![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2341
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Ja tego nie twierdzę, jednak nie wysuwam daleko idących wniosków jeżeli nie mam rzetelnych danych przed sobą. Gdzie ja napisałem, że CSC6 będzie szybszy od CUPa2? Po prostu jestem ciekawy, jak by wyszedł w BEZPOSREDNIM porównaniu.
-------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2342
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=1CQibd0oWRY
Jeden tor, te same warunki, ten sam dzień, CSC6 vs CUP2, różne auta ale nie zapomnijmy że Megane to konstrukcja z 2008 roku, a większość rozwiązań z 2002, no i moc w nowym Syfiku o 35KM i 40Nm więcej na papierze, niewiele ale jest |
|
|
![]()
Post
#2343
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 03 October 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Witajcie, śledzę ten wątek od dawna, przeczytałem bardzo dużo i dotąd jednak szukałem opon codziennych, ale również do wypadów na tor. Obecnie kupiłem Clio 1 gen i szukam bezkompromisowych opon na 1/ Dobre warunki pogodowe i 2/ Złe warunki pogodowe, tak żeby jeździć bezkompromisowo niezależnie od pogody. Moje typy to:
1/ Dobre warunki pogodowe: A048, AD08, Race GC, Dmack DMT-RC, Maxxis zr9 2/ Złe warunki pogodowe lub chłodno: R1R, Extreme Type-W Ktoś z doświadczeniem z lekkim (ok 850 kg) i mocnym (170 km) autem wypowie się? Duża jest różnica między A048, a AD08 na korzyść tego pierwszego? Jeździć będę po Kielcach i Ułężu przede wszystkim, choć zawitam i na inne tory/lotniska. Serwis ODS mocno poleca opony Maxxis zz9, a cenowa różnica między nimi, a Yoko A048 to przepaść...odrzucam R888 ponieważ przy jeździe agresywnej i ciągłej pow. temp. powietrza 15-20 stopni wszyscy piszą, że się przegrzewają i nie kleją. Pozdr |
|
|
![]()
Post
#2344
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
przegrzewaja sie w autach ciezkich typu evo sti wazacych ponad 1,5t czy hothache wazace 1400kg obecnie w serii.
zreszta wszystko zalezy od szerokosci opony. na suchym torze lepiej miec bardziej miekka mieszanke i szersza opone niz waska i twarda. przy szerokosci conajmniej 205 i masie 850kg nie powinno ci sie r888 przegrzewac -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2345
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 03 October 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Celowalem w rozmiar 195/50/15 i srednia mieszanke, to proponujesz jednak miękką (na 15,20 stopni i +)?
|
|
|
![]()
Post
#2346
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
wez 205/50r15 bo to standard w r888.
http://oponowo.eu/p/2373-opona?utm_source=...medium=referral lub http://allegro.pl/toyo-r888r-semi-slick-19...5630899437.html lub zzr za 100 funtow z ods lub 03g za 140 euro z ods: http://odsserwis.com/wp-content/uploads/20...2/CennikODS.pdf wszystko zalezy od dlugosci proby i temperatur. sam bym sie zastanawial. ten test chyba wyjasnia wiele: https://www.facebook.com/odsserwis/photos/a...e=3&theater Extreme VR mieszanak R Odcinek 1996m Czas 1.37.98 Cisnienia startowe 2.0 bara Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 2,6 bara werdykt : opona o bardzo miękkich bokach , jadąca podobne czasy od 1 do 4 przejazdu Bardzo szybko się niszczy na krawędziach Stabilne czasy od 1 do 4 przejazdu Dmack DMT-RC Odcinek 1996m Czas 1.37.01 Cisnienia startowe 2.0 bara Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.85 bara werdykt : opona o twardych bokach to zaleta , jadąca bardzo słabe pierwsze czasy ale z okrążenia na okrążenie poprawiała swoje tempo Zużywa się dość nierówno Yokohama Advan A048 Odcinek 1996m Czas 1.35.11 Cisnienia startowe 2.0 bara Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.90 bara werdykt : opona o średnich bokach , szybko łapie temp pracy , bardzo szybko się zużywa jest stabilna przy dużej ilości jazdy Toyo R888 Odcinek 1996m Czas 1.35.03 Ciśnienia startowe 2.0 bara Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.85 werdykt : opona o twardych bokach , jadąca bardzo dobre czasy już od pierwszego przejazdu Bardzo szybko się niszczy w 1/3 bieżnika Nie toleruje więcej niż 10 min ciągłej jazdy przy 20 st. Zużycie większe niż A048 Direzza 03G Odcinek 1996m Czas 1.34.56 Cisnienia startowe 2.0 bara Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.80 werdykt : opona o bardzo twardych bokach , Jadąca coraz lepsze czasy co okrążenie Pierwsze i drugie okrążenie było gorsze od R888 Każde kolejne lepsze i to znacznie . Zużycie na poziomie A048 ewentualnie: https://www.facebook.com/avonmotorsport/pos...559523840868415 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2347
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Czy ktoś wie, jak sprawuje się opona Pirelli P Zero Corsa??! pod kątem amatorskiego latania po torze.
