![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2221
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 November 2011 Skąd: Radom ![]() |
CYTAT Bardzo łatwo je rozgrzać i przegrzać, przez co zaczynają się szybko ślizgać. Na ulicę może dobre bo kleją szybko, ale nie przy dłuższej ostrej jeździe. Ten opis bardziej pasuje do r888. RSR na zimno jest gorszy od dobrej UHP. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2222
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2223
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 ![]() |
Ten opis bardziej pasuje do r888. RSR na zimno jest gorszy od dobrej UHP. Według tamtejszych testów (4-5lat temu) oraz ludzi którzy kiedyś na nich jeździli szybko można było je przegrzać, kleiła od razu bez zbędnego nagrzewania. Teraz na forum tutaj oraz na spotach słyszę, że twarde, trzeba rozgrzać i kiepsko kleją. Jedyne logiczne wytłumaczenie że zmienili coś w mieszance, inaczej nie wiem jak to wytłumaczyć. |
|
|
![]()
Post
#2224
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT Teraz na forum tutaj oraz na spotach słyszę, że twarde, trzeba rozgrzać i kiepsko kleją. Ogólnie to jak poczytasz opinie RS-R na forach ze świata, to wychodzi że to niezła opona (poza pękaniem), a jak poczytasz opinie tutaj to wychodzi że to trochę lepsze UHP ![]() Powtórzę swoje pytanie : CYTAT 5 letnie R888 - będzie to jeszcze coś kleić ?
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#2225
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
to zalezy.
od tego ile ma jeszcze bieznika (ponizej 2mm slabo kleja) od tego ile razy zostala przegrzana od tego jak byla przechowywana (czy opony byly zima na aucie czy nie zaliczyla opona spadkow temperatury ponizej -10stopni) u mnie takie opony (starsze r888) calkiem niezle kleja (mam porownanie tylko do profila xr sredniego to kleja lepiej) -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2226
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
a zmierzylem dzis glebokosc sport cupow 2 bo ktos pytal. 5,5mm.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2227
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Moje doszly,z tego samego zrodla co Twoje.
Produkcja czterdziesty tydzien 2015 roku.Wiec jeszce cieple.Dzieki za info. |
|
|
![]()
Post
#2228
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
porownanie seata na seryjnych continentalach sport contact 5p do takiego samego seata na sport cupach 2 kontra hondzia szybsza niz wyglada na nowych conti sport contact 6 (polecam nowy motor):
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2229
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Sport Cupy wymiataja.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#2230
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakby ktoś szukał bardzo dobrze klejącej gumy i z homologacją drogową to
![]() http://www.racingforum.pl/Opony-rajdowe-DM...ch-t132283.html |
|
|
![]()
Post
#2231
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ceny mega kuszace.
robiliscie swoje testy tych opon? jakies porownania do innych marek? czemu tutaj tak slabo to wypadlo? https://www.facebook.com/odsserwis/photos/m...e=3&theater Extreme VR mieszanak R Odcinek 1996m Czas 1.37.98 Cisnienia startowe 2.0 bara Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 2,6 bara werdykt : opona o bardzo miękkich bokach , jadąca podobne czasy od 1 do 4 przejazdu Bardzo szybko się niszczy na krawędziach Stabilne czasy od 1 do 4 przejazdu Dmack DMT-RC Odcinek 1996m Czas 1.37.01 Cisnienia startowe 2.0 bara Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.85 bara werdykt : opona o twardych bokach to zaleta , jadąca bardzo słabe pierwsze czasy ale z okrążenia na okrążenie poprawiała swoje tempo Zużywa się dość nierówno Yokohama Advan A048 Odcinek 1996m Czas 1.35.11 Cisnienia startowe 2.0 bara Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.90 bara werdykt : opona o średnich bokach , szybko łapie temp pracy , bardzo szybko się zużywa jest stabilna przy dużej ilości jazdy Toyo R888 Odcinek 1996m Czas 1.35.03 Ciśnienia startowe 2.0 bara Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.85 werdykt : opona o twardych bokach , jadąca bardzo dobre czasy już od pierwszego przejazdu Bardzo szybko się niszczy w 1/3 bieżnika Nie toleruje więcej niż 10 min ciągłej jazdy przy 20 st. Zużycie większe niż A048 Direzza 03G Odcinek 1996m Czas 1.34.56 Cisnienia startowe 2.0 bara Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.80 werdykt : opona o bardzo twardych bokach , Jadąca coraz lepsze czasy co okrążenie Pierwsze i drugie okrążenie było gorsze od R888 Każde kolejne lepsze i to znacznie . Zużycie na poziomie A048 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2232
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
Cięzko się do tego odnieśc bo nie znam warunków testu, rozmiaru opon, auta itd. Poza tym to musiały być stare opony bo i stare mieszanki tam wystepują. Dodatkowo zdecydowanie i to nawet sporo za wysokie ciśnienia. Nawet w SUbaru czy EVO to na przodzie raczej 1,7-1,6 się stosuje. Przy 2.0 to ta opona jest tak sztywna że nie przylega do nawierzchni - DMACK-RC to opona rajdowa, a nie wyścigowa.
