![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2361
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
no ceny sa najwazniejsze. jeszcze pare lat temu r888 kosztowaly grosze a teraz za byle semi slick kaza sobie placic po 700 800zl, wiecej jak za niejednego slika. cos jest nie tak. i nie za calosc ponosi wine droga waluta. Na to nie poradzisz. Zabawa w trackdaye zrobila sie popularna, zwiekszona podaz wiec automatycznie ceny w gore. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2362
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Raczej powinno być odwrotnie. Przy większych ilościach zamówień hurtowych można lepiej negocjować cenę, a to pozytywnie powinno odbijać się przy sprzedaży detalicznej.
R888 były tanie, jak dolar kosztował 2,2 pln a jen jeszcze tańszy. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#2363
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Ale cene to negocjuje sobie hurtownik i importer. A jak ma potem duzy popyt w detalu i niewielka konkurencje to przeciez nie bedzie obnizal cen. No kaman
![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#2364
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
dokladnie. dopuki wiecej osob nie bedzie sprzedawac to takie ceny beda . a jeszcze chyba sie gumiorze nie kapneli ze na to zaczyna byc spory popyt
|
|
|
![]()
Post
#2365
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Konkurencja może nie tak wielka, ale jest. Sprzedawca zawsze chętniej obniży marże jak ma większą sprzedaż, niż odwrotnie. To oczywiste.
Chyba, że towar reglamentowany, to zmienia postać rzeczy. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#2366
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Panowie, pytanie o Hankook Ventus R-S2 Z212, z czym to się je? Bo mam bardzo dobrą propozycję i się zastanawiam czy warto?
|
|
|
![]()
Post
#2367
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Srbenda no w tym teście rs-r wypada jednak lepiej Nie mówię że nie. Podałem moje doświadczenie. Poza tym, u mnie jest trochę inny bieżnik: ![]() Są opony lewe i prawe ![]() -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#2368
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
jak beda tansze niz 03G to ODS sie zapłacze ![]() bieżnik taki ze na deszczu mozna w pory narobic ze strachu Płakać będziemy oczywiście ale ze szczęscia ![]() Jestem pewien ze te testy są tak obiektywne jak sam kierowca który jadąc na direzzie jechał jak emeryt a jadąc na tych 2gich jechał tak ze zamykał zakręt od tarek do tareki dużo bardziej agresywnie. Nie sadze żeby jakaś firma testowała opony premium z najwyższej półki jak cup2 czy TrofeoR z oponami produkcji Taiwańskiej.... Opona sie obroni sama a w PL sa już klienci którzy chcą zapłacić raz a dobrze niż płacić frycowe 2 razy ![]() BTW od jutra rusza już prawidłowa sprzedaż Race GC >> http://odsserwis.com/2015/12/02/race-gc BTW 2. Niestety ceny opon poszły do góry u producentów, bardzo duże obostrzenia wymogów , do tego kurs euro/dolka bardzo do góry i nie możemy porównać 100 dolarów 5 lat temu a teraz i tak samo EU muszę wam powiedzieć ze w branży gumowej marża na oponach to 8-12 oczek max ![]() |
|
|
![]()
Post
#2369
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
No i stało się... zamówiłem sobie Continental ForceContact
![]() Z przodu na feldze 20" o szerokości 8,5 cala założę 245/35. Z tyłu na felge 10 cali szerokiej, założę 295/30, trochę szeroko, ale z racji braku innych rozmiarów, oraz z tego że przy moim momencie obrotowym przyda się troszkę więcej mięsa, zdecydowałem się właśnie na takie, zresztą te dwa wymiary niemal się pokrywają, więc elektronika nie będzie mi szaleć XD. Jak pojeżdżę troszkę na nich to na pewno zdam relację jak im poszło ![]() ![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2370
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
drogie? wiecej niz 1200 za sztuke?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2371
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Nom... Ponad 5.7k plnów za całość, drogo drogo... jednak myślę że warto, zwłaszcza że ma być klej i do tego lekko
![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2372
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Nowe opony UHP klasy premium w rozmiarze 20"...nie moglo byc tanio. Supersporty wyszlyby pewnie podobnie.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#2373
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
ja pieprze. a ja sie zastanawiam czy kupic komplet za 1200 czy 1600
![]() |
|
|
![]()
Post
#2374
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
szczególnie boli jak znajomy co robil w debicy powiedział mi
"W 2013 roku koszt produkcji opony (niezależnie od marki wytłoczonej na ścianie bocznej) to było ~70 zł" . rozmiar tez niewielkie mial znaczenie. dopiero jakie supermega duze zwiekszaly koszt na ponad 100 w debicy robiona jest (byla ) grupa goodyear Dębica,Douglas, Dunlop, Fierce, Fulda, Kelly-Springfield, Sava, Pneumant Tires A i powiedzial ze mieszanki w zaleznosci od marki to mit. dostawali tylko nowe formy. (mowa o oponach mainsteamowych) |
|
|
![]()
Post
#2375
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Michy PSS wyszły by troszkę taniej, jakieś 4,5k pln. Tak samo jak CSC6, no i nie zapominajmy że CFC to topowa guma Continentala, która wszędzie traktowana jest jak prawdziwy semi slick, chodź patrząc tylko na bieżnik to wygląda (prawie) jak UHP. No i rozmiar też robi swoje, a i trzeba dodać że to i tak taniej jak np. z 2 lata temu, bo Continental zakończył ich produkcję.
