![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2301
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Żeby wziąć CUPy w 20" to wybór realnie ogranicza sie do tego zakresu rozmiarów:
245/30 245/35 285/35 295/30 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2302
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Dokładnie, ja mam BBS RS-GT z przodu 8,5 cala a z tyłu 10 cali... no i jak tu dobrać dobrze rozmiar? Zachciało mi się 20tek XD
PS: Źle by to wyglądało, jakbym miał z przodu i z tyłu po 245/35? -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2303
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
zawsze jest jeszcze pirelli trofeo r (szybszy od sc2) :
7str http://odsserwis.com/wp-content/uploads/20...2/CennikODS.pdf -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2304
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
właśnie miałem pisać o Pirelli TrofeoR, lepszej gumy z homo E nie dostaniesz...
|
|
|
![]()
Post
#2305
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 19 September 2014 ![]() |
Panowie jeździł ktoś z was na oponach Bridgestone Adrenalin Re002? Moglibyście polecić dobrą opone do 400-450zł sztuka? Pacjent to A3 1.8t Fwd 225Km 320Nm więc wyznacznikiem jest przede wszystkim trakcja, głośność i przyzwoite zachowanie na mokrym . Jak dotąd moje typy to Vredestein Ultrac Sessanta, Nexen N fera Su1, Toyo T1R no i Bridgestone wymieniony wyżej.
|
|
|
![]()
Post
#2306
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2307
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
W jakich rozmiarach są trofeo r w r20?
Ile bieżnika mają nowe? Gdzie można je normalnie kupić i w jakich cenach? -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2308
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Ten sam problem co w CUP. jest 235 245 i potem dopiero 295
|
|
|
![]()
Post
#2309
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
lukass5
Masz dostęp do takich TrofeoR? Jeżeli tak, to jakie ceny byłyby na 235/35 i 245/35? Mozesz na PW -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2310
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2311
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Jest tylko jeszcze jeden problem. 235/35R20 ma bardzo niską nośność 88 - to nie wytrzyma na cieżkim przodzie E60
|
|
|
![]()
Post
#2312
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Nośność 88 to 560 - mnożąc przez 2 mamy 1120, moja bmka waży 1640, wątpię by przód ważył więcej niż tonę, no ale mogę się mylić
![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2313
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
To nie takie proste. Te 560 kg to ona ma przy 2,9bara. Przy 2,2 bo tyle jest dla Trofeo zalecane ciśnienie robocze i to po złapaniu już temperatury to ma chyba 420kg. Te 1640 jak wziete z dowodu to niestety życzeniowa waga producenta. Realnie po zatankowaniu jest pewnie bliżej 1800kg. Do tego kierowca, a moze i pasażer + rozkład masy pewnie ze 60% na przód. Każde hamowanie to duży transfer masy na przód. ta opona tego nie wytrzyma. Ale oczywiscie dowiem się o cene i dostepność w Pirelli. Choć ten kokretnie rozmair odradzam. Oczywiście masz świadomośż że jazda na tej oponie w deszczu to mniej więcej jak na letnich po śniegu?
To już lepie 4x 245 CUP+ - można je mieć w naprawdę rozsądnej cenie (są jeszcze dostepne z końcówki produkcji (13/14 rok) |
|
|
![]()
Post
#2314
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Rozumiem.
Trzeba się zastanowić :/ A nie dałoby rady jednak z tymi Conti ForceContact? Czytam po necie i gdzieniegdzie są jeszcze dostępne... a według testów i opinii siedzą one w hierarchii na suchym razem z Michem SC/2, a na mokrym nawet lepiej... może Dasz radę coś załatwić? ![]() Z tego co wyczytałem, to CFC są w wymiarach 245/35 oraz 255/35, więc w miarę by mi pasowało ![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2315
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
W contim jasno powiedzieli ze nie. Ale zapytam w zaprzyjaźnionej hurtowni z DE czy by na rynku gdzieś nie znaleźli. A nuż się uda, ale nie obiecuje
|
|
|
![]()
Post
#2316
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Ok. Super. Cieszę się i dziękuję za zainteresowanie
![]() -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#2317
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 09 September 2003 ![]() |
skad takie info? na youtube cupy2 sa szybsze na suchym i to o ponad 1,5s na dwie minuty okrazenia. https://www.youtube.com/watch?v=AkoaijiEKRg Jeździłem na Cup 1 i Cup 2 , tym samym autem po tym samym torze. Czasy były zbliżone, ale jak założyłem Cup 2 , to miałem już sporo więcej doświadczenia na torze i generalnie szybciej jeździłem. Więc pewnie na Cup 1 pojechałbym jeszcze szybciej. Wg mnie Cup 1 jest zdecydowanie lepszy. Działa stabilniej, sztywniejsze boki, trudniej go przegrzać. W Cup 2 najpierw trzeba się przyzwyczaić, że opona bardziej pracuje na boki, jest większe opóźnienie na ruch kierownicą inicjujący skręt. Ale nie to jest najgorsze. W Cup 2 w temperaturach ca 25 stopni masz na torze Poznań do dyspozycji góra 3 szybkie okrążenia, później jest już z każdym kółkiem gorzej. Trwałość opony lepsza niż w Cup 1 , na ulicy bez porównania lepiej. Wydaje się, że to opona głownie na ulicę, czasem na tor, ale bez jakiś wielkich ambicji. |
|
|
![]()
Post
#2318
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
powiem szczerze ze macalem i cup1 i teraz dwojke i obie mialy na pewno bardziej miekkie boki niz ad08. nie wiem czy jedynka ma twardsze boki od dwojki. mysle ze bardzo porownywalne. co nie zmienia faktu ze opoznienia faktycznie dwojka mzoe miec wieksze ze wzgledu na chociazby wyglad bieznika. jak dla mnie skoro mowisz ze czasy zblizone to nie mozna pisac ze dwojka to opona bez wiekszej ambicji. niektorym tez zalezy na szybkim dogrzaniu bo nie kazdy uzywa kocy grzewczych a sa pojezdzawki ze nie mozna rozgrzac wczesniej opon.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2319
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 09 September 2003 ![]() |
Piszę o moich odczuciach. Przez brak większych ambicji rozumiem słabnięcie Cup 2 po 3 okrążeniach, gdzie sesja na trackday ma zazwyczaj 8-10 szybkich kółek. To co to za opona trackdayowa, jak nie daje rady przejechać szybko jednej sesji. A co do czasów - jeździłem też sporo na Federalu fz-201 medium i byłem ca 0,5 sek szybszy niż na Cup 2. Cup1 jeździłem sezon wcześniej, ale większa "miękkość" cup2 od razu mnie uderzyła. Zresztą mam w garażu jeszcze dwa przody Cup 1 i cały komplet Cup 2, macałem je przed chwilą jeszcze, no i tak jak pisałem cup2 jest bardziej miękki pod każdym względem.
|
|
|
![]()
Post
#2320
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ciekawe to co piszesz i pomocne przy kupnie. a jeszcze spytam jakie autko (waga) i jaki rozmiar oponek?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 04:45 |