![]() ![]() |
Mon, 23 Nov 2015 - 16:58
Post
#2081
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Ty, coś masz nie tak, z kumplem s-klasą zapiedalaliśmy na wodzie na nich ile wlezie, bez ziewania, coś z geometrią może? Mówimy o tej gumie:
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 23 Nov 2015 - 16:58
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 23 Nov 2015 - 21:51
Post
#2082
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST |
opinia na temat r888r: http://www.lotus7.club/forum/chitchat/new-...-avon-zzr-track Czyli tak jak pisałem R888R jest bardziej drogowe niz torowe |
|
|
|
Tue, 24 Nov 2015 - 12:00
Post
#2083
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 |
Ty, coś masz nie tak, z kumplem s-klasą zapiedalaliśmy na wodzie na nich ile wlezie, bez ziewania, coś z geometrią może? Mówimy o tej gumie: ![]() Dokladnie te, w rozmiarze 225/45/17. Tak jak pisalem, dopoki nie bylo stojacej wody, to super trzymaly, na mokrym tez - wiec watpie zeby to cos z geometria. W pierwszej kolejnosci moze sprawdze ile faktycznie maja bieznika po sezonie, skoro u Ciebie tak dobrze dzialaly. -------------------- MX5 NC 2.0
Tor Poznan: 1:49.99 |
|
|
|
Tue, 24 Nov 2015 - 13:45
Post
#2084
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Nie mówię że wybitnie, ale też nic poniżej średniej.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Tue, 24 Nov 2015 - 13:54
Post
#2085
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST |
Pamietajcie tez o głównym czynniku szorstkosci asfaltu
Jak jest asfalt mało chropowaty to woda stoi na nim i w kontakcie z opona robi sie taka pseudo "poduszka" bo cała woda nie zdazy wyleciec nacieciami w oponie, Jak jest asfalt chropowaty to woda odprowadza sie opona i asfaltem. |
|
|
|
Tue, 24 Nov 2015 - 17:01
Post
#2086
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 |
Asfalt mogl byc z tych bardziej sliskich.
Inne pytanie. Jak r888 spisza sie przy temperaturze ok. 0 stopni (sucho) w lekkim samochodzie? Dadza rade, czy to juz za zimno? Proba ok. 2km po betonowych plytach, brak mozliwosci dogrzewania. Do wyboru mam jeszcze ew. Yoko a539. -------------------- MX5 NC 2.0
Tor Poznan: 1:49.99 |
|
|
|
Tue, 24 Nov 2015 - 17:45
Post
#2087
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Tak se, poniżej 2st jest już z nimi średnio, ja jest mokro to tragedia. Ale na pewno 100x lepiej niż te śmietniki a539
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Wed, 25 Nov 2015 - 14:21
Post
#2088
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 |
przy obecnej temperaturze [okolo 3 stopni na plusie] potenza re002 205 slabiej startuje i hamuje niz nokian wrd3 195
mocne zaskoczenie albo adrenalina taka twarda albo nokian tak super klei na suchum |
|
|
|
Wed, 25 Nov 2015 - 14:39
Post
#2089
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań |
A co byście polecili na najbliższa sobotę do E9 ok. 400KM na RallyLand? Musi mieć homo E wg. regulaminu. Z aktualnie posiadanych dostępnych opcji jest R888, Federal 595, Profil SS mocno docięty na deszcz, zimówka Falken HS439, próby po ok 4,5km. Czasu trochę jest więc...