-------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2376
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
szczególnie boli jak znajomy co robil w debicy powiedział mi "W 2013 roku koszt produkcji opony (niezależnie od marki wytłoczonej na ścianie bocznej) to było ~70 zł" . rozmiar tez niewielkie mial znaczenie. dopiero jakie supermega duze zwiekszaly koszt na ponad 100 w debicy robiona jest (byla ) grupa goodyear Dębica,Douglas, Dunlop, Fierce, Fulda, Kelly-Springfield, Sava, Pneumant Tires A i powiedzial ze mieszanki w zaleznosci od marki to mit. dostawali tylko nowe formy. (mowa o oponach mainsteamowych) Hmm - kocham takie "madrości" od pracowników linii produkcyjnej. Co do mieszanki - dla niego się nie róznią, bo to róznice na poziomie 0,5% dodatków chemicznych. Ja te różnice widzę i potrafie część z nich zmierzyć choćby durometrem. Poza tym koszt produkcji, a koszt opony to dwie rózne rzeczy. Marki premium to zazwyczaj najnowsze rozwiazania, a R&D kosztuje i to nie mało. W tanich markach zazwyczaj bierze sie lekko zmodyfikowane stare wersje opon premium + tańszą mieszankę gumową i jest tanio.. A gdzie koszty, magazynowania, dystrybucji i wiele innych? Magazynowanie i dystrybucja 195/65R15 Debicy której w samej Polsce sprzedaje się ze 100tys sztuk rocznie jest chyba jednak tańszy niż powiedzmy 295/30R20 klasy premium których pewnie w PL sprzedaje się nie wiecej niż 1000 sztuk rocznie do kupy wszystkich marek. |
|
|
![]()
Post
#2377
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Michy PSS wyszły by troszkę taniej, jakieś 4,5k pln. Tak samo jak CSC6, no i nie zapominajmy że CFC to topowa guma Continentala, która wszędzie traktowana jest jak prawdziwy semi slick, chodź patrząc tylko na bieżnik to wygląda (prawie) jak UHP. No i rozmiar też robi swoje, a i trzeba dodać że to i tak taniej jak np. z 2 lata temu, bo Continental zakończył ich produkcję. Normalnie wyszłoby taniej ale: - Conti Polska mniej wiecej w połowie roku 2015 zakończył oficjalna dystrybucję tej opony - Opony dla SNiP3R są wyprodukowane w latach zeszłych i sa dosć drogie - od mniej wiecej 2013 roku ceny opon w ogóle spadają i teraz byłby tańsze, ale Conti nie ma żadnych planów produkcyjnych tej opony ![]() - W Pl opony niedostepne, ale udało sie znaleźć pare sztuk w DE (żeby zebrać cały komplet musiałem je zebrac w sumie z 3 miejsc w Niemczech) - niestety ze wzgledu na rozmiar sam transport do PL nie najtańszy, bo standardem dla przesyłek kurierskich międzynarodowych jest najdłuższy bok przesyłki o wymiarze 65 cm, a tu mamy prawie 70cm srednicy i to już kwalifikuje się pod paletówkę Ale mimo wszystko cena za komplet wyszła na poziomie CuP2 |
|
|
![]()
Post
#2378
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
Hmm - kocham takie "madrości" od pracowników linii produkcyjnej. Co do mieszanki - dla niego się nie róznią, bo to róznice na poziomie 0,5% dodatków chemicznych. Ja te różnice widzę i potrafie część z nich zmierzyć choćby durometrem. Poza tym koszt produkcji, a koszt opony to dwie rózne rzeczy. Marki premium to zazwyczaj najnowsze rozwiazania, a R&D kosztuje i to nie mało. W tanich markach zazwyczaj bierze sie lekko zmodyfikowane stare wersje opon premium + tańszą mieszankę gumową i jest tanio.. A gdzie koszty, magazynowania, dystrybucji i wiele innych? Magazynowanie i dystrybucja 195/65R15 Debicy której w samej Polsce sprzedaje się ze 100tys sztuk rocznie jest chyba jednak tańszy niż powiedzmy 295/30R20 klasy premium których pewnie w PL sprzedaje się nie wiecej niż 1000 sztuk rocznie do kupy wszystkich marek. kto powiedzial o linii produkcyjnej. ![]() guma z tej samej partii inne ustawienia maszyn. chcesz wierzyc ze kupujac goodyeara masz inna mieszanke niz debice .wierz |
|
|
![]()
Post
#2379
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Aha, czyli roznia sie w sumie rzezba bieznika i tylko dzieki temu taki Eagle F1 jest szybszy niz Debica? Jasne
![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#2380
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
W sumie jestem przekonany, że nie będę żałować tego zakupu
![]() Co do CUP2... wyszły by gdzieś coś koło 6,5k, jednak dla mnie mają za mało mięsa, co przełożyłoby się na krótszy czas racy, na suchym niewiele lepsza od CFC, a na mokrym Continental zdecydowanie lepszy. No i z tego co doczytałem CFC kleją niemal od początku, a CUP2 trzeba troszkę rozgrzewać, co do jazdy typowo street ma dość duże znaczenie, prawda? ![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 10:46 |