Na KJS, Rallysprintach i innych "rajdowych" (np. Rallyland) imprezach bardzo często jest na podium. Na tor to juz raczej by wersja DMT1 podeszła choc to tez jest slick rajdowy. DMT-RC ma jeszcze zaletę że można dość sporo kształtować bieznik(nacinać) i pogłębiać. |
|
|
![]()
Post
#2233
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
a jeszcze spytam. te wet to zmieniony wzor bieznika czy tylko mieszanka bardziej miekka od miekkiej? jaki zakres jej pracy? i kolejne pytanie to te wykresy co podaja:
![]() to to sa jakies temperatury zewnetrzne czy temperaty w jakiej ma sie znajdowac guma by jej nie przegrzac? majac r888 195/50r16 ktorej nie moge zagrzac w upalny dzien na torze to majac te wety to by byla opona dobra czy zle dobrana (szybsza od r888 i nie plynela )? -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2234
|
|
User Dołączył: Fri, 08 January 2016 Skąd: Warszawa ![]() |
WET to mieszanka na wodę - na suchym popłynie. Względnie w bardzo niskich temperaturach mozna by jej uzyć na suchym w lekkim aucie i na krótkiej próbie. Te temperatury to temperatury zewnętrzne.
Myslę że mieszanka T91 byłaby odpowiednia. Do tego Dmack ma baaaaardzo twarde boki - to pozwala zejśc z ciśnieniami zdecydowanie niżej niż w R888 nie tracąc precyzji prowadzenia, a zyskując dobre dogrzanie. R888 ma jednak karkas opony quasi-sportowej, a tu jest jednak inna bajka. Widze ze jesteś z okolic Warszawy, wiec zapraszam na oględziny. Mam od ręki rozmiar 195/50R16 w bardzo atrakcyjnej cenie. Mieszankę W3 jak i T91 |
|
|
![]()
Post
#2235
|
|
User Dołączył: Mon, 12 October 2009 ![]() |
Jeśli chodzi o opony Dmack to zjechaliśmy ich masę. Dzięki temu mamy ogromną wiedzę na temat ich eksploatacji. Mamy bardzo duży stock tych opon. Rówież opon używanych w r15 i r16. https://www.facebook.com/oponoland
Piwo w Twoim aucie ta opona się nie sprawdzi. -------------------- _Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
|
|
|
![]()
Post
#2236
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
a oprocz tego :
![]() jeszcze w tekscie porownanie hamowan continentala sport contacta 5p do sport cupow 2: hamwoanie na zimno 100-0 conti - 35,6m cup2 - 32,5m hamwoanie na goraco 100-0 conti - 35,2m cup2 - 31m i srednia predkosc w slalomie: conti - 69,1km/h cup2 - 71,6km/h -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2237
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 August 2011 Skąd: Radość. ![]() |
Witam, powoli pora zbroić się na sezon, pytanie z gatunku : nikt nie umie podpowiedzieć. Imprezy amatorki, bez wczuty na wynik względem innych, raczej systematycznie bije sam siebie.
