Shoutbox 0 nowych PW 


340 Stron V  « < 105 106 107 108 109 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
xtremesystems
post Sat, 12 Dec 2015 - 17:48
Post #2121


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





mam jeszcze pytanie o r1r. Kajman czesto pisze ze sa to opony wiosna jesien.

jak to bedzie latem na ulicy (0 toru). mam auto lekkie raczej oszczedzajace opony.
potenze re002 dogrzewałem tylko w najwieksze upały przy szybkiej jezdzie. (wtedy naprawde kleila)

chce nawet zejsc z rozmiaru 205 na 195 bo tylne opony zawsze chlodne byly.

nie zakatuje r1r latem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 12 Dec 2015 - 17:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piwo
post Sat, 12 Dec 2015 - 17:49
Post #2122


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ciezko zakatowac jakiekolwiek opony na ulicy chyba ze sie zachowujemy jak 15stolatek mielac kolami w miejscu. ulica rzadzi dsie innymi prawami i tutaj dominuja przebiegi po 40tys km a nie 100km na torze i opony do smietnika.
zawsze mozna kombinowac i wrzucic r1r na tyl a na przod cos twardszego np r888 lub jeszcze o stopien ad08r. u mnie pare lat temu w mazdzie turbo 200km i 1050kg wagi r888 w rozmiarowkach na poczatku 205x50r15 a potem 205x40r17 wystarczaly na okolo dwa lata kupujac opone nowe za okolo 2000zl wtedy za komplet a konczac na slikach. z czego na poczatku opony switnie trzymaly a gdy gleboksc bieznika zblizala sie z 5,5mm do okolo 2mm robily sie bardziej sliskie.przez te dwa lata nabijalem jakies 15tys km w roznych warunkach (glownie miasto i dwie rundki w roku na jakims lotnisku). zlego slowa na r888 nie moglem poweidziec (no moze oprocze halasu kolejowego tututuututu). reakcje na ruchy kierownica w stosunku do premium contact 2 po prostu powalala.morda sie sama usmiechala. i dzialaly od zaraz. nie trzeba bylo nic robic tylko wsiadac i jechac.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Sat, 12 Dec 2015 - 18:15
Post #2123


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





w jezdzie na codzien nie zabijesz opony, ciezko mi sie wypowiedziec bo na r1r smigam na codzien od 4 lat i na tyle praktycznie ona nie znika o ile nie palisz kapora na suchym czy na mokrym to sezon przejezdzisz ja w ośce zabiajelm przednie w okolo 4-5 miesiecy. I fakt ta opona tak mi sie wydaje najlepiej klei gdy ma do okolo 2.5-3mm jesli chodzi o trakcje, w zakrecie trzyma w miare nawet gdy jest lysa smile.gif pracuje jej sie chyba najlepiej od -10 do +15 no moze 20, w lato gdy byly upaly po 30st gubilem trakcje bardziej niz np przy temperaturze bliskiej zera. Raczej nie jest to mit ze opona "plynie" gdy jest goraco wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Sat, 12 Dec 2015 - 18:49
Post #2124


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





dzieki za opinie. jesli wytrzymaja 2-3 lata bedzie bajka.
moje auto bardzo delikatnie traktuje opony. az sie dziwie. adrenaliny po 2 sezonach maja nadal te malutkie rowki na grzebiecie

wczesniej mialem conti premium contact 2 uwazane za miekkie i po 2 sezonach miały ponad poł bierznika

ogolnie rocznie robie 15tysiecy w sumie lato i zima.

re002 w te najwieksze upaly kleily jak szalone . niestety przy ok 10 st bylo kiepsko.

kilka razy podczas zwyklego hamowania na mokrym uciekalem na pobocze..

ale bajka to dla nich upały. (w jezdzie cywilnej - bo mysle ze na torze to okolice 20stopni i da sie je dogrzac)

teraz chce cos co bedzie kleilo od strzala. ale da rade jak bedzie 30 stopni przejechac ze 5-10 km po serpentynach


tutaj adrenaliny naprawde zrywały pape. ale bylo 30 stopni i jak przejechalm odcinek dotknalem opone to parzyla
https://goo.gl/maps/CD4jVqCJYfT2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Sat, 12 Dec 2015 - 19:23
Post #2125


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





nie wnikam, ale nawet w najwiekszy upal r1r bedzie lepszy od tej potenzy, sam mialem to kupic ale cale szczescie wybilem sobie z glowy smile.gif wole kupic pare nowych na przod co sezon i miec mozliwosc zawsze wcisnac gaz do konca niz dac 200zl mniej i jechac na pol gwizdka biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Sat, 12 Dec 2015 - 20:34
Post #2126


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





ale nie wiem co tak narzekasz na opony na ktorych nie jezdziles.
re002 jesli sa dogrzane kleja jak zloto.

po prostu w niektorych autach je latwiej dogrzac w innych trudniej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Sat, 12 Dec 2015 - 21:52
Post #2127


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





re002 jak na zwykle UHP jest całkiem przyzwoite i w miarę wszechstronne, twarda ścianka boczna, ale nie ma co porównywać z semi


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 12 Dec 2015 - 23:18
Post #2128