Co to za opona, jak ma się powiedzmy do tanszego semislika w rodzaju RS-R, do czego to itd, byłbym wdzieczny za wszelkie opinie -------------------- V8
|
|
|
![]()
Post
#2348
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
tutaj:
https://trackparts.ch/images/pdf/semislickt...echappement.pdf a tutaj mclaren p1 na corsach: https://www.youtube.com/watch?v=q3YPTkBRaOk i na trofeo r dla porownania czasow: https://www.youtube.com/watch?v=Vh48FhOAb50 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2349
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
piwo
Ale te Corsa w tych filmach to typowe Corsa czy jakieś tam "asmmietrico" czy "direzionale"? W sumie w tym porównaniu w pdf.ie to te Corsa słabo wyszły w porównaniu do np. AD08, w ogóle mam wrażenie że Pirelli to opony nie warte swojej ceny, bardzo drogie i średnie jeżeli chodzi o właściwości jezdne, jedynie TrofeoR są świetne, ale one są BARDZO drogie i szybko dość znikają w oczach XD PS: szkoda, że nie robią AD08R w rozmiarze R20, bo może wziąłbym je pod uwagę w wyborze opon... ehhh :/ -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2350
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
no to trzeba sie wczytywac jaka corsa ja nei wiem.
jeszcze takie cos pamietam: http://www.kumhotire.de/fileadmin/KUMHO-Up...toBild_0205.pdf -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2351
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Czy ktoś wie, jak sprawuje się opona Pirelli P Zero Corsa??! pod kątem amatorskiego latania po torze. Co to za opona, jak ma się powiedzmy do tanszego semislika w rodzaju RS-R, do czego to itd, byłbym wdzieczny za wszelkie opinie Ja mam w Abarth Punto (~160KM FwD, ~1100kg). Jeździłem w Kielcach, Jastrzębiu, Brnie i Nordshleife. Twarda ścianka, krawędzie się nie niszczą, trzyma lepiej niż Federal i nie trzeba się bać jazdy w deszczu. Generalnie jestem bardzo zadowolony - po dwóch sezonach coś tam mięsa zostało. -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#2352
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
panowie czy 195/55 r15 r1r dobrze siadzie na feldze 7j
wg toyo max dopuszczalny rozmiar felgi dla tej opony to 7j wlasnie. tylko pytanie czy tak szeroka felga nie pogorszy wlasciwosci opony? |
|
|
![]()
Post
#2353
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
jezdze obecnie na 7' na 195/50r16 r888 i idealnie. przy 215x50r16 na tych samych felgach 7' wygladalo baloniasto ale na torze bylo szybko. wiec ogolnie wogole bym sie nie martwil bo nie ma czym.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2354
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
no i nowosc. nakang ar-01:
![]() https://www.facebook.com/racingtires/photos...e=3&theater cyt\\\" Dunlop Direzza 03G vs Nankanga AR-01 Długo nie musieliśmy czekać na pierwsze testy, no i od razu z grubej rury. Włosi przetestowali Nankanga AR-01 w porównaiu z Dunlop Direzza 03G na torze Franciacorta International Circuit - Autodromo Bardzo cieszy nas fakt, że testy są obiektywne i przeprowadzone przez zupełnie niezależną ekipę Emotikon smile Czasy i opinia kierowcy w oryginalnej wersji: Last Thursday we have done another round of testing of the Nankang AR-1 tyre and the comparison tyre is Dunlop Direzza 03G. The testing car is 350Z, tyre size 265/35-18 and the test was made in Italy’s Franciacorta circuit. The summary of the test result. Best lap time: Nankang AR-1: 1,21.30 Dunlop 03G: 1,21.35 Rear tyre tread left: Nankang AR-1: 60% Dunlop 03G: 30%-40% Driver feedback: Nankang AR-1: All good, feel great Dunlop 03G: some oversteer The testing video can be view from the following link and the Nankang AR-1’s test start at 3:17. https://www.youtube.com/watch?v=9-iGpQrHXHE Opona wygląda na naprawdę dobrze wykonaną, mieszanka w dotyku wydaje się być tak miękka jak Toyo R888R. Dane pacjenta: Posiada E4 (homologację drogową), waży 9,1 kg, głębokość bieżnika to 5mm. Na początek będzie dostępny w rozmiarach: 195/50 r15 82V 205/50 r15 86W 215/45 r17 87W 225/45 r17 94W 225/40 r18 92Y 265/35 r18 97Y koniec cyt" ciekawe ciekawe ![]() szkoda ze nie ma nic w 16 cali. no i nic na temat rodzajow mieszanek i przede wszystkim cen. beda wyzsze od r888r czy nie? ale rzezba ladna ![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2355
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Ciekawostka... jednak raczej typowo na tor, no i rozmiarówka dość biedna, co w sumie nie dziwne bo to nowość.
-------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2356
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
jak beda tansze niz 03G to ODS sie zapłacze
![]() bieżnik taki ze na deszczu mozna w pory narobic ze strachu |
|
|
![]()
Post
#2357
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
w sumie prawie identyczny ma nowe r888r
![]() a inne semi 03g, r888, a048, zzr niewiele sie roznia. dwa rowki na krzyz. zreszta bieznik 5mm czyli podobnie jak o konkurencji klasyfikuje opone: nie na deszcz ![]() no ceny sa najwazniejsze. jeszcze pare lat temu r888 kosztowaly grosze a teraz za byle semi slick kaza sobie placic po 700 800zl, wiecej jak za niejednego slika. cos jest nie tak. i nie za calosc ponosi wine droga waluta. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2358
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
r888r ma na zewnatrz ze dwa razy gesciej rowki
|
|
|
![]()
Post
#2359
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Panowie, w którym miejscu na Markgumie N Rally znaleźć oznaczenie mieszanki? I drugie pytanie: S0 to najbardziej miękka, a S3 najtwardsza, tak?
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#2360
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź ![]() |
tutaj: https://trackparts.ch/images/pdf/semislickt...echappement.pdf a tutaj mclaren p1 na corsach: https://www.youtube.com/watch?v=q3YPTkBRaOk i na trofeo r dla porownania czasow: https://www.youtube.com/watch?v=Vh48FhOAb50 Dzieki, tak jak podejrzewałem, szału nie ma Srbenda no w tym teście rs-r wypada jednak lepiej -------------------- V8
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 16:18 |