|
|
|
|
Wed, 25 Nov 2015 - 14:52
Post
#2090
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 |
robertMK jak scianka boczna r888r
|
|
|
|
Wed, 25 Nov 2015 - 14:54
Post
#2091
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
A co byście polecili na najbliższa sobotę do E9 ok. 400KM na RallyLand? Musi mieć homo E wg. regulaminu. Z aktualnie posiadanych dostępnych opcji jest R888, Federal 595, Profil SS mocno docięty na deszcz, zimówka Falken HS439, próby po ok 4,5km. Czasu trochę jest więc... Wielu tam lubi federale, ja niekoniecznie. Mocno docięty profil miękki będzie git moim zdaniem. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Wed, 25 Nov 2015 - 23:36
Post
#2092
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST |
robertMK jak scianka boczna r888r Na aucie wydaje sie bardziej cywilna, nie tak agresywna jak w ex r888 , ale organoleptycznie sa identyczne , nie mam jak sprawdzic dokładnie. Moze to przejscie z bocznej lini na linie bieżnika jest ciut mieksze , a stopka identyczna o w ten deseń. |
|
|
|
Thu, 26 Nov 2015 - 06:50
Post
#2093
|
|
|
User Dołączył: Mon, 12 October 2009 |
A co byście polecili na najbliższa sobotę do E9 ok. 400KM na RallyLand? Musi mieć homo E wg. regulaminu. Z aktualnie posiadanych dostępnych opcji jest R888, Federal 595, Profil SS mocno docięty na deszcz, zimówka Falken HS439, próby po ok 4,5km. Czasu trochę jest więc... Polecam Dmack DMT-RC , mam ostatnie dwa komplety miękkiej mieszanki w promocji, jest to opona rajdowa z WRC wiec ma homologację drogową. Poniżej masz link do opinii o tych oponach. Mój tel to 572939555. W cenie jest wysyłka opon i docięcie jeśli jest potrzeba. http://evo.org.pl/viewtopic.php?t=19316&am...asc&start=0 Pozdrawiam -------------------- _Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
|
|
|
|
Thu, 26 Nov 2015 - 09:14
Post
#2094
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań |
Kajman, na federala będzie za zimno to już r888 będzie lepsze, profila mamy tylko SuperSofta i to bardzo mocno dociętego na deszcz obawiam się że po pierwszej pętli nic z niego nie zostanie.
Mareq, znam temat Najgorsza jest prognoza pogody 1-2C i możliwy deszcz/śnieg. |
|
|
|
Thu, 26 Nov 2015 - 09:30
Post
#2095
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
dotnij te r888, na ten syf się przyda. Swoją drogą mam teorię, że nowe opony Michelin Cross Climate są takimi, które mogłyby się idealnie sprawdzić na RL.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 26 Nov 2015 - 09:54
Post
#2096
|
|
|
User Dołączył: Mon, 12 October 2009 |
Kajman, na federala będzie za zimno to już r888 będzie lepsze, profila mamy tylko SuperSofta i to bardzo mocno dociętego na deszcz obawiam się że po pierwszej pętli nic z niego nie zostanie. Mareq, znam temat Najgorsza jest prognoza pogody 1-2C i możliwy deszcz/śnieg. Jak macie mocnego dociętego Profila to wam się przyda jak będzie mocno padać. Dmack RC w soft/supersoft ma zakres od -6st. Jak jest wilgotno w okolicach 0 działa bardzo dobrze, jak by było sucho i okolice -5 do 5 to będzie super. Plus jest taki, że Dmack długo trzyma temperaturę. -------------------- _Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
|
|
|
|
Mon, 30 Nov 2015 - 13:46
Post
#2097
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 February 2009 |
A jakie budzetowe letnie opony do Golfa 4 1.4
-------------------- Daihatsu Charade GTti / Nie dostaję żadnych PW, kontakt w temacie o moim Daihatsu
|
|
|
|
Mon, 30 Nov 2015 - 16:04
Post
#2098
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 |
Chyba nie ten temat...
-------------------- MX5 NC 2.0
Tor Poznan: 1:49.99 |
|
|
|
Mon, 30 Nov 2015 - 21:20
Post
#2099
|
|
|
User Dołączył: Fri, 02 April 2010 Skąd: WK |
Panowie, jak wyglądają właściwości slicka deszczowego ale 10-letniego, nieużywanego? W sensie czy będzie to lepszą opcją na tył do rwd na deszcz niż np. używka 2 letnia cywilna?