Zabytkowe auto rwd circa 100hp/1050kg, archaiczna konstrukcja zawieszenia z tyłu (resor i jeden wahacz wleczony) bez stabilizatora, koła na osi napędowej w zakręcie na przyczepnej nawierzchni idą w mega pozytyw i nie znalazłem jeszcze sposobu jak temu zaradzić. Wóz oczywiście mocno kozowaty i z otwartym dyfrem, rozkład mas dzięki transaxle przyzwoity 56/44 jeśli mądrze zważyliśmy. Doprecyzuje, że w gre wchodzi wyłącznie rozmiar R13, w każdym innym przypadku będę musiał modzić zwrotnice, na co również do tej pory pomysłu nie mam. Przednia oś jest obuta w 175/70/r13 i na nowych uhp uniroyala nigdy nie miałem z tym kłopotu, niezależnie od nawierzchni i warunków pogodowych. Auto nie jest na tyle szybkie, żeby to stanowiło kłopot, na syfie świeże mięciutkie zimówki spisują się też świetnie. Szukamy polepszenia sytuacji na osi napędowej. Tył na syfiastym podłożu to jeszcze pół biedy, bo jak mu pomoge to się odepchnie. Na suchym i przyczepnym trzyma do momentu "przełamania" pewnego przechyłu - potem jedno koło mieli i potrafi tak w nieskończoność, co po chwili powoduje takie gibotanie budy, że nie wiem czy ja pierwszy z fotela wypadne, czy może koła staną w poprzek drogi. Łuk na wklepanym gazie przy 80km/h to już pingpong murowany. Dodam, że pierwszy raz taką akcje napotykam mimo sporej ilości prób przejechanych przeróźnymi starymi gruzami. Jak z grubsza wiadomo w czym rzecz, wreszcie mamy rzeczone pytanie : Czy objaw wyżej opisany da się choć troche zniwelować doborem odpowiedniej opony ? Czy może z dupy rozmiarówke dobrałem, albo ciśnienie kretyńskie ? Nie oczekuje cudów, szukam odpowiedzi na pytanie czy warto inwestować akurat w konkretne opony, bo od dwóch fachmanów (?!) usłyszałem na wstępie żeby pieprzyć to i nie robić z gówna bata, więc osrałem ich opinie (argumentów braaaak). Jeśli to zupełnie nie kwestia opon, to proszę o krótką i zwięzła odpowiedź, żebym przekonał się że naprawde porywam się z motyką i muszę opracować nową technike czy linie jazdy. Propozycje dotyczące ew. doboru opon również mega chętnie widziane. Z góry dzięki za wszelką pomoc. -------------------- Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
|
|
|
![]()
Post
#2238
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
Polecam
![]() https://www.facebook.com/odsserwis/photos/a...e=3&theater Testy odbędą się na przełomie Lutego - Marca Obiekt to Tor Jastrząb lub Tor Kielce Będą całkowicie darmowe udostępniamy opony za darmo minimum 3 kmpl do sprawdzenia , jedyne koszta to paliwo , wpisowe na TD lub Trening oraz koszty wulkanizacyjne na miejscu. Zapraszamy kierowców do wysyłania swoich aplikacji testowych przez ten kanał >> http://odsserwis.com/zamow/ Dane kierowcy , auto jakim jeździ , wyniki jakie osiągał Interesują nas tylko auta jeżdżące na rozmiarze felg 15" . Wszystko ze względów logistycznych , będziemy mieli felgi 15" na rozstawy 4 x 100 4 x 108 ATSy DTC i ATSy GTR i tylko jedne rozmiar opony 195/50/15 |
|
|
![]()
Post
#2239
|
|
User Dołączył: Mon, 12 October 2009 ![]() |
Na przełomie lutego i marca będziemy w Chinach dogadywać zakup maszyny do produkcji karkasu, wiec może być to trudne. Planem firmy Oponoland.pl na ten rok jest wykonanie karkasu, który będzie można bieżnikować w Polskich firmach. Szczegóły będziecie mogli śledzić na naszym profilu https://www.facebook.com/oponoland. Przypominam tylko że Dmack to opona rajdowa a nie wyścigowa. Ma mocniejszą budowę. Dodatkowo DMT-RC ma dość wypłaszczony przekrój co sugeruje, że pochylenie kół bardzo źle wpływa na trakcję. Jeśli ma się odpowiednią geometrię i stosuje się niskie ciśnienia to Dmack jest naprawdę szybki i można na nim zrobić naprawdę dużo km. R15 w tym sezonie będzie kosztować u nas jakieś 360-370 brutto. Jeśli uda nam się zrobić własny produkt to bardzo liczymy na współpracę z ODS.
-------------------- _Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
|
|
|
![]()
Post
#2240
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
Mareq ! bardzo dobry ruch z tym karkasem !
wazne zebys nie kupił gówna ktore robi karkasy na poziomie federala, brakuje na naszym rynku porządnego karkasu na ktorym bedziemy mogli nalewac rozne koncepcje ![]() ![]() szacun. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 14:01 |