"W 2013 roku koszt produkcji opony (niezależnie od marki wytłoczonej na ścianie bocznej) to było ~70 zł" .
rozmiar tez niewielkie mial znaczenie. dopiero jakie supermega duze zwiekszaly koszt na ponad 100

w debicy robiona jest (byla ) grupa goodyear
Dębica,Douglas, Dunlop, Fierce, Fulda, Kelly-Springfield, Sava, Pneumant Tires

A i powiedzial ze mieszanki w zaleznosci od marki to mit. dostawali tylko nowe formy. (mowa o oponach mainsteamowych)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SNiP3R
post Fri, 05 Feb 2016 - 11:18
Post #2375


Super User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Kępno





Michy PSS wyszły by troszkę taniej, jakieś 4,5k pln. Tak samo jak CSC6, no i nie zapominajmy że CFC to topowa guma Continentala, która wszędzie traktowana jest jak prawdziwy semi slick, chodź patrząc tylko na bieżnik to wygląda (prawie) jak UHP. No i rozmiar też robi swoje, a i trzeba dodać że to i tak taniej jak np. z 2 lata temu, bo Continental zakończył ich produkcję.


--------------------
-BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map
BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD
Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukass5
post Fri, 05 Feb 2016 - 11:19
Post #2376


User
Dołączył: Fri, 08 January 2016
Skąd: Warszawa





CYTAT(xtremesystems @ Fri, 05 Feb 2016 - 09:57) *
szczególnie boli jak znajomy co robil w debicy powiedział mi
"W 2013 roku koszt produkcji opony (niezależnie od marki wytłoczonej na ścianie bocznej) to było ~70 zł" .
rozmiar tez niewielkie mial znaczenie. dopiero jakie supermega duze zwiekszaly koszt na ponad 100

w debicy robiona jest (byla ) grupa goodyear
Dębica,Douglas, Dunlop, Fierce, Fulda, Kelly-Springfield, Sava, Pneumant Tires

A i powiedzial ze mieszanki w zaleznosci od marki to mit. dostawali tylko nowe formy. (mowa o oponach mainsteamowych)

Hmm - kocham takie "madrości" od pracowników linii produkcyjnej. Co do mieszanki - dla niego się nie róznią, bo to róznice na poziomie 0,5% dodatków chemicznych. Ja te różnice widzę i potrafie część z nich zmierzyć choćby durometrem. Poza tym koszt produkcji, a koszt opony to dwie rózne rzeczy. Marki premium to zazwyczaj najnowsze rozwiazania, a R&D kosztuje i to nie mało. W tanich markach zazwyczaj bierze sie lekko zmodyfikowane stare wersje opon premium + tańszą mieszankę gumową i jest tanio.. A gdzie koszty, magazynowania, dystrybucji i wiele innych? Magazynowanie i dystrybucja 195/65R15 Debicy której w samej Polsce sprzedaje się ze 100tys sztuk rocznie jest chyba jednak tańszy niż powiedzmy 295/30R20 klasy premium których pewnie w PL sprzedaje się nie wiecej niż 1000 sztuk rocznie do kupy wszystkich marek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukass5
post Fri, 05 Feb 2016 - 11:31
Post #2377


User
Dołączył: Fri, 08 January 2016
Skąd: Warszawa





CYTAT(SNiP3R @ Fri, 05 Feb 2016 - 11:18) *
Michy PSS wyszły by troszkę taniej, jakieś 4,5k pln. Tak samo jak CSC6, no i nie zapominajmy że CFC to topowa guma Continentala, która wszędzie traktowana jest jak prawdziwy semi slick, chodź patrząc tylko na bieżnik to wygląda (prawie) jak UHP. No i rozmiar też robi swoje, a i trzeba dodać że to i tak taniej jak np. z 2 lata temu, bo Continental zakończył ich produkcję.

Normalnie wyszłoby taniej ale:
- Conti Polska mniej wiecej w połowie roku 2015 zakończył oficjalna dystrybucję tej opony
- Opony dla SNiP3R są wyprodukowane w latach zeszłych i sa dosć drogie - od mniej wiecej 2013 roku ceny opon w ogóle spadają i teraz byłby tańsze, ale Conti nie ma żadnych planów produkcyjnych tej opony sad.gif
- W Pl opony niedostepne, ale udało sie znaleźć pare sztuk w DE (żeby zebrać cały komplet musiałem je zebrac w sumie z 3 miejsc w Niemczech) - niestety ze wzgledu na rozmiar sam transport do PL nie najtańszy, bo standardem dla przesyłek kurierskich międzynarodowych jest najdłuższy bok przesyłki o wymiarze 65 cm, a tu mamy prawie 70cm srednicy i to już kwalifikuje się pod paletówkę
Ale mimo wszystko cena za komplet wyszła na poziomie CuP2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Fri, 05 Feb 2016 - 11:36
Post #2378


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





CYTAT(lukass5 @ Fri, 05 Feb 2016 - 11:19) *
Hmm - kocham takie "madrości" od pracowników linii produkcyjnej. Co do mieszanki - dla niego się nie róznią, bo to róznice na poziomie 0,5% dodatków chemicznych. Ja te różnice widzę i potrafie część z nich zmierzyć choćby durometrem. Poza tym koszt produkcji, a koszt opony to dwie rózne rzeczy. Marki premium to zazwyczaj najnowsze rozwiazania, a R&D kosztuje i to nie mało. W tanich markach zazwyczaj bierze sie lekko zmodyfikowane stare wersje opon premium + tańszą mieszankę gumową i jest tanio.. A gdzie koszty, magazynowania, dystrybucji i wiele innych? Magazynowanie i dystrybucja 195/65R15 Debicy której w samej Polsce sprzedaje się ze 100tys sztuk rocznie jest chyba jednak tańszy niż powiedzmy 295/30R20 klasy premium których pewnie w PL sprzedaje się nie wiecej niż 1000 sztuk rocznie do kupy wszystkich marek.


kto powiedzial o linii produkcyjnej. cool.gif

guma z tej samej partii inne ustawienia maszyn.

chcesz wierzyc ze kupujac goodyeara masz inna mieszanke niz debice .wierz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Fri, 05 Feb 2016 - 12:47
Post #2379


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Aha, czyli roznia sie w sumie rzezba bieznika i tylko dzieki temu taki Eagle F1 jest szybszy niz Debica? Jasne biggrin.gif


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SNiP3R
post Fri, 05 Feb 2016 - 13:36
Post #2380


Super User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Kępno





W sumie jestem przekonany, że nie będę żałować tego zakupu rolleyes.gif
Co do CUP2... wyszły by gdzieś coś koło 6,5k, jednak dla mnie mają za mało mięsa, co przełożyłoby się na krótszy czas racy, na suchym niewiele lepsza od CFC, a na mokrym Continental zdecydowanie lepszy.
No i z tego co doczytałem CFC kleją niemal od początku, a CUP2 trzeba troszkę rozgrzewać, co do jazdy typowo street ma dość duże znaczenie, prawda? biggrin.gif


--------------------
-BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map
BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD
Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD
Go to the top of the page
 
+Quote Post

340 Stron V  « < 117 118 119 120 121 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 10:46