|
|
|
|
Mon, 07 Dec 2015 - 20:31
Post
#2100
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
zzs vs r888r:
https://www.facebook.com/szybciejnizrynek/ "Testy semi slicków w Tor Jastrząb razem z Opony do Sportu Sesja popołudniowa – przesychająco (miejscami wilgotno) Toyo R888R vs Avon ZZS Sesja popołudniowa w przypadku mojej grupy składała się z trzech 15minutowych biegów. Pierwszą jechałem na Avon ZZS, drugą na innej oponie, nie wchodzącej w skład testów, trzecią na Toyo R888R. Warunki były względnie podobne, jednak z sesji na sesję minimalnie się poprawiały. Byłem już względnie wjeżdżony w trasę, na której też zrobiło się ciut luźniej, dzięki czemu można było porównać czasy Avon ZZS – czas 1.18 Avon zaskoczył mnie tym, że jechał bez oporów od samego początku. Prowadzenie pewne, bez nieprzewidywalnych zachowań na granicy przyczepności. Przyciśnięta maksymalnie w ciasnych zakrętach zaczyna powoli przegrywać z podsterownością, ale robi to w sposób przewidywalny. Toyo R888R – czas 1.18 Toyo osiągnęło praktycznie taki sam czas, jednak sesja piąta była w lepszych warunkach niż trzecia (ponad godzina różnicy pomiędzy sesjami), więc już sam ten fakt działa na jej niekorzyść. Jednak problem leży gdzie indziej – brak przewidywalności. Nitka trasy wytyczona była tak, że przejeżdżało się łuk z dość dużą prędkością (u mnie na 4 biegu). Na Avonie i oponie, na której jechałem w sesji 4, mogłem przejechać go z gazem w podłodze. Na Toyo zakończyło się to spektakularnym spinem bez ostrzeżenia. W kilku innych częściach toru na granicy przyczepności opona również była bardzo nerwowa. Na plus hamowanie – w tych warunkach bez żadnych niespodzianek, mimo iż znając już dobrze trasę butowałem raczej w ostatnim momencie. Werdykt: Avon ZZS. Czas podobny, ale w nieco gorszych warunkach. Avon jednak był dużo bardziej przewidywalny. Wiadomo, że gdy miejsca jest dużo można ryzykować, ale gdy jest ciasno, taka przewidywalność na granicy jest bardzo dużą zaletą. W testach Avon vs Toyo jest zatem 2:0 dla Avona. Zanim ktoś posądzi mnie o stronniczość, uprzedzę dodając, że na ten moment jest tak przede wszystkim dlatego, że nowa R888R jest po prostu rozczarowująco słaba. Nie przystaje do klasy semi, w której są choćby Direzza czy odchodzące A048. Avon z wzorami ZZS i ZZR jest na naszym rynku nowością i ja osobiście będę potrzebował więcej jazdy, aby ocenić je względem absolutnej czołówki. Być może okazja do ciekawych testów z pomiarami czasu nadarzy się już wkrótce Emotikon wink" i Toyo R888R vs Avon CR28 Testy semi slicków w Tor Jastrząb Sesja poranna - mokro (bez stojącej wody) Toyo R888R vs Avon CR28 Sesja poranna w przypadku mojej grupy składała się z zapoznania i dwóch 15minutowych biegów. Pierwszy jechałem na r888r, drugi cr28 ToyoR888R - w trkacie pierwszego biegu na torze było dość tłoczno. Kilku kierowców mocnych aut nie do końca je ogarniało, ale to wystarczyło, aby ocenić, że R888R NIE SĄ oponą na mokro (a więc tym bardziej na deszcz). Płużą i łatwo je zblokować na hamowaniu. Być może dla wielu z Was lepszym odpowiednikiem z oferty Toyo byłby model R1R - niestety nie dysponowaliśmy wczoraj tą oponą. Toyo jednak chwaliło się, że poprawiło nowe 888 na mokrym, więc to zweryfikowaliśmy - negatywnie. Avon CR28 - bardzo miłe zaskoczenie. Opona skleiła na dzień dobry i trzymała bardzo dobrze cały czas. Przy ostrym traktowaniu trochę się kładła, ale cały czas była bardzo przewidywalna. Miałem na niej całkiem przyjemne tempo, udało się już wyprzedzić kilka evo (na mokrym). Werdykt: CR28. No cóż wybór nie był trudny. Pytanie dla większości z Was będzie jednak inne: czy wydać mniej na R1R czy też więcej na CR28. Powiem tak: to zależy do jakich celów. Jeździłem na R1R i uważam ją za najelpszą oponę Toyo w relacji jakość/cena. Dlatego treningowo i budżetowo polecę ją każdemu. CR28 jest droższa, ale właściowościami zbliżona do wyczynowej opony deszczowej. Z jedną istotną różnicą: posiada homologację drogową. Jeśli jedziesz po wygraną w zawodach gdzie na oponie wymagany jest znaczek "E" CR28 to prawdopodobnie Twój najlepszy wybór. W kolejnej odsłonie sesja popołudniowa, gdzie popularne r-ósemki dostały jeszcze jedną szansę -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 18:07 |