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





R1R normalnemu autu posłużą trochę, ja je mam w evo i na suchym uślizgi się zdarzają dość często wink.gif
Co do opon na temperatury -8 do 0/+5stopni to jeszcze Profil Super Soft działa tam od ręki. Na ćwiartkę nawet bym zaryzykował że zadziała do 20-25st.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Sat, 12 Dec 2015 - 23:30
Post #2129


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





bardziej niz cwiatrka interesuja mnid szybkie zakrety bądź serpentyny. oczywiscie w ilosci takiej ze opona poplynac nie powinna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 12 Dec 2015 - 23:36
Post #2130


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





r888/r1r/sport cup 2


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nowy
post Sun, 13 Dec 2015 - 09:32
Post #2131


Frequent User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: Radom





nie da sie porownac klejenia R888 do RE002
przeskok jest o minimum 2 klasy przyczepnosci wyzej
ja po przejsciu z nowych re002 na r888 powiedzialem WOW !! #^%%^$ !
natomiast nie zgodze sie z kolegą xtremesystems na mokrym i w zimno nadzwyczaj poprawnie zachowuja sie RE002 (okolice 0') i przy kwocie za tą opone stawiam ja w scislej czołówce polecanych cywilnych opon
oczywiscie powyzsze to moja prywatna opinia
na wiosne kupuje nowe r888r to co w starym modelu mi przeszkadzało to hałas .. wyją przy jeździe na codzien zbyt mocno , pasażerowie zawsze mysla ze łozyska mam do wymiany smile.gif


--------------------
Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 13 Dec 2015 - 09:35
Post #2132


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ponoć wystarczy nacięcia doprowadzić do końca opony i są cichsze.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 13 Dec 2015 - 09:40
Post #2133


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





nowy a nie przeszkadzaja Ci pierwsze opinie na temat nowych opon? jakos tak kiepsko wypadaja na tle r888.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nowy
post Sun, 13 Dec 2015 - 09:44
Post #2134


Frequent User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: Radom





ja tylko bede ich uzywal do jazdy na codzien (po miescie kilka km ) a rocznie robie moze z 7tys km
poszukuje opony działajacej od 1m , przewidywalnej .
z negatywnych czytalem o r888r tylko tyle ze szybciej plynie niz r888 ale w miejskich warunkach nie uda mi sie jej doprowadzic do takiego stanu .


--------------------
Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 13 Dec 2015 - 09:46
Post #2135


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Może ma bardziej miękką mieszankę. Nic w tym złego w sumie. Jedyną poważną wadą r888 jest jej zachowanie w temperaturach niższych niż 2st jak jest mokro. Wtedy jest źle.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 13 Dec 2015 - 09:48
Post #2136


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





https://www.facebook.com/szybciejnizrynek/
podobno malo przewidywalna. to ze plynie to plus bo zonacza ze jest super miekka. ale ze juz czasy kiepskie albo ze ciezko wyczuc granice poslizgu albo to ze slabo kleja na mokrym (a zachwalane ze duzo pod tym wzgledem poprawili) to juz nie jest za halo. ciekaw jestem jak porownanie r888 vs r888 czasowe na tej samej probie w lekkim aucie.
ciekaw jestem mega tych avonow zzr w miekkiej mieszance a24 nie a60.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati1989
post Sun, 13 Dec 2015 - 09:51
Post #2137


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 November 2011
Skąd: Radom





A Avon ZZR? To jest to samo co r888?? Bo bieżnikowo są prawie identyczne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nowy
post Sun, 13 Dec 2015 - 09:54
Post #2138


Frequent User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: Radom





@piwo thx, przeczytalem .
hmm mam nadzieje ze wiecej testów R888R ujrzymy do wiosny - na razie sie nie zrażam .


--------------------
Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 13 Dec 2015 - 11:58
Post #2139


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT(Mati1989 @ Sun, 13 Dec 2015 - 09:51) *
A Avon ZZR? To jest to samo co r888?? Bo bieżnikowo są prawie identyczne.

A czy avon to toyo?
To ze wiekszosc semi ma podobny wzor bieznika to nic nie oznacsa. Wazna jest mieszanka gumy i konstrukcja opony, a wzor bieznika to wazny jest na kaluzach a nie suchym asfalcie.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Sun, 13 Dec 2015 - 12:27
Post #2140


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





CYTAT(nowy @ Sun, 13 Dec 2015 - 09:32) *
nie da sie porownac klejenia R888 do RE002
przeskok jest o minimum 2 klasy przyczepnosci wyzej
ja po przejsciu z nowych re002 na r888 powiedzialem WOW !! #^%%^$ !
natomiast nie zgodze sie z kolegą xtremesystems na mokrym i w zimno nadzwyczaj poprawnie zachowuja sie RE002 (okolice 0') i przy kwocie za tą opone stawiam ja w scislej czołówce polecanych cywilnych opon
oczywiscie powyzsze to moja prywatna opinia
na wiosne kupuje nowe r888r to co w starym modelu mi przeszkadzało to hałas .. wyją przy jeździe na codzien zbyt mocno , pasażerowie zawsze mysla ze łozyska mam do wymiany smile.gif

w pierwszym sezonie nawet bylo znosnie. teraz drugi sezon mocno abs pracował na wilgotnej nawierzchni w okolicach 5 stopni
Go to the top of the page
 
+Quote Post

340 Stron V  « < 105 106 107 108 109 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 22:57